Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι ωρα εκανες παραγγελια?

16:29, μου είχε έρθει και email και η vodafone απο το facebook μου είπε οτι όλα οκ και οτι θα παραλάβω.

απο ποιο καταστημα αν επιτρεπεται ; Πηγά και γω σήμερα και μου χουν πει οτι Πεμπτη παραλαμβάνουν συσκευές..

απο Μοσχάτο. γενικά να τονίζεις οτί είναι μέσω "multishopping" γιατί όταν ρώτησα της είπε ένας άλλος "είναι το lg που ήρθε από multishopping". πιστέυω οτι δεν έχει σχέση δηλαδή με τις παραγγελίες που κάνει το κατάστημα. κατά τη γνώμη μου πάντα

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Γενικα απο οτι βλεπετε οσοι βαλαμε παραλαβη απο καταστημα φαγαμε ακυρο

 

οσο αφορα την αντιπροσφορα μαλλον θα μας δωσουν lg optimus g demo unit οπου εχουν πολλες ειναι ιδιες απλα δεν μπορεις να παρεις τηλεφωνο να μην πω καλυτερες γιατι γλιτωνεις και την  ακτινοβολια (πλακα κανω )

Υπάρχουν άτομα που παρέλαβαν από κατάστημα, μην λέτε ο,τι να ναι.

Δημοσ.

εφτιαξα λογαριασμό μόνο και μόνο για να πω ευχαριστώ για την ενημέρωση για την προσφορά. όσοι έχετε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα περάστε να δείτε αν σας έχει έρθει, γιατί εμένα δεν με πήραν τηλ αλλά πήγα από μονος μου πριν λίγο και το τσίμπησα!

Αχ τι γλυκό! <3 lol  :devil:

  • Like 1
Δημοσ.

"Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας δίνεις, δυστυχώς δεν φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σου. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικά, για να σου προτείνουμε μια συσκευή ίδιων δυνατοτήτων στην ίδια τιμή φυσικά." απο vodafone...............

 
 
 
Δημοσ.

 

"Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας δίνεις, δυστυχώς δεν φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σου. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικά, για να σου προτείνουμε μια συσκευή ίδιων δυνατοτήτων στην ίδια τιμή φυσικά." απο vodafone...............

 
 
 

 

Φίλε παραγγελία με αντικαταβολή από το κατάστημα να υποθέσω;

Δημοσ.

"Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας δίνεις, δυστυχώς δεν φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σου. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικά, για να σου προτείνουμε μια συσκευή ίδιων δυνατοτήτων στην ίδια τιμή φυσικά." απο vodafone...............

Αυτό τό ίδιο δυνατοτήτων στην ίδια τιμή φυσικά έχει σχέση με το nokia 925 + 100 ευρώ? Για να αρνηθούμε και να έχουν και δικαιολογία ότι προσπάθησαν να μας εξυπηρετήσουν??

Δημοσ.

το πιο αστειο της υποθεσης για μενα ειναι οτι μερικοι απο σας πιστευεται σοβαρα οτι ιδρωνει το αυτι τους με τα αγανακτησμενα mail που τους στελνετε.ΤΩΡΑ αμεσως να βαλει αντιστοιχες προσφορες η vodafone κ η καθε vodafone μεχρι αυριο 100 σελιδες θα εχουμε γραψει παλι.

 

 

Κραξιμο κ ξεφτιλισμα μεσα στο μαγαζι με φουλ κοσμο,μονο ετσι γινεται το αυτονοητο σ αυτη την χωρα δυστηχως

  • Like 2
Δημοσ.

Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα που έχω βάλει για παραλαβή και μου είπαν οτι έχουν ειδοποιηθεί πως θα έρθει το κινητό στο όνομα μου και θα με πάρουν τηλέφωνο για να παραλάβω!!!!!! :-D :-D

 

Εννοείται πως όσοι δεν παραλάβουν πρέπει να τους κράξουν.

Δημοσ.
4:50- 5 στο περιπου, παραγγελια με παραλαβη με αντικαταβολη σπιτι. Κατασταση εσταλη . Παρεληφθη απο τον κουριερ.

 

Ο αριθμος της παραγγελιας που παρελαβα 119446X

 

Με λιγα λογια, δε τηρηθηκε σωστη προτεραιοτητα, απ οτι καταλαβα.

Λοιποοοον έχω νεότερα από μένα. Παραγγελία στις 4:36 μόλις φιλοτιμήθηκε κάποιος από το fb να μου πει ότι δεν ολοκληρώθηκε...

Φυσικά τους έγραψα ένα κατεβατό περί σειράς προτεραιότητας κτλ και θέλω να δω πως θα απαντήσουν...

Με άλλα λόγια πήρα τα π@π@ρια μου

119436X και ακυρο (απο φέισμπουκ)

Φανταζομαι ο guardian θα εχει 200 και νουμερα μικροτερο αριθμο παραγγελια... αλλα λεω κι εγω να περασω απο το καταστημα που δηλωσα μπας και ειναι τοσο ανοργανωτοι που το εχουν στειλει...

 

ΥΓ. Για τις 5-10αδες στις παραγγελιες οπως εχω ξαναπει, αν ημουν βονταφον και δε μου εφταναν τα κινητα θα εστελνα πρωτα σε ολους τους αλλους και σε αυτους τις.... "αντιπροτασεις" μου :)

Δημοσ.
  • Έχω παραγγείλει το LG Optimus G με αριθμό παραγγελίας 1193961. Σε διάφορα φόρουμ υπάρχουν πάρα πολλές μεταγενέστερες παραγγελίες από τη δικιά μου, που έχουν παραδοθεί. Μπορείτε να με ενημερώσετε παρακαλώ τι γίνεται με την δική μου παραγγελία?

  • Vodafone Greece

    Καλησπέρα .

    Σύμφωνα με τον κωδικό που μας δίνεις, δυστυχώς δεν φαίνεται να έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία σου. Μέσα στις επόμενες ημέρες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικά, για να σου προτείνουμε μια συσκευή ίδιων δυνατοτήτων στην ίδια τιμή φυσικά.

  • Παρακαλώ να μου απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα: 1) Μπορείτε να μου πείτε για ποιο λόγο ολοκληρώθηκαν παραγγελίες μεταγενέστερες? 2) Τηρήθηκε σειρά προτεραιότητας και ποια ήταν αυτή? 3) Από τη στιγμή που το απόθεμα σας δεν επαρκούσε γιατί επιτρέψατε να γίνονται online παραγγελίες?

     

Τα ερωτήματα τα έθεσα πριν μία ώρα και καμία απάντηση ενώ στο πρώτο ερώτημα μου απάντησαν σε 2 λεπτά. Τα συμπεράσματα δικά σας. 

 

Η παραγγελία μου περιελάμβανε 5 συσκευές με παραλαβή από κατάστημα, Υποθέτω ότι παραγγελίες με πάνω από 2 συσκευές τις απορρίψανε. Δεν εξηγείται αλλιώς. Ας βγουν να μας το πουν όμως, δηλαδή ξέρετε όσοι είχαν πάνω από μια συσκευές δεν είπαμε να τους δώσουμε έστω μία αλλά τον πούλο.

Σκέφτομαι μήπως τις έχουν στείλει στο κατάστημα και τα «φάγαν» οι υπάλληλοι. Με τέτοιο μπάχαλο όλα είναι πιθανά.

 

Εγώ πάντως μετά από αυτό ακόμη και εάν μου δώσουν πολύ φθηνότερο πακέτο συμβολαίου δεν πάω voda με τίποτα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...