Προς το περιεχόμενο

Counter-Strike: Global Offensive [CS: GO]


snapshot-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

εγω που ειχα πεσει  απο mg2 (12wins  50~ hrs ) σε nova 2 τι να πω ?  ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ CYTA !! γυρισα στον ΟΤΕ πριν 10 μερες (με 25.90 πως να μην γυρισεις πισω ? :P )  και τωρα ειμαι παλι master guardian :D να ητανε καλυτεροι και οι server καλα θα ητανε, εχω δει καμποσα σκηνικα που βαραω πρωτος, γεμιζει αιματα το μοντελο του αντιπαλου και μετα οταν ανοιγω κονσολα βλεπω 0 dmg :S 

 

Για να παιξεις σε υψηλο επιπεδο χρειαζεται και δυνατο hardware παντως, ο i3 μου δεν μπορει να κρατησει τα 125fps σταθερα αμα κλεισω το multicore rendering ( επισημα -4 ms input lag, αλλα -2  αμα κλεσεις το AA το οποιο ετσι κι αλλιως θολωνει την εικονα  http://www.esreality.com/post/2640619/input-lag-tests-ql-csgo-q3a/) λεω να κανω ενα μικρο διαλειμμα μεχρι να γινει η μεταβαση απο 4130 σε 4690K και απο samsung 2233RZ σε iiyama  GB2488HSU, μακαρι να γινει κατι με τους server στο ενδιαμεσο, μιλαμε για τρελα ακυριλικια με 0% loss 0% choke και 58 ping ( με cyta ειχα συνηθως 102 rofl ) 

 

κλασσικο video απο οταν εχουν απαλεψιες οι  64αρηδες ->  

 

Μα το multicore rendering δεν πρεπει να το εχεις κλειστο.

 

 

btw ο φιλος chourdis μου ειπε οτι μπορεις να κανεις free account στο faceit.com

Δεν εχω παιξει ακομα να πω την αληθεια γτ τον τελευταιο καιρο εχασα το ενδιαφερον στο cs, μονο DM & casual παιζω για trollarisma...

Παντως νομιζω στο faceit οι servers ειναι 128tick και τα games ειναι pug, οποτε μπειτε να δοκιμασετε,εγω που εχω και esea τα 128 με τα 64 tick ειναι η μερα με την νυχτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το multicore rendering δεν πρεπει να το εχεις κλειστο.

 

 

 

απο το link που εδωσα 

 

 

 

The input lag of multicore rendering in CS GO is pretty low. Its worse in l4d2, tf2 and others. But CS GO has really poor optimization, even with multicore on some maps fps gets lower than 120 and its only 4vs4, so it should be left on. Some guy from blurbusters tested it in cs go, got like ~4ms.

Also UE3 multicore oneframethreadlag=true adds noticeable input lag, but its required to keep fps high.

 

 

δες και αυτο  

 

http://renderingpipeline.com/2013/09/measuring-input-latency/

 

 

  • HL2 with vsync: 112 msec
  • HL2 without vsync: 76 msec
  • HL2 without vsync and drastically reduced image quality: 58 msec
  • HL2 without vsync, reduced quality and no multicore renderer: 50 msec
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω σημερα εβαλα το Multicore rendering κι επαιξα 2 mm με max acceptable ping 83 κι επαιζα με Ping 118 , ενω μεχρι τωρα επαιζα κλασικα με 78 , επειδη το ενεργοποιησα αυξηθηκε το ping;

 

υ.γ ειδα μεγαλη αλλαγη στα fps , απο 80 στα 150 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα δεν πιστεύω να ανεβάσουν τους σέρβερ σε 128 ποτέ. 

 

και για τα 125fps απλά δεν τα βάζω σε όριο συνήθως έχω πάνω από 200 με το σύστημα της υπογραφής μου. παλεύω να ανεβώ σιγά σιγά αλλά όλο με Pugs παίζω οπώτε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατεβάστε το πρόγραμμα επιλογής σέρβερς που έχει ποστάρει κάποιος μερικές σελίδες πίσω και μπλοκάρετε όσους σέρβερ σας βγάζουν πάνω από 100 ping. Το χρησιμοποιώ και παίζω μονίμως με ~70 ping και κάτω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω σημερα εβαλα το Multicore rendering κι επαιξα 2 mm με max acceptable ping 83 κι επαιζα με Ping 118 , ενω μεχρι τωρα επαιζα κλασικα με 78 , επειδη το ενεργοποιησα αυξηθηκε το ping;

 

υ.γ ειδα μεγαλη αλλαγη στα fps , απο 80 στα 150 

 

 

Που κολλαει το multicore rendering ρε παιδια με το ping? Ειμαστε με τα καλα μας? Το ping ειναι ο χρονος για να φτασει το βρωμοπακετο στον προορισμο και εξαρταται καθαρα απο την αποσταση client-server!!!

Το multicore rendering ειναι οτι το συστημα σου χρησιμοποιει παραπανω πυρηνες του επεξεργαστη για να κανει render το παιχνιδι!Προφανως και το θελεις ON !!! -.- 

Και γι αυτο ειδες παραπανω fps...τωρα το αλλο ειναι εντελως τυχαιο..

απο το link που εδωσα 

 

 

 

 

 

δες και αυτο  

 

http://renderingpipeline.com/2013/09/measuring-input-latency/

 

Aντε παλι... Σου λεω ανοιξε το και αστο ετσι, μην βρισκετε δικαιολογιες για να ριξετε το φταιξιμο στο παιχνιδι. try harder

Δεν νομιζω να δινει input lag το multicore rendering και να το εχει ο friberg on! Επισης για να το λετε αυτο σημαινει οτι δεν ξερετε καν τι ειναι το multicore rendering, και κανονικα θα επρεπε να καταλαβαινεις μονο και μονο απο το ονομα δεν χρειαζεται computer science..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσως με νοιαζει τι κανει ο friberg και καθε friberg, δεν ειμαι (χλιδ)ανεργος  ουτε φοιτητουδι που γουσταρει να χρωσταει 20 μαθηματα για να παιζω πανω απο  25 ωρες καθε βδομαδα, επισης ο καθε προ(πο) gamer συνηθως σπονσοραρεται οποτε αναγκαζεται να παιζει με το καθε μουφο razer και steelseries που του δινουνε αντι για ενα  παλιο καλο intellimouse explorer 3.0 

 

οι περισσοτεροι απο αυτους δεν ξερουν και τοσο καλα πως γινεται να εχουν το βελτιστο setup, ουτε χρειαζεται να μαθουν κιολας, οταν παιζεις/streamαρεις 8 ωρες την ημερα και "νιωθεις" (γιατι εχω δει απειρους με χιλιαδες ωρες καλο rank  αλλα game sense 0 )  τοτε το setup παει σε δευτερη μοιρα, ειδικα σε ενα  ομαδικο game που το 70% ειναι οι θεσεις και τα strats.  

 

εδω ο κιοφτες ο JW παιζει με mouse acceleration ενεργοποιημενο ! τι να λεμε τωρα ...

 

 

 

 

 So the answer is , if you are a total noob, acceleration is good because you do not react based on twitch movement, you look at the xhair / mouse and aim. Acceleration helps you as it should. If you are a pro, who packs in 40 hour weeks and is one of the best in the world, well once again you play so much you could master anything ,even if they made the mouse do zig zag acceleration you would still be amazing. 

Acceleration is bad for the the normal people who are in the middle, we have twitch reaction but we don't play enough to master it. So for us if we take a week off the game coming back to something that reacts based on defined movements and not combined movements and speed is better. 

 

το ιδιο ισχυει για σχεδον ολοκληρο το setup, ξερω "beasts" που παιζουν σε 60αρι μονιτορ και με mx518 που εχει  angle snapping ( ουυυ 666 ) αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα παιζανε ακομα καλυτερα αμα ητανε με G400 και 144hz, απλα καταφερνουν με τον Α ή Β τροπο να ξεπερνανε αυτο το "bottleneck" στις επιδοσεις τους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσως με νοιαζει τι κανει ο friberg και καθε friberg, δεν ειμαι (χλιδ)ανεργος  ουτε φοιτητουδι που γουσταρει να χρωσταει 20 μαθηματα για να παιζω πανω απο  25 ωρες καθε βδομαδα, επισης ο καθε προ(πο) gamer συνηθως σπονσοραρεται οποτε αναγκαζεται να παιζει με το καθε μουφο razer και steelseries που του δινουνε αντι για ενα  παλιο καλο intellimouse explorer 3.0 

 

οι περισσοτεροι απο αυτους δεν ξερουν και τοσο καλα πως γινεται να εχουν το βελτιστο setup, ουτε χρειαζεται να μαθουν κιολας, οταν παιζεις/streamαρεις 8 ωρες την ημερα και "νιωθεις" (γιατι εχω δει απειρους με χιλιαδες ωρες καλο rank  αλλα game sense 0 )  τοτε το setup παει σε δευτερη μοιρα, ειδικα σε ενα  ομαδικο game που το 70% ειναι οι θεσεις και τα strats.  

 

εδω ο κιοφτες ο JW παιζει με mouse acceleration ενεργοποιημενο ! τι να λεμε τωρα ...

 

 

 

 

 

το ιδιο ισχυει για σχεδον ολοκληρο το setup, ξερω "beasts" που παιζουν σε 60αρι μονιτορ και με mx518 που εχει  angle snapping ( ουυυ 666 ) αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα παιζανε ακομα καλυτερα αμα ητανε με G400 και 144hz, απλα καταφερνουν με τον Α ή Β τροπο να ξεπερνανε αυτο το "bottleneck" στις επιδοσεις τους. 

 

 

Εισαι κουτος.

 

Που κολλαει το αν εχει free products απο σπονσορες??!!!???!!

 

Ο pro player προφανως θελει τα βελτιστα settings, οχι εσυ που παιζεις DM και βγαινεις 16/25. Αυτος θελει να ξερει την στανταρ αποσταση που πρεπει να διανυσει το mouse του για μια αποσταση στην οθονη και οχι να βασιζεται στην ταχυτητα με την οποια το κουναει! ......... (απαραδεχτο αυτο που ειπες πραγματικα)

Πες μου γιατι ο χοντρος εχει acceleration? Το video απλα δειχνει αποσπασμα απο game και εναν nooba λογικα στο ιδιο rank με εσενα να λεει μια μλκια... Κοιτας τι λεει απο κατω ο καθε noobas σαν και εσενα που λες οτι το multicore δινει lag?? Αν δεν δεις τα settings του δεν μπορεις να πεις τιποτα!

Οτι διαβαζετε το δενετε σκοινι κορδονι, λιγο κριτικη ικανοτητα χρειαζεται..

 

Μην λεμε οτι θελουμε,σε αυτο το forum μπαινει κοσμος και διαβαζει, να ειμαστε λιγο υπευθυνοι.Θα το δει κανενας begginer αυτο που λες και θα νομιζει οτι το Multicore πρεπει να ειναι disabled! Οπως ειπα και προηγουμενως, αφηστε τις δικαιολογιες τυπου "εχω ping,εχω input lag,δεν εχω mice, δεν εχω χρονο να παιζω" και απλα αποδεχτειται ειτε οτι δεν εχετε skill για fps ειτε οτι πρεπει να κανεις practice. Τι να κανουμε ετσι ειναι αυτα...Οπως υπαρχουν παιδια τα οποια τα βλεπεις εχουν ανοιχτες πλατες κτλ και αλλοι χρειαζονται ωρες και ωρες στο γυμναστηριο για το ιδιο αποτελεσμα ετσι ειναι και το skill στα games..Δυστηχως!

Αλλιως ο καθε ενας "το multicore εχει input lag" θα επαιζε στους titan ..Και αν δεν θες να γινεις pro stop crying and play the f*** game.

 

 

btw ο τονος μου ειναι ετσι για τον λογο που ειπα περι υπευθυνοτητας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Pro players use their sponsor's products. And I've seen at least get_right say that he misses his 3.0. I'm sure there are others that feel the same.

 

http://www.overclock.net/t/1492197/roccat-kone-pure-military/150

 

ο χοντρος εχει acceleration γιατι πολυ απλα ετσι εχει μαθει να παιζει τοσα χρονια, αμα εχεις μαθει να παιζεις χωρις accel  τοτε μπορεις να κανεις σταθερα καλα flickshot ειτε παιζεις καθε μερα ειτε μια φορα την βδομαδα, το αρνητικο σκορ σε dm το αφηνω ασχολιαστο, το cs δεν το ξεκινησα οταν πηρα το go στα sales αλλα το καλοκαιρι του 2001 οταν προσπαθουσα να κατεβασω την 1.2

 

για το multicore rendering aka oneframethreadedlag παμε αλλη μια : εφοσον εχει καποιος i5 στα 4ghz και πανω τοτε μπορει να παιζει με τον εναν πυρηνα χωρις drops και ταυτοχρονα με λιγοτερο input lag, αν παλι δεν εχει τοσο δυνατο cpu τοτε αναγκαστικα το ενεργοποιει, capici ?

 

edit : παρε μια ιδεα απο τις πρωτες μου 50hrs  

 

 

+ 1 προσφατο demo 

 

steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-h34C8-czyFM-VpeeQ-SeiYc-JFSiA

 

shift + F2, skip σε 8:40  12:34 33:52 αν βαριεσαι :P
 

 

 

 

btw απο setup εχω cm storm alcor (35 ευρω)  sharkoon 1337 XL ( 8 ευρω ) και creative aurvana live! ( 60 ευρω ) τα δικα σου ειναι πιο ακριβα και οχι καλυτερα απαραιτητα, επισης δεν γουσταρω να παιζω σε non-native αναλυση και μαλιστα με 4:3 ratio για να εχω μικροτερο FOV και να φαινονται ολα πιο μεγαλα οπως κανεις εσυ :P

Επεξ/σία από SoFGR
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.overclock.net/t/1492197/roccat-kone-pure-military/150

 

ο χοντρος εχει acceleration γιατι πολυ απλα ετσι εχει μαθει να παιζει τοσα χρονια, αμα εχεις μαθει να παιζεις χωρις accel  τοτε μπορεις να κανεις σταθερα καλα flickshot ειτε παιζεις καθε μερα ειτε μια φορα την βδομαδα, το αρνητικο σκορ σε dm το αφηνω ασχολιαστο, το cs δεν το ξεκινησα οταν πηρα το go στα sales αλλα το καλοκαιρι του 2001 που προσπαθουσα να κατεβασω την 1.2

 

για το multicore rendering aka oneframethreadedlag παμε αλλη μια : εφοσον εχει καποιος i5 στα 4ghz και πανω τοτε μπορει να παιζει με τον εναν πυρηνα χωρις drops και ταυτοχρονα με λιγοτερο input lag, αν παλι δεν εχει τοσο δυνατο cpu τοτε αναγκαστικα το ενεργοποιει, capici ?

 

edit : παρε μια ιδεα απο τις πρωτες μου 50hrs  

 

 

+ 1 προσφατο demo 

 

steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-h34C8-czyFM-VpeeQ-SeiYc-JFSiA

 

shift + F2, skip σε 8:40  12:34 33:52 αν βαριεσαι :P
 

 

 

 

btw απο setup εχω cm storm alcor (35 ευρω)  sharkoon 1337 XL ( 8 ευρω ) και creative aurvana live! ( 60 ευρω ) τα δικα σου ειναι πιο ακριβα και οχι καλυτερα απαραιτητα, επισης δεν γουσταρω να παιζω σε non-native αναλυση και μαλιστα με 4:3 ratio για να εχω μικροτερο FOV και να φαινονται ολα πιο μεγαλα οπως κανεις εσυ :P

 

 

Αστο να παει στο διαολο... Δεν ηξερα οτι υπαρχουν τοσο κουτα ατομα... Και παλι η ημιμαθεια χειροτερη της αμαθειας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα δεν πιστεύω να ανεβάσουν τους σέρβερ σε 128 ποτέ. 

 

και για τα 125fps απλά δεν τα βάζω σε όριο συνήθως έχω πάνω από 200 με το σύστημα της υπογραφής μου. παλεύω να ανεβώ σιγά σιγά αλλά όλο με Pugs παίζω οπώτε...

 

αμα κλεισουν οι casual ολα γινονται, εξαλλου τα 12χρονα εχουνε σχολειο τωρα, καλο θα τους κανει :P

 

 

καλο ειναι να βαζεις εναν κοφτη στο framerate, εγω στα 125fps/120hz εχω ελαχιστο tearring, οταν παω σε 144hz λογικα θα ανεβασω το οριο στα 142fps, αλλιως ειναι το mouse  στα 250fps αλλιως στα 125 κ.ο.κ, χρειαζεται να εχεις πολλα και σταθερα frames για να ευχαριστηθεις το game 

 

 

 

Yeah, as with pre-rendering, Valve apparently optimized the game in terms of multicore performance for AMD systems. It does add latency though and frametime variance (pretty negligible though).

That's why I switched to intel. Great singlecore performance, I keep a constant 128fps with very low frametime variance, without multicore rendering that is.

 

intel ftw, εκεινη η iiyama 454 pro  ζει ακομα ? :P

 

edit 

 

 

Γεια σας θα ήθελα να μου πείτε ποια ειναι τα χαμηλότερα ping των server στο "browse community server" (την λίστα με τους χάρτες δηλαδή) 

 

που σας εμφανίζονται συνήθως 

 

 

Επίσης ποιος ειναι ο ISP σας τι ταχύτητα έχετε σε ποια περιοχή είστε και τι ώρες μπαίνετε συνήθως ;

 

 

Αυτά για να συγκρίνω να δω αν υπάρχει θέμα με την δικιά μου και μπορώ να την φτιάξω. thnx

 
ote + fastpath or GTFO 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πλέον το έχω αραιώσει πολύ το game. Παίζω 1-2 match στις 3 μέρες και αν. Έρχεται νέο κύμα με games αυτήν την περίοδο, οπότε με βλέπω να απομακρύνομαι όλο και πιο πολύ. Πάντως έπαιξα ένα comp σήμερα και μου έριξε στο τέλος M4A1 Nitro (Field Tested), 2.77 ευρώ αξία στο market. Καλό γέμισμα για τον κουμπαρά το steam για τις χριστουγεννιάτικες εκπτώσεις. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...