Προς το περιεχόμενο

Ελεος με την Shell!


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
3 hours ago, teo_3 said:

Απλά πληροφοριακά, ο αισθητήρας για να καταλάβει ότι εσύ έβαλες διαφορετικών οκτανίων καύσιμο θέλει μίνιμουμ 2 γεμίσματα για να μπορέσει να προσαρμοστεί. Βάζοντας ένα γέμισμα 100ρας, ιδίως εάν το αυτοκίνητο είναι ατμοσφαιρικό (κοινώς όχι turbo) σου εγγυώμαι ότι η μόνη διαφορά που θα δεις θα είναι στην ψυχολογία σου και στην τσέπη σου. (έχουν γίνει πολλά τέστ και μπορείς να τα βρεις και στο ίντερνετ).
Τα καύσιμα βγαίνουν απ το ίδιο εργοστάσιο επομένως το να παρατηρήσεις "αισθητή διαφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου" με άλλο καύσιμο κυρίως έγκειται στην καθαρότητα του πρατηρίου παρά στην όποια διαφορά μάρκας βενζίνης. 

Φιλικά και ενημερωτικά πάντα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να επιλέξει ότι θέλει, ανοιχτή αγορά έχουμε. Αρκεί να μην πέφτει στην λούμπα των εταιριών και του μάρκετινγκ χωρίς να το ξέρει.

Στα μεγάλα ταξίδια που αναφέρθηκα συνήθως γεμίζω 3-4 φορές με τον ίδιο τύπο βενζίνης. Στο αυτοκίνητό μου όμως νομίζω πως καταλαβαίνω άμεσα τη διαφορά στη γενικότερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Από τη στιγμή που προσωπικά με καλύπτει αυτή η αίσθηση (ακόμη κι αν είναι στο μυαλό μου), δεν θα μπω στον κόπο να το αποδείξω και επιστημονικά...

Δεν έχω κανένα super car, ένα Ceed 1.4 109ps είναι. 

:) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48 λεπτά πριν, billdanos είπε

Στα μεγάλα ταξίδια που αναφέρθηκα συνήθως γεμίζω 3-4 φορές με τον ίδιο τύπο βενζίνης. Στο αυτοκίνητό μου όμως νομίζω πως καταλαβαίνω άμεσα τη διαφορά στη γενικότερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Από τη στιγμή που προσωπικά με καλύπτει αυτή η αίσθηση (ακόμη κι αν είναι στο μυαλό μου), δεν θα μπω στον κόπο να το αποδείξω και επιστημονικά...

Δεν έχω κανένα super car, ένα Ceed 1.4 109ps είναι. 

:) 

Η πραγματικότητα διαφέρει από αυτό που αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος σου και ο εγκέφαλος του καθένα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω προσωπικα βαζω απο ενα πρατηριο της Avin, και μια μερα που ηταν κλειστο, πηγα σε ενα διπλανο shell οπου δοκιμασα τη σκουπιδο100αρα τους...Το αποτελεσμα; Το αμαξι δεν ελεγε να σταματησει να κανει πυρακια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Εγω προσωπικα βαζω απο ενα πρατηριο της Avin, και μια μερα που ηταν κλειστο, πηγα σε ενα διπλανο shell οπου δοκιμασα τη σκουπιδο100αρα τους...Το αποτελεσμα; Το αμαξι δεν ελεγε να σταματησει να κανει πυρακια...

Το πρατήριο φταίει, και όχι το καύσιμο από τη Shell, που στην πραγματικότητα βγαίνει από το ίδιο διυλιστήριο με της AVIN.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά αναγκάζομαι και βάζω 100ρα γιατί είναι η μοναδική που δεν βαράει πυράκια το αυτοκίνητο.

Και με απλή και με Vpower, σε κάθε ξεκίνημα (συμπλεκτάρισμα), αν πέσουν οι στροφές κοντά στις 1000 ..γκραγκαγκουκ.

 

Για την ιστορία, έχω βάλει σχεδόν από όλες τις εταιρίες 100ρα και είχα επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οπότε απλά προσπαθώ να διαλέγω την πιο φθηνή (€1.70/λίτρο) με σημερινές τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liopyr είπε

Προσωπικά αναγκάζομαι και βάζω 100ρα γιατί είναι η μοναδική που δεν βαράει πυράκια το αυτοκίνητο.

Και με απλή και με Vpower, σε κάθε ξεκίνημα (συμπλεκτάρισμα), αν πέσουν οι στροφές κοντά στις 1000 ..γκραγκαγκουκ.

Για την ιστορία, έχω βάλει σχεδόν από όλες τις εταιρίες 100ρα και είχα επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οπότε απλά προσπαθώ να διαλέγω την πιο φθηνή (€1.70/λίτρο) με σημερινές τιμές.

Προφανώς η 95αρα που εβαζες δεν ήταν καθαρη 95αρα.Η 100αρα που βάζεις είναι προφανώς καθαρη 95αρα.Αν είσαι κοντά στα Σκόπια πανε βάλε εκεί 95αρα,πολύ πιο καθαρη από τη δικιά μας,και θα δεις ότι δεν θα βαραει τίποτα

13 λεπτά πριν, turbat0s είπε

vw group?

Ξέρεις ποσα VW και Audι στη Γερμανία βάζουν αποκλειστικά 95αρα και δεν βαραει κανενα πυρακι;

Δεν παίζουν τα οκτάνια ρόλο, αλλά η ποιότητα της βενζίνης.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 χρόνια βάζω V-Power σε συγκεκριμένο πρατήριο Shell (Νομίζω πως είναι εταιρικό) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Μόνο Τρίτη που η τιμή είναι ίδια με την απλή.

Το μόνο σπάσιμο είναι οτι κάποιες φορές γεμίζουν τις δεξαμενές και ξαναπερνάω πιο μετά.Η συμπεριφορά των υπαλλήλων είναι μια χαρά,μόνο 2-3 φορές μου είχαν προτείνει 100άρα,ούτε για λάδια ξύδια κλπ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν βάζετε 95αρα και έχετε πρόβλημα με το αυτοκίνητο, τότε απλά ο συγκεκριμένος πρατηριούχος σας κοροϊδεύει, νοθεύει εσκεμμένα την 95αρα για να την αχρηστεύει και να αναγκάζεστε να βάζετε 100ρα. Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα με την 95αρα, και κανένα normal αυτοκίνητο δεν έχει αυξημένο όφελος από την 100ρα σε σχέση με την βενζίνη που δηλώνει ο κατασκευαστής. Στην καλύτερα περίπτωση, κάποια αυτοκίνητα είναι optimized για 97/98ron εάν όχι για 95αρα. 

Στις περισσότερες χώρες το standard είναι η 95αρα, και πρέπει εσύ να τους πεις να σου βάλουν 97/98. Όχι 100ρα. Αυτό είναι γελοίο. 

Ακόμα και τα Mclaren είναι για 98ron. 

Αναφορά σε κείμενο

Recommended fuel For maximum engine performance the use of 98 RON/88 MON unleaded petrol meeting specification EN 228 is required. In areas where 98 RON/88 MON is unavailable, use unleaded premium grade petrol with a minimum octane rating of 95 RON/85 MON, meeting specification EN 228

 

.

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά ειναι για χωρες που οπου οι οδηγοί γνωρίζουν και 5 πράγματα για το αμαξι τους.

Όχι για Ελλάδα.Απο την αλλη βέβαια ο άλλος μπορεί να πει οτι βάζει 100αρα ώστε να έχει τουλαχιστον καθαρή 95αρα.

Αλλά όταν μου λεει το παληκαρι στο πρατήριο να βάλω 100αρα για να έχω καλύτερη απόδοση και να βγάλω παραπανω χλμ απλά γελαω.

Προσωπικά με 95αρα Ελλάδα δεν είχα ποτε πρόβλημα,απλα μου βγάζει έως και 200 χλμ λιγοτερο στο γέμισμα σε σχέση με την γερμανική 95αρα.Μεσο ορο 100-150 χλμ λιγοτερο.

Και στα 15 χρόνια που έχω το αμάξι μου, έχω κανει πολλές δοκιμές με βενζίνες 95,98,100 και 102 οκτανιων σε ταξίδια Ελλάδα και Ευρώπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Whargoul είπε

Εάν βάζετε 95αρα και έχετε πρόβλημα με το αυτοκίνητο, τότε απλά ο συγκεκριμένος πρατηριούχος σας κοροϊδεύει, νοθεύει εσκεμμένα την 95αρα για να την αχρηστεύει και να αναγκάζεστε να βάζετε 100ρα. Κανένα αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα με την 95αρα, και κανένα normal αυτοκίνητο δεν έχει αυξημένο όφελος από την 100ρα σε σχέση με την βενζίνη που δηλώνει ο κατασκευαστής. Στην καλύτερα περίπτωση, κάποια αυτοκίνητα είναι optimized για 97/98ron εάν όχι για 95αρα. 

Στις περισσότερες χώρες το standard είναι η 95αρα, και πρέπει εσύ να τους πεις να σου βάλουν 97/98. Όχι 100ρα. Αυτό είναι γελοίο. 

Ακόμα και τα Mclaren είναι για 98ron. 

.

Δυτικη Ευρωπη σχεδον παντου βαζεις μονος σου. Μονο στην Ιταλια εχω δει να βαζει υπαλληλος. Οποτε βαζεις ο,τι θες χωρις να σου λεει ο υπαλληλος οτι το 1.4 Yaris θελει V-Power :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δυτικη Ευρωπη σχεδον παντου βαζεις μονος σου. Μονο στην Ιταλια εχω δει να βαζει υπαλληλος. Οποτε βαζεις ο,τι θες χωρις να σου λεει ο υπαλληλος οτι το 1.4 Yaris θελει V-Power :P 

Προφανώς μιλώ για περιπτώσεις που θα σου βάλει κάποιος υπάλληλος. Και στην Κύπρο πχ, σου βάζει υπάλληλος τις ώρες που είναι ανοικτά. Τις υπόλοιπες ώρες είναι αυτοεξυπηρετούμενα όλα τα πρατήρια. Και νομίζω τα περισσότερα δεν έχουν καν 100ρα, ή μπορεί να έχουν σε μια αντλία απλός για να υπάρχει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...