Προς το περιεχόμενο

Ελεος με την Shell!


4saken

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chill είπε

Δεν υπάρχει BP στην Ελλάδα. Έχει αποχωρήσει εδώ κ κάμποσα χρόνια, η χρήση του label τους κ το δίκτυο πρατηρίων της είναι αγορασμένο από την ΕΛ.ΠΕ. 

Όσοι έχετε κοντά σας πρατηριο ΚΑΛΥΨΩ, να το προτιμάτε από θέμα καθαρότητας καυσίμου. Δεν θα παίξει νοθεία εκεί καθότι πρόκειται για εταιρικό δίκτυο.

Κάθε φορά που είμαι επαρχία τρέμω τι σκατά βάζω στα οχήματα. 

να σου δείξω μερικά καλυψώ που η νοθεία πάει σύννεφο να τρίβεις τα μάτια σου...

τα μυρτέα (shell) είναι πιο αυστηρά σε πολιτική μάρκετινγκ και για αυτό είναι πιο σπαστικοί οι υπάλληλοι, ενώ της BP είναι πιο χαλαροί (δημόσιο βλέπεις).

βρείτε 1-2 (καλύτερα ένα) πρατήρια στην περιοχή σας, τσεκάρετε τους αρκετές φορές σε ποιότητα και ποσότητα και βάλτε πλέον μόνο από εκεί. Μην κοιτάτε καν την τιμή από την στιγμή που θα βρείτε το πρατήριο που εμπιστεύεστε.

Γενικά τα συνεργεία να ξέρετε όλα τα προβλήματα τα ρίχνουν στα καύσιμα χωρίς καν να δουν τι φταίει. Μην τους πιστεύετε άκριτα τους μαστόρους (όχι ότι πολλές φορές δεν φταίνε και τα καύσιμα).

Τα σήματα BP τα εκμεταλλεύεται η ΕΛ.ΠΕ και τα σήματα SHELL η Μότορ όϊλ. Οι τεχνολογίες στα καύσιμα τους όμως έρχονται απέξω.

Δοκιμάστε κάποιες φορές την 100αρα και δείτε μόνοι σας την διαφορά και αν αξίζει την διαφορά τιμής. Σε εμένα πχ έχει τεράστια διαφορά σε απόδοση αλλά η διαφορά τιμής με αναγκάζει να κάνω κάνα γέμισμα αραιά και που.

στα νησιά που λένε ότι ανεβάζουν 0,5€ παραπάνω δεν ισχύει ούτε με σφαίρες. κανά 4-5 λεπτά πάνω να βάζουν σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, απλά οι άνθρωποι αγοράζουν πιο ακριβά από τους υπόλοιπους λόγω μεταφορικών.

Και γενικά για να γνωρίζετε γιατί ακούγονται τέρατα με τα ποσοστά κέρδους των πρατηριών. Στο λίτρο το κέρδος τους είναι μ.ο. 4-7 λεπτά. Και είναι πολύ εύκολο να το υπολογίζεται και μόνοι σας για να βλέπετε και ποιος είναι πιθανός κλέφτης (τιμή πώλησης με ελάχιστο κέρδος). Μπαίνετε στο υπουργείο ανάπτυξης όπου κάθε μέρα ανακοινώνονται οι τιμές χονδρικής. Βάζετε κέρδος εταιρίας εμπορίας, μεταφορικά + φπα και έχετε περίπου την τιμή αγοράς του πρατηρίου  (κανονικά πρέπει να το κάνεις χωρίς φπα και να το προσθέσεις μετά αλλά χονδρικά αυτό είναι).

δυστυχώς το καύσιμο είναι ένα εμπόρευμα που δεν το βλέπεις όταν αγοράζεις και γίνεται ένας χαμός. Ούτε εσύ μπορείς να ξέρεις αν σε έκλεψε ο άλλος, ούτε ο πρατηριούχος δεν μπορεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας όταν εσύ έχεις ελαττωματικό φλοτέρ ή κάτι άλλο χαλάσει και τα ρίξει ο μάστορας στο καύσιμο.

Ελπίζω να βοήθησα.

 

Επεξ/σία από for4
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 199
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, for4 είπε

να σου δείξω μερικά καλυψώ που η νοθεία πάει σύννεφο να τρίβεις τα μάτια σου...

τα μυρτέα (shell) είναι πιο αυστηρά σε πολιτική μάρκετινγκ και για αυτό είναι πιο σπαστικοί οι υπάλληλοι, ενώ της BP είναι πιο χαλαροί (δημόσιο βλέπεις).

βρείτε 1-2 (καλύτερα ένα) πρατήρια στην περιοχή σας, τσεκάρετε τους αρκετές φορές σε ποιότητα και ποσότητα και βάλτε πλέον μόνο από εκεί. Μην κοιτάτε καν την τιμή από την στιγμή που θα βρείτε το πρατήριο που εμπιστεύεστε.

Γενικά τα συνεργεία να ξέρετε όλα τα προβλήματα τα ρίχνουν στα καύσιμα χωρίς καν να δουν τι φταίει. Μην τους πιστεύετε άκριτα τους μαστόρους (όχι ότι πολλές φορές δεν φταίνε και τα καύσιμα).

Τα σήματα BP τα εκμεταλλεύεται η ΕΛ.ΠΕ και τα σήματα SHELL η Μότορ όϊλ. Οι τεχνολογίες στα καύσιμα τους όμως έρχονται απέξω.

Δοκιμάστε κάποιες φορές την 100αρα και δείτε μόνοι σας την διαφορά και αν αξίζει την διαφορά τιμής. Σε εμένα πχ έχει τεράστια διαφορά σε απόδοση αλλά η διαφορά τιμής με αναγκάζει να κάνω κάνα γέμισμα αραιά και που.

στα νησιά που λένε ότι ανεβάζουν 0,5€ παραπάνω δεν ισχύει ούτε με σφαίρες. κανά 4-5 λεπτά πάνω να βάζουν σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα, απλά οι άνθρωποι αγοράζουν πιο ακριβά από τους υπόλοιπους λόγω μεταφορικών.

Και γενικά για να γνωρίζετε γιατί ακούγονται τέρατα με τα ποσοστά κέρδους των πρατηριών. Στο λίτρο το κέρδος τους είναι μ.ο. 4-7 λεπτά. Και είναι πολύ εύκολο να το υπολογίζεται και μόνοι σας για να βλέπετε και ποιος είναι πιθανός κλέφτης (τιμή πώλησης με ελάχιστο κέρδος). Μπαίνετε στο υπουργείο ανάπτυξης όπου κάθε μέρα ανακοινώνονται οι τιμές χονδρικής. Βάζετε κέρδος εταιρίας εμπορίας, μεταφορικά + φπα και έχετε περίπου την τιμή αγοράς του πρατηρίου  (κανονικά πρέπει να το κάνεις χωρίς φπα και να το προσθέσεις μετά αλλά χονδρικά αυτό είναι).

δυστυχώς το καύσιμο είναι ένα εμπόρευμα που δεν το βλέπεις όταν αγοράζεις και γίνεται ένας χαμός. Ούτε εσύ μπορείς να ξέρεις αν σε έκλεψε ο άλλος, ούτε ο πρατηριούχος δεν μπορεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας όταν εσύ έχεις ελαττωματικό φλοτέρ ή κάτι άλλο χαλάσει και τα ρίξει ο μάστορας στο καύσιμο.

Ελπίζω να βοήθησα.

Φίλε είναι καλερη η bp η Eko;

Επεξ/σία από Alexandros7474
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε είναι καλερη η bp η Eko;

και οι δυο καλές είναι, όπως και η shell. Εκτός και είσαι με αγωνιστικό και σε νοιάζει το ένα χιλιοστό απόδοσης παραπάνω που θα σου δώσει. Προσωπικά θεωρώ την 100αρα της ΒΡ την καλύτερη βενζίνη της αγοράς αλλά δε νομίζω όπως έγραψα, οι άλλες 100αρες να υστερούν για ένα αμάξι κοινό σαν το δικό μου. Και το ultimate diesel είναι πολύ καλό και ακούω πολύ καλά λόγια και για το avio. Δεν έχω diesel για να εκφράσω προσωπική άποψη αλλά από φίλους μου έχουν πει και για τα 2 πετρέλαια καλά λόγια και ότι έχουν δει διαφορά. Τώρα στα πετρέλαια, θεωρώ ότι για την διαφορά τιμής που έχουν (4 λεπτά) δεν αξίζει καν το κόπο να βάλεις το απλό ειδικά με τις ζημιές που βγαίνουν στους πετρελαιοκινητήρες. Γενικά η γνώμη μου είναι ότι αν είσαι σίγουρος για την ποιότητα και ποσότητα που βάζεις δεν κάθεσαι να ψάχνεις φθηνότερο πρατήριο κλπ. Βάζεις εκεί και ας πληρώνεις και 5-6 λεπτά παραπάνω. Στο γέμισμα θα σου βγει 2-3 ευρώ παραπάνω τα οποία είτε τα κερδίζεις από ζημιές είτε γιατί στο φθηνό αν σε κλέβει στην τιμή/ποσότητα σημαίνει ότι το πληρώνεις πιο ακριβά από το ακριβό.

Επεξ/σία από for4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά έβαζα ΕΚΟ χωρίς κανένα θέμα το γύρισα όμως σε shell λόγω των yellows της Πειραιώς και των πόντων. Έχω αξιόπιστο ιδιωτικό βενζινάδικο οπότε δεν υπάρχει θέμα. Παρ όλα αυτά 1 φορά την εβδομάδα περνάω από εταιρικό Μυρτέα το οποίο είναι σε τιμή συνήθως 4 λεπτά κάτω από το δικό μου. Εταιρικό λέω, πιο φθηνή βενζίνη λέω γιατί να μη γεμίζω από εδώ; Όποτε πήγαινα μου σπάγανε τα @@ για 97αρα ότι είναι πιο καλή, έχει καλύτερη κατανάλωση και στα λεφτά που βάζω δεν έχει τόση διαφορά και άλλα. Τρώγαμε κανένα λεπτό μπροστά στη μάνικα και πάντα γινόταν το δικό τους. Τελευταία φορά ήταν πριν λίγο καιρό που φτάσανε την απλή στο 1.67+, πάλι με πρήξαν για 97αρα, κουνάω το κεφάλι σε βάση δε μας χ#ζεις βάλε 95 να τελειώνουμε πάει και βάζει 97αρα. Όταν είδα το 1.7+ στην απόδειξη λέω τέλος δεν ξαναπατάω εδώ.

Πλέον βάζω και από εταιρικά AVIN, για την ποιότητα της βενζίνης δεν ακούγονται κακά λόγια, με κάρτες Πειραιώς δίνουν 3% επιστροφή στον ανεφοδιασμό ενώ έχουν και αυτοί κάρτα με πόντους όπου τους εξαργυρώνεις και στη βενζίνη, όχι μόνο σε προϊόντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν είναι καινούριο κόλπο ή παλιό, αλλά τώρα τελευταία, έτσι και πας σε Shell και είναι είτε αργία, είτε περίεργη ώρα (που δεν είναι άλλος ανοιχτός), κοτσάρουν ένα χαρτόνι στη μάνικα στην απλή 95 : "Χαλασμένο".

Οπότε, βάλε 100 να μάθεις να μη γεμίζεις νωρίτερα.

Επεξ/σία από Lanike71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, for4 είπε

και οι δυο καλές είναι, όπως και η shell. Εκτός και είσαι με αγωνιστικό και σε νοιάζει το ένα χιλιοστό απόδοσης παραπάνω που θα σου δώσει. Προσωπικά θεωρώ την 100αρα της ΒΡ την καλύτερη βενζίνη της αγοράς αλλά δε νομίζω όπως έγραψα, οι άλλες 100αρες να υστερούν για ένα αμάξι κοινό σαν το δικό μου. Και το ultimate diesel είναι πολύ καλό και ακούω πολύ καλά λόγια και για το avio. Δεν έχω diesel για να εκφράσω προσωπική άποψη αλλά από φίλους μου έχουν πει και για τα 2 πετρέλαια καλά λόγια και ότι έχουν δει διαφορά. Τώρα στα πετρέλαια, θεωρώ ότι για την διαφορά τιμής που έχουν (4 λεπτά) δεν αξίζει καν το κόπο να βάλεις το απλό ειδικά με τις ζημιές που βγαίνουν στους πετρελαιοκινητήρες. Γενικά η γνώμη μου είναι ότι αν είσαι σίγουρος για την ποιότητα και ποσότητα που βάζεις δεν κάθεσαι να ψάχνεις φθηνότερο πρατήριο κλπ. Βάζεις εκεί και ας πληρώνεις και 5-6 λεπτά παραπάνω. Στο γέμισμα θα σου βγει 2-3 ευρώ παραπάνω τα οποία είτε τα κερδίζεις από ζημιές είτε γιατί στο φθηνό αν σε κλέβει στην τιμή/ποσότητα σημαίνει ότι το πληρώνεις πιο ακριβά από το ακριβό.

Φίλε οι ίδιες είναι καθώς η no και η EKO είναι και οι δυο των Elpe και προμηθεύονται τα ίδια καύσιμα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Φίλε οι ίδιες είναι καθώς η no και η EKO είναι και οι δυο των Elpe και προμηθεύονται τα ίδια καύσιμα .

η ΕΚΟ και η ΒΡ ανήκουν στα ΕΛ.ΠΕ. όπως σωστά αναφέρεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα καύσιμα είναι τα ίδια. Διαφορετικά πρόσθετα πέφτουν στην καθεμία. Στα καύσιμα της ΒΡ οι προδιαγραφές είναι σύμφωνα με τις οδηγίες της ΒΡ. Για αυτό άλλωστε τα βυτία φορτώνουν από διαφορετικά σημεία τα καύσιμα της ΕΚΟ και από άλλα της BP. Και επίσης υπάρχει και το βιομηχανικό που είναι καύσιμο χωρίς πρόσθετα όπως το δίνει η ΕΛ.ΠΕ. στις εταιρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

χωρια οτι τωρα δεν βελαζω στην ουρα στην ελιν εχει και ομορφα κοριτσια.😛

Εχει ενα BP στην Καλαματα που εχει πιτσιρικες που βαζουν βενζινη.
Αυστηρο κριτηριο για προσληψη το αν δειχνουν ωραιες με κολαν/σορτσακι,καθως μονο αυτα φορανε.
Μιλαμε για την απολυτη ξεφτιλα και οι μ@λ@κισμενες χαιρονται που ερχεται ο κοσμος να τις βλεπει να βαζουν βενζινη με κοντο σορτσακι,λες και ειναι τιποτα μοντελα στα paddock του motogp.

Και το κερασακι στην τουρτα,απο τα ηχεια παιζουν τα χειροτερα βλαχοσκυλαδικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Δεν ξέρω αν είναι καινούριο κόλπο ή παλιό, αλλά τώρα τελευταία, έτσι και πας σε Shell και είναι είτε αργία, είτε περίεργη ώρα (που δεν είναι άλλος ανοιχτός), κοτσάρουν ένα χαρτόνι στη μάνικα στην απλή 95 : "Χαλασμένο".

Οπότε, βάλε 100 να μάθεις να μη γεμίζεις νωρίτερα.

καμορα

16 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Εχει ενα BP στην Καλαματα που εχει πιτσιρικες που βαζουν βενζινη.
Αυστηρο κριτηριο για προσληψη το αν δειχνουν ωραιες με κολαν/σορτσακι,καθως μονο αυτα φορανε.
Μιλαμε για την απολυτη ξεφτιλα και οι μ@λ@κισμενες χαιρονται που ερχεται ο κοσμος να τις βλεπει να βαζουν βενζινη με κοντο σορτσακι,λες και ειναι τιποτα μοντελα στα paddock του motogp.

Και το κερασακι στην τουρτα,απο τα ηχεια παιζουν τα χειροτερα βλαχοσκυλαδικα..

μυστη μου που ακριβως βρισκεται το βενιναδικο?

εχω ακουσει βαζει καλη βενζινη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, for4 είπε

.... Και είναι πολύ εύκολο να το υπολογίζεται και μόνοι σας για να βλέπετε και ποιος είναι πιθανός κλέφτης (τιμή πώλησης με ελάχιστο κέρδος). Μπαίνετε στο υπουργείο ανάπτυξης όπου κάθε μέρα ανακοινώνονται οι τιμές χονδρικής. Βάζετε κέρδος εταιρίας εμπορίας, μεταφορικά + φπα και έχετε περίπου την τιμή αγοράς του πρατηρίου  (κανονικά πρέπει να το κάνεις χωρίς φπα και να το προσθέσεις μετά αλλά χονδρικά αυτό είναι)....

Ναι, γιατί γνωρίζουμε το κέρδος του διυλιστηρίου, το κέρδος της ενδιάμεσης εταιρείας εμπορίας, το κόστος των μεταφορικών ανά την Ελλάδα, κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, opcorsa είπε

καμορα

μυστη μου που ακριβως βρισκεται το βενιναδικο?

εχω ακουσει βαζει καλη βενζινη

Bp στη Νεα Εισοδο τυπε. Η καλυτερη βενζινη.Μην αμελησεις να δεις πως κρατανε και πιεζουν τη μανικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Whargoul είπε

Ούτε καν. Ειδικά στα Turbo δεν έχει οικονομικό νόημα εάν δεν έχουν κατασκευαστή γι αυτήν. Λόγω ψηλών θερμοκρασιών μέσα στον κύλινδρο, βάζουν πλούσιο μείγμα για να μένει μια ποσότητα άκαυστη και να ρίχνει τις θερμοκρασίες και να αποφεύγεται το knocking. Οπότε χρησιμοποιείς πανάκριβο καύσιμο για να το αφήνεις άκαυστο. Ότι λέει ο κατασκευαστής. Τα υπόλοιπα είναι οικονομικός και πρακτικός ανούσια. 

Εγώ σε τούρμπο που έχω βάζω 99% απλή, εκτός αν τύχει και βάλω μέρα που έχει προσφορά. Ο πατέρας μου που έχει fsi δρν βάζει απλή γιατί δεν δουλεύει σωστά το αμαξι, νομίζω γράψει κιόλας στο ντεπόζιτο 97 και πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, opcorsa είπε

καμορα

μυστη μου που ακριβως βρισκεται το βενιναδικο?

εχω ακουσει βαζει καλη βενζινη

και εγώ θέλω να ξέρω μήπως τύχει και περάσω από εκεί να βάλω "καλή" βενζίνα 😄😄

11 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Ναι, γιατί γνωρίζουμε το κέρδος του διυλιστηρίου, το κέρδος της ενδιάμεσης εταιρείας εμπορίας, το κόστος των μεταφορικών ανά την Ελλάδα, κτλ.

αν το κάνεις όπως σου είπα θα δεις ότι η διαφορά που μένει από την τελική τιμή της πινακίδας και της τιμής των διυλιστηρίων είναι περίπου 15 λεπτά, που μέσα εκεί είναι κέρδος εταιρίας εμπορίας, μεταφορικά, κέρδος πρατηρίου. Το κέρδος των διυλιστηρίων δεν το ξέρουμε και για την περίπτωση που συζητάμε δεν μας ενδιαφέρει, μας ενδιαφέρει πόσο πουλάνε, πράγμα που το ξέρουμε.

Επεξ/σία από for4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, fotodv7 είπε

Το καλύτερο που ακούω είναι "εγώ πάω μόνο σε εταιρικό πρατήριο shell/BP για λόγους ποιότητας". 

Αυτό με τα εταιρικά πρέπει να έχει βάση. Δεν είναι παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zio10 είπε

Αυτό με τα εταιρικά πρέπει να έχει βάση. Δεν είναι παράλογο.

έχει βάση και είναι λιγότερο πιθανό να την πάθεις, απλά αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι δεν είναι πανάκεια καθώς υπάρχουν και εταιρικά που κλέβουν μια χαρά όπως και τα ιδιωτικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...