Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [Διαβάστε τα 3 πρώτα posts πριν ρωτήσετε]


mary

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εφόσον το Iban ανήκει σε κοινοτικο τραπεζικό ίδρυμα υπάρχει η εγγύηση των 100000€ ανά καταθέτη.Βεβαια ας ελπίσουμε η Revolut να γίνει μια κανονική Βρετανική τράπεζα.Οπωε και να χει είναι θετική εξέλιξη το προσωπικό Iban.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οσο θυμάμαι τις αψιμαχίες εδω στο φόρουμ περί κύρους και αξιοπιστίας ανάμεσα σε Revolut fans & Leupay fans  :-D  :-D

 

Στο τέλος κοινό μονοπάτι, το χρήμα κερδίζει...Money talks  


Εφόσον το Iban ανήκει σε κοινοτικο τραπεζικό ίδρυμα υπάρχει η εγγύηση των 100000€ ανά καταθέτη.Βεβαια ας ελπίσουμε η Revolut να γίνει μια κανονική Βρετανική τράπεζα.Οπωε και να χει είναι θετική εξέλιξη το προσωπικό Iban.

Υποθέσεις φίλτατε, αυτό δεν εξυπακούεται !  Διότι παρόλο που έχεις ΙΒΑΝ δεν είσαι πελάτης της Λιθουανικής Τράπεζας (αλήθεια ποια είναι; ) Οπως και στη Leupay παρόλο που έχεις προσωπικό ΙΒΑΝ δεν είσαι πελάτης της Satabank Μάλτας !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ταχύτητα που το εμβασμα γινεται διαθεσιμο στιη revolut με τη χρηση του προσωπικου iban ειναι η ιδια με πριν (1-2 εργασιμες)?

 

Ή πλέον γίνεται πιο άμεσα?

 

Το έχει δοκιμάσει κανείς να μας πει αν υπάρχει διαφορά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι θα γίνονταν το ξέραμε, το ότι θα γίνονταν στη Λιθουανία πάλι το ξέραμε. Τον χρόνο δεν ξέραμε.

Το επίσημο

Το άρθρο που είχε παρατεθεί εδώ στο forum

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις συνειδητοποίησα ότι τα χρήματα που έστειλα στο revolut account μου στάλθηκαν από λογαριασμό τρίτου και όχι από τον δικό μου...
Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Να επικοινωνήσω με το support;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι θα γίνονταν το ξέραμε, το ότι θα γίνονταν στη Λιθουανία πάλι το ξέραμε. Τον χρόνο δεν ξέραμε.

Το επίσημο

Το άρθρο που είχε παρατεθεί εδώ στο forum

Ενημερωμένο σε βλέπω φίλτατε, μπράβο.  Μηπως τελικά γνωρίζεις αν υπάρχει και εγγύηση καταθέσεων της Λιθουανικής τράπεζας έως 1000.000 ευρώ; Ο πελάτης της Revolut είναι και πελάτης της Bank of Lithuania; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μενα για μεταφορα μεσω Eurobank μου ζηταει και BIC και τραπεζα δικαιουχου.

Οταν βαζω το BIC που μου δινει η Revolut στο personal Euro account μου αναφερει οτι "Η επιλογη της χωρας δε συμπιπτει με τον κωδικο τραπεζας (BIC)"

 

Καμια ιδεα κανεις?

 

Edit: Αντιθετως στην εθνικη το αναγνωριζει αυτοματα το BIC με το που βαλεις το IBAN.

Και εγώ το ίδιο προβλημα με eurobank . Λογικά υπάρχει θέμα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ το ίδιο προβλημα με eurobank . Λογικά υπάρχει θέμα....

Υπομονή....Οταν η Ν26 άλλαξε ΒΙC τις πρώτες μέρες γίνονταν μπάχαλο.  Η Πειραιώς την αναγνώριζε κανονικά ή Εurobank μετά το τέλος του μήνα  B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Προσπαθώ να κάνω κατάθεση μέσω πειραιώς με τον νέο προσωπικό λογαριασμό που μου βγάζει το app αλλά μου βγάζει το μύνημα "Invalid Beneficiary Account". Το support τους λέει να πάω σε κατάστημα για να κάνουν verify το λογαριασμό τους! Το έχει αντιμετωπίσει άλλος αυτό το πρόβλημα;

post-43369-0-41052200-1499983335_thumb.jpg

post-43369-0-67429100-1499983343_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπομονή....Οταν η Ν26 άλλαξε ΒΙC τις πρώτες μέρες γίνονταν μπάχαλο.  Η Πειραιώς την αναγνώριζε κανονικά ή Εurobank μετά το τέλος του μήνα  B)

Kαλά κρασιά...είναι για τα μπάζα οι ελληνικές τράπεζες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν βαλω αιτιολογια για τον δικαιουχο δεν την περναει την μεταφορα(απο ΕΘΝΙΚΗ)!!
Τι βαζουμε εκει??επισης δεν βλεπω καπου την  διευθυνση !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις συνειδητοποίησα ότι τα χρήματα που έστειλα στο revolut account μου στάλθηκαν από λογαριασμό τρίτου και όχι από τον δικό μου...

Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Να επικοινωνήσω με το support;

 

Μόλις προσπάθησα να επικοινωνησω με το support... και μου λέει ότι λόγο φόρτου εργασίας θα επικοινωνήσουν μαζί μου σε καμια ώρα..

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Τα χρήματα έχουν φύγει κανονικά από τον λογαριασμό από προχθές...

Θα επιστραφούν πίσω στον λογοαριασμό από τον οποίο στάλθηκαν αφού δεν είναι στο όνομα μου ή να αρχίσω να ανησυχώ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενημερωμένο σε βλέπω φίλτατε, μπράβο. Μηπως τελικά γνωρίζεις αν υπάρχει και εγγύηση καταθέσεων της Λιθουανικής τράπεζας έως 1000.000 ευρώ; Ο πελάτης της Revolut είναι και πελάτης της Bank of Lithuania;

Δεν το ξέρω αυτό.

Ίσως θα πρέπει να δούμε τους όρους χρήσεις.

Με την απλή λογική καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι εφόσον πρόκειται για e money δεν καλύπτονται. Θέλω να πω ότι η τράπεζα revolut limited είναι εικονική μέρος της λιθουανικής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...