Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λέγοντας για Θεσσαλονίκη, Ανατολική όμως, έχω πληρώσει από τις 5/1, αλλά ακόμα δεν ήρθε κανένας.
Τυπικά έχουν περάσει 10 εργάσιμες όποτε θα έπρεπε να πάρω το 20αρικο πίσω. Όπως είδα στο σάιτ τους και σε ένα εξέλ που έχουν, δεν χρειάζεται να κανείς αίτηση για αποζημίωση λέει, γίνεται αυτόματα. Ας το επιβεβαιώσει κάποιος κιόλας αν γνωρίζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Georgegr3 είπε

Λέγοντας για Θεσσαλονίκη, Ανατολική όμως, έχω πληρώσει από τις 5/1, αλλά ακόμα δεν ήρθε κανένας.
Τυπικά έχουν περάσει 10 εργάσιμες όποτε θα έπρεπε να πάρω το 20αρικο πίσω. Όπως είδα στο σάιτ τους και σε ένα εξέλ που έχουν, δεν χρειάζεται να κανείς αίτηση για αποζημίωση λέει, γίνεται αυτόματα. Ας το επιβεβαιώσει κάποιος κιόλας αν γνωρίζει. 

Ωχ!! Χθες εκανα την αιτηση για το νυχτερινο. Θα μας βρει η ανοιξη λες φιλε ;;;

Κι εγω ανατολικη θεσααλονικη ειμαι.

Edit : Πριν λιγο με πηραν απο ΔΕΔΔΗΕ και μου ειπαν οτι θα καθυστερησει 1 μηνα περιπου η τοποθετηση του νεου ρολογιου με το νυκτερινο.

Επεξ/σία από aenaos15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oi 10 μέρες μάλλον   μετράνε απο όταν δουν ( θελήσουν να δουν πιο σωστά ) την πληρωμή που  εχεις κανει. Γιατί δεν γίνεται να έχεις πληρώσει 1 εβδομάδα οπως βλέπω μερικοι και 4 ημέρες  εγώ,  και να τους παίρνεις σημερα τηλέφωνο και να σου λένε δεν έχει φανεί στο σύστημα τους και καλέστε μας μέχρι το τέλος της εβδομάδας να δούμε τι γίνεται...

Δηλαδή εντάξει, μην δουλευόμαστε και μεταξύ μας βρε παιδιά. Πείτε απο την αρχή δεν έχουμε άνθρωπο να στείλουμε τώρα , δεν έχουμε μετρητές, δεν  δεν δεν. κάτι τελος πάντων, παρά αυτό.. Και φυσικά τους τόνισα οτι θέλω να ξέρω ποτε θα έρθουν, να εχω ειδοποιηθεί γιατι δεν γίνεται να ειμαι ολη μέρα στο σπιτι για 1-2 εβδομάδες.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...σχεδόν : πληρώνεις τις ΥΚΩ, αλλά με χαμηλότερους συντελεστές.

(...δε γλυτώνεις βέβαια ΕΤΜΕΑΡ...)

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλώντας με την Θεσσαλονίκη, μου είπαν μετά από παράπονα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε μετρητές, αλλά αρρώστησε το 1 από τα 2 συνεργεία τοποθέτησης, οπότε υπάρχει αναμονή, χωρίς χρονοδιάγραμμα. Όταν ανέφερα για εγγυημένη υπηρεσία και για αποζημίωση, μου ανέφεραν το κορυφαίο, ότι γιατί να υπάρχει αποζημίωση και ότι δεν δικαιούμαι κάτι. Παραπάνω δεν ήξεραν. Ωραία πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Georgegr3 είπε

Μιλώντας με την Θεσσαλονίκη, μου είπαν μετά από παράπονα ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε μετρητές, αλλά αρρώστησε το 1 από τα 2 συνεργεία τοποθέτησης, οπότε υπάρχει αναμονή, χωρίς χρονοδιάγραμμα. Όταν ανέφερα για εγγυημένη υπηρεσία και για αποζημίωση, μου ανέφεραν το κορυφαίο, ότι γιατί να υπάρχει αποζημίωση και ότι δεν δικαιούμαι κάτι. Παραπάνω δεν ήξεραν. Ωραία πράγματα.

Ετσι ειπαν σε σενα!!!

Σε μενα ειπαν 1 μηνα καθυστρερηση λογω covid!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλάβη ρολόι νυχτερινού ρεύματος. 

Μετά από την 28ώρη διακοπή ρεύματος με την πρόσφατη κακοκαιρία,  δεν λειτουργεί το ρολόι νυχτερινού ρεύματος του ΔΕΔΔΗΕ. 

Τι κάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html (σέρνεται)

και λογικά επιλογή "έλεγχος μετρητή"

Αλλιώς 2111900500 και,,,υπομονή (ασύρματο & ανοιχτή ακρόαση και κάνεις τις δουλειές σου...)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Juan_Mortyme είπε

Βλάβη ρολόι νυχτερινού ρεύματος. 

Μετά από την 28ώρη διακοπή ρεύματος με την πρόσφατη κακοκαιρία,  δεν λειτουργεί το ρολόι νυχτερινού ρεύματος του ΔΕΔΔΗΕ. 

Τι κάνω?

Καλησπέρα.. Δεν καταγραφεί καθόλου το νυχτερινό;; Θα παρεις στον Δεδδηε και θα δηλώσεις βλάβη.. 8004004000 δωρεάν.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Juan_Mortyme είπε

Βλάβη ρολόι νυχτερινού ρεύματος. 

Μετά από την 28ώρη διακοπή ρεύματος με την πρόσφατη κακοκαιρία,  δεν λειτουργεί το ρολόι νυχτερινού ρεύματος του ΔΕΔΔΗΕ. 

Τι κάνω?

Αν τις γράφει όλες ημερήσιες, δηλώνεις βλάβη. Αν τις ώρες του νυχτερινού δεν γράφει τίποτα κάνεις την πάπια 🦆 Πεκίνου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Doubt είπε

Αν τις γράφει όλες ημερήσιες, δηλώνεις βλάβη. Αν τις ώρες του νυχτερινού δεν γράφει τίποτα κάνεις την πάπια 🦆 Πεκίνου.

Τις γράφει όλες ημερήσιες. 

Δεν αλλάζει θέση το βελάκι. 

Το διαπίστωσα όταν είδα ότι δεν άλλαξε χρώμα ο λυχνίας στον πίνακα που έχω μέσα στο διαμέρισμα. 

Παρεμπιπτόντως, παρατήρησα ότι ρολόγια και άλλων διαμερισμάτων  στην πολυκατοικία έχουν το ίδιο πρόβλημα i.e. το βελάκι παραμένει στο Κ μεταξύ 15.00 και 17.00 ενώ η ροδέλα γυρνάει. 

Ιδοποιησα των ΔΕΔΔΗΕ.   Τώρα αναμονή για το πότε θα έρθουν 

Επεξ/σία από Juan_Mortyme
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...