Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ας ρωτησω και εγω, τι κοστος θεωρείτε λογικο για ΕΡΓΑΣΙΑ αντικαταστασης συμπλεκτη σε bmw;;

 

απο μαρκες τι ειναι καλυτερο να προτιμήσω, LUK, Sachs, Valeo, original? (η τιμή ειναι αυξουσα κατα τη σειρά παρουσίασης και ξεκινάει απο 150 και περνάει τα 450)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολα να βρεις πλεον βενζιναδικο με super βενζινη (αυτη με τον μολυβδο).

την ειχαν αλλαξει για καποιο διαστημα με LRP εαν θυμαμαι καλα (καπως ετσι λεγοταν).

πλεον οσοι κυκλοφορουν με αυτοκινητο που θεωρητικα εκαιγε super βαζουν αμολυβδη και οσο παει εκτος και εαν βαζουν προσθετο μολυβδου μαζι (οπου δεν ειναι μολυβδος).

αλλα μην μπερδευεστε,πολλα απο τα παλια ειχαν ενισχυμενα μεταλλα στις βασεις των βαλβιδων εξαγωγης οποτε μπορουσαν να καψουν αμολυβδη χωρις προβλημα.οχι ολα βεβαια.αυτο συνηθως το ειχαν αυτοκινητα οπου ειχαν alloy heads.κραμματα αλουμινιου δηλαδη.απλα εαν θυμαμαι καλα επρεπε να ρυθμισεις και σωστα το αβανς μετα.

 

Για την ακρίβεια εδώ στην Ελλάδα η LPR έχει καταργηθεί από το 2012-2013 περίπου, από τότε ήταν τόσο μικρή η ζήτηση για αυτό το καύσιμο που αποφάσισαν να το καταργήσουν έτσι ώστε να απελευθερωθούν εγκαταστάσεις.

 

Επίσης για να μην μπερδευόμαστε, προδιαγραφές για αμόλυβδη έχουν όσα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί από το 1980-1985 και μετά. Για τα παλιότερα υπάρχουν στην αγορά πρόσθετα καυσίμου ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στις βαλβίδες.

Αν βάλω καινούρια αμορτισέρ πρέπει να γινει ευθυγραμμιση?

 

Απαραίτητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρετε πόσο πάει η τοποθέτηση αμορτισέρ και η ευθυγραμμιση?

Τα αμορτισέρ θα τα παρω ονλινε

Επεξ/σία από daPro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ας ρωτησω και εγω, τι κοστος θεωρείτε λογικο για ΕΡΓΑΣΙΑ αντικαταστασης συμπλεκτη σε bmw;;

 

απο μαρκες τι ειναι καλυτερο να προτιμήσω, LUK, Sachs, Valeo, original? (η τιμή ειναι αυξουσα κατα τη σειρά παρουσίασης και ξεκινάει απο 150 και περνάει τα 450)...

Δεν ειναι ολα τα bmw ιδια. Αν και γενικα νομιζω οτι θεωρουνται δυσκολα αυτοκινητα σε αυτο το κομματι. Οποτε σιγουρα υπολογιζε 120-140.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε πόσο πάει η τοποθέτηση αμορτισέρ και η ευθυγραμμιση?

Τα αμορτισέρ θα τα παρω ονλινε

Τοποθέτηση στην Πάτρα πάει από 40 μέχρι 80 και ευθυγραμμιση 20 με 25
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ειναι ολα τα bmw ιδια. Αν και γενικα νομιζω οτι θεωρουνται δυσκολα αυτοκινητα σε αυτο το κομματι. Οποτε σιγουρα υπολογιζε 120-140.

 

E87 είναι. Από μαρκες τι ειναι καλο να προτιμησω (περα απο τον γνησιο που θα ηταν ο βελτιστος αλλα ξεφευγει οικονομικα);

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

E87 είναι. Από μαρκες τι ειναι καλο να προτιμησω (περα απο τον γνησιο που θα ηταν ο βελτιστος αλλα ξεφευγει οικονομικα);

Και οι 3 ειναι αρκετα αξιολογες και σιγουρα απο την μανα του θα φοραει 1 απο τις 3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την ακρίβεια εδώ στην Ελλάδα η LPR έχει καταργηθεί από το 2012-2013 περίπου, από τότε ήταν τόσο μικρή η ζήτηση για αυτό το καύσιμο που αποφάσισαν να το καταργήσουν έτσι ώστε να απελευθερωθούν εγκαταστάσεις.

 

Επίσης για να μην μπερδευόμαστε, προδιαγραφές για αμόλυβδη έχουν όσα αυτοκίνητα έχουν κατασκευαστεί από το 1980-1985 και μετά. Για τα παλιότερα υπάρχουν στην αγορά πρόσθετα καυσίμου ώστε να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στις βαλβίδες.

 

Απαραίτητα.

Δεν ήξερα ότι έχουν τις προδιαγραφές από τόσο παλιά! Τα πρώτα αυτοκίνητα που θυμάμαι εγώ με το αυτοκόλλητο <<καίω και αμόλυβδη>> πρέπει να ήταν τέλη '80!

 

Για τα φανάρια, δοκίμασα το wd40 και δεν έγινε δουλειά... Ξέρει κανείς τι άλλο να δοκιμάσω ή καλύτερα να το πάω σε μαγαζί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα φανάρια, δοκίμασα το wd40 και δεν έγινε δουλειά... Ξέρει κανείς τι άλλο να δοκιμάσω ή καλύτερα να το πάω σε μαγαζί;

 

είναι απλά θολά, ή έχουν πάρει υγρασία;

 

Γιατί αν έχουν πάρει υγρασία, θα σου συνιστούσα να αλλάξεις φανάρια στην χειρότερη. Στην καλύτερη, σε μαγαζί για αλλαγή μόνωσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι έχουν πάρει υγρασία, απλά έχουν θολώσει. Ειδικά στο πάνω μέρος.

Τα έχει χτυπήσει ο ήλιος για καιρό; Γιατί έτσι μάλλον ξεθολώνουν πολύ δύσκολα. Κάποιοι τα τρίβουν με γυαλόχαρτο και περνάνε βερνίκι, αλλά δε θα το πρωτινά. 

BMW είναι το αμάξι; Συνήθως αυτά "πονάνε" πολύ στα φανάρια, λόγω υλικού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι από τον ήλιο είναι. Fiat είναι. Έχω δει που τα τρίβουν με ψιλό γυαλόχαρτο ναι, έχω δει και κάτι κιτ που πουλάνε με γυαλόχαρτο, αλοιφή κλπ. Μπορεί να τα δοκιμάσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι από τον ήλιο είναι. Fiat είναι. Έχω δει που τα τρίβουν με ψιλό γυαλόχαρτο ναι, έχω δει και κάτι κιτ που πουλάνε με γυαλόχαρτο, αλοιφή κλπ. Μπορεί να τα δοκιμάσω.

Αν έχει πιάσει πολύ λίγο η θολούρα, δηλαδή επιφανειακά, ίσα ίσα δηλαδή, το τρίψιμο ίσως κάνει δουλεία, αλλά απαραίτητα μετά βερνίκι επιμελώς. 

Αν έχει ξεραθεί το φανάρι, σε σημείο που έχει χάσει κάθε πιθανή ελαστικότητα/ αντίσταση, καλύτερα μην το δοκιμάσεις γιατί θα σπάσει.

Λογικά, με επιμελές  τρίψιμο και κυκλική κίνηση και βερνίκωμα, θα κάνει καλό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...