Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 551
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδια, αυτο το ‘φαινομενο’ να βγαζει κατι σαν ‘υγρο’ ή σαν υγροποιημενους υδρατμους η εξατμιση, τι ακριβως ειναι;

Σιγουρα δεν ειναι καποιο τεχνικο προβλημα, γιατι το αυτοκινητο μου το πηγα για το καθιερωμενο ετησιο service στην αντιπροσωπεια, κι εκει εγινε και γενικο τσεκαρισμα.

Ετυχε να το δω σημερα, και επειδη εχει ζεστανει ο καιρος (δεν ξερω αν εχει σχεση), μου εκανε εντυπωση που το ειδα μαλιστα στο δικο μου αμαξι (συνηθως το παρατηρουσα στων αλλων), κι ειπα να ρωτησω εδω να μου φυγει η απορία!

Πιθανόν νεράκι στην βενζίνη! Δε βγάζεις άκρη. Όλοι οι βενζινάδες (σε όσα έχω πάει τουλάχιστον) ποτίζουν λιγάκι την βενζίνη να "μεγαλώσει"!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μένει ακινητοποιημένο για καιρό, ίσως να είναι  η υγρασία μέσα στην εξάτιμιση.

Καλού κακού, έλεγχε το παραφλού.

 

Μπα, καθε μερα το κυκλοφορω!

Πιθανόν νεράκι στην βενζίνη! Δε βγάζεις άκρη. Όλοι οι βενζινάδες (σε όσα έχω πάει τουλάχιστον) ποτίζουν λιγάκι την βενζίνη να "μεγαλώσει"!!!

 

Χμ....αυτο που λες θα το κοιταξω!

Ενω τελευταια ειχα βαλει μια σειρα να βαζω v-power της shell(πιο δυσκολη η νοθεια εκει πιστευω),

την τελευταια φορα λογω ελλειψης χρηματων εβαλα βενζινη στον φτηνοτερο της περιοχης...

 

Πως μπορω να 'αναπαραγω' το προβλημα ξανα;

Σημερα το παρατηρησα σταματωντας καπου, 3 λεπτα μετα την εκκινηση;

Αραγε αν το ξανακανω, οταν φουλαρω το ρεζερβουαρ με v-power, θα δω τοτε αν το κανει πάλι ή οχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα, καθε μερα το κυκλοφορω!

 

Χμ....αυτο που λες θα το κοιταξω!

Ενω τελευταια ειχα βαλει μια σειρα να βαζω v-power της shell(πιο δυσκολη η νοθεια εκει πιστευω),

την τελευταια φορα λογω ελλειψης χρηματων εβαλα βενζινη στον φτηνοτερο της περιοχης...

 

Πως μπορω να 'αναπαραγω' το προβλημα ξανα;

Σημερα το παρατηρησα σταματωντας καπου, 3 λεπτα μετα την εκκινηση;

Αραγε αν το ξανακανω, οταν φουλαρω το ρεζερβουαρ με v-power, θα δω τοτε αν το κανει πάλι ή οχι;

άσε να τελείωσει η βενζίνη, μέχρι να ανάψει λαμπάκι, και μετά βάλε από έμπιστο βενζινά σεβαστό ποσό βενζίνης, λίγο πιο πάνω από τη μέση.

Υδρατμοι ειναι που μενουν μεσα στην εξατμιση

ναι, μπορεί να  παίζει και αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υδρατμοι ειναι που μενουν μεσα στην εξατμιση

 

Λες δεν ειναι κατι 'ανησυχητικο' απο οποιαδηποτε αποψη;

Βλαβη παντως το ειπα κι εγω, δεν παιζει να ειναι, δεν εχω ουτε δεκα μερες που πηγα στο σερβις και τα ειδαν εκει τα παντα ολα.

άσε να τελείωσει η βενζίνη, μέχρι να ανάψει λαμπάκι, και μετά βάλε από έμπιστο βενζινά σεβαστό ποσό βενζίνης, λίγο πιο πάνω από τη μέση.

ναι, μπορεί να  παίζει και αυτό.

 

Θα το δοκιμασω να δω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες δεν ειναι κατι 'ανησυχητικο' απο οποιαδηποτε αποψη;

Βλαβη παντως το ειπα κι εγω, δεν παιζει να ειναι, δεν εχω ουτε δεκα μερες που πηγα στο σερβις και τα ειδαν εκει τα παντα ολα.

 

Θα το δοκιμασω να δω.

Όχι βλάβη δεν είναι με τίποτα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενω τελευταια ειχα βαλει μια σειρα να βαζω v-power της shell(πιο δυσκολη η νοθεια εκει πιστευω),

 

Γιατι δύσκολη; Πριν αρκετά χρονια ειχα δει ρεπορτάζ του τριανταφυλλοπουλου για τη νοθεία της βενζίνης και ειχε δείξει και για τη v-power.

Το θυμάμαι γιατι τοτε εβαζα v-power (που και καλά κανει καλό στον κινητήρα) και μολις ειδα το ρεπορταζ δεν ξανα έβαλα τη συγκεκριμένη βενζίνη.

 

Νομίζω πως αυτο που στάζει η ξατμιση ειναι η βενζίνη και αυτο συμβαίνει γιατι δεν γίνεται σωστα η καύση της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτυχε να χρησιμοποιήσω ένα αρκετά παλιό αμάξι (30+ χρόνων) και έβαλα κανονική αμόλυβδη βενζίνη. Δεν υποτίθεται ότι τέτοια καίνε τα καταλυτικά; Τι βενζίνη καίνε τα πολύ παλιά αυτοκίνητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτυχε να χρησιμοποιήσω ένα αρκετά παλιό αμάξι (30+ χρόνων) και έβαλα κανονική αμόλυβδη βενζίνη. Δεν υποτίθεται ότι τέτοια καίνε τα καταλυτικά; Τι βενζίνη καίνε τα πολύ παλιά αυτοκίνητα;

 

Τα πολύ παλιά υποτίθεται πως πρέπει να καίνε μολυβδισμένη βενζίνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικά δηλαδή κι αυτοί που έχουν πολύ παλιά αυτοκίνητα αμόλυβδη καίνε ε; Γιατί θυμάμαι ότι παλιότερα τα πρατήρια είχαν αμόλυβδη αλλά και από την άλλη βενζίνη αλλά πλέον δεν έχω δει πουθενά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικά δηλαδή κι αυτοί που έχουν πολύ παλιά αυτοκίνητα αμόλυβδη καίνε ε; Γιατί θυμάμαι ότι παλιότερα τα πρατήρια είχαν αμόλυβδη αλλά και από την άλλη βενζίνη αλλά πλέον δεν έχω δει πουθενά!

 

Ε ούτε και τόσο παλιά αυτοκίνητα βλέπεις πλέον στους δρόμους, λογικό είναι τα βενζινάδικα να μην διαθέτουν κάτι που δεν έχει ζήτηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολα να βρεις πλεον βενζιναδικο με super βενζινη (αυτη με τον μολυβδο).

την ειχαν αλλαξει για καποιο διαστημα με LRP εαν θυμαμαι καλα (καπως ετσι λεγοταν).

πλεον οσοι κυκλοφορουν με αυτοκινητο που θεωρητικα εκαιγε super βαζουν αμολυβδη και οσο παει εκτος και εαν βαζουν προσθετο μολυβδου μαζι (οπου δεν ειναι μολυβδος).

αλλα μην μπερδευεστε,πολλα απο τα παλια ειχαν ενισχυμενα μεταλλα στις βασεις των βαλβιδων εξαγωγης οποτε μπορουσαν να καψουν αμολυβδη χωρις προβλημα.οχι ολα βεβαια.αυτο συνηθως το ειχαν αυτοκινητα οπου ειχαν alloy heads.κραμματα αλουμινιου δηλαδη.απλα εαν θυμαμαι καλα επρεπε να ρυθμισεις και σωστα το αβανς μετα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...