Προς το περιεχόμενο

antallaktikaonline.gr Γνώμες


Diyan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει τρία χρόνια που ψωνίζω απο το Todos.gr, το οποίο λεγόταν κάπως αλλιώς πριν και δεν είχα πρόβλημα ποτέ. Εκτός μίας φοράς που μου αλλάξανε ένα φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα επειδή δεν υπήρχε αυτό που παράγγειλα με ένα ελαφρώς ακριβότερο στην τιμή που πλήρωσα όμως, δεν είχα άλλο θέμα. Παραλαβή κάνω πάντα απο το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το todos το τελευταίο διάστημα έχει ανεβάσει τις τιμές του, βρίσκεις και πιο φτηνά ηλεκτρομαζα. Ετοιμαζω παραγγελία για το επόμενο σερβίς και τα πράγματα που θέλω εχουν κόστος γυρω στο 50ευρω και στο todos τα ίδια τα βρίσκω 10€ πιο ακριβά . 20% παραπάνω δεν ειναι μικρή διαφορά. Βέβαια 1000φορες προτιμότερο από το να αγοράσω από το autodoc, antallaktika και τους άλλους κλώνους του όπου πέρα από 15μερο που θα κάνουν να έρθουν να μην ξέρω και το τι ακριβώς θα παραλάβω . Μια φορά παρήγγειλα και την πάτησα, δεν την ξαναπαταω. Προτιμοντας ελληνικό κατάστημα δίνουμε και δουλειά σε ελληνικά χέρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω από το todos παραγγέλνω τα τελευταία χρόνια. Δεν βρίσκω κάπου αλλού φθηνότερα. Το μόνο που με ανησυχεί και δεν ξέρω πως να το επιβεβαιώσω είναι αν τα λάδια είναι γνήσια.. Τα castrol ειδικά που έβαζα στο προηγούμενο αμάξι ήταν αρκετά φθηνότερα από οπουδήποτε αλλού και μπήκα σε σκέψεις ( παίζει πολύ μαϊμού με τα castrol ειδικά ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το todos αναφέρει ότι έχει αλλάξει ιδιοκτήτη αλλά δεν είμαι πεπεισμένος ότι έχει αλλάξει και νοοτροπία τουλάχιστον μέχρι να το επιβεβαιώσει κάποιος. Ηθελα να κάνω μια παραγγελία αλλά βλέπω οτι δεν υπάρχει πληρωμή με PayPal και δεν τους εμπιστεύομαι. Για το exartimata.gr υπάρχει καμία γνώμη το οποίο έχει πληρωμή μόνο μέσω paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ποτέ δέν έχω ψωνίσει από το συγκεκριμένο κατάστημα. Έχω διαβάσει και θετικές αλλά και αρνητικές απόψεις. 
Πιο συγκεκριμένα για τη διαθεσιμότητα και οτι εάν δεν έχουν το προιόν που έχεις παραγγείλει στέλνουν δική τους μάρκα , αλλά κσι στο χρόνο παράδοσης.
Τα ανταλλακτικά τα έχω υπολογίσει ~320€ , (Πλήρης Service) Με ακριβώς τα ίδια από το συγκεκριμένο κατάστημα γλιτώνω 50-60€
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη και ειδικά εάν έχει ψωνίσει κάποιος απο το συγκεκριμένο κατάστημα πρόσφατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 επιτυχείς αγορές σε 6 μήνες, αμορτισεράκια πορτ μπαγκάζ και υαλοκαθαριστήρες ζεύγος.

Από Γερμανία σε συσκευασία autodoc, μέσω DHL, χωρίς προβλήματα. Ένα 10ήμερο το θέλουν όμως για να έρθουν(οδικώς).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Καλησπέρα, να ρωτήσω κατι κι όποιος ξέρει με βοηθάει. Θέλω να παραγγείλω κάποια ανταλλακτικά κ τους έχω στείλει τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου μου κ μου πρότειναν εκείνοι τους κωδικούς που πρέπει να επιλέξω ( 1-2 επιλογές σε κάθε ανταλλακτικό). Να το ρισκάρω ή θα φάω τα μούτρα μου; Οι διαφορα στο κόστος είναι τεράστια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο το συγκεκριμένο μαγαζί έχω παραγγείλει 3-4 φορές . Έχουν ακριβά μεταφορικά για το είδος της μεταφοράς που κάνουν (οδική μεταφορά).

Πριν καμμια 25αρια μέρες έκανα την πιο πρόσφατη, και τελευταία, παραγγελία μου. Μεταξύ άλλων παράγγειλα μια 4άδα τάσια καθώς μου έσπασε το ένα. Παράγγειλα τα ίδια που φοράει το άμαξι, αφενός γιατί μου αρέσουν και αφετέρου γιατί θα είχα τα άλλα 3 στην αποθήκη μιας και τάσια είναι, μπορεί να βρω σε ένα πεζοδρόμιο και να σπάσει πάλι κάποιο. Παράγγειλα λοιπόν τα ίδια, οι οποίοι στη σελίδα τους έχουν τη φωτογραφία τους και την μάρκα τους. Μετά από 13-14 μέρες που παρέλαβα είδα ότι μου έστειλαν κάποια που μοιάζουν... απο μακρυά γιατί απο κοντά διαφέρουν περισσότερο... Σε ερώτηση που τους έκανα, στέλνοντας τους και φωτογραφίες μου απάντησαν οτι οι φωτογρφίες στη σελίδα τους είναι ενδεικτικές και ότι απλά εμπορεύονται ιμιτασιόν εξαρτήματα... Πήρα λένε αυτό που παράγγειλα... Δηλαδή απλά έστειλαν μια 4αδα τασια που στα  μάτια τα δικά τους μοιάζουν με αυτά που έχουν στη σελίδα τους...

Απλά τραγικοί.... Υπάρχουν ηλεκτρονικά μαγαζιά με καλύτερες τιμές, το μόνο που έχουν είναι οτι βρίσκεις τα πάντα. Το θέμα όμως είναι οτι στέλνου ότι θέλουν αυτοι και όχι αυτό που ο πελάτης παράγγειλε..

 

 

Και κάτι άλλο που θυμήθηκα.. Οι αξιολογήσεις στη σελίδα τους είναι τελείως απάτη. Αυτά τα αστεράκια τα καθορίζουν μόνοι τους μιας και δεν δημοσιέυουν αρνητικές κριτικές ενώ αν στείλεις στο λένε ''θα δημοσιευτεί κατόπιν εγκρίσεως..''

Επεξ/σία από tasosrst
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω παραγγείλει και από autodoc (μητρική από ότι κατάλαβα) και από antallaktikaonline (θυγατρική)

Από autodoc είχα πάρει 4 αμορτισέρ, 2 για μπροστά και 2 για πίσω και μου έστειλαν 4 ίδιες. Αφού επικοινώνησα μαζί τους για το λάθος τους μέσω email, μου απάντησαν ότι σύντομα θα επικοινωνούσε μαζί μου εκπρόσωπος της εταιρίας για τη διαδικασία επιστροφής. Οι μέρες περνούσαν χωρίς επικοινωνία ώσπου κατάφερα και έπιασα γραμμή στο μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που είχαν. Από υπάλληλο σε υπάλληλο με σύνδεσαν κάποια στιγμή με την προϊσταμένη (ή αφεντικό, ελληνογερμανίδα) και μετά τα γνωστά "είχατε 14 ημέρες κλπ" "μα σας ενημέρωσα κλπ" άρχισαν οι φωνές από πλευράς μου και τελικά επιστράφηκαν τα 2 λάθος αμορτισέρ. Τα λεφτά νομίζω έκαναν κανενα μήνα να μπουν στην κάρτα.

Από antallaktikaonline τωρα ακόμα πονάει.... αγορά συμπιεστή air condition 2-8-19 τοποθέτηση στην αντιπροσωπεία της citroen. Ελαττωματικός!
Επικοινωνώ μαζί τους μέσω email τους δίνω τα στοιχεία της αντιπροσωπείας και επικοινωνούν μαζί τους για τις φωτογραφίες και τα βίντεο που θέλουν. Μέχρι εδώ όλα καλά!
Μου στέλνουν την φόρμα επιστροφής και στέλνω το εξάρτημα πίσω. 25-1-20 και αφού έχουν προηγηθεί άπειρα emails από πλευράς μου, λαμβάνω  το εξής: "Η εγγύηση δε γίνεται δεκτή"
προσπαθώ να έρθω σε επαφή μαζί τους άλλα μάταια, μόνο μέσω μηνυμάτων να μου λένε ότι δεν έχουν κάποια σχέση αυτοί και ότι την εγγύηση δεν τη δέχεται η κατασκευάστρια εταιρία. Στο email μου "εγώ έχω να κάνω μαζί σας και όχι με τον κατασκευαστή" δεν πήρα απάντηση!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, sugarias είπε

Έχω παραγγείλει και από autodoc (μητρική από ότι κατάλαβα) και από antallaktikaonline (θυγατρική)

Από autodoc είχα πάρει 4 αμορτισέρ, 2 για μπροστά και 2 για πίσω και μου έστειλαν 4 ίδιες. Αφού επικοινώνησα μαζί τους για το λάθος τους μέσω email, μου απάντησαν ότι σύντομα θα επικοινωνούσε μαζί μου εκπρόσωπος της εταιρίας για τη διαδικασία επιστροφής. Οι μέρες περνούσαν χωρίς επικοινωνία ώσπου κατάφερα και έπιασα γραμμή στο μοναδικό τηλεφωνικό αριθμό που είχαν. Από υπάλληλο σε υπάλληλο με σύνδεσαν κάποια στιγμή με την προϊσταμένη (ή αφεντικό, ελληνογερμανίδα) και μετά τα γνωστά "είχατε 14 ημέρες κλπ" "μα σας ενημέρωσα κλπ" άρχισαν οι φωνές από πλευράς μου και τελικά επιστράφηκαν τα 2 λάθος αμορτισέρ. Τα λεφτά νομίζω έκαναν κανενα μήνα να μπουν στην κάρτα.

Από antallaktikaonline τωρα ακόμα πονάει.... αγορά συμπιεστή air condition 2-8-19 τοποθέτηση στην αντιπροσωπεία της citroen. Ελαττωματικός!
Επικοινωνώ μαζί τους μέσω email τους δίνω τα στοιχεία της αντιπροσωπείας και επικοινωνούν μαζί τους για τις φωτογραφίες και τα βίντεο που θέλουν. Μέχρι εδώ όλα καλά!
Μου στέλνουν την φόρμα επιστροφής και στέλνω το εξάρτημα πίσω. 25-1-20 και αφού έχουν προηγηθεί άπειρα emails από πλευράς μου, λαμβάνω  το εξής: "Η εγγύηση δε γίνεται δεκτή"
προσπαθώ να έρθω σε επαφή μαζί τους άλλα μάταια, μόνο μέσω μηνυμάτων να μου λένε ότι δεν έχουν κάποια σχέση αυτοί και ότι την εγγύηση δεν τη δέχεται η κατασκευάστρια εταιρία. Στο email μου "εγώ έχω να κάνω μαζί σας και όχι με τον κατασκευαστή" δεν πήρα απάντηση!

Να σου πω εγώ τί έγινε με τον κομπρέσσορα:  Ολες οι εταιρίες -και στην Ελλάδα- για κομπρέσσορες σου λένε ότι με νέο κομπρέσσορα πρέπει να αλλάζεις και τον ξηραντή/φίλτρο για να ισχύσει η εγγύηση (και αν χαλάσει ο νέος πρέπει να τους αποδείξεις ότι τοποθέτησες και νέο ξηραντή).  Ο μαστορας σαν ελληναρας που είναι ξέρει καλύτερα, γέμισε ο καινούριος κομπρέσσορας με βρωμιές απο το παλιό φίλτρο και κάηκε.  Φυσικά επικοινώνησαν με την εταιρία όπως λες, δεν σου είπαν τίποτα γιατί έκαναν πατάτα και η εγγύηση ακυρώθηκε...

Σε θεματα εγγύησης όντως είναι αργοί στην autodoc αλλά σε σχέση με Ελλάδα που δεν έχεις καμία εγγύηση στα ανταλλακτικά (δηλαδή το κάηκε κάτι σε 6 μήνες δεν στο αλλάζει κανένας ΕΚΤΟΣ και έχεις κανει αγορά και επισκευή σε αντιπροσωπεία) είναι καλύτεροι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επαναφέρω το θέμα μιας και η πρώτη παραγγελία μου ήταν άκρως δυσάρεστη και με αφήνει με πολλά ερωτήματα.

Παρήγγειλα πριν περίπου 12 ώρες ένα X προϊόν στο οποίο ακόμα και τώρα αναγράφει "Σε απόθεμα" και χρησιμοποιήσα έναν κωδικό που μου είχαν αποστείλει στο email μου για δωρεάν (υποτίθεται) μεταφορικά που ίσχυε για κάποιες ώρες (λογικά λόγο της εγγραφής μου στην ιστοσελίδα τους).

Αρχικά το κουπόνι από τα 19€ που είναι τα μεταφορικά για Ελλάδα αφαιρούσε τα ~10€, οπότε γι αυτό και το "υποτίθεται" στα δωρεάν μεταφορικά.
Αλλά οκ, το προσπερνάμε αυτό...

Bc30WOV.jpg
ΥΣ: Το αντικείμενο της παραγγελίας δεν ήταν ογκώδες!

Αποστέλλω που λέτε τη παραγγελία και ψυλλιασμένος από διάφορα που είχα διαβάσει τους στέλνω στο καπάκι email ώστε να μην προβούν σε αποστολή της παραγγελίας με άλλο προϊόν από την στιγμή που το X, το αρχικό το οποίο παρήγγειλα δηλαδή, είναι εκτός αποθέματος. Σήμερα λοιπόν λαμβάνω ενημέρωση στο email που τους είχα αποστείλει ότι είναι εκτός αποθέματος και ότι έχουν προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας όπως και ζητήθηκε σε περίπτωση που το X προϊόν ήταν εκτός αποθέματος.

Και ερωτώ τώρα εγώ:

  • Για ποιο λόγο αρχικά δεν ενημέρωσε το κατάστημα ότι το προϊόν είναι εκτός αποθέματος;
  • Για ποιο λόγο πρέπει να προβώ εγώ στην αποστολή email ώστε να ακυρωθεί η παραγγελία και να μην αποσταλεί άλλο αντίστοιχο προϊόν από αυτό που έχω παραγγείλει;
  • Με ποιο δικαίωμα τροποποιούν την παραγγελία του πελάτη (φαίνεται στο ιστορικό του λογαριασμού ότι έχω παραγγείλει άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα ο ίδιος!!) και του αποστέλλουν άλλο από αυτό που παρήγγειλε χωρίς πρώτα να πάρουν την έγκριση του;

Επίσης μου πρότειναν να αποθηκεύσουν το πόσο της παραγγελίας στο προσωπικό μου λογαριασμό στην ιστοσελίδα τους για τις μελλοντικές μου αγορές. Απλά γελάω :hehe:
---------------------------------------------------------------------------------------------
rlmwWGi.png Ct3Qvy3.png

Επεξ/σία από ulb
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, ulb είπε

Επαναφέρω το θέμα μιας και η πρώτη παραγγελία μου ήταν άκρως δυσάρεστη και με αφήνει με πολλά ερωτήματα.

Παρήγγειλα πριν περίπου 12 ώρες ένα X προϊόν στο οποίο ακόμα και τώρα αναγράφει "Σε απόθεμα" και χρησιμοποιήσα έναν κωδικό που μου είχαν αποστείλει στο email μου για δωρεάν (υποτίθεται) μεταφορικά που ίσχυε για κάποιες ώρες (λογικά λόγο της εγγραφής μου στην ιστοσελίδα τους).

Αρχικά το κουπόνι από τα 19€ που είναι τα μεταφορικά για Ελλάδα αφαιρούσε τα ~10€, οπότε γι αυτό και το "υποτίθεται" στα δωρεάν μεταφορικά.
Αλλά οκ, το προσπερνάμε αυτό...

Bc30WOV.jpg
ΥΣ: Το αντικείμενο της παραγγελίας δεν ήταν ογκώδες!

Αποστέλλω που λέτε τη παραγγελία και ψυλλιασμένος από διάφορα που είχα διαβάσει τους στέλνω στο καπάκι email ώστε να μην προβούν σε αποστολή της παραγγελίας με άλλο προϊόν από την στιγμή που το X, το αρχικό το οποίο παρήγγειλα δηλαδή, είναι εκτός αποθέματος. Σήμερα λοιπόν λαμβάνω ενημέρωση στο email που τους είχα αποστείλει ότι είναι εκτός αποθέματος και ότι έχουν προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας όπως και ζητήθηκε σε περίπτωση που το X προϊόν ήταν εκτός αποθέματος.

Και ερωτώ τώρα εγώ:

  • Για ποιο λόγο αρχικά δεν ενημέρωσε το κατάστημα ότι το προϊόν είναι εκτός αποθέματος;
  • Για ποιο λόγο πρέπει να προβώ εγώ στην αποστολή email ώστε να ακυρωθεί η παραγγελία και να μην αποσταλεί άλλο αντίστοιχο προϊόν από αυτό που έχω παραγγείλει;
  • Με ποιο δικαίωμα τροποποιούν την παραγγελία του πελάτη (φαίνεται στο ιστορικό του λογαριασμού ότι έχω παραγγείλει άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα ο ίδιος!!) και του αποστέλλουν άλλο από αυτό που παρήγγειλε χωρίς πρώτα να πάρουν την έγκριση του;

Επίσης μου πρότειναν να αποθηκεύσουν το πόσο της παραγγελίας στο προσωπικό μου λογαριασμό στην ιστοσελίδα τους για τις μελλοντικές μου αγορές. Απλά γελάω :hehe:
---------------------------------------------------------------------------------------------
rlmwWGi.png Ct3Qvy3.png

Έχω ψωνίσει δεκάδες φορές απο εκεί και σου λέω πως έχεις εντελώς λάθος νοοτροπία.

Οι αποθήκες τους είναι σε πολλές πόλεις στην Γερμανία οπότε βλέπεις εσύ τώρα κάτι διαθέσιμο ενώ 5 λεπτά πρίν πήγε κάποιος έσκασε μια παραγγελία 50 τεμάχια και τους σκούπισε το απόθεμα.

Το μαγαζί δεν θα σε αφήσει ακάλυπτο,παρήγγειλες ΚΥΒ δεν έχει αλλά δεν θα σου στήλει μάρκα Μήτσος ή τσινγκ τσόνγκ θα σου στήλει εξίσου επώνυμο προιόν και μάλιστα το αμέσως πιο ακριβό απο αυτό που επέλεξες και έχει σε απόθεμα.

Το πρόβλημα να αποθηκεύσουν την παραγγελία σου ποιό ακριβώς είναι τα προσωπικά σου δεδομένα;Μα ΗΔΗ τα έδωσες ο ίδιος!!!

Αγορές απο ελληνικό κατάστημα έχεις κάνει;

Να θέλω να επιστρέψω αχρησιμοποίητη κλειδαριά αυτοκινήτου και να ζητάω με χασούρα δική μου όχι χρήματα πίσω αλλά λάδια και να μου λένε πως η κλειδαριά πρέπει να πάει πίσω στο εργοστάσιο ώστε να ελεγθεί αν όντως είναι αχρησιμοποίητη!!!

Βγάζεις πολύ βιαστικά συμπεράσματα για ένα πραγματικά σοβαρό μαγαζί,ο φούστης ο Γερμανός είναι πολύ μπροστά και πίστεψε με δεν θα σε κοροιδέψει προιόν καλύτερο θα σου στήλει αν δεν έχει αυτό που θές ακριβώς επειδή θέλει να επιστρέψεις.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, blackraven είπε

Βγάζεις πολύ βιαστικά συμπεράσματα για ένα πραγματικά σοβαρό μαγαζί,ο φούστης ο Γερμανός είναι πολύ μπροστά και πίστεψε με δεν θα σε κοροιδέψει προιόν καλύτερο θα σου στήλει αν δεν έχει αυτό που θές ακριβώς επειδή θέλει να επιστρέψεις.

Έχουν πολλά λάθη σε συμβατότητες ανταλλακτικών στη σελίδα τους, την πάτησα πρόσφατα και δε με συμφέρει να το στείλω πίσω. Άντε να βρω τώρα κάποιον να το χρειάζεται και είναι και 70 ευρώ το ποσό, δεν είναι λίγα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Doubt είπε

Έχουν πολλά λάθη σε συμβατότητες ανταλλακτικών στη σελίδα τους, την πάτησα πρόσφατα και δε με συμφέρει να το στείλω πίσω. Άντε να βρω τώρα κάποιον να το χρειάζεται και είναι και 70 ευρώ το ποσό, δεν είναι λίγα.

Υπάρχει πάντα η επιλογή με πρόσθετο κόστος 2,5-3€ το πολύ να επιστρέψεις προιόν χωρίς επιβάρυνση μέσα σε 90 μέρες.

Το τελευταίο που θέλω να κάνω τον δικηγόρο του κάθε φούστη Γερμανού αλλά φίλε μου εσύ είσαι λάθος όχι αυτός.

Για ακριβά ανταλλακτικά που δεν είσαι σίγουρος ανοίγεις το chat δίνεις αριθμό πλαισίου στον υπάλληλο και είσαι κομπλέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...