Προς το περιεχόμενο

Ποιον εναλλακτικό πάροχο αντί ΔΕΗ?


Hamurabi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Sheriff είπε

Ναι πλεον μπορει να εχει ρητρα και σε λογ. ΕΝΑΝΤΙ

*το εχω δει σε Ζενιθ

Είναι για να μη βγαίνει άκρη στο τι χρεώνουνε 😁

 

@DAEMON2013 τώρα κατάλαβες οτι θα σου έρθει ~0,13-0,14 η τελική κιλοβατώρα με επιδότηση απο το κράτος (στο καλύτερο σενάριο), ή θα σου έρθει απότομα ?

Γράφει ακόμα ο λογαριασμός σου οτι μπορείς να φύγεις αζημίως (για να μην τρέχεις για ρήτρες αποχώρησης στο ΣτΚ) ?

Αν ναι , με ποια ημερομηνία έκδοσης και πιο χρονικό διάστημα αναφέρει τη δυνατότητα?

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 24,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5900

  • HERTHAN

    1466

  • ekrepali

    1040

  • DownUNDERground

    753

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

24 λεπτά πριν, snuppy84 είπε

Έχω ΗΡΩΝ, το κάνουν και στους έναντι. Κάνουν ότι θέλουν και σε email δεν απαντάνε αν δεν τους συμφέρει. Από ότι κατάλαβα δεν τους νοιάζει πόσοι θα φύγουν, αλλά να τα αρπάξουν γρήγορα από όλους

Ισχύει, εγώ ακόμη περιμένω απάντηση από Ήρων. Δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω ρήτρα ας πάμε και δικαστικά. Δεν έχει καμία λογική η εφαρμογή της. Πώς είναι δυνατόν να χρεωθείς κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις από πριν το κόστος του; Αν το γνώριζα θα κατέβαζα διακόπτη και θα ήμουν με κεράκια, αλλά δεν είχα την επιλογή και την ενημέρωση. Δηλαδή αν τον άλλο μήνα η μεγαβατώρα πάει 1000 ευρώ εγώ θα χρεωθώ για να μην μπουν αυτοί μέσα;

Αν θέλουν να βάλουν λογική σ όλο αυτό ας ενημερώνουν που θα κυμανθεί η χρέωση για τον επόμενο μήνα, επίσης όταν είχε χαμηλό κόστος δεν είδα να βάζουν καμία πίστωση, όλα κέρδος; ε όχι..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Decano είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω ρήτρα ας πάμε και δικαστικά.

δε χρειάζεται δικαστικά , καλό είναι να κάνεις τη διαδικασία αμφισβήτησης και καταγγελίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

δε χρειάζεται δικαστικά , καλό είναι να κάνεις τη διαδικασία αμφισβήτησης και καταγγελίας

έχω κάνει ήδη στο mypae και τα αντίστοιχα αιτήματα στον Ήρων. Περιμένω απάντηση.... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

Είναι για να μη βγαίνει άκρη στο τι χρεώνουνε 😁

 

@DAEMON2013 τώρα κατάλαβες οτι θα σου έρθει ~0,13-0,14 η τελική κιλοβατώρα με επιδότηση απο το κράτος (στο καλύτερο σενάριο), ή θα σου έρθει απότομα ?

Γράφει ακόμα ο λογαριασμός σου οτι μπορείς να φύγεις αζημίως (για να μην τρέχεις για ρήτρες αποχώρησης στο ΣτΚ) ?

Αν ναι , με ποια ημερομηνία έκδοσης και πιο χρονικό διάστημα αναφέρει τη δυνατότητα?

Πως θα αφαιρείτε όμως από το εκαθαριστικό το σώστο ποσό?

Εμένα με χρέωσαν έναντι κοντά 1000kwh για ένα μήνα όταν έχω κατανάλωση 4μήνου λιγότερο απο 2000.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gemis XTX είπε

Τέτοιο μπέρδεμα δεν έχω ξαναδεί.. Έχω καταλήξει σε 3 επιλογές 

ΔΕΗ myHome Online

Volterra 360 οικιακό 

Efa fix power

Δεν ξέρω σε πια από τις 3 να πάω. Τι προτείνετε; 

 

Βάλτο λίγο σε πιο μεγάλη γραμματοσειρά. Δεν φαίνεται καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, wiowia είπε

Πως θα αφαιρείτε όμως από το εκαθαριστικό το σώστο ποσό?

Εμένα με χρέωσαν έναντι κοντά 1000kwh για ένα μήνα όταν έχω κατανάλωση 4μήνου λιγότερο απο 2000.

αυτό άσχετο με τις ρήτρες

ότι χρεώνεσαι στα έναντι  για τις κιλοβατώρες, αφαιρούνται στον εκκαθαριστικό, όπως πάντα

Το θέμα με τις ρήτρες είναι οτι στον εκκαθαριστικό θα έχεις κιλοβατώρες τετραμήνου με ένα ποσό ρήτρας που θα περιλαμβάνει όλο το τετράμηνο .

Άντε κάνε προσθαφαιρέσεις να βγάλεις άκρη

Ακόμα και στην περίπτωση που δίνεις μηνιαίες καταναλώσεις , στον εκκαθαριστικό μπορεί να δεις μεγαλύτερο ποσό απο αυτό που μπορείς να επαληθεύσεις και να σου πούνε οτι έγινε διόρθωση της τιμής της χοντρικής του προηγούμενου μήνα

Η επαλήθευση είναι το πρόβλημα

Ή ακόμα χειρότερα να σου χρεώσουν ρήτρα 4ων μηνών και να πρέπει να αφαιρέσεις τις ρήτρες απο τα έναντι για να κάνεις επαλήθευση

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bill27 είπε

Λοιπον εχω νεα για οσους ειναι στην ελιν στο ελιν electricon νυχτερινο 365.Πηρα τηλ.να ρωτησω τι θα γινει μετα την ληξη του συμβολαιου μου και η τηλεφωνητρια μου απαντησε πως αν γινει καποια αλλαγη θα σας ερθει μειλ αλλα λεει μην αποκλειεται το γεγονος πως μπορει να εχετε την ιδια χρεωση και να γινει αοριστου.

Μπραβο ρε ΕΛΙΝΑΡΑ!!! Αν γινει αυτο τοτε δεν προκειται να φυγω ποτε!!! Για εμενα ειναι η πιο σοβαρη εταιρεια απο ολους τους εναλλακτικους

Δεν αμφισβητώ αυτό που σου είπαν αλλά κι εγώ που είμαι στο ίδιο πρόγραμμα μου το απέκλεισαν να παραμείνει το ίδιο  2 φορές τη μία γραπτώς πριν μάλιστα αλλαξουν και τα προγράμματα τους και την 2η τηλεφωνικά πριν μια εβδομάδα που μου είπαν ακριβώς τα ίδια.

Παραθέτω το email από 3/2/2021

<<Όσον αφορά το πέρας του συμβολαίου σας, η παροχή σας θα περάσει στο τρέχον βασικό μας πρόγραμμα που θα είναι διαθέσιμο εκείνο το διάστημα.

Εφόσον λήξει το συμβόλαιό σας και δεν επιθυμείτε να παραμείνετε στο βασικό μας πρόγραμμα, θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε εσείς κάποιο από τα προγράμματά μας ή να αποχωρήσετε αν δεν καλύπτει κάποιο πρόγραμμα τις ανάγκες σας.>>

Όποτε εγώ έκανα τα κουμμαντα μου και την έκανα για efa..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, wiowia είπε

Εμένα με χρέωσαν έναντι κοντά 1000kwh για ένα μήνα όταν έχω κατανάλωση 4μήνου λιγότερο απο 2000.

αν δεν μπορείς να δίνεις ανα μήνα , δίνε τουλάχιστον στο δίμηνο μέσω ΔΕΔΔΗΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό άσχετο με τις ρήτρες

ότι χρεώνεσαι στα έναντι  για τις κιλοβατώρες, αφαιρούνται στον εκκαθαριστικό, όπως πάντα

Το θέμα με τις ρήτρες είναι οτι στον εκκαθαριστικό θα έχεις κιλοβατώρες τετραμήνου με ένα ποσό ρήτρας που θα περιλαμβάνει όλο το τετράμηνο .

Άντε κάνε προσθαφαιρέσεις να βγάλεις άκρη

Ακόμα και στην περίπτωση που δίνεις μηνιαίες καταναλώσεις , στον εκκαθαριστικό μπορεί να δεις μεγαλύτερο ποσό απο αυτό που μπορείς να επαληθεύσεις και να σου πούνε οτι έγινε διόρθωση της τιμής της χοντρικής του προηγούμενου μήνα

Η επαλήθευση είναι το πρόβλημα

Ή ακόμα χειρότερα να σου χρεώσουν ρήτρα 4ων μηνών και να πρέπει να αφαιρέσεις τις ρήτρες απο τα έναντι για να κάνεις επαλήθευση

 

Θα στείλω μια αίτηση στην efa πάντως μπας και γλυτώσω.

Εφόσον έχει ρήτρα αναπροσαρμογής θα μπορώ να φύγω ατελώς έτσι δεν είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Δεν αμφισβητώ αυτό που σου είπαν αλλά κι εγώ που είμαι στο ίδιο πρόγραμμα μου το απέκλεισαν να παραμείνει το ίδιο  2 φορές τη μία γραπτώς πριν μάλιστα αλλαξουν και τα προγράμματα τους και την 2η τηλεφωνικά πριν μια εβδομάδα που μου είπαν ακριβώς τα ίδια.

Παραθέτω το email από 3/2/2021

<<Όσον αφορά το πέρας του συμβολαίου σας, η παροχή σας θα περάσει στο τρέχον βασικό μας πρόγραμμα που θα είναι διαθέσιμο εκείνο το διάστημα.

Εφόσον λήξει το συμβόλαιό σας και δεν επιθυμείτε να παραμείνετε στο βασικό μας πρόγραμμα, θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε εσείς κάποιο από τα προγράμματά μας ή να αποχωρήσετε αν δεν καλύπτει κάποιο πρόγραμμα τις ανάγκες σας.>>

Όποτε εγώ έκανα τα κουμμαντα μου και την έκανα για efa..

Και εγω δεν αμφισβητω αυτα που γραφεις αλλα αν ηταν να αλλαξουν χρεωση kwh θα το ειχανε κανει ηδη η εστω θα εστελναν ενα μειλ ενημερωσης σχετικα με την υπαγωγη σε αλλο προγραμμα  εναν μηνα πριν οπως λεει το συμβολαιο,το δικο μου σε 20 μερες ληγει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, korakios είπε

νομίζω ισχύει , @HERTHAN ?

@Kzaxas βλέπω οτι σε ειδοποίησαν και νωρίς νωρίς για αλλαγή όρων 1/1/21 😂

Ναι ισχυει γιατι αλλαζει ο αριθμος παροχης.

16. Διαδικασία αλλαγής παρόχου.

Όταν μεταφέρεστε σε άλλο πάροχο Ηλεκτρικής ενέργειας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα κάτωθι βήματα σε περίπτωση που θέλετε να συνεχιστεί το Κοινωνικό Τιμολόγιο αν είστε δικαιούχος.

  1. Ολοκληρώστε την διαδικασία μεταφοράς της παροχής σας στο νέο πάροχο.
  2. Βεβαιωθείτε καλώντας στο 11500 (ΔΕΔΔΗΕ) ότι η παροχή σας (πιθανόν νέο νούμερο), είναι συνδεδεμένη με το ΑΦΜ σας.
  3. Ακυρώστε την παλιά αίτηση ΚΟΤ που είχατε στον προηγούμενο πάροχό σας και κάντε νέα αίτηση.
  4. Σε περίπτωση που σας βγάζει λάθος με τον αριθμό παροχής , ακολουθήστε πάλι το βήμα 2.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις απάντησα στη Watt Volt αυτο:

 

Αναφορά σε κείμενο
Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ για την απάντηση σας.
 
Δυστυχώς στην απαντηση σας δεν διακρίνεται καμία λογική, καμία συνέπεια και καμία δικαιολογία για την εφαρμογή και υπολογισμού της ρήτρας.
 
Οπως αναφέρατε, με "ενημερώσατε" στον λογαριασμό που εκδώθηκε 10/9/2021 πως υπάρχουν αλλαγές , οι οποίες εφαρμόστηκαν ήδη για τον προηγούμενο μηνα και συγκεκριμένο διάστημα  04/08/2021 έως 03/09/2021. Αυτό δεν λέγεται ενημέρωση.
 
Η ενημέρωση που αναφέρατε, δεν είναι καθόλου ξεκάθαρη πως αφορά αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της εταιρεία σας.
Παρακάτω οι εικόνες συγκεκριμένα του λογαριασμού, όπου έγινε η αναφορά σας.
 
image.png.3918000eaa388ff5ca3837da0fea3f62.png
 
Αντίστοιχα στην ιστοσελίδα αναφοράς (https://www.watt-volt.gr/eidopoihsh/)  φαίνεται ξεκάθαρα πως η αλλαγές αφορούν την 1η.11.2020  και δεν φαίνεται κάποια τροποποιηση για το έτος 2021. Συνεπώς δεν υπάρχει καμία λογική στον τρόπο που ενημερώθηκα, εφόσον δεν είναι εμφανής καμία τροποποιηση ή ενεργοποιήση του συγκεκριμένου άρθρου στην ιστοσελίδα σας. 
 
image.png.c73a8110aea76965263dd2d1542ea3e2.png
 
 
Αρχειοθετήθηκε η ιστοσελίδα σας :https://archive.ph/OmvGu  ως  απόδειξη.
 
 
Ακόμη, να σας ενημερώσω , πως  για αυτούς τους όρους που αναφέρατε, δεν εχω υπογράψει προσωπικά για το πρόγραμμα Watt Friends που έχω. 
Η αρχική συμφωνία ήταν ξεκάθαρη πως δεν θα έχω ρήτρες στο προγραμμα μου και εφαρμογή ΟΤΣ.
 
Επίσης θα ήθελα να μου απαντήσετε ξεκάθαρα και αναλυτικά πως έγινε η "Χρέωση κατ' εκτίμηση"  ,καθώς δεν αρκεί αυτή η περιγραφή για την πληρωμή του λογαριασμού. Αν δεν αναλυθεί δικαιολογημένος η χρεωση αυτή, δεν βλέπω καμία υποχρέωση πληρωμής της, παρ'ολο που γνωρίζετε για την τακτική και εμπρόθεσμη πληρωμή των ωφειλών μου ως καλοπληρωτής.
 
Σας αναφέρω επισήμως, πως αρνουμαι να σας πληρώσω ενα ποσό που εμφανίσατε στον λογαριασμό, μου χωρίς να μπορείτε να δικαιολογήσετε τον τρόπο υπολογισμού του  και της αξίας που σας oφείλω. 
 
Με εκτίμηση,

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, wiowia είπε

Εφόσον έχει ρήτρα αναπροσαρμογής θα μπορώ να φύγω ατελώς έτσι δεν είναι?

συνήθως όχι χωρίς καταγγελία , δες και πιο πίσω τη διαδικασία ,όπως και για τις ρήτρες αναπροσαρμογής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...