Προς το περιεχόμενο

Resident Evil 2 Remake [PC]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερμάτισα Leon A standard και τωρα παιζω Claire B παλι σε standard, το second run ειναι "περιεργο" σου δινει ενα trash weapon, δεν μπορεις να βρεις 9mm σφαιρες και αντι αυτους εχεις κολλησει με ενα αθλιο revolver για τα απλα zombies. Η διαρκεια παντως ηταν αρκετα μικρη και νομιζω ελειπαν και cinematics (οπως πχ αυτο που μπουκαρει η alpha team στον Birkin, ειδα 2 αποσπασματα απο video tapes αλλα αν θυμαμαι καλα στο original το cutscene ηταν μερος του game. To τερματισα σε λιγοτερο απο 8 ωρες ψαχνοντας τα παντα και διαβαζοντας οτι εβρισκα για το lore. Περιμενα αρκετα περισσοτερα απο αποψη lore και τοποθεσιων, το REmake imo το εκανε καλυτερα, βεβαια σαν παιχνιδι/μηχανισμοι/ατμοσφαιρα κτλπ ειναι παρα πολυ καλο ομως.

Γενικα δεν ειναι δυσκολο παιχνιδι νομιζω παλευεται ανετα και hardcore αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει.

Αυτα για πρωτες εντυπωσεις, συνεχιζω με Claire B και βλεπουμε αν θα κανω Leon B/Claire A.

PS: Επισης το καλυτερο inventory το εχει το 4, δεν καταλαβαινω για πιο λογο το 2019 πρεπει να παιζω με 6 slots οταν με βομβαρδιζει με αντικειμενα το παιχνιδι ειναι απλα χαζο, θελει να κανω backtracking στα safe boxes λες και ειναι fun αυτο η κραταει περισσοτερο το game ετσι.? Δεν μιλαω να ειχει απειρο storage απλα θεωρω το συστημα του 4 κατα πολυ ανωτερο, ειχες αρκετο χωρο και με σωστο item management δεν ειχες θεμα, αυτο που εβαλαν στο 2 ειναι ενα βημα πισω imo.

Επεξ/σία από ADHD
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, ADHD είπε

για πιο λογο το 2019 πρεπει να παιζω με 6 slots οταν με βομβαρδιζει με αντικειμενα το παιχνιδι ειναι απλα χαζο

Ναι μονο που δεν ισχυει αυτο που λες.

Το παιχνιδι το ξεκινας με 8 slot inventory το οποιο μπορει να φτασει max μεχρι τα 20slot.

To Resident evil 4 ειναι πολυ πιο action,εχει τελειως διαφορετικο συστημα upgrade οπλων και κυριως εχει πολυ περισσοτερα οπλα απο τα παλιοτερα παιχνιδια,απολυτως λογικο να θελει μεγαλυτερο inventory αν σκεφτεις ποσο χωρο πχ πιανει το rocket launcher.

A και δεν λειπουν cinematics απλα σου παρουσιαζει διαφορετικα τα συγκεκριμενα οπως αυτο που περιγραφεις με τους στρατιωτες.

Για περισσοτερες τοποθεσιες παντως δεν καταλαβαινω τι εννοεις οτι περιμενες περισσοτερα οπως και για το Lore.

Resident evil 2 λεγεται το παιχνιδι,αν ειναι και το αλλαξεις τελειως ακομα και σε τοποθεσιες ή lore τοτε θα πρεπει να το ονομασεις αλλιως.

Για διαρκεια παντως το πρωτο Remake επισης εβγαινε καπου τοσο σε διαρκεια και φυσικα δεν εχει Route B οπως το 2.Το δευτερο Run ειναι ακριβως το ιδιο μεταξυ των χαρακτηρων με τις γνωστες μικρο διαφορες στους side χαρακτηρες τυπου barry/rebecca.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, ADHD είπε

Τερμάτισα Leon A standard και τωρα παιζω Claire B παλι σε standard, το second run ειναι "περιεργο" σου δινει ενα trash weapon, δεν μπορεις να βρεις 9mm σφαιρες και αντι αυτους εχεις κολλησει με ενα αθλιο revolver για τα απλα zombies. Η διαρκεια παντως ηταν αρκετα μικρη και νομιζω ελειπαν και cinematics (οπως πχ αυτο που μπουκαρει η alpha team στον Birkin, ειδα 2 αποσπασματα απο video tapes αλλα αν θυμαμαι καλα στο original το cutscene ηταν μερος του game. To τερματισα σε λιγοτερο απο 8 ωρες ψαχνοντας τα παντα και διαβαζοντας οτι εβρισκα για το lore. Περιμενα αρκετα περισσοτερα απο αποψη lore και τοποθεσιων, το REmake imo το εκανε καλυτερα, βεβαια σαν παιχνιδι/μηχανισμοι/ατμοσφαιρα κτλπ ειναι παρα πολυ καλο ομως.

Γενικα δεν ειναι δυσκολο παιχνιδι νομιζω παλευεται ανετα και hardcore αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει.

Αυτα για πρωτες εντυπωσεις, συνεχιζω με Claire B και βλεπουμε αν θα κανω Leon B/Claire A.

PS: Επισης το καλυτερο inventory το εχει το 4, δεν καταλαβαινω για πιο λογο το 2019 πρεπει να παιζω με 6 slots οταν με βομβαρδιζει με αντικειμενα το παιχνιδι ειναι απλα χαζο, θελει να κανω backtracking στα safe boxes λες και ειναι fun αυτο η κραταει περισσοτερο το game ετσι.? Δεν μιλαω να ειχει απειρο storage απλα θεωρω το συστημα του 4 κατα πολυ ανωτερο, ειχες αρκετο χωρο και με σωστο item management δεν ειχες θεμα, αυτο που εβαλαν στο 2 ειναι ενα βημα πισω imo.

την Clair είχα εμμ γιατί οι guides λενε βλακειες και για το "super" submachine gun μλκια είναι   . Έχεις grenade launcher για τα χοντρά και αποφεύγεις να χαλάς ammo σε μικρά . Σου πουλάνε το samurai edge σαν dlc οι @#$ αλλά μην αρχίσω τώρα ...

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok δεν ειναι 6 ειναι 8 μεγαλη διαφορα, στο σεναριο Β εχεις 50 αντικειμενα στην αρχη και κανεις backtrack ολη την ωρα. Δεν στεκουν αυτα τα ηταν action κτλπ, ειχε απλα καλυτερο limited inventory σύστημα απλά γιατι μπορουσες να κανεις arrange τα αντικειμενα και να κερδισεις χωρο, τωρα ειναι απλο η θα πιανει ενα slot η 2, δηλαδη πχ βλεπω speedrunners να μην κανουν upgrade το magnum μονο και μονο για να μην πιασει 2 slots..

Να στο πω και απλα το να κανω 2 διαδρομες απο west office πχ σε dark room για να μαζεψω τα αντικείμενα δεν μου προσθετει κατι στο "survival horror" απλα ενα tedious task ειναι και τιποτα παραπανω. Δεν ειναι τραγικο οπως του Zero πχ αλλα δεν ειναι και το καλυτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ADHD είπε

Ok δεν ειναι 6 ειναι 8 μεγαλη διαφορα, στο σεναριο Β εχεις 50 αντικειμενα στην αρχη και κανεις backtrack ολη την ωρα. Δεν στεκουν αυτα τα ηταν action κτλπ, ειχε απλα καλυτερο limited inventory σύστημα απλά γιατι μπορουσες να κανεις arrange τα αντικειμενα και να κερδισεις χωρο, τωρα ειναι απλο η θα πιανει ενα slot η 2, δηλαδη πχ βλεπω speedrunners να μην κανουν upgrade το magnum μονο και μονο για να μην πιασει 2 slots..

Να στο πω και απλα το να κανω 2 διαδρομες απο west office πχ σε dark room για να μαζεψω τα αντικείμενα δεν μου προσθετει κατι στο "survival horror" απλα ενα tedious task ειναι και τιποτα παραπανω. Δεν ειναι τραγικο οπως του Zero πχ αλλα δεν ειναι και το καλυτερο.

Σου ειπα πιο πισω γιατι ειναι ετσι.Γιατι ο τιτλος του ειναι Resident evil 2 ασχετως των επιπλεον πραγματων που εβαλαν. Για τα 2 slots και εγω το εκραξα πιο πισω αλλα και στο αρχικο Resident evil 2 υπηρχαν 2slot οπλα.

Ουτως ή αλλως το προβλημα με τα slots ειναι κυριως στο αρχικο κομματι,μολις παρεις 1-2 αργοτερα δεν εχει θεμα και σε μεγαλυτερα επιπεδα δυσκολιας τυπου hardcore δεν εχεις και πολλα αντικειμενα.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Σου ειπα πιο πισω γιατι ειναι ετσι.Γιατι ο τιτλος του ειναι Resident evil 2 ασχετως των επιπλεον πραγματων που εβαλαν. Για τα 2 slots και εγω το εκραξα πιο πισω αλλα και στο αρχικο Resident evil 2 υπηρχαν 2slot οπλα.

Ουτως ή αλλως το προβλημα με τα slots ειναι κυριως στο αρχικο κομματι,μολις παρεις 1-2 αργοτερα δεν εχει θεμα και σε μεγαλυτερα επιπεδα δυσκολιας τυπου hardcore δεν εχεις και πολλα αντικειμενα.

Δεν διαφωνω οτι ετσι ηταν στο 2, επλα απο τη στιγμη που αλλαξαν αρκετά πράγματα θεωρω οτι θα επρεπε να ειχαν προσεξει το inventory λιγο περισσοτερο και ισως να το ειχαν "εκσυγχρονισει" λιγο, αλλα ενταξει δεν ειναι game breaking η τίποτα τέτοιο. Ενα παραδειγμα πχ το magnum με long barrel πιανει 2 slots, το ιδιο με την vanilla καραμπίνα και grenade launcher, ε οκ καπου δεν στεκει αυτο, οπως και μια flash grenade η ενα μαχαιρι να πιανει τον ιδιο χωρο με μια καραμπινα. Αυτο σου λεω οτι ειχε κανει πολυ καλυτερα το 4..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ADHD είπε

Δεν διαφωνω οτι ετσι ηταν στο 2, επλα απο τη στιγμη που αλλαξαν αρκετά πράγματα θεωρω οτι θα επρεπε να ειχαν προσεξει το inventory λιγο περισσοτερο και ισως να το ειχαν "εκσυγχρονισει" λιγο, αλλα ενταξει δεν ειναι game breaking η τίποτα τέτοιο. Ενα παραδειγμα πχ το magnum με long barrel πιανει 2 slots, το ιδιο με την vanilla καραμπίνα και grenade launcher, ε οκ καπου δεν στεκει αυτο, οπως και μια flash grenade η ενα μαχαιρι να πιανει τον ιδιο χωρο με μια καραμπινα. Αυτο σου λεω οτι ειχε κανει πολυ καλυτερα το 4..

Αυτο οντως το ανεφερα και εγω πισω οτι ειναι fail αλλα ευτυχως στο πρωτο σεναριο τουλαχιστον οταν φτασεις σε σημειο να τα εχεις ολα αυτα να πιανουν 2 slots,θα εχεις βρει και αρκετα backpacks ουτως ή αλλως.

Το Β σεναριο ειναι λιγο πιο περιπλοκη φαση(γιαυτο χτυπαει πιο ασχημα) μιας και παιζουν οι διαφορετικες τοποθεσεις σε αντικειμενα και απο εκει που ξεκινας.

Παντως πρεπει να ειναι μικροτερο σε διαρκεια το Β σεναριο αν το μαθεις γιατι βλεπω στις απαιτησεις για S rank που θελει λιγοτερο χρονο απο το Α σεναριο.

In order to achieve an S-rank the only thing you will have to look at is your completion time. To get an S-rank you will have to finish the game in the following time on Standard difficulty:

  • Leon A / Claire A – 3:30 on Standard, 2:30 on Hardcore
  • Leon B / Claire B – 3:00 on Standard, 2:00 on Hardcore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ADHD είπε

Δεν διαφωνω οτι ετσι ηταν στο 2, επλα απο τη στιγμη που αλλαξαν αρκετά πράγματα θεωρω οτι θα επρεπε να ειχαν προσεξει το inventory λιγο περισσοτερο και ισως να το ειχαν "εκσυγχρονισει" λιγο, αλλα ενταξει δεν ειναι game breaking η τίποτα τέτοιο. Ενα παραδειγμα πχ το magnum με long barrel πιανει 2 slots, το ιδιο με την vanilla καραμπίνα και grenade launcher, ε οκ καπου δεν στεκει αυτο, οπως και μια flash grenade η ενα μαχαιρι να πιανει τον ιδιο χωρο με μια καραμπινα. Αυτο σου λεω οτι ειχε κανει πολυ καλυτερα το 4..

Νομίζω οτι το βάζετε σε λάθος βάση. το περιορισμένο inventory έιναι βασικό κομμάτι του παιχνιδιού. γω πάλι θα ήθελα να έχει 8 και με ένα upgrade να πηγαίνει 10 slots και τέλος. πρέπει να κάνεις καλό resource management γιατι αυτή είναι η φύση του παιχνιδιού. Το backtracking συμβάλει πολυστο survival χαρακτήρα (αντε ξαναπέρνα απο διαδρομο που άφησες 2 licker και 1 zombie να τριγυρνάνε για να παρεις το crank που ανοίγει την πόρτα και δε χωραγε στο inventory σου όταν το βρήκες..).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, kaklas13 είπε

Νομίζω οτι το βάζετε σε λάθος βάση. το περιορισμένο inventory έιναι βασικό κομμάτι του παιχνιδιού. γω πάλι θα ήθελα να έχει 8 και με ένα upgrade να πηγαίνει 10 slots και τέλος. πρέπει να κάνεις καλό resource management γιατι αυτή είναι η φύση του παιχνιδιού. Το backtracking συμβάλει πολυστο survival χαρακτήρα (αντε ξαναπέρνα απο διαδρομο που άφησες 2 licker και 1 zombie να τριγυρνάνε για να παρεις το crank που ανοίγει την πόρτα και δε χωραγε στο inventory σου όταν το βρήκες..).

Δεν διαφωνω εντελως ειδικα με την τελευταια προταση συμφωνω γιατι ειναι μερος του RE, απλα το ηθελα πιο modern οπως ειπα παραπανω, οχι infinite space αλλα καποια tweaks στο interface και στους μηχανισμους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, Fulgore said:

 

Το Witcher 3,ενα open world rpg που ακριβως κολλαει δεν ξερω.

 

Ξερω γω, μαλλον ειναι δυσκολο να συγκρινεις το ποσο αγορασες ενα παιχνιδι με το ποσες ωρες διασκεδασεις σου προσεφερε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...