Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Topic v2


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα στη παρέα

Θέλω να κάνω μια παρατήρηση μιας και μόλις πήρα το fire emblem 3houses

Έχω επίσης και το octopath traveler για το οποίο αφορά επίσης η παρατήρηση

Υπάρχει κάποιος λόγος που η γραμματοσειρά του παιχνιδιού είναι τόσο μικρή? Δηλαδή έλεος, 30 χρόνων είμαι, πρόβλημα όρασης δεν έχω, αλλά έτσι όπως πάει θα αποκτήσω! 

Και στα 2 παιχνίδια και τα εικονίδια διαλόγων και τα διάφορα μενού είναι υπερβολικά μικρά. Θα έπρεπε να δίνει τουλάχιστον τη δυνατότητα για επιλογή μέγεθος γραμματοσειράς

Έχω και το Mario Odyssey από την άλλη όπου η γραμματοσειρά είναι τεράστια, σίγουρα καλύτερη από τα μικροσκοπικά παραπάνω

Μια μέση κατάσταση δε μπορεί να υπάρξει δηλαδή? Το παιχνίδι παίζεται αλλά είναι κουραστικό στο τέλος. Υπάρχουν στιγμές που θέλω να παίξω octopath traveler και βαριέμαι γιατί σκέφτομαι ότι θα κάθομαι να ξεψυριζω τους διαλόγους

Ακόμη και στην 40αρα τηλεόραση που το παιζω, η γραμματοσειρά είναι μια σταλιά, είναι αστείο δηλαδή

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, vasilisga είπε

Καλημέρα στη παρέα

Θέλω να κάνω μια παρατήρηση μιας και μόλις πήρα το fire emblem 3houses

Έχω επίσης και το octopath traveler για το οποίο αφορά επίσης η παρατήρηση

Υπάρχει κάποιος λόγος που η γραμματοσειρά του παιχνιδιού είναι τόσο μικρή? Δηλαδή έλεος, 30 χρόνων είμαι, πρόβλημα όρασης δεν έχω, αλλά έτσι όπως πάει θα αποκτήσω! 

Και στα 2 παιχνίδια και τα εικονίδια διαλόγων και τα διάφορα μενού είναι υπερβολικά μικρά. Θα έπρεπε να δίνει τουλάχιστον τη δυνατότητα για επιλογή μέγεθος γραμματοσειράς

Έχω και το Mario Odyssey από την άλλη όπου η γραμματοσειρά είναι τεράστια, σίγουρα καλύτερη από τα μικροσκοπικά παραπάνω

Μια μέση κατάσταση δε μπορεί να υπάρξει δηλαδή? Το παιχνίδι παίζεται αλλά είναι κουραστικό στο τέλος. Υπάρχουν στιγμές που θέλω να παίξω octopath traveler και βαριέμαι γιατί σκέφτομαι ότι θα κάθομαι να ξεψυριζω τους διαλόγους

Ακόμη και στην 40αρα τηλεόραση που το παιζω, η γραμματοσειρά είναι μια σταλιά, είναι αστείο δηλαδή

Για το Octopath ας το παίζεις καλύτερα φορητά. Έτσι το παίζω κι εγώ γιατί στην τηλεόραση δεν μπορούσα να διαβάσω κι εγώ τα γράμματα καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας κ μιλάμε για μετροιντ και πωλησεις .

το samus returns του 3ds ξερεται ποσό πούλησε ; Μόλις 600 χιλιάδες κομμάτια παγκόσμιως ... και είναι κ παιχνιδαρα . Μιλάμε πάτωσε όχι αστεία ..σε ένα ινσταντ μπεις σχεδον ογδόντα εκατομυρίων ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
31 minutes ago, vasilisga said:

Καλημέρα στη παρέα

Θέλω να κάνω μια παρατήρηση μιας και μόλις πήρα το fire emblem 3houses

Έχω επίσης και το octopath traveler για το οποίο αφορά επίσης η παρατήρηση

Υπάρχει κάποιος λόγος που η γραμματοσειρά του παιχνιδιού είναι τόσο μικρή? Δηλαδή έλεος, 30 χρόνων είμαι, πρόβλημα όρασης δεν έχω, αλλά έτσι όπως πάει θα αποκτήσω! 

Και στα 2 παιχνίδια και τα εικονίδια διαλόγων και τα διάφορα μενού είναι υπερβολικά μικρά. Θα έπρεπε να δίνει τουλάχιστον τη δυνατότητα για επιλογή μέγεθος γραμματοσειράς

Έχω και το Mario Odyssey από την άλλη όπου η γραμματοσειρά είναι τεράστια, σίγουρα καλύτερη από τα μικροσκοπικά παραπάνω

Μια μέση κατάσταση δε μπορεί να υπάρξει δηλαδή? Το παιχνίδι παίζεται αλλά είναι κουραστικό στο τέλος. Υπάρχουν στιγμές που θέλω να παίξω octopath traveler και βαριέμαι γιατί σκέφτομαι ότι θα κάθομαι να ξεψυριζω τους διαλόγους

Ακόμη και στην 40αρα τηλεόραση που το παιζω, η γραμματοσειρά είναι μια σταλιά, είναι αστείο δηλαδή

Μικρή στο Switch ή στην τηλεόραση;
Γιατί εγώ το συνδέω σε Projector που προβάλλει σε 106" άρα τίποτα δεν μου φαίνεται μικρό. Στην οθονίτσα του Switch ναι, είναι μικρά. Αναγκαστικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vasilisga είπε

Καλημέρα στη παρέα

Θέλω να κάνω μια παρατήρηση μιας και μόλις πήρα το fire emblem 3houses

Έχω επίσης και το octopath traveler για το οποίο αφορά επίσης η παρατήρηση

Υπάρχει κάποιος λόγος που η γραμματοσειρά του παιχνιδιού είναι τόσο μικρή? Δηλαδή έλεος, 30 χρόνων είμαι, πρόβλημα όρασης δεν έχω, αλλά έτσι όπως πάει θα αποκτήσω! 

Και στα 2 παιχνίδια και τα εικονίδια διαλόγων και τα διάφορα μενού είναι υπερβολικά μικρά. Θα έπρεπε να δίνει τουλάχιστον τη δυνατότητα για επιλογή μέγεθος γραμματοσειράς

Έχω και το Mario Odyssey από την άλλη όπου η γραμματοσειρά είναι τεράστια, σίγουρα καλύτερη από τα μικροσκοπικά παραπάνω

Μια μέση κατάσταση δε μπορεί να υπάρξει δηλαδή? Το παιχνίδι παίζεται αλλά είναι κουραστικό στο τέλος. Υπάρχουν στιγμές που θέλω να παίξω octopath traveler και βαριέμαι γιατί σκέφτομαι ότι θα κάθομαι να ξεψυριζω τους διαλόγους

Ακόμη και στην 40αρα τηλεόραση που το παιζω, η γραμματοσειρά είναι μια σταλιά, είναι αστείο δηλαδή

όντος μεγάλο θέμα των γραμματοσειρών στα περισσότερα game. Στο φορητό είναι πολύ ποιο μεγάλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kolivas είπε

Μιας κ μιλάμε για μετροιντ και πωλησεις .

το samus returns του 3ds ξερεται ποσό πούλησε ; Μόλις 600 χιλιάδες κομμάτια παγκόσμιως ... και είναι κ παιχνιδαρα . Μιλάμε πάτωσε όχι αστεία ..σε ένα ινσταντ μπεις σχεδον ογδόντα εκατομυρίων ..

Ναι είναι αστείο το νούμερο. Αλλά, αν δεν κάνω λάθος, γενικότερα δεν έκανε μεγάλο αριθμό πωλήσεων η σειρά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Mpiftekis είπε

Για το Octopath ας το παίζεις καλύτερα φορητά. Έτσι το παίζω κι εγώ γιατί στην τηλεόραση δεν μπορούσα να διαβάσω κι εγώ τα γράμματα καλά.

Τα ίδια είναι και στο φορητό μωρέ

2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Μικρή στο Switch ή στην τηλεόραση;
Γιατί εγώ το συνδέω σε Projector που προβάλλει σε 106" άρα τίποτα δεν μου φαίνεται μικρό. Στην οθονίτσα του Switch ναι, είναι μικρά. Αναγκαστικά. 

Σίγουρα σε 106 που παίζεις δεν παίζω :P

Στη 42αρα είναι μικρά πάλι, βασικά είναι πολύ μικρή η αναλογία γραμματοσειράς με το μέγεθος οθόνης

Θυμαμαι για παράδειγμα στο game boy που είχε το 1/3 της οθόνης, η γραμματοσειρά ήταν πιο μεγάλη! Θα μου πεις πιο μικρά παιχνίδια, πιο μικροί διάλογοι αλλά και πάλι, ήταν πολύ πιο ξεκούραστα

1 ώρα πριν, chek2fire είπε

όντος μεγάλο θέμα των γραμματοσειρών στα περισσότερα game. Στο φορητό είναι πολύ ποιο μεγάλο.

Αυτό ακριβώς

Επεξ/σία από vasilisga
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε βγει και ζήτηση να αυξήσουν το μέγεθος αλλά δεν έγινε απολύτως τίποτα! Και εγώ το είχα υπογράψει αλλά δυστυχώς δεν ακούνε.

https://www.change.org/p/nintendo-fix-fire-emblem-three-houses-s-text-size-54ae31c6-c778-494d-8008-2ef7200e7adb

Πράγματι είναι μικρό, δεν υπερβάλλουμε. Και εγώ που το παίζω στην τηλεόραση από απόσταση, σου βγαίνουν τα μάτια. Μερικές φορές βάζω το zoom του switch για να διαβάσω (πατώντας 2 φορές το home πλήκτρο). Ε δηλαδή οι testers δεν τα βλέπουν αυτά; Όλα από το pc τα ελέγχουν; Και στο ps4 το έχω παρατήσει αυτό αλλά φυσικά όχι σε όλα τα παιχνίδια. Και στο fire emblem, εάν μειώσουν την απόσταση του κενού μεταξύ των σειρών και μεγαλώσουν το μέγεθος της γραμματοσειράς, χωράνε κανονικά όπως προηγουμένως στο κάθε κουτάκι του κειμένου. Δεν χρειάζεται δηλαδή να ξανά φτιάξουν τους διαλόγους από την αρχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bourdoulas είπε

Ναι είναι αστείο το νούμερο. Αλλά, αν δεν κάνω λάθος, γενικότερα δεν έκανε μεγάλο αριθμό πωλήσεων η σειρά. 

Γενικά ναι δεν κάνουν μεγάλα . Τα prime κάνουν περισσότερο πάντως αλλά κ πάλι μην φανταστεις . Επίσης πολύ χαμηλές πωλησεις είχε και το μαστερπις super metroid . Ειδικά Ιαπωνία δεν είχε τίποτα .

Αντε με αυτά τα 600 000 να σ δώσουν κ άλλο 2d metroid . Χάρη μας κάνουν τους die hard της σειρας .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και αφού μιλάμε για πωλήσεις τα νούμερα του M2:SR δεν είναι άσχημα αν υπολογίσουμε ότι πρόκειται για remake και για το 3DS που σημαίνει ότι δεν είχε υψηλό κόστος. Επίσης το παιχνίδι κυκλοφόρησε σε ένα αρνητικό κλίμα για την σειρά αφού είχαν μεσολαβήσει εφτά χρόνια απουσίας χωρίς ουσιαστική νέα κυκλοφορία μετά από το στραβοπάτημα του Other M και το προηγούμενο έτος είχε προηγηθεί το Metroid Prime: Federation Force που χειροτέρεψε την κατάσταση. 

Το πρόβλημα με την σειρά είναι το εξής: Το πρώτο είναι πως έχουν τοποθετήσει τον Yoshio Sakamoto ως πνευματικό πατέρα της σειράς που δυστυχώς είναι για τα μπάζα και αυτό φάνηκε πρώτη φορά με το Other M όπου έδωσε περισσότερο βάρος στην ιστορία παρά στο gameplay. Θα έλεγε κανείς ότι είναι το πιο αντι-nintendo παιχνίδι που χρηματοδοτήσει η  η Ν. Πιθανόν ότι αυτό οφείλεται ότι έχει τα χρονάκια του και επομένως δεν έχει την ίδια διάθεση αλλά και ούτε ταυτίζεται με τα μεταγενέστερα ή ακόμα περισσότερο σημερινά δεδομένα. Επίσης να επισημάνω ότι ο Sakamoto δεν έχει σχέση με τα Prme αφού τα είχε αναλάβει το Kensuke Tanabe.
Το δεύτερο είναι πως τα Metroid Fusion, Metroid Zero Mission και Wario Land 4 δημιουργήθηκαν από την ίδια ομάδα ή καλύτερα τον ίδιο πυρήνα μιας συγκεκριμένης ομάδας. Παρόλο που ξεχώρισαν για τα παιχνίδια που δημιούργησαν στην μετάβαση στα DS/Wii διαλύθηκε ο πυρήνας παντελώς και αυτό πιθανότατα οφείλεται τόσο σε λόγους αναδιοργάνωσης όσο και στην πεποίθηση ότι τα 3D παιχνίδια είναι το μέλλον με την Ν να αποκόβει στο εσωτερικό της κάθε σχέση με τα 2D παιχνίδια.

Το αποτέλεσμα το γνωρίζουμε όλοι. Κατά την γνώμη μου αποτελεί μια από της πιο καταστροφικές κινήσεις που έχει κάνει ποτέ η Ν αφού οδήγησε στην διάλυση μια εξαιρετική ομάδα που μπορούσε να αναπτυχθεί σε ομάδα υψηλής δυναμικής. Παλιότερα είχα αναφέρει το βίντεο How Metroid Fusion Creates Fear. Θα μπορούσε η Ν να αναπτύσσει αυτό το μοντέλο ακόμα περισσότερο και παράλληλα να το μεταφέρει σε άλλα παιχνίδια που φέρουν παρόμοια χαρακτηριστικά όπως Luigis Mansion, Eternal Darkness ή και σε παιχνίδια που μπορούν να προσφέρουν κάποιες τέτοιες στιγμές όπως Zelda. Με την διάλυση του πυρήνα η Ν δεν ξαναδημιούργησε WL και Metroid παιχνίδια ποτέ ξανά στο εσωτερικό της.

Καταστροφικές κινήσεις ήταν επίσης η χρόνια απουσία του Luigi's Mansion που τελικά το έδωσαν στην Next Level Games και η παντελής απουσία ενός ενός παιχνιδιού στα πρότυπα του Diddy Kong Racing που είχε εξαιρετική εμπορική πορεία στο Ν64. Βέβαια αυτά ο Miyamoto και η παρέα του δεν τα βλέπουν, ήταν σημαντικότερα τα Wii sports/fit/party ή παιχνίδια με μικρότερη εμπορική δυναμική. Έπρεπε να βγει Pikmin 3 γιατί ήταν παιχνίδι του Miyamoto καθώς και η πατάτα το StarFox Zero. Αντί να αυξήσουν την δυναμική τους σε software για να μπορούν να υποστηρίξουν τα ips του αλλά και να δημιουργήσουν και νέα καταλήγουν να κάνουν τους Κινέζους.

Κατά τα άλλα το AC έχει εξαιρετική πορεία επιβεβαιώνοντας πως η Ν αντί να εστιάζει μόνο στο τελευταίο τετράμηνο του έτους για τις δυνατές τις κυκλοφορίες θα πρέπει να κοιτάξει και το υπόλοιπο του έτους. Το AC τονίζει πως ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει καλύτερο πρόγραμμα κυκλοφοριών. Με λίγα λόγια ας θυμηθούν λίγο το παρελθόν τους όπου τόνιζαν "ποιότητα και όχι ποσότητα" (που δεν συμβαδίζει με το χάλι του eshop) και "συνέπεια και ποικιλία" (που επίσης δεν συμβαδίζει με τα κενά κυκλοφοριών).

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mansa2k said:

Έπρεπε να βγει Pikmin 3 γιατί ήταν παιχνίδι του Miyamoto

Έπρεπε να βγει γιατί ήταν παιχνιδαρες τα 2 πρώτα. 

Όπως και το 3.

Εύκολα τα αγόραζα ακόμα μια φορά στο Switch αν τα έβγαζαν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Έπρεπε να βγει γιατί ήταν παιχνιδαρες τα 2 πρώτα. Όπως και το 3. Εύκολα τα αγόραζα ακόμα μια φορά στο Switch αν τα έβγαζαν. 

Το πρόβλημα δεν είναι οι προτιμήσεις αλλά δεν υπήρξε κάποιος ουσιαστικός σχεδιασμός ώστε να αποφευχθούν παντελώς. Κατανοητό πως κατά την περίοδο των DS/Wii (για να διορθώσω την υπερβολή μου) έπρεπε να επενδύσουν στο ανάλογο κοινό που απέφερε υψηλά κέρδη. Παρόλα αυτά δεν ακολούθησε κανένας προσχεδιασμός για ότι ακολούθησε. Το αρχικό πρόγραμμα κυκλοφοριών των 3DS/WiiU (ειδικά του WiiU που μπήκε σε δεύτερη μοίρα από ένα σημείο και μετά) ήταν ένα μάτσο χάλια. Η Ν -μέσα σε άλλα- επικαλέστηκε μάλιστα για το WiiU απειρία στην ανάπτυξη HD παιχνιδιών όταν ολόκληρη η βιομηχανία είχε ολοκληρώσει την μετάβαση μια γενιά πριν. 
Σίγουρα δεν έκαναν αρκετές επενδύσεις στο κομμάτι του software και τα γράφουμε όλα αυτά τώρα που πλέον αναπτύσσουν σε ένα σύστημα αντί για δύο και ακόμα δεν αδυνατούν να προσφέρουν συνέπεια. Ακόμα και παιχνίδια που είχαν εμπορική δυναμική απουσίασαν-ζουν πάνω από δεκαετία.

Επίσης αν αρχίσουμε εμείς την διαλογή παιχνιδιών θα μπλέξουμε τα μπούτια μας γιατί οι προτιμήσεις διαφέρουν.
*Προσωπικά το Pikmin σαν σειρά την τοποθετώ μαζί με το splatoon στα πιο διαφορετικά (με βάση τα σημερινά δεδομένα) ip της Ν. Το 3 μου άρεσε περισσότερο παρόλα αυτά η μετάβαση σε γρίφους, εξερεύνηση, στρατηγική δεν ήταν η καλύτερη σε κάποια σημεία. Επίσης το τελικό boss ήταν κάτι σε όρθια σφαγμένη γαλοπούλα (;).
Θα προτιμούσα να είχαν αυξήσει την δυναμική τους ώστε να μπορούν να παράγουν περισσότερα από τα υπάρχοντα ip τους παρά να τα γυροφέρνουν σε διάφορα στούντιο, να επαναφέρουν τίτλους που είχαν δυναμική και παράλληλα να επενδύσουν σε νέα ips. Όπως έχω γράψει πολλάκις η Ν θα κριθεί προσωπικά ως προς το τελευταίο κομμάτι για το υπόλοιπο του NSW από την στιγμή που κυκλοφόρησαν τα εμπορικότερα τους ip. Θα έγραφα ότι πλέον δεν υφίστανται δικαιολογίες αλλά ο κορωνοϊός δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Anyway...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, mansa2k είπε

Και αφού μιλάμε για πωλήσεις τα νούμερα του M2:SR δεν είναι άσχημα αν υπολογίσουμε ότι πρόκειται για remake και για το 3DS που σημαίνει ότι δεν είχε υψηλό κόστος. Επίσης το παιχνίδι κυκλοφόρησε σε ένα αρνητικό κλίμα για την σειρά αφού είχαν μεσολαβήσει εφτά χρόνια απουσίας χωρίς ουσιαστική νέα κυκλοφορία μετά από το στραβοπάτημα του Other M και το προηγούμενο έτος είχε προηγηθεί το Metroid Prime: Federation Force που χειροτέρεψε την κατάσταση. 

Το πρόβλημα με την σειρά είναι το εξής: Το πρώτο είναι πως έχουν τοποθετήσει τον Yoshio Sakamoto ως πνευματικό πατέρα της σειράς που δυστυχώς είναι για τα μπάζα και αυτό φάνηκε πρώτη φορά με το Other M όπου έδωσε περισσότερο βάρος στην ιστορία παρά στο gameplay. Θα έλεγε κανείς ότι είναι το πιο αντι-nintendo παιχνίδι που χρηματοδοτήσει η  η Ν. Πιθανόν ότι αυτό οφείλεται ότι έχει τα χρονάκια του και επομένως δεν έχει την ίδια διάθεση αλλά και ούτε ταυτίζεται με τα μεταγενέστερα ή ακόμα περισσότερο σημερινά δεδομένα. Επίσης να επισημάνω ότι ο Sakamoto δεν έχει σχέση με τα Prme αφού τα είχε αναλάβει το Kensuke Tanabe.
Το δεύτερο είναι πως τα Metroid Fusion, Metroid Zero Mission και Wario Land 4 δημιουργήθηκαν από την ίδια ομάδα ή καλύτερα τον ίδιο πυρήνα μιας συγκεκριμένης ομάδας. Παρόλο που ξεχώρισαν για τα παιχνίδια που δημιούργησαν στην μετάβαση στα DS/Wii διαλύθηκε ο πυρήνας παντελώς και αυτό πιθανότατα οφείλεται τόσο σε λόγους αναδιοργάνωσης όσο και στην πεποίθηση ότι τα 3D παιχνίδια είναι το μέλλον με την Ν να αποκόβει στο εσωτερικό της κάθε σχέση με τα 2D παιχνίδια.

Το αποτέλεσμα το γνωρίζουμε όλοι. Κατά την γνώμη μου αποτελεί μια από της πιο καταστροφικές κινήσεις που έχει κάνει ποτέ η Ν αφού οδήγησε στην διάλυση μια εξαιρετική ομάδα που μπορούσε να αναπτυχθεί σε ομάδα υψηλής δυναμικής. Παλιότερα είχα αναφέρει το βίντεο How Metroid Fusion Creates Fear. Θα μπορούσε η Ν να αναπτύσσει αυτό το μοντέλο ακόμα περισσότερο και παράλληλα να το μεταφέρει σε άλλα παιχνίδια που φέρουν παρόμοια χαρακτηριστικά όπως Luigis Mansion, Eternal Darkness ή και σε παιχνίδια που μπορούν να προσφέρουν κάποιες τέτοιες στιγμές όπως Zelda. Με την διάλυση του πυρήνα η Ν δεν ξαναδημιούργησε WL και Metroid παιχνίδια ποτέ ξανά στο εσωτερικό της.

Καταστροφικές κινήσεις ήταν επίσης η χρόνια απουσία του Luigi's Mansion που τελικά το έδωσαν στην Next Level Games και η παντελής απουσία ενός ενός παιχνιδιού στα πρότυπα του Diddy Kong Racing που είχε εξαιρετική εμπορική πορεία στο Ν64. Βέβαια αυτά ο Miyamoto και η παρέα του δεν τα βλέπουν, ήταν σημαντικότερα τα Wii sports/fit/party ή παιχνίδια με μικρότερη εμπορική δυναμική. Έπρεπε να βγει Pikmin 3 γιατί ήταν παιχνίδι του Miyamoto καθώς και η πατάτα το StarFox Zero. Αντί να αυξήσουν την δυναμική τους σε software για να μπορούν να υποστηρίξουν τα ips του αλλά και να δημιουργήσουν και νέα καταλήγουν να κάνουν τους Κινέζους.

Κατά τα άλλα το AC έχει εξαιρετική πορεία επιβεβαιώνοντας πως η Ν αντί να εστιάζει μόνο στο τελευταίο τετράμηνο του έτους για τις δυνατές τις κυκλοφορίες θα πρέπει να κοιτάξει και το υπόλοιπο του έτους. Το AC τονίζει πως ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει καλύτερο πρόγραμμα κυκλοφοριών. Με λίγα λόγια ας θυμηθούν λίγο το παρελθόν τους όπου τόνιζαν "ποιότητα και όχι ποσότητα" (που δεν συμβαδίζει με το χάλι του eshop) και "συνέπεια και ποικιλία" (που επίσης δεν συμβαδίζει με τα κενά κυκλοφοριών).

Εξακολουθώ να πιστεύω πως αυτό το 600 ρι ήταν αποτυχία ... κ αλλά ριμευκ έχουν βγει αλλά πούλησαν τα Μάλλια τους .. κ δεν είναι ότι δεν πήρε χρόνο προώθησης από την νιντεντο ..

στα υπόλοιπα συμφωνώ , η τα μαθαίνω τώρα ..τα μετροιντ και το warrio του gba ήταν εκπληκτικά παιχνίδια κριμα για την ομάδα Π πλεων δεν υφίσταται .. θα ταίριαζαν γάντι κ γ κυκλοφορίες στο σουιτς ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...