Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα δηλαδή λέτε να μην επιχειρήσω καν μετατροπή σε μεταχειρισμένο τέτοιας ηλικίας και από τη στιγμή που κυνηγάω οικονομία να πάω σε ντίζελ; 

Επίσης θα θελα να ξέρω ποιοσ ο φόβος για μετατροπή σε αμάξι του 5-6. Το λέω δεδομένου ότι έχω και γνωστούς με αμάξια του 99-02 με υγραέριο ασ πούμε με πολλά χιλιόμετρα πάνω τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, phil.pala είπε

Άρα δηλαδή λέτε να μην επιχειρήσω καν μετατροπή σε μεταχειρισμένο τέτοιας ηλικίας και από τη στιγμή που κυνηγάω οικονομία να πάω σε ντίζελ; 

Επίσης θα θελα να ξέρω ποιοσ ο φόβος για μετατροπή σε αμάξι του 5-6. Το λέω δεδομένου ότι έχω και γνωστούς με αμάξια του 99-02 με υγραέριο ασ πούμε με πολλά χιλιόμετρα πάνω τους.

Πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις ετησίως και που θα τα κάνεις?

Αυτό κρίνει την στρατηγική σου , το καλό "γενικά" μπορεί να είναι κακό γαι εσένα και τις ανάγκες σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12-15 χιλιαδες χιλιομετρα θεωρω πως θα βγαινουν. Γ αυτο θεωρω πως δεν ειναι πολλα για να καταπονεσουν ενα μεταχειρισμενο, αλλα την αποσβεση του στον 1.5 χρονο θα μου την εχει κανει και απο κει και περα απλα θα σωζω τσεπη.

απ την αλλη δεν γνωριζω ομως τι θεματα μπορει να μου προκυψουν αποκλειστικα λογω της μετατροπης, και αυτα τα ρισκα θελω να μαθω.. απο τα μικροτερα μεχρι τα μεγαλυτερα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, phil.pala είπε

12-15 χιλιαδες χιλιομετρα θεωρω πως θα βγαινουν. Γ αυτο θεωρω πως δεν ειναι πολλα για να καταπονεσουν ενα μεταχειρισμενο, αλλα την αποσβεση του στον 1.5 χρονο θα μου την εχει κανει και απο κει και περα απλα θα σωζω τσεπη.

απ την αλλη δεν γνωριζω ομως τι θεματα μπορει να μου προκυψουν αποκλειστικα λογω της μετατροπης, και αυτα τα ρισκα θελω να μαθω.. απο τα μικροτερα μεχρι τα μεγαλυτερα

πόσα υπολογίζεις σε εθνική/επαρχιακούς , πόσα εντός πόλης

εχει κοντά σου εφοδιασμό σε φα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει στα 5-8 χλμ, δε θα εχω θεμα. και γενικα οι διαδρομες μου εχουν κοντα καποια πρατηρια. τι να σου πω.. θεωρω περιπου 50-50 τα χιλιομετρα καθως θα το χρησιμοποιω βραδυ κυριως. το κεντρο-πειραιας ειναι απαγορευτικο μεσ την μερα😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, phil.pala είπε

εχει στα 5-8 χλμ, δε θα εχω θεμα. και γενικα οι διαδρομες μου εχουν κοντα καποια πρατηρια. τι να σου πω.. θεωρω περιπου 50-50 τα χιλιομετρα καθως θα το χρησιμοποιω βραδυ κυριως. το κεντρο-πειραιας ειναι απαγορευτικο μεσ την μερα😂

Ετσι όπως το λες θα έχεις ετήσια χλμ κάτω από 10Κ  (μ.ο. 30χλμ/ημέρα ή αν βγαίνεις 2 φορές την εβδομάδα 100χλμ την ημέρα) , αυτό σημαίνει ότι δεν σε συμφέρουν οι ακριβές λύσεις γιατί θα αργήσεις να αποσβέσεις.

Αν λοιπόν το θες "βράδυ κυρίως" , τότε θα σου πρότεινα ένα βενζίνη "ζωηρό" να το έχεις και να γουστάρεις οδήγηση και ας πληρώνεις και λίγο ποιο ακριβά το καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, phil.pala είπε

Άρα δηλαδή λέτε να μην επιχειρήσω καν μετατροπή σε μεταχειρισμένο τέτοιας ηλικίας και από τη στιγμή που κυνηγάω οικονομία να πάω σε ντίζελ; 

Επίσης θα θελα να ξέρω ποιοσ ο φόβος για μετατροπή σε αμάξι του 5-6. Το λέω δεδομένου ότι έχω και γνωστούς με αμάξια του 99-02 με υγραέριο ασ πούμε με πολλά χιλιόμετρα πάνω τους.

Αν πάρεις μεταχειρισμένο με εργοστασιακό Φ.Α.;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά εγώ δεν θα πόνταρα στο γκάζι γι πολλούς λόγους.

ΦΑ πας μόνο σε εργοστασιακό-καινούριο (ελάχιστα μεταχειρισμένα)

Πετρέλαιο μπορείς πάρεις γιατί βράδυ έχει λίγη κίνηση και οι τσάρκες στο Σούνιο ή στον Βόλο ταιριάζουν στο πετρέλαιο. 

Βενζίνη κλασσικά πολλές επιλογές αλλά ποιο ακριβή η μετακίνηση σε σχέση με πετρέλαιο.

Μάλλον το κυριότερο μέλημα σου είναι (αν πάρεις μεταχειρισμένο) να προσέξεις πολύ γιατί πουλάνε πολύ φούμο γύρω-γύρω και θα δυσκολευτείς πολύ να βρεις καλό αυτοκίνητο σε σωστή τιμή.

 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Narayan είπε

Αν πάρεις μεταχειρισμένο με εργοστασιακό Φ.Α.;

ανεβαινει πολυ το budget και τα χιλιομετρα ειναι πολλα περισσοτερα

 

Κατα κυριο λογο αυτα που κοιταω ειναι απο ιδιωτες και προφανως θα τα κοιταξω σε δικο μου μηχανικο. Βενζινη για μενα ειναι απαγορευτικη λογω τιμης και γ αυτο θελω να κανω τη μετατροπη. Θελω ομως να καταλαβω γιατι θεωρειαι την πετατροπη τοσο κακη ιδεα, και τα ρισκα που μπορει να μου επιφερει αυτη η διαδικασια σε ενα αμαξι οπως πχ ibiza '06 1400 cc 101 ps 110.000 klm απαξ και ειναι σε καλη μηχανολογικη κατασταση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phil.pala είπε

ανεβαινει πολυ το budget και τα χιλιομετρα ειναι πολλα περισσοτερα

Κατα κυριο λογο αυτα που κοιταω ειναι απο ιδιωτες και προφανως θα τα κοιταξω σε δικο μου μηχανικο. Βενζινη για μενα ειναι απαγορευτικη λογω τιμης και γ αυτο θελω να κανω τη μετατροπη. Θελω ομως να καταλαβω γιατι θεωρειαι την πετατροπη τοσο κακη ιδεα, και τα ρισκα που μπορει να μου επιφερει αυτη η διαδικασια σε ενα αμαξι οπως πχ ibiza '06 1400 cc 101 ps 110.000 klm απαξ και ειναι σε καλη μηχανολογικη κατασταση

Επειδή τα μπεκ δεν είναι σχεδιασμένα από το εργοστάσιο για χρήση με Φ.Α. και ακόμα και αν δεν βγάλουν πρόβλημα, θα χρειαστεί να χρησιμοποιείς και βενζίνη για έναν αριθμό χιλιομέτρων ανά γέμισμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, phil.pala είπε

ανεβαινει πολυ το budget και τα χιλιομετρα ειναι πολλα περισσοτερα

Κατα κυριο λογο αυτα που κοιταω ειναι απο ιδιωτες και προφανως θα τα κοιταξω σε δικο μου μηχανικο. Βενζινη για μενα ειναι απαγορευτικη λογω τιμης και γ αυτο θελω να κανω τη μετατροπη. Θελω ομως να καταλαβω γιατι θεωρειαι την πετατροπη τοσο κακη ιδεα, και τα ρισκα που μπορει να μου επιφερει αυτη η διαδικασια σε ενα αμαξι οπως πχ ibiza '06 1400 cc 101 ps 110.000 klm απαξ και ειναι σε καλη μηχανολογικη κατασταση

Τι θέματα έχουν οι μετατροπές σε LPG; Ε, τα ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη δε τα γνωριζω γ αυτο ρωταω

 

42 λεπτά πριν, Narayan είπε

Επειδή τα μπεκ δεν είναι σχεδιασμένα από το εργοστάσιο για χρήση με Φ.Α. και ακόμα και αν δεν βγάλουν πρόβλημα, θα χρειαστεί να χρησιμοποιείς και βενζίνη για έναν αριθμό χιλιομέτρων ανά γέμισμα. 

δεν υποτιθεται πως αλλαζουν τα μπεκ και μπαινουν ειδικα για την καυση ΦΑ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, phil.pala είπε

επειδη δε τα γνωριζω γ αυτο ρωταω

δεν υποτιθεται πως αλλαζουν τα μπεκ και μπαινουν ειδικα για την καυση ΦΑ?

Σε συγκενικό μου πρόσωπο άφησαν τα ίδια, με την οδηγία να το δουλεύει και 50χλμ ανά γέμισμα αερίου με βενζίνη, για να "μην ξεραίνονται" τα μπεκ.

Αν το έχω καταλάβει λάθος ας με διορθώσει κάποιος, πάντως το σίγουρο είναι πως στην περίπτωση του συγγενή δεν μπορούσε να το δουλέψει 100% με αέριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.tsopelogiannisautogas.gr/υπηρεσίες/αεριοκίνηση/βενζινοκίνητα

Παιζει δηλαδη να μην ισχυει αυτο που αναγραφουν?

επισης μηπως εννοεις οτι ειχαν βαει ρυθμιση καθε 50 χλμ απλα να 'ψεκαζει' λιγη βανζινη για να μην ξερενονται? αυτο ειναι διαφορετικο και συμβενει σε καθε τυπο μετατροπης νομιζω. και η βενζινη δεν νμζω οτι καταναλωνεται γρηγορα κατ αυτον τον τροπο.?.?.?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...