Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, draculias είπε

Ε τα έχει αυτά ο Γερμανός (σε νιώθω... Α3 1.8Τ 2008)

Από οδηγική αίσθηση λογικότατο, από αυτοκίνητα μια δεκαετία πριν σε οποιασδήποτε μάρκας του σήμερα ;)

Από περιέργεια, επειδή περιμένω κι εγώ το arona, πόσα κιλά χωράνε οι δεξαμενές σου? Και τα χλμ σου με ανεβασμένες στροφές και αυτοκινητόδρομο ή πόλη?

Χωράει 13,8Kg
Το δουλεύω μέχρι 3000-3200 στροφές (2,600 θα έλεγα πηγαίνω συνήθως)
Η κύρια διαδρομή είναι αργυρούπολη Μαρούσι(περιφερειακή υμμητου και αττικη οδός) με κίνηση

Καλοτάξιδο εύχομαι!

Επεξ/σία από plds
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 1 μήνα μετά...

ρε παίδες το arona το έχει κανένας;

να μας πει οδηγηκά πως είναι. σιγουρα δεν το θέλω για αυτοκίνητο επιδόσεων . ενα οικονομικό αυτοκίνητο θέλω  αλλα  να μην σέρνεται  κιόλας.  απλά  ο 1000αρης μου φαίνετε κάπως....   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, prokpapa είπε

ρε παίδες το arona το έχει κανένας;

να μας πει οδηγηκά πως είναι. σιγουρα δεν το θέλω για αυτοκίνητο επιδόσεων . ενα οικονομικό αυτοκίνητο θέλω  αλλα  να μην σέρνεται  κιόλας.  απλά  ο 1000αρης μου φαίνετε κάπως....   

Το έχω από 31.7. Έκανα διακοπές με αυτό 4 άτομα (2 μεγάλοι 2 παιδιά) και 2.500χλμ. περίπου. Δεν έχει μεγάλη ευχέρεια αποθηκευτικών χώρων αν έχεις οικογένεια (εγώ έβαλα μπαγκαζιέρα), στις χαμηλές στροφές ψιλοσέρνεται ειδικά αν έχεις βάλει και κλιματισμό, αλλά μετά που μπαίνει σε λειτουργία το τούρμπο πάει μια χαρά. Εξατάχυτο, χαμηλό κόστος καυσίμου, επαρκής εξοπλισμός στη βασική του έκδοση και αρκετά καλή οδηγική συμπεριφορά. Είναι μια αρκετά αξιοπρεπής αγορά κατά τη γνώμη μου.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, C@dfael είπε

Το έχω από 31.7. Έκανα διακοπές με αυτό 4 άτομα (2 μεγάλοι 2 παιδιά) και 2.500χλμ. περίπου. Δεν έχει μεγάλη ευχέρεια αποθηκευτικών χώρων αν έχεις οικογένεια (εγώ έβαλα μπαγκαζιέρα), στις χαμηλές στροφές ψιλοσέρνεται ειδικά αν έχεις βάλει και κλιματισμό, αλλά μετά που μπαίνει σε λειτουργία το τούρμπο πάει μια χαρά. Εξατάχυτο, χαμηλό κόστος καυσίμου, επαρκής εξοπλισμός στη βασική του έκδοση και αρκετά καλή οδηγική συμπεριφορά. Είναι μια αρκετά αξιοπρεπής αγορά κατά τη γνώμη μου.

Ευχαριστώ !!! Πόσο καιρό έκανε να σου έρθει γιατι ακούω κατι τρελά . Αν ναι αύριο θα παω να μιλήσω με seat  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, prokpapa είπε

Ευχαριστώ !!! Πόσο καιρό έκανε να σου έρθει γιατι ακούω κατι τρελά . Αν ναι αύριο θα παω να μιλήσω με seat  

Υπήρχαν ακυρωμένες παραγγελίες, μερικοί περίμεναν 6+ μήνες και άλλοι (όσοι πήραν ακυρωμένες, λίγες ημέρες) 

Πλέον έχει μπει σε κανονική γραμμή παραγωγής και ανάλογα το πακέτο εξοπλισμού κτλ... 

Διάβασε και το θέμα του στο φορούν 4 τροχοί https://forum.4troxoi.gr/node/89584

Υπάρχει και η ομάδα cng group @ Facebook https://www.facebook.com/groups/737503893292658/

Όταν έχεις χρόνο για διάβασμα... 

Φυσικά θα ψαχτείς για test drive μιας και ο καθένας μας έχει διαφορετικό style οδήγησης, θέλω κτλ... 

((Εγώ είμαι κάτοχος του ibiza tgi από 5/18 με 44.000χλμ)) 

Επεξ/σία από terry308
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στους αρονασυναδέλφους,

Με μόλις 700 χλμ στο κοντέρ πιο πολύ παρατηρήσεις & σχόλια από πλευράς μου παρά διαπιστώσεις, αν και γρήγορα θα βγουν και συμπεράσματα μιας και θα έχουμε καθημερινή "τριβή" (περίπου 100χλμ καθημερινά σε αυτοκινητόδρομο).

Επειδή έγινε αρκετή έρευνα για το TGI και την έκδοση στην οποία προσφέρεται:

Καταρχήν, παραγγελία Απρίλιο 2019, παραλαβή 2 Αυγούστου.

Aπό χώρους, απλά ικανοποιητικό. Ως σαλόνι, αρκετά ευρύχωρο - σε σχέση με το Α3 sportback - μάλιστα τα παιδικά καθίσματα με βάσεις isofix δεν προϋπόθεταν καμία "θυσία" στα καθίσματα των μπροστινών και μάλιστα άφηναν και σχετικό "αέρα".

Αισθητικώς στο εσωτερικό, ότι ακριβώς περίμενα (και επιθυμούσα): λιτό & σοβαρό. Εξωτερικά, οι κοφτές γραμμές του αποπνέουν ένα μετρημένο sport χαρακτήρα, αν και αυτό δεν συμβαδίζει με τις επιδόσεις του κινητήρα του. Αυτό όμως το γνωρίζαμε, οπότε πάμε παρακάτω.

Ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά μια χαρά με καλύπτει. Θα ήθελα και την δεύτερη θύρα usb και το navigator, αλλά θα "ζήσω" ΟΚ. Ήχος καλός, πολλά features για ψάξιμο είτε για infotaiment είτε πληροφορίες και ρυθμίσεις για το όχημα.

Εξτρά: εργοστασιακός συναγερμός και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (ΔΩΡΑ), πρόσθετα πληρωτέα από πλευράς μου ένας τεμπέλης (must για μένα πάντα το υποβραχιόνιο) και το full link για το iphone. Τα 2 τελευταία αγορά & εγκατάσταση μετά την παραλαβή, διότι μόνο την διχρωμία κατάφερα να "βάλω¨στη λιανική προ φόρων γιατί μετά "ανέβαινα" κλίμακα...

Κιβώτιο πολύ κοντό. Αδιάφορο για μένα που κινούμαι στο 90% σε Εθνική & Αττική οδό, για κάποιον πάντως που το αγόρασε (ή θα αγοράσει) το TGI για εντός πόλης, θεωρώ πως θα τον κουράσουν οι κοντές σχέσεις και οι συνεχείς εναλλαγές τους. Στην περίπτωση για πόλη θεωρώ πως το αυτόματο θα ήταν ιδανικό (δεν υπάρχει αυτή η επιλογή μέχρι στιγμής).

Ένα μικρό κλικ θορυβώδης κινητήρας, και λόγω κοντού κιβωτίου έχει την φιλοσοφία της diesel χρήσης (σχέσεις-στροφές).

Προ αγοράς είχα πάει βόλτα (και test drive) με φιλικό πρόσωπο με ibiza tgi (όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, δεν υπήρχε arona tgi για test drive ούτε για δείγμα...). Για 1000άρι με turbo, αρκετά ικανοποιητικές οι επιδόσεις του. Θυμάμαι μια διαπίστωση του φίλου στα πρώτα χλμ που μου έκανε εντύπωση. Ο ίδιος βγαίνει και αυτός Εθνική οδό και κατεβαίνει Πειραιά για την εργασία του, όπου στο τελευταίο μπλέκει με στενά και ανηφόρες. Στα πρώτα χλμ λοιπόν, το arona "αγκομαχούσε" να αντεπεξέλθει επαρκώς ως ιπποδύναμη σε συνδυασμό με την ροπή του, το οποίο γινόταν πιο εμφανές σε ανηφορικές κλίσεις όπου ζοριζόταν ο κινητήρας, μερικές φορές μάλιστα έσβησε. Να σημειώσω πως αναφέρομαι σε οδηγό συνειδητοποιημένο ως προς το φυσικό αέριο που επέλεξε, αλλά από την εμπειρία του αυτή έφτανε σε βαθμό να αμφιβάλλει για την αγορά του... Μέχρι που έγραψε τα 3000χλμ και το αυτοκίνητο "ξύπνησε", "άνοιξε" ο κινητήρας αποκαλύπτοντας αυτά που υποσχόταν.

Sorry για την μακροσκελή "ιστοριούλα" παραπάνω, την ανέφερα διότι βιώνω παρόμοια κατάσταση και θα ήθελα και την δική σας εμπειρία επί τούτου.

Δεν προβληματίζομαι βέβαια για την επιλογή μου, δεν πήρα αμάξι επιδόσεων αλλά οικονομίας. Και ευτυχώς, τα 3000χλμ θα τα έχω διανύσει σε μόλις 1,5 μήνα, συνεπώς θα κρίνω και ίδιος τι ισχύει.

Υπολογισμός αυτονομίας καυσίμου: ο πωλητής μου ανέφερε να κάνω συνεχείς ανεφοδιασμούς για να αρχίσει να μετρά ο υπολογιστής με περισσότερη ακρίβεια, διότι τα νούμερα αυτονομίας ΦΑ & βενζίνης ήταν ότι να ναι... μέχρι στιγμής έκανα μία φορά συμπλήρωμα και μία φορά άδειασμα εντελώς του ΦΑ και σχεδόν της βενζίνης. Μέχρι τώρα δεν ξεκολλάει από τα 260χλμ αυτονομία ΦΑ (και 100χλμ βενζίνης) ενώ στην πραγματικότητα έχω διανύσει παραπάνω - σχεδόν 300 με ΦΑ, πάλι όχι αυτό που περίμενα, ίδωμεν...

Είμαι ήδη ενήμερος πως τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω υψηλών θερμοκρασιών το ντεπόζιτο ΦΑ ΔΕΝ θα φουλάρει. Απλά αυτό δεν γνωρίζω σε πόσα κιλά "μεταφράζεται"... Το αναφέρω διότι πειραματίστηκα επίτηδες απόγευμα με 35 βαθμούς και γέμισε με μόλις 12 κιλά. Το θεωρούμε φυσιολογικό ως απόκλιση ή παίζει τίποτε άλλο ως σενάριο;

Πάντως ακόμα και καλοκαίρι σκοπεύω να το φουλάρω αρκετά πρωι 6:30-7:00, μιας και τέτοιες ώρες ξεκινώ.

Οδηγική αίσθηση: ικανοποιητική. αρκετά στιβαρό για το (μικρό σχετικά) βάρος του, ξεκούραστο, το τιμόνι δεν αποτελεί το λεγόμενο "ξένο σώμα", αντίθετα "ακολουθεί" το υπόλοιπο σύστημα, συνεπώς κύλιση ακριβής.

Για έναν φίλο που ρώτησε παραπάνω σε ποστ, για 1000άρης κινητήρας μα turbo, είναι μια χαρά επιλογή. Την προσπέραση βέβαια την σκέφτεσαι διπλά και τριπλά πια. Είπαμε, αυτοκίνητο οικονομίας... Γενικά, ο συνδυασμός ενός οχήματος οικονομίας ΚΑΙ επιδόσεων δεν υφίσταται παίδες. Ποιες οι ανάγκες σας οι πραγματικές είναι το θέμα, το στυλ "να μη καίει, αλλά και να "δίνει" ξεχάστε το γενικότερα. Αν είναι να το κάνουμε και "πενηνταράκια", ναι ένα μικρό "νεύρο" παραπάνω το νιώθεις όταν αναλαμβάνει η βενζίνη, αλλά μέχρι εκεί.

Συνεχίζω να προτιμώ να κάνω τις αποστάσεις μου με το A3 (1.8T), δεν συγκρίνεται η οδηγική αίσθηση (παρότι 10ετίας το αυτοκίνητο), αλλά με 2000χλμ/μήνα, πάω με 3 κλικ πιο αργά, ικανοποιητικά και τα κομπιουτεράκια (για τα καύσιμα) τα πετάω από το παράθυρο👍

Όπως προανέφερα, τα παραπάνω αποτελούν πρώτες παρατηρήσεις (κι αντίστοιχες ερωτήσεις) και όχι διαπιστώσεις, στην συνέχεια θα ανεβάζω παραπάνω info.

Για πείτε εντυπώσεις!

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λίγο απίστευτο μου φαίνεται συναγερμός και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω που εδωσαν για δώρα να ήταν εργοστασιακός εξοπλισμός ΑΝ δεν παραγγέλθηκε στο εργοστάσιο και τοποθετήθηκε εδώ. Γενικά δύσκολα παραγγέλνουν στο εργοστάσιο αυτά που δίνουν για δώρα, γιατί μειώνουν το κέρδος τους.Συνήθως δώρα είναι συναγερμοί του κιλού και αισθητήρες παρκαρίσματος κινεζιές της οκάς, που δε συνεργάζονται με το εργοστασιακό κλειδί και με το εργοστασιακό infotainent. Πιθανότερο δηλαδή μου φαίνεται το δώρο aftermarket και ειδικά για καινούριο μοντέλο που καλά καλά δεν έχουν εργοστασιακά ανταλλακτικά τρόπος του λέγειν.

Σε κοντά κιβώτια (και όχι μόνο) που με ενοχλεί η κοντή-πυκνή κλιμάκωση, αυτό που κάνω είναι να πηδάω μια σχέση. Εκεί που θα άλλαζα σε 2α, βάζω 3η κοκ.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο, από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα εργοστασιακός, aftermarket τοποθέτηση από αντιπροσωπεία με την παραλαβή.

Μπορείς να σχολιάσεις επί της αυτονομίας ΦΑ και συμπεριφοράς αυτοκινήτου μετά από Χ χιλιόμετρα. Το έχω απορία για να διασταυρώσω τα παραπάνω που ρώτησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω Arona ή Ibiza.

Γενική όμως θέση είναι πως οι ανοχές ενός καινούριου κινητήρα εξαλείφονται μετά από πολλές χιλιάδες χλμ. Λέγεται ακόμα και ότι τα εργοστασιακά λάδια είναι διαφορετικά. Άρα όσο διανύεις χλμ, θα δεις να βελτιώνονται οι επιδόσεις και να αυξάνει η οικονομία καυσίμου. Ίσως και με τα service να περαστεί και κανένα update στη χαρτογράφηση που να αλλάξει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου περισσότερο.

Για το ΦΑ τα ξέρεις. Η θερμοκρασία περιβάλλοντος παίζει ρόλο στη χωρητικότητα του καυσίμου, αλλά παίζει ρόλο και η πίεση πλήρωσης που υποστηρίζει το πρατήριο. Θα μπορούσες δηλαδή να δοκιμάσεις και διαφορετικό πρατήριο ΦΑ.

Επίσης η θερμοκρασία περιβάλλοντος παίζει ρόλο και στη συμπεριφορά του κινητήρα. Θα το δεις όταν θα οδηγήσεις σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες.

Τέλος ο υπολογιστής ταξιδιού που έχει και την παράμετρο της αυτονομίας, να θυμάσαι ότι λαμβάνει υπόψη την κατανάλωση των τελευταίων χλμ. Αν τελευταία  κινείσαι στην πόλη ή στην ΕΟ, αντίστοχα θα μεταβάλλεται η αυτονομία.

Αυτά από μένα και καλοτάξιδο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, draculias είπε

Εξτρά: εργοστασιακός συναγερμός και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω (ΔΩΡΑ), πρόσθετα πληρωτέα από πλευράς μου ένας τεμπέλης (must για μένα πάντα το υποβραχιόνιο) και το full link για το iphone.

 

 

2 ώρες πριν, draculias είπε

Έχεις δίκιο, από κεκτημένη ταχύτητα έγραψα εργοστασιακός, aftermarket τοποθέτηση από αντιπροσωπεία με την παραλαβή.

Μπορείς να σχολιάσεις επί της αυτονομίας ΦΑ και συμπεριφοράς αυτοκινήτου μετά από Χ χιλιόμετρα. Το έχω απορία για να διασταυρώσω τα παραπάνω που ρώτησα.

Όταν πέρσι έκανα έρευνα αγοράς για νέο αυτοκίνητο και πέρασε φευγαλέα από το μυαλό μου η επιλογή SEAT με αέριο, όταν πήγα να δω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έτυχε ο πωλητής να είναι παλιός συμφοιτητής…

Μέσα στα όλα, μου πρότεινε αν το αγόραζα σαν δώρα εκτός από πατάκια κλπ κλπ να έδινε αισθητήρες και συναγερμό μαζί…

Αλλά όπως είπαμε παλιός και καλός συμφοιτητής... μου είπε να αφήσω  αισθητήρες και συναγερμό γιατί ήταν του «κιλού» με κόστος αγοράς από την αντιπροσωπία ούτε 50 ευρώ και να μου δώσει μεμβράνες σε όποιο κατάστημα θέλω… να του πάω το τιμολόγιο και να το εξοφλήσει…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, είναι το δίδυμο στο group.

Να είμαι ειλικρινής, είδα το Arona, αλλά θεωρώ ότι αυτό το μέγεθος SUV, δεν έχει επαρκή χώρο αποσκευών. Στην CNG εκδοχή, με τις δεξαμενές, μειώνεται τόσο πολύ από τον ήδη μικρό, που θεωρώ αυτομάτως ότι τοποθετούνται σε μια κατηγορία «υπερυψωμένα πόλης». Δεν είναι οχήματα για οικογένειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...