Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με το COSMOTE Home Speed Booster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, pier88 είπε

Βασικά δεν ξέρουμε αν είναι όντως πρόβλημα του bonding server,ποιός μας λέει ότι δεν είναι κλείδωμα;

Λύση υπάρχει κι έχει ειπωθεί στο adsl.gr αλλά λίγοι έως κανένας την κατάλαβαν.Υπάρχει και δεύτερη λύση αλλά ο οτε γιά τους λόγους του δεν τη δέχεται.Οπότε φίλε divo άντε και σου λέω εγώ τι φταίει αφού ο οτε δεν θα το δεχτεί δε λέει κάτι.

Εγώ ξεκίνησα έτσι:

Screenshot_2019-01-19-23-53-02~2.png

Να κι ένα speedtest φρέσκο:280760545_Screenshot_2019-01-19-23-56-512.png.e050496290f4b0b4c63564987c5118fe.png

Καλημέρα. Δηλαδή ξεκίνησες με ακύρωση? Μπορείς και σε εμάς που δεν το καταλάβαμε να μας εξηγήσεις τα βήματα που θα πρέπει να κάνουμε?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, nightelf25 είπε

Καλημέρα. Δηλαδή ξεκίνησες με ακύρωση? Μπορείς και σε εμάς που δεν το καταλάβαμε να μας εξηγήσεις τα βήματα που θα πρέπει να κάνουμε?  

Aν έχεις booster που δεν λειτουργεί στείλε στην cosmote ένα αίτημα πρόθεσης ακύρωσης,είναι ο μόνος τρόπος να σε αντιμετωπίσουν με σοβαρότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, divo είπε

καλημερα.

Κανε μια δοκιμη. Οταν δεις οτι συμβαινει αυτο μπες στο interface και κλεισε τo dsl κανε ενα restart στο ρουτερ και πες μας αν συνεχιζει. Και μια δευτερη δοκιμη με ανοιχτο το dsl  βγαλε το καλωδιο του τηλεφωνου.  

και γιατι σε εμποδιζει αυτο να κανεις καταγγελια; ισα ισα θα εχεις και θα εχουμε ολοι μια επισημη απαντηση.

οι καταγγελιες και τα γραπτα παραπονα ειναι καποιοι τροποι για να ελέγξουν το προβλημα.  και κατι γενικα για τις βλαβες. Για να εχει δηλωθει μια βλαβη πρεπει να σας ερθει μνμ στο κινητο που εχετε δωσει. Σε διαφορετική περίπτωση η βλάβη λύθηκε στο lvl1 που ειναι η τηλεφωνήτρια.

Μα έχω επίσημη απάντηση και την έχω πει,Υπαρχει ένα πρόβλημα με τον bonding server,δεν ξέρουμε γιατί αλλα κοιταμε να το λύσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, divo είπε

εχεις γραπτη απαντηση για το συγκεκριμενο? Την απαντηση αυτη ποιος σου την εδωσε; εννοω με τι ιδιότητα απο οτε

Έχω ηχογραφημένη απάντηση από 3 διαφορετικούς υπαλλήλους (υπεύθυνους).

Μα δεν είναι μυστικο,έχουν πει το ίδιο σε πολλούς εδώ που είχαν θέμα.

Επεξ/σία από pier88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, divo είπε

Για μενα δεν ειναι το ιδιο. μια και πρωτα απο ολα η συνομιλια που εχεις ειναι απλα παρανομη. Θεωρω οτι δεν εγινε γνωστο στον υπαλληλο οτι η συνομιλια καταγραφεται. Το συγκεκριμενο δεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις πουθενα!! Εννοω για οποιαδηποτε καταγγελια

Στις κλησεις που εκανες για να δηλωσεις βλαβη σου ηρθε μνμ καταχωρησης και αν ναι σε ποσες απο αυτες?

Δεν καταγράφω γιά να καταγγειλω αλλά για να ξέρω πρώτα ο ίδιος τι έχει ειπωθεί και απο ποιόν έχει ειπωθεί ώστε να μπορώ να ζητήσω τις επίσημες καταγραφές.Για όλες τις βλάβες που έχω δηλώσει μου έχει έρθει αριθμός καταχώρισης αλλά μόνο σε μία μου ήρθε sms ότι η βλάβη λύθηκε.

Έχεις δουλέψει κανένα φεγγάρι στο 13888 που μιλάς όλο γι αυτά;

Επεξ/σία από pier88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, divo είπε

Στο πρωτο σκελος καλα τα λες. Αυτη που σου ηρθε οτι λυθηκε δεν υπαρχει σαν βλαβη οι υπολοιπες λογικα πανε εκει που πρεπει. 

Σου εχει ερθει τεχνικος να ελεγξει?

Δεν στέλνουν τεχνικό πεδίου οταν ξέρουν ποιό ειναι το πρόβλημα.

Και τώρα σε βλαβη είμαι.χαχα.1624557129_Screenshot_2019-01-20-16-08-292.png.2743ba0b9844f2d6adf993b1adaa7b51.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, divo είπε

Δεν ειπα οτι θα πρεπει να σου στειλουν τεχνικο πεδιου. Και ουτε επρεπε να σου στειλουν. οπως ειδες παραπανω ειπα να παει εκει "που πρεπει"

Αν επιμένεις τότε πάει εκει που πρέπει,αν δουν οτι δεν το κυνηγάς δε γίνεται τίποτα.Πάντως για να τα λέμε όλα στο τμήμα των τεχνικών στο 13788 υπάρχουν πολύ αξιόλογα παιδιά που θέλουν πραγματικά να βοηθήσουν αλλά κάτι γίνεται μετά και δεν μπορούν(δική μου άποψη αυτή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, divo είπε

Το 13788 ειναι ποκλειστικα για βλαβες. Φτανουν μεχρι ενα σημειο απο ακει και περα αναλαμβανουν  αλλοι. Επισης εχε υποψη σου οτι καταγραφεται στη καρτελα σου οτι βλαβη ή παραπονο δωσεις

Συμφωνώ απλά εκεί έχουν πιό πολλές γνώσεις και μεγαλύτερη διάθεση να βοηθήσουν,πληροφορήσουν τον πελάτη.Ελπίζω να είναι μεγαλη η καρτέλα γιατί θα κοντεύει να γεμίσει τώρα.χαχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν μετά από όλα όσα έκανα με τελευταία κίνηση την αλλαγή κάρτας αυτή τη στιγμή η ταχύτητα κυμαίνεται μεταξύ 18 και 50 mbps με κατέβασμα 8 αρχείων ταυτόχρονα . Δεν ξέρω αν ήταν συνδυασμός των παραπάνω. Τώρα περιμένω στο 9 - 12 να δω τιμές. Και μια εικόνα από το γράφημα.

 

weekly.gif

Επεξ/σία από nightelf25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nightelf25 είπε

Λοιπόν μετά από όλα όσα έκανα με τελευταία κίνηση την αλλαγή κάρτας αυτή τη στιγμή η ταχύτητα κυμαίνεται μεταξύ 18 και 50 mbps με κατέβασμα 8 αρχείων ταυτόχρονα . Δεν ξέρω αν ήταν συνδυασμός των παραπάνω. Τώρα περιμένω στο 9 - 12 να δω τιμές. Και μια εικόνα από το γράφημα.

 

δηλαδή τι έκανες ακριβώς? εμένα μου κόβει και το adsl στα 2mbps στις 9-10 το βράδυ... 

Επεξ/σία από Psaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Psaris είπε

δηλαδή τι έκανες ακριβώς? εμένα μου κόβει και το adsl στα 2mbps στις 9-10 το βράδυ... 

Καλημέρα.

Καταρχήν έφτιαξα εξωτερική "καμπίνα" με ένα κουτί IP67 και έβαλα το ρούτερ μέσα, συνδέοντας το κατευθείαν στο καλώδιο του ΟΤΕ χωρίς διακλαδώσεις. Από εκεί ξεκίνησα ένα καλώδιο LAN για τηλέφωνο και ένα καλώδιο LAN (CAT6) για σύνδεση στο mikrotik (βέβαια μένει και η τακτοποίηση καλωδίων για να είναι έτοιμο για φωτογραφία!!). Με αυτό τον τρόπο το router είναι σε "ανοικτό" χώρο και παρόλο που έχει το ίδιο σήμα με μέσα (Excellent 57) είναι πιο σταθερό. 

Πέρα από τις κατασκευές όμως, έκανα και πολλά παράπονα και τηλέφωνα στην Cosmote, δηλώνοντας επανειλημμένα χαμηλή ταχύτητα. Γενικά θέλει πολύ τρέξιμο στην αρχή αλλά για εμάς που δεν μπορούμε να βάλουμε vdsl αξίζει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά.Επειδή είμαι ανήσυχος άνθρωπος είπα να ασχοληθώ με το ρούτερ γιατί κάτι δεν μου άρεσε.Στο δωμάτιο που το έχω το σήμα ειναι από 42-45.Ψάχνοντας βρήκα ένα σημείο που μου έδινε 53 excellent,ok λέω εδώ είμαστε και το άφησα εκει και ηταν πάντα στο 52-53 και δεν ασχολήθηκα πάλι.Οπως είπα κάτι με έτρωγε γιατί παρόλο που είχα καλό σήμα επιτέλους το download ηταν μέτριο,από 20 εως 25.Αρχισα να αλλάζω θέση στο ρούτερ και να μετράω,αλλαγή θέσης και speedtest συνέχεια.Ξαφνικά το download πηγε στο 53mbps και το σήμα μαντέψτε,που ήταν;Στο 42 strong.Αρα λοιπόν δεν παίζει ρόλο το σήμα,αυτό είναι απλά μία ένδειξη της στάθμης του σήματος όμως γιά να δουλεύει καλα χρειάζεται και καλη ποιότητα σήματος και κάποια αλλά που τα διάβασα αλλά δεν ξέρω να σας τα πω.Ειναι συνδυασμός όλων γι αυτό προτείνω να κατεβάσετε μια εφαρμογη στο κινητό σας που λέγετε cellmapper,υπάρχουν κι άλλες απλά εγω αυτή χρησιμοποίησα,και να κάνετε τεστ ώστε να βρείτε την τέλεια θέση για την περίπτωσή σας.Αν υπάρχει κάποιος που ξέρει από δίκτυα κινητής ας μας διαφωτίσει.Ελπίζω να βοήθησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Δηλαδή σε άλλη θέση πήρες από άλλη κεραία κινητής ;

Α μπράβο,η συνδυάζονται 2 κεραίες,μπάντες,cell, κάτι τέτοιο πάντως πιστευω.

Επεξ/σία από pier88
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...