Προς το περιεχόμενο

The Outer Worlds (Obsidian)


tanasen01

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 6/11/2019 στις 8:55 ΠΜ, seithan είπε

Ειδικά το questline της συντρόφισσας όπου

  Απόκρυψη περιεχομένων

την βοηθάς να κάνει κονέ με γκόμενακι, με ξενέρωσε τα μάλα. Ναι είμαι παράξενος.

Έπρεπε να έχει μία απάντηση του τύπου "It's fine by me as long as I can watch" :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 201
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Bittersweet21 είπε

 Αυτο   που θελω να ρωτησω  το παιχνιδι αξιζει τα λεφτα του;  εχει  ποικιλια απο κοσμους και εχθρους;

ειχα διαβασει οτι βγηκανε καπια patches , τα συγκεκριμενα το παιχνιδι το αλλαξανε; σε σχεση οταν πρωτοκυκλοφορησε;

Μπορειτε να μου πειτε τις εντυπωσεις σας  για το συγκεκριμενο παιχνιδι; απλα στο xbox game pc pass  ,  λιγο που το επαιξα  που κανει κολληματα, , και κρασαρει. και εχει  πολυ lag 

δεν ξερω τι  φταιει και εχει τοσα  κοληματα. και το σταματησα  για λιγο μεχρι να λυθει το προβλημα με το  xbox game pc pass

καταρχάς τι μηχανημα εχεις; επισης εχεις αναβαθμισμενα ολα τα drivers (και motherboard, κ bios και graphics κλπ);

Εγώ το έπαιξα το παιχνιδι στο PC από το Pass απο την πρωτη μερα κ με εξαίρεση ενα bug που ειχε τοτε ο χαρτης, ολο το παιχνιδι βγηκε απροβληματιστα και νερακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μου έβαζαν το παιχνίδι να το παίξω και δεν το ήξερα, ούτε ήξερα πότε κυκλοφόρησε, θα στοιχημάτιζα ότι κυκλοφόρησε γύρω στο 2010, τέτοιο χάλι έχει στον τεχνικό τομέα, στους μηχανισμούς και στο gameplay. Και τώρα που το σκέφτομαι σε μερικούς τομείς είναι ακόμη πιο πίσω, δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που δεν μπορούσα να ανέβω σε μία απότομη πλαγιά βουνού. Ό,τι και να πω θα είναι λίγο. Από τα textures, τις εκφράσεις των προσώπων,  την κίνηση των NPCs μέχρι τον σχεδιασμό των όπλων, την αίσθηση της μάχης και την κίνηση του χαρακτήρα, όλα είναι ένα χάλι. Βέβαια ένα παιχνίδι του 2010 δεν είναι τελείως χάλι με τα σημερινά δεδομένα, αλλά σίγουρα είναι ξεπερασμένο.

Το σενάριο, το χιούμορ του, η αισθητική του, όλα θυμίζουν Bioschock, Fallout και λοιπά τέτοια "ανατρεπτικά" παιχνίδια. Αυτό σίγουρα είναι θετικό, απλά το έχουμε ξαναδεί και δεν μπορεί να προκαλέσει την ίδια αίσθηση που προκάλεσε τις πρώτες φορές. 

Άπειρο-αμφίβολης χρησιμότητας-looting, respawning και των γονέων, αυτό το χαζό bullet-time που δεν κατάλαβα τί σκοπό εξυπηρετεί, companions για γέλια και για κλάματα, τί  άλλο να πω. Το παιχνίδι είναι πολύ πίσω από κάθε άποψη. Τότε γιατί έπαιξα ένα τρίωρο εχθές και ένα  πεντάωρο σήμερα το πρωί, τα οποία δεν μου περίσσευαν κιόλας;

Γιατί η υπόθεση με κέρδισε αμέσως. Η ιστορία του Edgewater με ιντριγκάρισε, οι χαρακτήρες είναι καταπληκτικοί και το γράψιμο εξαιρετικό. Επίσης έχει τρομερό voice acting. Αλλά είναι κρίμα που πρέπει να φάω στη μάπα ένα τόσο αναχρονιστικό σε όλα του παιχνίδι για να παρακολουθήσω μία υπόθεση που φαίνεται ενδιαφέρουσα.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Looting όλων αυτών των μπιχλιμπιδιών είναι απόρροια του ότι το παιχνίδι στις αρχικές του φάσεις σχεδιασμού επρόκειτο να έχει πλήρες και εμπεριστατωμένο Crafting System, αλλά αυτό αφαιρέθηκε σχεδόν πλήρως λόγω έλλειψης χρόνου και χρήματος.

Γενικά επειδή ο σχεδιασμός του ξεκίνησε και προχώρησε σε αρκετά μεγάλο βαθμό από πριν γίνει το ντηλ της Obsidian με την Microsoft, οι δημιουργοί του είχαν ήδη αποφασίσει πως, από το να έχουν 10 features τα οποία υπολειτουργούν ή είναι λειψά λόγω μικρού budget, προτιμούν να κόψουν τα μισά και να μείνουν με 5 features αλλά αυτά να είναι "σφιχτά" που λέμε. Και αυτό ακριβώς είναι το παιχνίδι στην τελική, αρκετά σφιχτό πακέτο, απολύτως ΟΚ σαν προϊόν, αλλά του λείπει αυτό το κάτι που θα μπορούσε να το απογειώσει.

Επεξ/σία από HellionKal
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Tα consumables τα χρησιμοποιείτε;

Όταν είχα ήδη μαζέψει 30-40 στο Edgewater, μπήκα στο inventory να δω τι κάνουν. Τώρα είμαι στο Groundbreaker, καλά που μου τα θύμισες, να πάω να τα πουλήσω/πετάξω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kαι εγώ το τερμάτισα πρόσφατα, έχω γράψει ήδη τις εντυπώσεις μου σε 2 άλλα topics.

Προσωπικά το παιχνίδι μου άρεσε, το βρήκα διασκεδαστικό και με κράτησε μέχρι το τέλος του, κάτι πολύ σημαντικό όταν ο gaming χρόνος σου είναι απειροελάχιστος.

Τα γραφικά δεν με χάλασαν, το παιχνίδι έπαιζε καρφωτό στα 1080p/60, με κάτι hiccups σε συγκεκριμένες περιοχές με πολλούς NPCs.

Η μόνη ένστασή μου, που είναι όμως και βασική, είναι ότι το παιχνίδι είναι υπερβολικά εύκολο, και πάρα πολλοί μηχανισμοί του (loot, consumables, crafting, camouflage device, science weapons) δεν αξιοποιούνται σωστά.

Το camouflage device, με το οποίο μπορείς να περιφέρεσαι ανάμεσα στους κακούς, νομίζω δεν έπρεπε να υπάρχει ή έπρεπε να το κάνουν πολύ πιό περιοριστικό. Με την παρούσα μορφή του λειτουργεί σαν cheat και μπορείς να βγάλεις ολόκληρους χάρτες σε λίγα λεπτά, που αλλιώς θα σου πρόσφεραν πολύ περισσότερη ώρα διασκέδασης. Μαζί με τις υπόλοιπες ευκολίες που προσφέρει το παιχνίδι (άπειρο loot, λειθαργικό ΑΙ κλπ), η πρόκληση είναι στο απόλυτο 0.

Ο μόνος λόγος που ανέπτυξα τα παραπάνω όμως, είναι ότι το Outer Worlds είχε όλα τα στοιχεία για να είναι ένα αξιομνημόνευτο παιχνίδι, όπως ήταν το Fallout New Vegas, αλλά μας τα χάλασε με την ευκολία του. Προσωπικά θα ήθελα πολύ να δώ ένα sequel, σεναριακά υπάρχει άπλετος χώρος για αυτό, αρκεί να τους δοθεί παραπάνω χρόνος για να το μπαλανσάρουν σωστά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Για μένα, σαφέστατα το καλύτερο κομμάτι είναι η ιστορία (και η κυρίως, και οι παράλληλες, ορισμένα side quests είναι εξαιρετικά).

Όπως έχω αναφέρει σε διάφορα νήματα παιχνιδιών, στα FPS είμαι μέτριος, για να το πω όσο το δυνατόν ευγενικότερα και γενναιόδωρα. Όταν, λοιπόν, στο hard ενός παιχνιδιού που το παίζω πρώτη φορά κάνω περίπατο, κάτι συμβαίνει.

Συνολικά, περισσότερο το είδα σαν interactive fiction, παρά σαν κάτι άλλο.

Υπάρχει η βάση για κάτι καλό, σίγουρα. 

Πάντως, αν θέλουμε να το δούμε λίγο ευρύτερα, υπάρχουν διάφορες κατευθύνσεις στο σύγχρονο gaming που κάποτε ήταν πρωτότυπες αλλά πλέον έχουν καταντήσει μανιέρες, μπαίνουν υποχρεωτικά σχεδόν, χωρίς να έχουν να προσφέρουν κάτι, ούτε να υπηρετούν τον ευρύτερο στόχο του παιχνιδιού.

Πρόχειρα, θα ανέφερα δύο από τις μεγάλες αντιπάθειές μου, το crafting και τα romances.

Το πρώτο, επιβαρρύνει ήδη παιχνίδια που ούτως ή άλλως ταλαιπωρούνται από τον ιδεοψυχαναγκασμό του "να κάνω τα πάντα", καθιστώντας τα χαοτικά. Τεράστια inventories φορτωμένα με σαβούρα, που την κουβαλάς μήπως τυχόν και τη χρειαστείς κάπου (99 στις 100 φορές δεν χρειάζεται πουθενά...). Δεν ξέρω προς τι όλη αυτή η μανία να "φτιάχνεις" όπλα/πανοπλίες κτλ. Παρακλάδι του crafting θεωρώ τη "δημιουργία βάσεων", που επίσης συνηθέστατα είναι άχρηστες (πρόσφατο αποκορύφωμα αχρηστίας, το σκάφος στο Fallen Order, που το μετέτρεπες σε θερμοκήπιο γιατί... έτσι και τα χρώματα που άλλαζες στο φωτόσπαθο λες και ήταν ντίσκο μπάλα).

Το δεύτερο, σε βάζει με το στανιό να "νοιαστείς" για κάποιους χαρακτήρες: εκεί όπου τα παιχνίδια δομούσαν κάποτε σχέσεις μέσα από το gameplay, τη χρησιμότητα, το διάλογο, την ιδιοτροπία, τώρα σε βάζουν με το ζόρι να "ερωτευτείς" κάποιον γιατί... έτσι. Φτηναίνουν οι σχέσεις έτσι, θυμάμαι χαρακτηριστικά στο ΜΕ3 (που το θεωρούσα μάπα μέχρι που έπεσε στα χέρια μου το Andromeda) εκείνον τον τύπο, τον Κορτέζ, που μαθαίνει πως έχει σκοτωθεί ο άντρας του, και 5 λεπτά μετά το κάνει με τον Σέπαρντ. Έχω την υποψία πως μόνο η Άριελ στο BGII με "ερωτεύτηκε" γρηγορότερα. Έχουν καταλήξει ασκήσεις πολιτικής ορθότητας, μη μας πουν ότι αποκλείσαμε κάποιου είδους "ζευγάρωμα", με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένα υπόβαθρο, απλά tick the box, μπορείς να το κάνεις με άντρα, γυναίκα, εξωγήινο αρσενικό/θηλυκό/ουδέτερο. Προφανώς, όμως, μονογαμικά, διότι δεν θα τα ξεφτυλίσουμε όλα εδώ μέσα να 'ουμε.

Τα βρίσκεις (σχεδόν) παντού αυτά τα δύο και, για μένα, σπανιότατα -μην πω ποτέ- προσθέτουν κάτι ουσιαστικό.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορασα και εγω το game λιγες εβδομαδες απο τη κυκλοφορια του ελπιζοντας σε ενα νεο FONV(κατι που γενικοτερα υπηρχε ως κλιμα και αποτελει ενα απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια). Επαιξα γυρω στις 3 με 4 ωρες. Απογοητευτικα οικτρα . Τα skills Μου φανηκαν πολυ generic, το Loot διασπαρτο παντου ,απλα collect it και κουβαλατο μαζι σου. Επισης κανεις δεν λεει κατι αν τον κλεψεις(παντα παιζω rogue χαρακτηρες).

Σκοπευω να το ξεκινησω ξανα αλλα εχοντας εξαφανισει τις οποιες προσδοκιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
30 λεπτά πριν, akarthis είπε

[...]. Επισης κανεις δεν λεει κατι αν τον κλεψεις(παντα παιζω rogue χαρακτηρες). [...]

Aυτό είναι γενικότερο παράπονό μου από πολλά παιχνίδια, ακόμη και από κορυφαία, το ότι μπορείς να κλέβεις τον άλλο μπροστά στα μάτια του και δεν λέει κουβέντα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το loot και τα vending machines κραυγάζει Borderlands από χιλιόμετρα μακριά. Με την διαφορά όμως ότι εδώ το loot είναι πάρα πολύ αδιάφορο.

Κοίταξε, αν θέλεις να ανεβάσεις την πρόκληση στο παιχνίδι, σίγουρα ξεκινάς με επίπεδο δυσκολίας Hard και πάνω.

Αλλά και πάλι, αν επενδύσεις τα skill points σου σε Dialog skills και hacking/lockpicking, τίποτα δεν μένει ακατόρθωτο. Μαζί με τα bonus που παίρνεις από τους companions, από το μέσο του παιχνιδιού και μετά παίζει να έχεις σε αρκετά skills ανώ των 80 πόντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panther_512 είπε

Αυτό με το loot και τα vending machines κραυγάζει Borderlands από χιλιόμετρα μακριά. Με την διαφορά όμως ότι εδώ το loot είναι πάρα πολύ αδιάφορο.

Κοίταξε, αν θέλεις να ανεβάσεις την πρόκληση στο παιχνίδι, σίγουρα ξεκινάς με επίπεδο δυσκολίας Hard και πάνω.

Αλλά και πάλι, αν επενδύσεις τα skill points σου σε Dialog skills και hacking/lockpicking, τίποτα δεν μένει ακατόρθωτο. Μαζί με τα bonus που παίρνεις από τους companions, από το μέσο του παιχνιδιού και μετά παίζει να έχεις σε αρκετά skills ανώ των 80 πόντων.

Έχει παραπάνω από hard; Μέχρι hard δεν πάει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Έχει παραπάνω από hard; Μέχρι hard δεν πάει;

Μετά είναι το supernova,  όπου μπαίνουν κάποια survival στοιχεία, πρέπει να τρώς consumables, αν χτυπήσεις άσχημα μόνο στο διαστημόλοιό σου μπορείς να γίνεις καλά, επίσης μόνο εκεί μπορείς να κάνεις manual saves, ενώ οι companions έχουν perma-death.

Αν δεν κάνω λάθος, αν επιλέξεις supernova και σου φανεί δύσκολο και το ρίξεις πιό κάτω in game, μετά δεν μπορείς να το ξαναεπιλέξεις για εκείνο το playthrough.

 

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, akarthis είπε

Αγορασα και εγω το game λιγες εβδομαδες απο τη κυκλοφορια του ελπιζοντας σε ενα νεο FONV(κατι που γενικοτερα υπηρχε ως κλιμα και αποτελει ενα απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια). Επαιξα γυρω στις 3 με 4 ωρες. Απογοητευτικα οικτρα . Τα skills Μου φανηκαν πολυ generic, το Loot διασπαρτο παντου ,απλα collect it και κουβαλατο μαζι σου. Επισης κανεις δεν λεει κατι αν τον κλεψεις(παντα παιζω rogue χαρακτηρες).

Σκοπευω να το ξεκινησω ξανα αλλα εχοντας εξαφανισει τις οποιες προσδοκιες.

Εισαι αρχη γιαυτο. Γενικα στις περιοχες υψηλής ασφαλείας κ σε πολλα μερη, αν κλέψεις κατι, ή σε πυροβολάνε με την μία, ή λαδώνεις για να σε αφησουν αλλα με reputation hit γερο. Υπαρχουν φυσικα κ πολλες περιοχες που σηκωνεις πολλα πραγματα, αλλα υπαρχουν πολλα μερη που δε μπορεις ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...