Προς το περιεχόμενο

SUV τρίλλημα


tutuyo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλημέρα.

Λίγη προσοχή από εδώ και πέρα, ποιά «ψηλά από το έδαφος» οχήματα αναφέρετε ως SUV, γιατί υπάρχουν και τοποτηρητές αυτοκινητιστικών ορολογιών που εφαρμόζουν ποινές. Δεν έχει σημασία αν ο ίδιος ο κατασκευαστής και οι αναλυτές τα αναφέρουν ως SUV. Κανονικά θα έπρεπε να παίρνετε άδεια από τους τοποτηρητές για τη χρήση του όρου SUV. 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 147
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εχω το grandland Χ σε πετρελαιο αυτοματο την full εκδοση εδω και ενα χρονο .

Δεν θα το αλλαζα με κανενα απο τα παραπανω που αναφερει ο φιλος .

Ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο και δεν θα το μετανοιωσει αν το προτιμησει !!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Δεν μπορούμε να βασιστούμε σε μια έρευνα. Προς το παρόν, ο πιο αξιόπιστος τρόπος είναι να συγκεράσουμε όλες τις έρευνες, χωρίς πάλι αυτή η διαδικασία να είναι 100% αξιόπιστη.

Στο στατιστικό συγκερασμό όλων των ερευνών, KIA/Hyundai/Toyota παίζουν μπάλα μόνες τους στην πρώτη 3αδα και οι άλλοι μάχονται για τις υπόλοιπες.

Σε κάθε group, υπάρχουν διαφοροποιήσεις εντός, δεν ξέρουμε πού οφείλονται. H VW αν και πλασάρεται ως η premium της οικογένειας, έχει μεγαλύτερο rate βλαβών σε όλες τις έρευνες, από τα αδέρφια της.

μπα μην το λες τελευταία toyota 2018 και up είναι μισα μισά renaul/λιγο toyota λιγο τουρκος αν μπεις μέσα ειδικά (χωρίς καν να ξέρεις από μηχανικά) θα καταλάβεις τι αλλαξε

μας εχει μηνει kia/hyndai (και αυτά από ότι άκουσα όχι για πολύ.... renaul έρχεται και εκεί) και μετά αν θέλεις κάτι αξιόπιστο αναγκαστικά θα πας σε τέρατα πάνω απο 50κ τα οποία είναι καθαρόαιμα ακόμη στης περισσότερες εταιρίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έρευνα αυτή στην οποία αναφέρεστε, δεν είναι έρευνα αξιοπιστίας αλλά έρευνα ικανοποίησης. Και ειναι κάτι τελείως διαφορετικό από ότι κουβεντιάζετε. 

(Αν θυμάμαι καλά δείχνει πόσο ευχαριστημένοι είναι οι αγοραστές στα 2-3 χρόνια που έχουν το αμάξι τους. Για παράδειγμα, η Honda που με ενδιέφερε και το έψαξα, δεν είναι απο τις πρώτες όπως θα έπρεπε σύμφωνα με την αξιοπιστία της, διότι σε αυτήν την έρευνα αξιολογείται αρνητικά επειδή έχει δύσχρηστο infotainment...)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/8/2019 στις 12:09 ΠΜ, sargus είπε

Τι εννοείς κανένας δε δίνει αυτό το πακέτο σε αυτήν την τιμή; Ποιο πακέτο; 116 άλογα με το φτωχό ambition στα 21.000 ή το ακόμα πιο φτωχό comfort στα 19.500;

Στα ίδια λεφτά παίρνεις Suzuki SX-4 1.4 140 ps (πύραυλος) στην πολύ πλούσια έκδοση GL+.

Όλα είναι σχετικά!

Μην συγκρίνεις ανόμοια αυτοκίνητα ,το ένα είναι 1.000 cc και το άλλο 1.400 cc . Ψηφίζω scoda.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ARIS-PANOS είπε

Μην συγκρίνεις ανόμοια αυτοκίνητα ,το ένα είναι 1.000 cc και το άλλο 1.400 cc.

Σωστό ρε φίλε!! 

Πώς δεν το σκέφτηκα;  Επίσης, το ένα μπορεί να είναι μπλε και το άλλο άσπρο! Που πάω και εγώ να συγκρίνω; 

Πρέπει να προσέχω λίγο παραπάνω από εδώ και πέρα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, sargus είπε

Σωστό ρε φίλε!! 

Πώς δεν το σκέφτηκα;  Επίσης, το ένα μπορεί να είναι μπλε και το άλλο άσπρο! Που πάω και εγώ να συγκρίνω; 

Πρέπει να προσέχω λίγο παραπάνω από εδώ και πέρα...

Εξυπνάδες αλλού , παρακαλώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1000 από το 1400, έτσι όπως το έχουν κάνει φορολογικά στην Ελλάδα, είναι σαφώς μια σημαντική διαφορά και σε τέλη κυκλοφορίας (επίτευξη <=120gr), όπως και σε τεκμήρια ... όπως και ΛΤΠΦ ... κλπ.

Είναι αστείο αυτό που συμβαίνει εδώ σε αυτή τη χώρα, αλλά το παρακμιακό σύστημα, έχει εκτινάξει το κόστος κατοχής ενός αυτοκινήτου 1400-1600 σε σχέση με τα 1000ρια. Για τα 2λιτρα να μην αναφερθούμε.

Μέσα σε αυτό το παρακμιακό σύστημα τα 1000ρια SUV έχουν σημαντικό φορολογικό πλεονέκτημα σε σχέση με τα μεγαλύτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Το 1000 από το 1400, έτσι όπως το έχουν κάνει φορολογικά στην Ελλάδα, είναι σαφώς μια σημαντική διαφορά και σε τέλη κυκλοφορίας (επίτευξη <=120gr), όπως και σε τεκμήρια ... όπως και ΛΤΠΦ ... κλπ.

Είναι αστείο αυτό που συμβαίνει εδώ σε αυτή τη χώρα, αλλά το παρακμιακό σύστημα, έχει εκτινάξει το κόστος κατοχής ενός αυτοκινήτου 1400-1600 σε σχέση με τα 1000ρια. Για τα 2λιτρα να μην αναφερθούμε.

Μέσα σε αυτό το παρακμιακό σύστημα τα 1000ρια SUV έχουν σημαντικό φορολογικό πλεονέκτημα σε σχέση με τα μεγαλύτερα.

Μα ειναι δυνατον να πληρωνεις τελη 400 ευρω για αμαξι 1500-1600cc νεας τεχνολογιας? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σπρώχνουν τον κόσμο σε υπερτροφοδοτουμενους 1000ρηδες με τις υπερβολικές χρεώσεις στα 1400/1600κε.

Νομίζω ότι θα πάμε προς μια λιγότερο επιθετική τιμολόγηση με βάση τα καυσαέρια. Ελπίζω τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρέχει προσφορά στο Karoq 1,5 με 150hp στα 22400€. Είναι "ειδική" εισαγωγή της έκδοσης Ambition αλλά με την προσθήκη διζωνικού κλιματισμού και αυτόματα φώτα από την Style. Σε σχέση με το Qashqai είναι πολύ πιο άνετο οδηγικά, πιο ευρύχωρο και με τα 150 άλογα πάει πολύ καλά ακόμα και φορτωμένο. Επίσης έχεις και πιο ενισχυμένη την αίσθηση του SUV καθώς κάθεσαι και μπροστά και πίσω πιο ψηλά.

Το Nissan στην έκδοση Acenta είναι πιο αδιάφορο εμφανισιακά και μόνο από την N-Connecta και πάνω με κάτι εξωτερικές πινελιές και τις μεγαλύτερες ζάντες δείχνει όμορφο. Αλλά ανεβαίνεις στα 25+

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...