Προς το περιεχόμενο

Red Dead Redemption 2 [PC]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Δεν θα έχουμε πλέον άλλα μηνύματα για FPS στο νήμα, ούτε καν μετά από patch!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το παιχνιδι ειναι πραγματικο τελειο δεν το περιμενα τοσο δυνατο

τωρα εχω φτασει στην πρωτη πολη μαλλον chapter 3 και γενικα ειμαι πολυ εντυπωσιασμενος

το ονλινε το αφησα να τελιωσω μια αυτο ετσι καλα και μετα το βλεπω και το αλλο

  • Like 2
  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με την 580 θα χρειαστεί να κάνεις πολλές υποχωρήσεις στα γραφικά για να πιασεις ενα καλό framerate. Ενδεικτικά, με το σύστημα της υπογραφής, και τις προτεινόμενες ρυθμίσεις από τους Hardware Unboxed έπιανα περίπου 55-75 fps, ανάλογα την περιοχή. Αρκετά πράγματα στο μαξ, αλλά και αρκετά σαφώς μειωμένα.

Αφού έχεις ps4 θα έλεγα ίσως καλύτερα να το πάρεις εκεί, προσωπική άποψη.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, SOCRATIS1000 είπε

Λεω να το αγορασω και εγω τωρα για pc μιας και καθομαι και ξερω οτι θελει πολλες μερες gameplay.

ΕΡωτηση γιατι ακουω περιεργα για σαπιο port .Αξιζει να το παρω στο ps4 μου η να το παρω στο pc?

Το pc ειναι 2600x   --  16gb ddr4 -- rx580  

Προτιμω pc αλλα θα το παιζω η θελει κανα τερας?

Έχεις ένα κλικ καλύτερο σύστημα από εμένα (r2600, 16gb ram, rx570)

Σε μένα παίζει άνετα σε 1080p με medium-high settings, ultra textures και μειωμένα volumetric clouds και μερικά ακόμα

Τα fps πέφτουν μόνο στις μεγάλες πόλεις αλλά σπάνια κάτω από 45, γενικά τρέχει πολύ ικανοποιητικά

  • Like 2
Δημοσ.

1440p , τα 144Hz δεν είχαν σχέση στην προκειμένη. Μπορεί και να έχεις δίκιο. Δες στο youtube για rdr2 rx580, θα βρεις διάφορα βίντεο με fps counters να πάρεις μια ιδέα.

Δημοσ.

Η 580 εχει αναλογες επιδοσεις με του xbox one x που το τρεχει σε 4k 30 fps το παιχνιδι. Σιγουρα θα εχεις πολυ καλυτερο οπτικο αποτελεσμα στο pc απο οτι στο ps4. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SOCRATIS1000 είπε

Λεω να το αγορασω και εγω τωρα για pc μιας και καθομαι και ξερω οτι θελει πολλες μερες gameplay.

ΕΡωτηση γιατι ακουω περιεργα για σαπιο port .Αξιζει να το παρω στο ps4 μου η να το παρω στο pc?

Το pc ειναι 2600x   --  16gb ddr4 -- rx580  

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Razor333 είπε

Το epic τι περιθώριο δίνει για refund σε περίπτωση που ακόμα έχει χοντρά θέματα; 

 

To online ακόμη ταλαιπωρείται με αρκετά bugs από ο,τι ακούγεται. Το single player είναι μια χαρά πλέον. Αν σε ενδιαφέρει το online κυρίως θα πληγωθείς μάλλον :P

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tsabasid είπε

To online ακόμη ταλαιπωρείται με αρκετά bugs από ο,τι ακούγεται. Το single player είναι μια χαρά πλέον. Αν σε ενδιαφέρει το online κυρίως θα πληγωθείς μάλλον :P

Το single player offline με ενδιαφέρει, όταν λέω προβλήματα εννοώ με κρασαρισματα κτλ. τα οποία υποθέτω θα φανούν γρήγορα.

Δημοσ.

Πλέον ελάχιστα προβλήματα υπάρχουν(αν υπάρχουν κι αυτά). Εγώ πριν 2 μήνες το έπαιξα και δεν αντιμετώπισα ούτε ένα crash σε όλο το playthrough.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχοντας πλέον 52 ώρες στο game ας σχολιάσω λίγο και εγώ την εμπειρία μου σχετικά με το τεχνικό κομμάτι, προτού προβώ στις εντυπώσεις από το ίδιο το παιχνίδι.. Με το σύστημα της υπογραφής μου δεν έχω κάποιο θέμα με το performance και μετά από adjust που έκανα σε settings μπορώ να πω πως τρέχει πολύ πιο ικανοποιητικά από το AC Odyssey. Μοναδικό θέμα τα crashes σε DX12, αλλά σε Windowed Borderless δεν έχω συναντήσει ούτε εκεί. Βγήκε και update σήμερα που βελτιώνει πολύ τη κατάσταση στα crashes.

Μιας και το παιχνίδι είναι αρκετά slow paced, είμαι συνεχώς σε φάση εναλλαγής από monitor σε TV και αντίστροφα, πάντα με gamepad. Στο monitor παίζω σε 1440p και με gsync είναι perfectly smooth και σε DX12 και σε Vulcan. Το framerate είναι κοντά στα 60 τις περισσότερες φορές. Στη TV από την άλλη είναι αρκετά πιο ζόρικα τα πράγματα. Η ταπεινή η 2060 ζορίζεται αρκετά σε θέμα VRAM (μονίμως το afterburner χτυπάει 5800-5900 usage). Βάζοντας 2160p και 90% scale, έχω δοκιμάσει να κλειδώσω το framerate στα 30 fps είτε μέσω του in-game refresh rate και vsync, είτε μέσω του half vsync. Και στις 2 περιπτώσεις εμφανίζονται ανά διαστήματα αρκετά stutters. Επειδή όμως έχω παρατηρήσει ότι εμφανίζονται κυρίως μετά από pause screens, αρχίζω να πιστεύω πως είναι προβληματικό το in-game vsync. Οπότε τις περισσότερες ώρες τις έχω στο monitor για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Σε 2160p (ακόμη και με 0.9 scale) το παιχνίδι δείχνει τα δόντια του. Η διαφορά ανάμεσα σε 4K και 1440p είναι ίσως η μεγαλύτερη που έχω δει σε τίτλο ως τώρα. Ίσως φταίει και το γεγονός πως η υλοποίηση του TAA είναι αρκετά μέτρια και υπάρχει μεγάλη θολούρα σε 1440p. Σε DX12 είναι ελάχιστα πιο καθαρό το game και με λίγο Sharpening από Nvidia Freestyle διορθώνεται η κατάσταση, αλλά απέχει πολύ από το ιδανικό. Ειδικά εν κινήση η εικόνα θολώνει αρκετά και με κλειστό το motion blur εννοείται. Και γενικά ζορίζομαι αρκετά να βρω ιδανική ισορροπία ανάμεσα στη θολούρα και το sharpness και παίζω συνεχώς με τον slider για το Sharpening.

-----

Στα του παιχνιδιού τώρα. 50+ ώρες και ακόμα εντυπωσιάζομαι στην λεπτομέρεια που συναντάω. Είναι απίστευτα προσεγμένο, ο όγκος των διαλόγων είναι τεράστιος και η γραφή ίσως η καλύτερη που έχω δει σε παιχνίδι τέτοιου scale μαζί με το Witcher 3. Το shooting είναι ικανοποιητικό, αλλά αρκετά scripted στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Η ποικιλία των όπλων δυστυχώς είναι μικρή αλλά φαντάζομαι για αυτό ευθύνεται και το setting και οι περιορισμοί που θέτει.

Πιο πολύ από όλα νομίζω απολαμβάνω το πόσο καλογραμμένο είναι το παιχνίδι. Character development που σε κάνει να συμπαθείς κάθε χαρακτήρα που βρίσκεις, από βασικό μέλος του gang έως τον random περαστικό που θα ζητήσει τη βοήθεια σου στο δρόμο. Το περιεχόμενο φαίνεται να μην έχει τελειωμό. Ειμαι στο 67% στο main story και δεν έχω ιδέα τι μπορεί να περιέχει ακόμα μέχρι να γίνει 100%. 

Κόσμους ζωντανούς σε games έχουμε δει πολλές φορές. Η ubisoft για παράδειγμα παρά την επαναληψιμότητα της συνταγής της σε κάθε παιχνίδι, ξέρει να φτιάχνει ζωντανούς κόσμους. Το interactivity όμως του κόσμου του Red Dead δεν το έχω ξαναδεί σε άλλο παιχνίδι. Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση το πόσο καιρό και πόσα άτομα εργάστηκαν πάνω σε αυτό το παιχνίδι.

Περισσότερα με εντυπώσεις όταν το τελειώσω, στο αντίστοιχο θέμα με τερματισμούς παιχνιδιών.

  • Like 6
Δημοσ.

Ναι αυτό το blur που προκαλεί το TAA είναι ανυπόφορο, ξόδεψα αρκετή ώρα προσπαθώντας να το περιορίσω κάπως αλλά κάθε λύση είχε μεγάλο αντίκτυπο στα frames

Όντως με Dx12 ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα αλλά το stutter από τον fx έπεφτε σύννεφο.

Εν τέλει κατέληξα με TAA medium και το in game sharpening στη μέση.

Έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο πέρα από μεγαλύτερη ανάλυση;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...