Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά, αφού δεν γράφει και κανένας άλλος θα συνεχίσω εγώ το αφήγημά μου απτόητος. Εννοείται πως πέρασα το ΣΚ με πρακτικά μηδέν ώρες σοβαρών πτήσεων, βλ. γύρω-γύρω από το Βενιζέλος και το Χίθροου με... C152 JPL. Περισσότερο για να δοκιμάσω ορισμένα πράγματα (άσχετα με το ίδιο το αεροπλάνο) παρά για οτιδήποτε άλλο.

Η τελευταία σοβαρή πτήση στο logbook ήταν Παρασκευή βράδυ, δίωρο δρομολόγιο με το CJ4 κάπου στα βόρεια της Αλγερίας και του Μαρόκου (με τον πιλότο να μισοκοιμάται στα 3/4 της διαδρομής και να ξυπνάει κάθε λίγο για να δει πόσο έχει ακόμα για το TOD). Με έντονη την επιθυμία να περιαυτολογήσω, θα έλεγα ότι το mini keyboard πάνω στο yoke έκανε αρκετά καλή δουλειά και μου γλύτωσε πολλή ώρα από τα ατελείωτα μπρος-πίσω που έκανα τόσους μήνες διαρκώς στο 15άρι Stream Deck.

Κατά τ' άλλα έφαγα χθες δυο ώρες να βαζωβγάζω addons στην προσπάθειά μου να καταλάβω για ποιο λόγο εδώ και κάποιες μέρες τα νυχτερινά φώτα του διαδρόμου τρεμοπαίζουν, εξαφανίζονται, δεν είναι ορατά από απόσταση κλπ. Τελικά αποδείχθηκε ότι είναι πρόβλημα του ίδιου του MSFS μετά το SU6. Το παραπάνω link έχει πολλά βίντεο που δείχνει ακριβώς για τι πράγμα μιλάω και μου έχει ήδη δημιουργήσει προβλήματα σε νυχτερινές προσεγγίσεις. Α ρε Asobo, εξακολουθείς να φτιάχνεις ένα πράγμα για να χαλάσεις κάτι άλλο.

Παράλληλα έφαγα κάμποσες ώρες για να στήσω σωστά το νέο καταπληκτικό freeware addon AIG, το οποίο ξαναφτιάχνει από την αρχή όλο το ΑΙ Traffic των airliners χρησιμοποιώντας δρομολόγια, μοντέλα και liveries του πραγματικού κόσμου (κατά βάση από flight plans προ-Covid). Το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό: στο Βενιζέλος πλέον γίνεται χαμός και δεν χορταίνω να χαζεύω διαρκείς αφίξεις και αναχωρήσεις από ένα σωρό διαφορετικές εταιρίες.

Το AIG υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια (άσχετα που δεν το είχα καν ακουστά αφού είχα παρατήσει το άθλημα), ωστόσο μόλις πριν λίγες μέρες έγινε διαθέσιμο και στο MSFS. Προτείνεται ανεπιφύλακτα. Τα μόνα αρνητικά είναι:

1) Είναι σχετικά περίπλοκο στο αρχικό του σετάρισμα, άσχετα αν μετά την εγκατάσταση το να βάζεις/βγάζεις εταιρίες, δρομολόγια, αεροπλάνα και liveries είναι πραγματικά ένα κλικ (που όμως για να γίνει πρέπει να περιμένουμε κανα 5λεπτο να φορτώσει η σχετική εφαρμογή). Προτείνω αυτό εδώ το βίντεο που εξηγεί αναλυτικά αλλά και σύντομα τη διαδικασία σεταρίσματος. Το καλό είναι πως άπαξ και αποφασίσεις ποιες εταιρίες θα εγκαταστήσεις, σταματάς να ασχολείσαι με αυτό το κομμάτι και μετά απλώς κάνεις το injection του AI traffic με απλούστατο (ή αυτόματο) τρόπο. Δηλαδή είναι πολύ εύκολο και γρήγορο στην καθημερινή του χρήση. Το χρονοβόρο κομμάτι είναι μόνο αν και όταν θέλεις να κάνεις αλλαγές.

2) Πρακτικά δεν περιλαμβάνει καθόλου GA traffic, ενώ προτείνει να κλείσουμε εντελώς το ground density των παρκαρισμένων αεροπλάνων. Αυτό σημαίνει πως αν πετάμε airliner από μεγάλα αεροδρόμια (σε Class B ή C airspace), δεν έχουμε κανένα πρόβλημα και απολαμβάνουμε μια ανεπανάληπτη εμπειρία.

Αν όμως είμαστε των GA ή έστω των category Β αεροπλάνων (πχ. private jets) όπως ο υποφαινόμενος, τότε στα μικρότερα ή περιφερειακά αεροδρόμια δεν θα υπάρχει ούτε γάτα, τόσο στον αέρα όσο και στο έδαφος. Ομοίως αν πας με το jet στο Βενιζέλος, δεν θα δεις ψυχή στο parking των μικρών αεροσκαφών. Ή μάλλον για να είμαι ακριβής θα υπάρχουν όσοι εργαζόμενοι και οχήματα έχουμε επιλέξει από τις ρυθμίσεις του MSFS, αλλά όχι αεροπλάνα.

Η μοναδική λύση που προτείνεται μέχρι στιγμής είναι στις περιπτώσεις που έχουμε σκοπό να κάνουμε πτήση μικρού αεροσκάφους από/προς σχετικά μικρό αεροδρόμιο, να ενεργοποιείται εντός του παιχνιδιού τόσο το ground density όσο και το AI offline traffic. Χρειάζεται δηλαδή να βρίσκουμε μια ισορροπία ανά περίπτωση.

3) Λόγω του μεγάλου όγκου traffic που προστίθεται, σε ορισμένες περιπτώσεις στουμπώνει η σύνδεση προς το Azure (που χρειάζεται για τα voices) οπότε όσοι χρησιμοποιούν το μαμήσιο ATC ενδέχεται να έχουν προβλήματα και να χάνουν την υπηρεσία. Η λύση είναι να ενεργοποιηθεί το text-to-speech.

Προσωπικά είμαι έτοιμος να ξαναγυρίσω στο Pilot2ATC για μεγάλο μέρος των πτήσεών μου, αφού το VATSIM όσο καλό και να είναι πρακτικά δεν προσφέρει υπηρεσίες στο 95% των ωρών και τοποθεσιών που πετάω. Άρα πρακτικά είμαι χωρίς controller και συχνά χωρίς κίνηση (αφού οι περισσότεροι χρησιμοποιούν μόνο τα μεγάλα αεροδρόμια) και μετά από 300+ ώρες έχω αρχίσει να βαριέμαι αυτή την κατάσταση. Μάλλον θα βάζω VATSIM μόνο στις περιπτώσεις που πετάω σε πολυσύχναστες περιοχές.

Σε άλλα νέα συνεχίζω ακάθεκτος το map-άρισμα των λειτουργιών του CRJ στα ανεπαρκή περιφερειακά μου, περιμένω ακόμα το Stream Decκ XL (ελπίζω να έρθει σήμερα), περιμένω επίσης τα 3D printed parts που παρήγγειλα και φυσικά καμαρώνω για την πατέντα με το mini keyboard που κατάφερα να δέσω με πολλά velcro πάνω στο yoke.

Επόμενα project είναι η αγορά ενός δεύτερου Behringer και ενός Logitech switch panel (όταν βρω λεφτά). Ακολούθως να τελειώσω επιτέλους με το σετάρισμα και το διάβασμα του CRJ, μπας και γίνει κανα θαύμα και ξεκινήσω δοκιμαστικές πτήσεις. Και τέλος η επιστροφή στο Pilot2ATC για τους λόγους που ανέφερα προηγουμένως.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nzeppos είπε

Καλά, αφού δεν γράφει και κανένας άλλος θα συνεχίσω εγώ το αφήγημά μου απτόητος

Γράφε εσύ και εμείς θα διαβάζουμε! Προσωπικά παίζω περισσότερο Χ-plane και για αυτό δεν δημοσιεύω πολλά. Εξάλλου μια χαρά δουλειά κάνεις:)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που το A32NX μολις φτανει στο Βενιζελο βγαινει απο NAV και μπαινει σε HDG mode και δεν ξαναμπαινει σε NAV για να ακολουθησει το approach μου την εχει δωσει στα νευρα. Φταιει το FS? Φταιει το FBW? Φταιει το Flytampa? Δεν ξερω... Μπορει το addon του LGAV να εχει επηρεασει τα approaches?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το πετάω το Α32ΝΧ αλλά έτσι όπως το λες πιο πιθανό να φταίει το FBW παρά οτιδήποτε άλλο. Αν βέβαια στο κάνει συνέχεια, τότε λογικά θα το κάνει και αλλού. Νομίζω το απλούστερο είναι να δοκιμάσεις με το μαμήσιο LGAV να δεις τι θα γίνει;

Σε άλλα νέα (το χαβά μου εγώ) ήρθε το Stream Deck XL. Μπροστά του το 15άρι μοντέλο είναι σαμιαμίδι. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει όμως καθόλου σε πραγματικές συνθήκες, αφού έχω φάει μέρες προσπαθώντας να μαπάρω το CRJ (ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία...). Χθες τελείωσα τα overhead και side panels, μου μένουν τα controls του pedestal και φυσικά το MCDU στο Rii mini με το γνωστό τρόπο.

Επίσης ήρθαν τα 3d parts για τα throttles του CJ4 το 3άρι και 6άρι flaps detent, συν βάσεις για 2 Behringer που θα κουμπώσουν πάνω στα Honeycomb/Logitech. Πήγαν ένα 50άρι τελικά ενώ έπρεπε να αφαιρέσω και τα supports του 3d printing (βλ. 2 ώρες στο νερό). Η φωτό είναι επιεικώς απαράδεκτη αλλά δείχνει τη διαφορά πριν και μετά.

Πριν:

image.png.65b2b9d636a10e45731ee6ff29bae789.png

Μετά:

image.png.ac642ebc84b5bc7a9c8fd5f471010ef0.png

Μου λείπει ένα ελατήριο για να δουλέψει σωστά ο μοχλός των flaps, ελπίζω να βρω σε κανα στυλό. Αν προλάβω να το στήσω κανονικά το βράδυ (για δρομολόγιο Μαρόκο-Γερμανία με CJ4), θα βγάλω φωτό πως φαίνεται συνολικά.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Αν προλάβω να το στήσω κανονικά το βράδυ (για δρομολόγιο Μαρόκο-Γερμανία με CJ4), θα βγάλω φωτό πως φαίνεται συνολικά.

Από αυτό το setup που είχα πριν 1 χρόνο όταν πετούσα νυχθημερόν το Β350 με ένα Saitek X52 Pro:

IMG_20201011_012911.jpg.d296622b10978661

...πλέον είμαι εδώ:

IMG_20211118_002955.jpg.06f110aec04e7ec14e4f0faf318f27ec.jpg

Δεν λέω ότι συγκρίνεται με τα setups που έχουν κατά καιρούς παρουσιάσει οι φίλοι εδώ, αλλά τουλάχιστον είναι μια πρόοδος και ευελπιστώ ότι έπεται συνέχεια.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@nzeppos να κρατάω μάλλον μικρό καλάθι για το σημερινό update έτσι δεν είναι;

Ο λόγος για το directx12 όπως κατάλαβες..

Συγχαρητήρια φιλαράκι για αυτά που έχεις φτιάξει εσύ και τα άλλα παιδιά..είστε μερακλήδες..

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ' ότι έχω διαβάσει, το DX12 δεν αναμένεται να κάνει κάποια άμεση διαφορά. Ούτε στην ποιότητα των γραφικών, ούτε στο performance. Περισσότερο είναι ένα τεστ για να δουν πως θα τα πάει το παιχνίδι με τα ήδη υπάρχοντα addons.

Στην πορεία θα αρχίσουν να κυκλοφορούν διάφορες βελτιώσεις που θα βασίζονται πάνω στις επιπλέον δυνατότητες που δίνει το DX12, αλλά μέχρι τότε έχουμε καιρό. 

Για σήμερα περιμένουμε απλώς να δούμε τι θα φτιάξουν και τι θα χαλάσουν πάλι. Τουλάχιστον κάποιοι 3rd parties με πρόσβαση στο σημερινό update έχουν ήδη κυκλοφορήσει patches (πχ η JustFlight για τα Piper Arrow). 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς δεν έχεις ασχοληθεί με το dcs? προς τα κει θέλω τώρα να ρίξω το βάρος μου αν και δεν θα αφήσω φυσικα το mfs..

Και ο λόγος είναι καθαρά θέμα μαχητικών.

Ξέρεις ένα απλό hotas και trackhat από Αγγλία...παιχνιδάκια για σένα 😂

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για την πρόταση. Μια περίοδο (προ MSFS) με είχε ψήσει για το DCS ένας φίλος που ασχολείται αποκλειστικά με combat flight sims, αλλά τελικά για διάφορους λόγους δεν το έψαξα παραπάνω. Νομίζω ο εν λόγω τίτλος παραήταν hardcore για εμένα που είμαι περισσότερο των χαλαρών εικονικών πτήσεων.

Στην πραγματικότητα ο πιο σημαντικός λόγος ήταν ότι προερχόμουν από δεκαετή και πλέον αποχή από τα sims πολιτικής αεροπορίας και πολύ μεγαλύτερη από τα combat (μιλάμε τώρα για εποχές... Amiga αρχές-μέσα 90s, με ενδιάμεση περιορισμένη ενασχόληση στο Falcon 4.0). Οπότε εκείνο το καιρό δεν είχα καμια ιδιαίτερη όρεξη να επενδύσω ούτε στο DCS, ούτε σε κάποιο άλλο flight sim. Θυμάμαι μάλιστα που έκανα ξεκαθάρισμα στη ντουλάπα και βρήκα πολλές εκατοντάδες σελίδες με documentation και σημειώσεις από το FSX, εκτυπωμένες πριν 15 χρόνια. Μετά από ώριμη σκέψη δύο δευτερολέπτων, τις πέταξα όλες στην ανακύκλωση γιατί είχα παρατήσει το άθλημα.

Αργότερα όμως βγήκε το MSFS, έτυχε να έχω game pass, το δοκίμασα για πλάκα στο αρχαίο μου PC (του 2011), κάτι μου έκανε κλικ και κρατάει ακόμα. Έπαιξε επίσης πολύ σημαντικό ρόλο ότι για πρώτη φορά μετά από ...-άντα χρόνια βαρέθηκα τα κλασικά videogames και είπα ότι προτιμώ να ασχολούμαι με κάτι συγκεκριμένο που να έχει βάθος και να το μάθω καλά. Μόνο αυτό και τίποτα άλλο. Έτυχε να είναι το MSFS.

Αυτό δεν αποκλείει να ρίξω μια ματιά στο DCS, αφού μου έχει ξεμείνει ένα παλιό HOTAS (Saitek X52 Pro) ενώ για tracking υπάρχει μεταξύ άλλων η δωρεάν λύση που είχα δοκιμάσει στο παρακάτω σχόλιο. Έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω στο MSFS, αλλά νομίζω στο DCS είναι must κάποιου είδους tracking. 

 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ το ίδιο μεγαλώνω και είπα να ρίξω το βάρος της σκέψης μου και της τσέπης μου σε κάτι που να έχει βάθος και να το μάθω καλά..και αυτό είναι ένα f16 το οποίο όχι μόνο θα κάτσω να διαβάσω όλο το manual όσο μπορεί να είναι εφικτό βέβαια αυτό, αλλά έχουμε και γνωστούς που πετάνε σε αρκετές πτέρυγες μάχης και βοηθάνε σε όλη την εμπειρία.. (κυρίως αυτοί ασχολούνται με το εν λόγω)

Τέλος πάντων για να μη βγούμε και εκτός θέματος συνέχισε να ποσταρεις τις εμπειρίες σου..κάποιους τους ενδιαφέρει😉.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Αυτό δεν αποκλείει να ρίξω μια ματιά στο DCS, αφού μου έχει ξεμείνει ένα παλιό HOTAS (Saitek X52 Pro) ενώ για tracking υπάρχει μεταξύ άλλων η δωρεάν λύση που είχα δοκιμάσει στο παρακάτω σχόλιο. Έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω στο MSFS, αλλά νομίζω στο DCS είναι must κάποιου είδους tracking. 

Γενικά το DCS θέλει ενασχόληση, ασχολούμαι λίγο αλλά κυρίως πετώ X-Plane και MSFS 2020. Head tracking έχω φτιάξει και λειτουργεί εξαιρετικά, το πρόβλημα είναι ότι θέλει πολύ μελέτη. Πχ για το Mirage που έχω αγοράσει υπάρχει manual 276  σελίδων, για άλλα αεροσκάφη ξεπερνούν τις 500. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, newlynx είπε

Γενικά το DCS θέλει ενασχόληση, ασχολούμαι λίγο αλλά κυρίως πετώ X-Plane και MSFS 2020. Head tracking έχω φτιάξει και λειτουργεί εξαιρετικά, το πρόβλημα είναι ότι θέλει πολύ μελέτη. Πχ για το Mirage που έχω αγοράσει υπάρχει manual 276  σελίδων, για άλλα αεροσκάφη ξεπερνούν τις 500. 

Εντάξει δεν είπαμε να μπαίνουμε σε dogfights με αληθινούς πιλότους,δε μπορεί να γίνει αυτό,αλλά τουλάχιστον τα βασικά και λίγο ακόμα..Αυτό απαιτεί διάβασμα ισχύει-Ή κάποιον έμπειρο όπως προανεφερα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

33.4GB το SU7 update. Release notes εδώ:

https://forums.flightsimulator.com/t/game-of-the-year-edition-release-notes-1-21-13-0-sim-update-vii-now-available/472025

Εννοείται μέχρι στιγμής γελάει η οικουμένη. Το DX12 φαίνεται να είναι αρκετά προβληματικό σε πρώτη φάση από πλευράς performance και πολλοί γυρίζουν στο DX11 (αν και δεν επηρεάζονται όλοι με τον ίδιο τρόπο). Εμένα μου κράσαρε ακόμα και ο updater την ώρα που κατέβαζε...

Κατάφεραν να σπάσουν μέχρι και το Track IR που σταματάει να δουλεύει μετά από 5-10 λεπτά.

Ακόμα στο 35%. Δεν βλέπω προκοπή σήμερα.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...