Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

έκανα το λάθος και έβαλα 400 terain με dx12 στο san Francisco και clouds..

10fps..

Πραγματικά είναι γελοίο το 12 στην παρούσα φάση..Είπαμε δεν περίμεναμε performance boost και είναι Beta αλλά όχι και έτσι!

Anyway εντεκαρακι και πετάμε κανονικά!

Επεξ/σία από Sprou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά το SU7, όλα τα Assistance settings γυρίζουν από μόνα του σε Easy. Δεν ξέρω γιατί. Κάποιοι λένε ότι ακόμα κι αν τα κάνουν rollback στις προηγούμενες ρυθμίσεις, όταν σηκωθεί πάλι το MSFS τα πάντα ξαναγυρίζουν σε Easy.

Επίσης:

Αναφορά σε κείμενο

New assistance has been added to disable the automatic logbook at the end of a flight

Είναι στο τέλος των Assistance settings με τίτλο "End flight when aircraft shuts down". Επιτέλους! Φυσικά απομένει να δούμε αν δουλεύει και σωστά γιατί με την Asobo τα πάντα είναι πιθανά.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έμενα ο updater κόλλησε σε download loop οπός είχε γίνει και πριν 3 μήνες με ένα άλλο update, για να φταίξει χρειάστηκε να ξανακατεβάσω όλο το game. Έλεος πια με αυτόν τον άχριστο updater ακόμα δεν μπορούν να τον φτιάξουν.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέβηκαν ~4GB επιπλέον updates από τον content manager, restart και όλα τα Assistance settings έγιναν ξανά Easy. Μου φαίνεται θα πάω πάσο μέχρι να βγάλουν hotfix γιατί δεν παίζει να κάθομαι κάθε φορά να φτιάχνω τις ρυθμίσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, stcp είπε

Αντε παλι...πανω που βρηκα και τι εφταιγε με τα approaches (το FBW) θα' χουμε αλλα να ασχολουμαστε...

εννοείς αυτό που γυρίζει σε heading; Τι έφταιγε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εβαλα την dev της FBW και δε μου το εκανε. Ειχα την τελευταια stable.

 Το μειον ειναι οτι εχουν σκαλισει τις fixed καμερες στα φτερα που μου αρεσαν, αλλα δε μπορουμε να τα εχουμε ποτε ολα σε αυτο το sim...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω ένα λειτουργικό πρόβλημα με τα Pro Flight Rudder Pedals της Saitek. Ακόμα και στην πιο μαλακή ρύθμιση, χρειάζεται αρκετή πίεση με αποτέλεσμα η συσκευή να γλιστράει στο πάτωμα (ακόμα και σε χαλί).

Έχει βρει κανείς λύση για το πρακτικό αυτό πρόβλημα;

Συγγνώμη αν είμαι εκτός θέματος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καθόλου εκτός θέματος. Παρόμοιο πρόβλημα είχα για χρόνια με πεταλιέρες racing αλλά δεν κατάφερα πότε να βρω αποδοτική λύση. Ακόμα κι όταν είχα γεμίσει μια από αυτές με... ένα κιλό φραγκοδίφραγκα μπας και βαρύνει. 

Για τη μεν πεταλιέρα τελικά αγόρασα Gtomega cockpit, τη βίδωσα σταθερά και ησύχασα.

Για τα δε rudder pedals (έχω ακριβώς τα ίδια με σένα) έχω βάλει ένα foot stand ανάμεσα στον τοίχο και τα πετάλια, οπότε όσο και να σπρώξω τα πετάλια δεν μετακινούνται μπροστά. Φεύγει όμως προς τα πίσω η καρέκλα με τα ροδάκια και άρα πρέπει να κρατιέμαι από το γραφείο ή από το yoke! Τραγικές καταστάσεις. 

Αναρωτιέμαι αν μπορεί να γίνει δουλειά βάζοντας κάτι τέτοιο κάτω από τα πετάλια: https://www.skroutz.gr/c/4206/vaseis-leykon-syskeyon/f/1107009_1107014/antikradasmika-pelmata-plyntirio.html

Υπάρχουν επίσης αντιολισθητικά πατάκια (mats) σαν αυτό εδώ: https://www.gtomega.co.uk/products/simulator-cockpit-floor-mat (το συγκεκριμένο είναι κάπως τσιμπημένο αλλά φαντάζομαι θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε πολύ χαμηλότερη τιμή). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ημερολόγιο καταστρώματος Logbook πιλοτηρίου σελ. 257:

Περί OnAir Company: Αποφάσισα να σταματήσω να βολοδέρνω στα πέρατα της οικουμένης με νοικιασμένα CJ4 γεμάτα ψίχουλα ή τρίχες και αγόρασα ένα δικό μου, ελαφρώς μεταχειρισμένο-ατρακάριστο με λιγότερες από 100 ώρες στο κοντέρ. Γύρω στο 1,5 εκατομμύριο μαζί με την εφορία, ούτως ειπείν δώσαμε ό,τι είχαμε μαζέψει ένα χρόνο τώρα. Το αρχικό στρώσιμο έγινε σε ειδυλλιακά νυχτερινά υποσαχάρεια δρομολόγια σε Μαρόκα, Αλγερίες, Λιβυές και σία, αλλά κάποια στιγμή ανέβηκα Γερμανία, Ουγγαρία, Νορμανδία και τώρα πια βρίσκομαι στον πανέμορφο πρώην ελληνικό Τάραντα της Ιταλίας με γενική κατεύθυνση προς ανατολάς.

Απώτερος σκοπός να γυρίσω μετά από δεκαετίες μήνες στο Βενιζέλος, όπου μόλις ίδρυσα το πρώτο και μοναδικό μου FBO. Νομίζω ότι θα χρειαστούν 1-2 μέρες πραγματικού χρόνου για να ολοκληρωθούν όλες οι εργασίες. Λέω να φτιάξω και μερικά  FBO ακόμα σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρώμη, Σμύρνη ή τελοσπάντων εδώ τριγύρω, ώστε να ξεκινήσω company routes δηλαδή προγραμματισμένα δρομολόγια ανάμεσα στις βάσεις μου και να μην περιπλανιέμαι από δω κι από κει.

Την Παρασκευή πήγα να βάλω μια πτήση μετά από μέρες να μου φύγει ο καημός, αλλά το PC έκανε 10 λεπτά να μπει στα Windows. Ψάξε από εδώ, ψάξε από εκεί, δεν έβλεπε σωστά ένα σκληρό δίσκο που έχω εδώ και χρόνια. Μάλλον σκάλωνε ο δίσκος και σερνόταν όλο το boot process. Ούτε με restart έφτιαχνε ούτε με τίποτα. Μετά από κάμποση ώρα ξεβιδώματος, σκουντήγματος κλπ συνήλθε ως εκ θαύματος. Μάλλον πλησιάζει η ώρα για νέο δίσκο, ανάλογα τι θα δείξει και το διαγνωστικό. Από τη μία δεν έχασα ένα κάρο ταινίες και λοιπά apps που είχα εκεί μέσα, από την άλλη έφαγα τζάμπα 2-3 ώρες και με πήρε πάλι ο ύπνος στο πιλοτήριο στα μισά της διαδρομής.

Σε χθεσινή μου πτήση στο VATSIM έπεσα σε ευγενικό Βαρκελώνειο ελεγκτή που μου έδωσε πληροφορίες περί των τοπικών SIGMETs (ισχυρές αναταράξεις με mountain waves πάνω από τα Πυρηναία) και με παρότρυνε να αλλάξω cruising altitude ώστε να τα αποφύγω. Εδώ είναι που χαίρεσαι να έχεις private jet που πιάνει εύκολα FL430 και επιπλέον είναι καθαρό από ψίχουλα.

Οπότε έμαθα ότι υπάρχει κι αυτό το πράγμα. Είχα δει SIGMETs φευγαλέα στα OFP reports του Simbrief αλλά δεν έκατσα ποτέ να το ψάξω περισσότερο. Επιπλέον, όπως φαίνεται, το Simbrief πιάνει μόνο τα SIGMETs στις περιοχές άφιξης και αναχώρησης ή τελοσπάντων για κάποιους λόγους δεν τα δείχνει πάντα όλα, οπότε τώρα έβαλα ως μέρος της προετοιμασίας του flight plan να τσεκάρω οπωσδήποτε μέσω του https://www.aviationweather.gov/sigmet

Παράλληλα χθες έκανα μια ωραιότατη 40λεπτη VFR Μέγαρα-Πόρτο Χέλι με C152 JPL. Από Αίγινα, Αγκίστρι, Πόρο, Επίδαυρο, Καρακάσι και Μεγαλοβούνι (όσοι είναι από κάτω ξέρουν), πριν καταλήξω στο (κλειστό εδώ και δεκαετίες) αεροδρόμιο από βορειοδυτικά, από Βερβερόντα μεριά (όσοι είναι από κάτω ξέρουν, δις).

Είναι πραγματικά υπέροχη εμπειρία να κάνεις VFR στα 2-3 χιλιάδες πόδια σε περιοχές που τις ξέρεις (ή νομίζεις ότι τις ξέρεις) και να σκέφτεσαι "να εδώ είναι η στροφή που βγαίνει στο γηπεδάκι 5-5, εδώ είναι το γυμνάσιο, εδώ είναι το δασάκι με το ωραίο σπίτι στα δεξιά, εδώ το ξενοδοχείο και η διπλανή ταβέρνα με τους ντοματοκεφτέδες και τα θράψαλα". Τουναντίον παρόμοιες VFR που κάνω σε Αυστρίες-Ελβετίες και Αγγλίες δεν έχουν την ίδια χάρη.

Το highlight της πτήσης ήταν λίγα λεπτά πριν την προσέγγιση, όπου ακούστηκε μια φωνή από το σαλόνι "Μαμάαα, μην ντύνεσαι ακόμα, θα αργήσουμε να πάμε στην παιδική χαρά γιατί ο μπαμπάς ακόμα να προσγειωθεί". Κάνε παιδιά να δεις καλό.

Περιφερειακών συνέχεια:

  • Είναι στο δρόμο το δεύτερο Behringer XTouch Mini, στο οποίο θα επιχειρήσω για πρώτη φορά να φτιάξω labels από μαγνητικά stripes σαν τον επιστήμονα εδώ, ώστε να μπορώ να τα αλλάζω εύκολα ανάλογα με το αεροπλάνο.
  • Ομοίως είναι στο δρόμο το Logitech Switch Panel (με εξαιρετική έκπτωση από Amazon, -35% σε σχέση με Skroutz) γιατί οι διακόπτες ποτέ δεν είναι αρκετοί όσους και να έχεις. Αν θυμάμαι καλά έχει περίπου 12 switches, τα οποία άνετα μπορώ να διπλασιάσω αν χρησιμοποιήσω το landing gear σαν mode A/B. Ας είναι καλά το spad.next που μπορείς να κάνεις ό,τι φανταστείς.
  • Ο απώτατος σκοπός είναι να φτιαχτεί κάποτε ένα DIY button box σαν αυτό. Οπότε έφτασε σήμερα το πρώτο Arduino με μερικά καλώδια και breadboards της πλάκας, ώστε να δοκιμάσω να φτιάξω κάποια prototypes και να πάρω μια ιδέα τι χρειάζεται και πως γίνεται και πόσο κοστίζει. Έτοιμα button boxes πουλάνε και στο γερμανικό ebay σε τιμές από 60 έως 150+ ευρώ, αλλά νομίζω είναι καλύτερα να δοκιμάσω να φτιάξω ένα μόνος μου και όπου φτάσω. Φυσικά μιλάμε για project που μπορεί να κρατήσει 6-12 μήνες και βάλε, οπότε μέχρι τότε ελπίζω να έχουν λυθεί τα άπειρα προβλήματα που εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τους πιλότους του MSFS.

Σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, παρέλαβα και δεύτερη ίδια παρτίδα από τα 3D parts που είχα παραγγείλει αφού τα παλικάρια που τα έφτιαξαν θυμήθηκαν να τα στείλουν μετά από βδομάδες χωρίς καμία ενδιάμεση επικοινωνία. Εγώ είχα θεωρήσει ότι απλώς το έχουν κλείσει το μαγαζί και ότι αφού δεν πήραν τηλέφωνο (όπως έλεγε το site) τότε δεν θα προχωρούσε η παραγγελία, οπότε πήρα από αλλού.

Τελικά όμως τα έστειλαν νύχτα, τα παρέλαβε η γυναίκα, πλήρωσε με αντικαταβολή και μετά από ώρες είδα τι ακριβώς είχε έρθει... Δεν πειράζει, θα έχω εφεδρεία αν σπάσει κάτι. Ειδεμή αν κάποτε περάσει η πανούκλα Δέλτα-Όμικρον και πάμε για μπύρες με τους insomnia aviators και τύχει να έχουν Honeycomb και ενδιαφέρονται για 3D parts, θα τα χαρίσω να μη μου πιάνουν χώρο.

Το επόμενο που θέλω να λύσω είναι το μεγάλο performance impact που έχω πάνω από στεριά και κυρίως με συννεφιά. Είτε φταίει το SU7, είτε κάποια ρύθμιση, είτε κάποιο από τα addons μου.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ωραια περνας nzeppos! 

Ωραιο post. Μου θυμισες διαφορα.

Ειδικα εκει που λες οτι φωναξε ο/η μικρος/η απο το σαλονι που αργεις να προσγειωθεις...τα παιδια ομως δειχνουν κατανοηση στη "δουλεια" του πιλοτου μπαμπα...και ενιοτε ερχονται και για κανα landing challenge...

Μας αποκρυπτεις ομως την αντιδραση της μαμας...😄

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδες στο τελευταιο update εβαλαν και το F18 , αυτο το ριμαδι το γυροσκοπειο οταν εισαι σε εξωτερικη καμερα να δω ποτε θα βαλουν ???

Επεξ/σία από george kesoglu
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stcp είπε

Τι ωραια περνας nzeppos! 

Ωραιο post. Μου θυμισες διαφορα.

Ειδικα εκει που λες οτι φωναξε ο/η μικρος/η απο το σαλονι που αργεις να προσγειωθεις...τα παιδια ομως δειχνουν κατανοηση στη "δουλεια" του πιλοτου μπαμπα...και ενιοτε ερχονται και για κανα landing challenge...

Μας αποκρυπτεις ομως την αντιδραση της μαμας...😄

Προσπαθώ να μάθω τη μικρή να πετάει το C152 αλλά συνήθως στο πεντάλεπτο βαριέται και την κοπανάει. Μόνο χθες της τράβηξα λίγο περισσότερο την προσοχή (γύρω στα 6 λεπτά) που μου έλεγε κάτι για τη Σφίγγα στην Αίγυπτο και της έβαλα μια πτήση εκεί γύρω για να δούμε πως μοιάζει το μνημείο και σε ποιο σημείο βρίσκεται.

Άλλες φορές που με θέλει κάτι, το πρώτο πράγμα που ρωτάει είναι αν το αεροπλάνο έχει αυτόματο πιλότο και άρα αν μπορώ να το παρατήσω για λίγο. Για τα startup checklists δεν δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά πιστεύω ότι κι εγώ το ίδιο έκανα όταν ήμουν 5-6 χρονών (μόνο που τότε δεν είχαμε flight sims αλλά απλώς παίζαμε με λάσπη). Η ύστατη ελπίδα είναι τα landing challenges που έχω δοκιμάσει μόνο καναδυο φορές με μικρή επιτυχία, αλλά ήταν πριν της μάθω ότι το yoke θέλει απαλές κινήσεις. Θα δοκιμάσω ξανά μέσα στη βδομάδα.

Η υπόθεση με τη μαμά είναι χαμένη, ειδικά από τις προάλλες που μπήκε με ύφος περισυλλογής μέσα στο δωμάτιο-αχούρι την ώρα που έπιανα το glideslope στο localizer και ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος

- Μαμά: Έχεις σκεφτεί πως όλη αυτή η δοκιμασία με τον Covid είναι κυρίως πνευματική;

- Εγώ: Εμμ, βάστα μισό λεπτό γιατί πλησιάζουμε στα μίνιμουμ και δεν βλέπω ακόμα τα πάπι.

- Μαμά: ... (έφυγε)

Κι όλα αυτά για να γράφω έως 4-5 ώρες πτήσης τη βδομάδα, γιατί για παραπάνω δεν προλαβαίνω. Τι τραβάμε κι εμείς οι πιλότοι.

47 λεπτά πριν, george kesoglu είπε

ρε παιδες στο τελευταιο update εβαλαν και το F18 , αυτο το ριμαδι το γυροσκοπειο οταν εισαι σε εξωτερικη καμερα να δω ποτε θα βαλουν ???

Το F18 το δοκίμασα λίγο, αλλά είναι τόσα πολλά τα INOP κουμπιά του που (χωρίς να το έχω ψάξει ιδιαίτερα) μου φαίνεται είναι περισσότερο για να τραβήξει Xbox χρήστες παρά για κάτι σοβαρό και φυσικά είναι μοιραίες οι συγκρίσεις με DCS.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Disclaimer: Το σημερινό post είναι εξόχως τεχνικό και έχει μικρή σχέση με αεροπλάνα και λοιπά πετούμενα, οπότε μπορείτε να το αγνοήσετε. Απλώς γράφω τον καημό μου. 

Στις 11/11/2021 στις 11:07 ΜΜ, nzeppos είπε

...εν μέσω μίας λίαν συγκινητικής κατάστασης, έχω να ανακοινώσω στο κοινό του Ιντερνέτ ότι μόλις κατάφερα να στείλω MIDI commands μέσω ενός δεύτερου πληκτρολογίου της πλάκας (ασύρματο Logitech των 30 ευρώ), τα οποία κάνω intercept πριν φτάσουν στα Windows και τα διαβάζει το spad.next ως MIDI device input για να στείλει events/values στο MSFS. Σαν να λέμε ότι χρησιμοποιώ το PC keyboard σαν MIDI controller.

Εκεί που νόμιζα ότι το παραπάνω ήταν δύσκολο, ήρθε το project με το Arduino να με προσγειώσει στη σκληρή πραγματικότητα. Εφόσον δεν έχω ξανασχοληθεί ποτέ με κάτι παρόμοιο και έχω να παίξω με κυκλώματα εδώ και... δεκαετίες, μου πήρε 2-3 βράδια να καταλάβω έστω και πολύ επιφανειακά τη γενική λειτουργία αυτών των ηλεκτρονικών διαόλων.

Όμως κατάφερα χθες βράδυ να στείλω την πρώτη μου εντολή στο MSFS, ίσα ίσα να αναβοσβήνω την μπαταρία του αεροπλάνου πατώντας ένα διακοπτάκι που ελέγχεται από Arduino. Το οποίο γίνεται μέσω spad.next και vjoy, με το πρώτο να ελέγχει τη σύνδεση στο κύκλωμα στέλνοντας τις εντολές στο δεύτερο και το δεύτερο να χρειάζεται για απλούστερο mapping των Simconnect events ώστε να μην έχω hardcoded MSFS εντολές στο Arduino sketch.

Σήμερα ελπίζω να βρω χρόνο να επεκτείνω το κύκλωμα σε 3-4 διακοπτάκια για περισσότερες λειτουργίες, χρησιμοποιώντας επίσης HVARs/LVARs εκτός από events. Δυστυχώς τα toggle switches και τα αναλογικά encoders δεν έχουν έρθει ακόμα, οπότε υπομονή.

Spoiler

Το επόμενο που πρέπει να λύσω είναι το θέμα της γείωσης, γιατί το Arduino κάνει τα δικά του και συχνά ενεργοποιεί το κύκλωμα από μόνο του, ακόμα και όταν πλησιάζω το χέρι μου στα 2-3 εκατοστά χωρίς να ακουμπάω τίποτα! Μόλις το γειώσω με το χέρι μου, αμέσως στρώνει. Το περίεργο είναι που το δεν το κάνει μόνο όταν συνδέεται στο PC, αλλά και όταν δουλεύει αυτόνομα με powerbank. Περιμένω εντός της εβδομάδας το αυθεντικό Leonardo να δω αν θα κάνει κι αυτό τα ίδια, πριν αρχίσω να ψάχνω για τρόπους μόνιμης γείωσης ή μελετήσω κανα βιβλίο του Λιακόπουλου για το Πείραμα της Φιλαδέλφειας και τις παρενέργειες των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων.

Τέλος σήμερα περιμένω το Logitech switch panel, το οποίο btw έχει πέσει στα 60 ευρώ στο Σκρουτζ και είναι πολύ καλή ευκαιρία για όσους ενδιαφέρονται.

Προφανώς εν μέσω όλων των παραπάνω, το logbook των τελευταίων ημερών δεν έχει γράψει καμία νέα πτήση.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...