Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλή μέρα και καλή χρονιά .

Εχουμε καποιο νέο με το ζήτημα?Εγω πληρωσα tablet με τραπεζικη κατάθεση 180 ευρω στις 26 Νοεμβρίου κ μου εχουν στειλει μειλ οτι λόγω φόρτου εργασίας ...κλπ κλπ 

Τι κάνουμε?

Δημοσ.

Έκανα το ίδιο λάθος και έκανα παραγγελία απο το εν λόγω ηλ.καταστημα. Επικοινωνησα με Σκρουτζ, με ενημέρωσαν οτι την ιδια μερα που εκανα τη παραγγελια μετα απο λιγες ωρες σταματησαν τη συνεργασια. Βεβαια δεν σκέφτηκε να μας ενημερωσει... Τελος παντων. Την συναλλαγη την εκανα μεσω καρτα της Alpha bank. Απο την τραπεζα ηθελαν ολα τα email αγορας, επικοινωνιας, σκρουτζ κτλ, αιτηση αμφισβήτησης και μου ειπαν οτι εφοσον φαινεται οτι ειναι απατη τα χρηματα θα επιστραφουν απλα θελει περίπου απο 1-40 ημερες. 

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, μόλις τώρα είδα και εγώ αυτό το νήμα και ομολογώ οτι ξενέρωσα τρελά.

Με αριθμό παραγγελίας #4840  (πληρωμή με έμβασμα winbank 22/11) και χωρίς να απαντάνε στα τηλέφωνα.

Έχει παραλάβει άραγε κανείς φέτος? Να περιμένω ή να κοιτάξω μέσω τραπέζης να πάρω πίσω τα λεφτα?

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, harry_fyt είπε

Καλησπέρα παιδιά, μόλις τώρα είδα και εγώ αυτό το νήμα και ομολογώ οτι ξενέρωσα τρελά.

Με αριθμό παραγγελίας #4840  (πληρωμή με έμβασμα winbank 22/11) και χωρίς να απαντάνε στα τηλέφωνα.

Έχει παραλάβει άραγε κανείς φέτος? Να περιμένω ή να κοιτάξω μέσω τραπέζης να πάρω πίσω τα λεφτα?

εχεις αργησει ηδη πολυ, και ηδη το μαγαζι ζει και βασιλευει, και κλεβει και αλλο κοσμο.

  • Like 1
Δημοσ.

οι απαντήσεις στα ερωτήματα σας και όλες οι κινήσεις που πρέπει να κάνετε αναφέρονται αναλυτικά στις πρώτες σελίδες του θέματος

και σε υποσημείωση από τον αρμόδιο συντονιστή.

1. εν συντομία αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο αν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (θα απαιτηθεί κάποιο χρονικό διάστημα και πιθανόν κάποια πράγματα που θα σας ζητήσει η τράπεζα σας)

αν έχετε πληρώσει με έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει να συμβουλευτείτε δικηγόρο και να κινηθείτε μέσω της νομικής οδού (δικαστικώς)

το ίδιο ισχύει και με την αντικαταβολή

2. από εκεί και πέρα κάνετε καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή - Γενική γραμματεία καταναλωτή

3. καταγγελία επίσης στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και μήνυση στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας.

αν δεν έχετε κάνει τίποτα από τα παραπάνω ενώ κάνατε την παραγγελία σας 11/2019 ή 12/2019 και έχουμε 01/2020

κάντε το σύντομα γιατί στο τέλος δεν θα σας επιστραφεί ούτε σεντ του ευρώ από τα δικά σας χρήματα και θα τα χαρεί ο ιδιοκτήτης αυτού του καταστήματος (όπως και των προηγούμενων / επόμενων καταστημάτων) γιατί θα έχουμε συνέχεια...

προσωπική συμβουλή για να μην σας πιάνουν κορόιδα

κάντε ερεύνα στο διαδίκτυο (αναζήτηση) είναι πολύ χρήσιμη

συμβουλευτείτε τις διάφορες ιστοσελίδες/κοινότητες

κάντε έρευνα στο skroutz.gr/bestprice.gr

και πληρώνετε πάντα μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (καθώς έχετε την προστασία της αμφισβήτησης συναλλαγής)

αν πληρώσετε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο τότε για να τα πάρετε πίσω θα πρέπει να πληρώσετε δικηγόρο και δικαστήριο.

Καλή Συνέχεια.

 

Δημοσ.

Παιδιά και εγώ παίρνω τηλέφωνο για να τους ρωτήσω για ένα προϊόν φθηνό που παρήγγειλα και δεν μου σηκώνουν το τηλέφωνο. Μου το κλείνουν κιόλας το  2105562463 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

1. εν συντομία αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο αν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (θα απαιτηθεί κάποιο χρονικό διάστημα και πιθανόν κάποια πράγματα που θα σας ζητήσει η τράπεζα σας)

αν έχετε πληρώσει με έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει να συμβουλευτείτε δικηγόρο και να κινηθείτε μέσω της νομικής οδού (δικαστικώς)

 

Εχω πληρωσει με καταθεση απο Εθνικη και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής κανονικά (και χωρίς να το παιξουν δύσκολοι - ίσα ίσα που οι άνθρωποι θέλανε να βοηθήσουν). Δινουν ενα χαρτι, το συμπληρωνεις και απο διπλα γραφεις την ιστορια οπως ακριβως εγινε.

Τωρα βεβαια θα παει στο "αρμοδιο" τμημα (που κανενας δεν εχει προσβαση εκεί) και εκει θα αποφασιστει αν θα επιστρεψουν τα χρηματα.

Εφόσον σταματήσουν να αποστέλλονται παραγγελίες θα μπει δικηγόρος που θα εκπροσωπήσει πολλά ατομα με τη μια. (20-50)

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Παιδιά και εγώ παίρνω τηλέφωνο για να τους ρωτήσω για ένα προϊόν φθηνό που παρήγγειλα και δεν μου σηκώνουν το τηλέφωνο. Μου το κλείνουν κιόλας το  2105562463 

εσύ λες για τηλέφωνο...

εδώ πάω στοίχημα ούτε το μαγαζί δεν υπάρχει πλέον...

απλά προσοχή γιατί μου μυρίζει μεγάλη κομπίνα αν ισχύουν αυτά που γράφει ένα μέλος εδώ και υπάρχουν και άλλα καταστήματα...

ο ιδιοκτήτης για μένα σίγουρα είναι "αχυράνθρωπος" άλλο είναι το πραγματικό αφεντικό

αν η κομπίνα είναι σε τέτοιο μέγεθος γιατί θυμίζω ότι τα άλλα μαγαζιά υπάρχουν ακόμα στο skroutz.gr και bestprice.gr.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Valdazzar είπε

Εχω πληρωσει με καταθεση απο Εθνικη και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής κανονικά (και χωρίς να το παιξουν δύσκολοι - ίσα ίσα που οι άνθρωποι θέλανε να βοηθήσουν). Δινουν ενα χαρτι, το συμπληρωνεις και απο διπλα γραφεις την ιστορια οπως ακριβως εγινε.

Τωρα βεβαια θα παει στο "αρμοδιο" τμημα (που κανενας δεν εχει προσβαση εκεί) και εκει θα αποφασιστει αν θα επιστρεψουν τα χρηματα.

Εφόσον σταματήσουν να αποστέλλονται παραγγελίες θα μπει δικηγόρος που θα εκπροσωπήσει πολλά ατομα με τη μια. (20-50)

συγνώμη θες να μου πεις ότι το μαγαζί έχει στείλει παραγγελίες σε λίγα άτομα

και σε όλα τα υπόλοιπα δεν έχει στείλει... και περιμένετε ακόμα να πάτε σε δικηγόρο 20-50 άτομα...

συγνώμη αλλά εγώ πιστεύω ότι το μαγαζί δεν έχει στείλει καμία παραγγελία

κανείς δεν έχει παραλάβει αυτό που παράγγειλε

κανείς δεν έχει πάρει χρήματα πίσω (οι μόνοι που θα πάρουν είναι με αμφισβήτηση συναλλαγής εφόσον πλήρωσαν με πιστωτική/χρεωστική κάρτα)

αυτοί που πλήρωσαν με αντικαταβολή ή έμβασμα/κατάθεση/μεταφορά σε λογαριασμό θα πρέπει να κινηθούν νομικά (με δικηγόρο) και να προσφύγουν στα δικαστήρια αλλιώς καμία τράπεζα δεν θα σου κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής.

όσο για τον ιδιοκτήτη (που φαίνεται) αλλά και τον πραγματικό ιδιοκτήτη (που δεν φαίνεται) αν ισχύει αυτό που αναφέρει φίλος εδώ μέσα απλά χαίρεται τα χρήματα σας και τα ξοδεύει όσο καθυστερείτε και αναλώνεστε σε συζητήσεις στις διάφορες ιστοσελίδες

https://techingreek.com/a-mobiles-gr-kanoni-megatonon-apo-gnosto-skroutzomagazo-me-chiliades-thymata/

https://mrminaras.wordpress.com/2019/12/21/a-mobiles-gr-ακόμα-κρατώ-μικρό-καλάθι/

https://mrminaras.wordpress.com/2019/11/22/το-κανόνι-όπλισε/

η λίστα μεγαλώνει...

Δημοσ.

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά σε όλους εύχομαι!

Ήθελα να ενημερώσω ότι όλως παραδόξως παρέλαβα σήμερα την παραγγελία μου!

#5512 (Huawei p30 lite) στις 23.11.2019, εξόφληση με κάρτα.

Είμαι γνώστης της όλης κατάστασης και είχα κινηθεί νομικά με όλες τις γνωστές διαδικασίες ήδη από τις 14.12.19. Η αλήθεια είναι ότι είχα περίπου μια βδομάδα να μπω στο νήμα για να ενημερωθώ για νεότερα καθως και δεν περίμενα να αλλάξει κάτι, με εξαίρεση κάποιο νεότερο από την Τράπεζα για την επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο σήμερα το μεσημέρι έγινε αυτό! Παρέλαβα!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...