Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PopiAlba είπε

Πέρα απο ολα αυτα στα οποία συμφωνώ κ εγω και πολλοί προφανώς, ισχυρίστηκες στό φβ ότι πολλοί εδω μεσα λένε ψέμματα ότι παρέλαβαν. Ατομα τα οποία έγραφαν στην ομαδική απο την πρώτη στιγμή με αληθινά προφίλ. Ακόμα και μια φωτο με την απόδειξη απ το μαγαζί και το ίδιο το προϊόν και ενα μήνυμα απο την κουριερ, ολα αυτα αποτελούν πολύ μεγαλύτερη ένδειξη  ότι κάποιοι παρέλαβαν σε σχεση με τις δικιες σου «μηδενικές» αποδείξεις ότι πολλοί ειναι βαλτοί και ψεύτες. ΑΠΕΔΕΙΞΕ μας λοιπόν ότι δεν παρέλαβε κανεις και μετά θα σου πούμε μπραβο. Διότι στις υποθέσεις σου και στα πιστεύω σου δεν μπορώ να στηριχτώ ούτε εγω ούτε πολλοί εδω μεσα. Αυτο βέβαια δεν αναιρεί ότι ο τύπος προσπάθησε να μας εξαπατησει η ότι όσοι καθυστερούν την μήνυση κ ολα τα υπόλοιπα  κάνουν καλα. 

Δεν είσαι απόλυτα ξεκάθαρος/η στην ομάδα του FB έγραψα ακριβώς τι εγώ θεωρώ απόδειξη (όχι ότι είναι 100%) αλλά σίγουρα περιορίζει τις πιθανότητες

φωτογραφία της ταμπέλας του κινητού που να φαίνεται η μάρκα/μοντέλο και να φαίνεται επίσης το IMEI και το SERIAL NUMBER που είναι μοναδικοί αριθμοί για κάθε συσκευή

αυτές οι φωτογραφίες κοντινές εννοείται (όχι από τα 100 μ ή από το 1 χλμ)

φωτογραφίες από γραπτά μηνύματα που στέλνει το κατάστημα ή εταιρεία ταχυμεταφορών προσωπικά δεν τις αποδέχομαι

όπως δεν αποδέχομαι και φωτογραφίες από αποδείξεις του καταστήματος και φυσικά φωτογραφίες της συσκευασίας του κινητού ή του ίδιου του κινητού (τραβηγμένες από 100 μ ή από 1 χλμ μακριά)

όπως θα έχεις δει εδώ υπάρχουν φωτογραφίες (screenshot) από αποδείξεις του καταστήματος ούτε αυτές αποδέχομαι ως αληθινές

επίσης εδώ πέρα είπαν φίλοι πόσο εύκολα φτιάχνεις αποδείξεις/τιμολόγια και φαίνονται αληθινά.

επίσης θα καταλαβαίνεις ότι αυτό που ζητάς από μένα να κάνω (να αποδείξω) δεν είναι εφικτό να γίνει

καθώς δεν έχω καμία μορφή εξουσίας είτε ως αστυνομικός ούτε ως δικαστικός ούτε εκπροσωπώ κάποια αρμόδια αρχή ώστε να ζητήσω είτε από το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία/ιδιοκτήτη στοιχεία ούτε από σας τους πελάτες για να αποδείξω το οτιδήποτε.

αποδείξεις ζητάνε οι αρμόδιες αρχές (αστυνομικές/δικαστικές)

ο χώρος που βρισκόμαστε είναι μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

και ζητάμε βοήθεια για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε και πιθανόν να υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από μας

έτσι έγινε και με το θέμα που ανάρτησε κάποιος φίλος πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος/μαγαζιού

είπε το πρόβλημα

απάντησαν αυτοί που γνώριζαν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο ίδιος αλλά και όλοι υπόλοιποι

και τέλος συζήτησης

δεν χρειαζόταν να φτάσει τις 100+ ή τις 200+ σελίδες και να αναλωνόμαστε στις ίδιες και ίδιες ερωτοαπαντήσεις.

Αν θες καθαρά την προσωπική μου άποψη για το θέμα

κανείς δεν έχει παραλάβει κινητό τηλέφωνο όσοι το ισχυρίζονται λένε ψέμματα μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

οι μηνύσεις που έχουν γίνει στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα είναι μικρότερες σε αριθμό από τα άτομα που έχουν γραφτεί εδώ και στην ομάδα του FB

καθώς όπως καταλαβαίνεις εσύ αλλά και άλλοι αν είχαν γίνει 200 μηνύσεις ή 20.000 μηνύσεις το αποτέλεσμα για εσάς που παραγγείλατε ένα προιόν από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία (πείτε το όπως θέλετε) θα ήταν διαφορετικό

θα είχατε πάρει ή το προιόν ή τα χρήματα σας πίσω

θα είχαν κινηθεί οι αρμόδιες αρχές και το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης θα είχε σοβαρά προβλήματα να λύσει με τις αρμόδιες αρχές και την δικαιοσύνη

αντιθέτως δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα (αν είστε όντως όσοι λέτε ότι παραγγείλατε από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία) γιατί για να μην μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες (όπως ισχυρίστηκε ο εκπρόσωπος τους εδώ αλλά και στην ιστοσελίδα τους) αυτό δεν σημαίνει ότι είχε 10-20 παραγγελίες καθώς αυτές τις χειρίζεται ακόμα και το μικρό συνοικιακό κατάστημα της περιοχής μου αλλά 150-200 ίσως και περισσότερες (10.000-20.000) ...

δυστυχώς οι περισσότεροι έχετε αναλωθεί να δημιουργείτε λογαριασμούς είτε εδώ πέρα είτε στην ομάδα του FB

αντί να ακολουθήσετε τα 1-2-3-4-5 βήματα που έχουν γραφεί στην αρχή ώστε να διεκδικήσετε τα χρήματα σας και να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

και όσο καθυστερείτε είναι εις βάρος σας γιατί στο τέλος η τράπεζα θα απορρίψει το όποιο αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής

και το αποτέλεσμα της καθυστέρησης θα είναι το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης να βγει κερδισμένος από αυτή την ιστορία και εσείς οι χαμένοι

ελπίζω τώρα εσύ και οι υπόλοιποι να έχετε καταλάβει πόσο κρίσιμο είναι το χρονικό περιθώριο για τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε είτε εσείς είτε οποιοσδήποτε.

αν αφήνετε να περνάει ο χρόνος ανεκμετάλλευτος τότε μαντέψτε ποιος χάνει

εγώ δεν ψώνισα από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί (το έχω αναφέρει από το πρώτο μου μήνυμα)

ουδέποτε θα ψώνιζα ούτε από αυτό ούτε από παρόμοια

προτιμώ τα καταστήματα που είναι επώνυμα και ας πάρω κάτι ακριβότερα

από το να αγοράσω κάτι από ένα κατάστημα που σήμερα υπάρχει και αύριο όχι

επίσης το διαδίκτυο είναι φίλος μας

όπως και οι μηχανές αναζήτησης αλλά και διάφορες ιστοσελίδες που μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες.

εγώ δεν θα σας κουράσω άλλο ότι είχα να πω το είπα.

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία

και μακάρι όλο αυτό να σας μείνει ως μια κακιά ανάμνηση

εύχομαι να πάρετε αυτό που έχετε παραγγείλει ή να σας επιστραφούν τα χρήματα σας και φυσικά να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος από τις αρμόδιες αρχές με τρόπο τέτοιο που να μην υπάρξει επόμενος

γιατί αν θυμάμαι καλά είναι το τέταρτο περιστατικό...

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

ίσως και περισσότερες (10.000-20.000) ...

 

Υποθετικό σενάριο 10000 παραγγελιών με μέσο όρο αγοράς ένα iphone 1000 € , χωρίς υπάρχων εμπόρευμα και χωρίς να εκπληρώνει καμιά παραγγελία, (ιστοσελίδα honeypot δηλαδή) ορίστε τα δέκα εκατομμύρια στο άψε σβήσε.

Ο μόνος που μπορεί να τον σταματήσει πριν εξαφανιστεί, είναι η εταιρεία  επεξεργασίας πληρωμών ( payment processing company) , λόγω ύποπτα αυξημένου όγκου συναλλαγών.

O συγκεκριμενος τώρα, έπαιρνε 70% του traffic της σελίδας του, από σκρουτζ, γι αυτό και το μήνυμα που έγραψε αφορούσε το σκρουτζ που τον απέκλεισε, γιατί εκεί "πόνεσε".

Οι διαμαρτυρίες κτλ τα γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι.

https://www.similarweb.com/website/a-mobiles.gr#referrals

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λέτε;Γιατί μόνο 10000 παραγγελίες ;Και γιατί μόνο των 1000€ η μία;

Γιατί όχι 1000000000000000 παραγγελίες με 23000€ η μία!!!!!!!!!!!!!

Ουτε ο Σκρουτζ ΜακΝτακ δεν έχει μαζεψει τόσο χρήμα!!!!!

 

 

 

 

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ από περιέργεια πήρα τηλέφωνο και στα τρία τηλέφωνα και δεν το σηκώνει κανένας. Καλά ξεμπερδεματα παιδιά αν και τα χάσατε τα χρήματα σας ειδικά αν τα 'χει κάνει και ανάληψη, θα χει πάει διακοπές στον Παρνασσό για σκι !!! Χαιρετίσματα...

Επεξ/σία από papajohnnnn
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρόνια πολλά σε όλους, παρακολουθώ το θέμα και θέλω να σχολιάσω τους 2-3 καλοπροαίρετους πιστεύω, εξυπνάκηδες... το νήμα είναι καθαρά για τα άτομα που έχουν μπλέξει και προσπαθούν να ενημερωθούν... και κάποιους που θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές (εδώ πάει το καλοπροαίρετα ).... το να υπάρχουν κάποιοι να λένε τα ίδια και τα ίδια και να την «λένε» σε αυτούς που είναι αντιμέτωποι με αυτήν ταλαιπωρία ή να τους κρίνουν γιατί προσπάθησαν να γλυτώσουν κάποια ευρώ ή να είναι προφήτες μετά Χριστόν δεν εξυπηρετεί σε τίποτα και κουράζει πολλούς.... ας ελπίσουμε να βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημα και να αφήσουμε τον κόσμο να ενημερωθεί και να δραστηριοποιηθεί όπως επιθυμεί, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του, καλή χρόνια σε όλους με υγεία 

Επεξ/σία από evasotir
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, έχω κάνει και εγώ παραγγελία από αυτό το μαγαζί μέσω κάρτας ευτυχώς γιατί όπως βλέπω με αυτόν τον τρόπο υπάρχει κάποια ελπίδα. Παρόλα αυτά άργησα πολύ να καταλάβω ότι κάτι πάει λάθος. Έστειλαν email για να ζητήσουν συγνώμη για την αργοπορία και εγώ τους πίστεψα ότι όντως έχουν θέμα. Στην αρχή η κοπέλα απαντούσε κατευθείαν σε τηλεφωνήματα. Πλέον δεν απαντάει κανένας. Επειδή δεν μπορώ να διαβάσω 103 σελίδες. Και βλέπω σκόρπια ότι κάποιοι λένε ότι παρέλαβαν και άλλοι λένε ότι κάνουν μηνύσεις κλπ. Έχει καταλήξει κανένας από αυτούς που την πάτησαν σαν εμένα στο τι συμβαίνει πραγματικά; τελικά αυτός το μαγαζάκι του το έκλεισε; και αν κάποιος από εσάς την πάτησε και έκανε όλα αυτά τα βήματα που λένε στις πρώτες σελίδες είδε κάποιο φως στο τούνελ; είχε κάποια εξέλιξη; παρακαλώ ενημερώστε με. Ευχαριστώ πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, Vassilikigr είπε

Καλησπέρα σας, έχω κάνει και εγώ παραγγελία από αυτό το μαγαζί μέσω κάρτας ευτυχώς γιατί όπως βλέπω με αυτόν τον τρόπο υπάρχει κάποια ελπίδα. Παρόλα αυτά άργησα πολύ να καταλάβω ότι κάτι πάει λάθος. Έστειλαν email για να ζητήσουν συγνώμη για την αργοπορία και εγώ τους πίστεψα ότι όντως έχουν θέμα. Στην αρχή η κοπέλα απαντούσε κατευθείαν σε τηλεφωνήματα. Πλέον δεν απαντάει κανένας. Επειδή δεν μπορώ να διαβάσω 103 σελίδες. Και βλέπω σκόρπια ότι κάποιοι λένε ότι παρέλαβαν και άλλοι λένε ότι κάνουν μηνύσεις κλπ. Έχει καταλήξει κανένας από αυτούς που την πάτησαν σαν εμένα στο τι συμβαίνει πραγματικά; τελικά αυτός το μαγαζάκι του το έκλεισε; και αν κάποιος από εσάς την πάτησε και έκανε όλα αυτά τα βήματα που λένε στις πρώτες σελίδες είδε κάποιο φως στο τούνελ; είχε κάποια εξέλιξη; παρακαλώ ενημερώστε με. Ευχαριστώ πολύ. 

Καλύτερα διάβασε τις τελευταίες 20-30 σελίδες και κρίνε μόνη σου. Υπάρχουν αρκετά άτομα που λένε ότι πήρανε τα κινητά τους κι εδώ και στο φμπ.... κάποιοι είναι δύσπιστοι, για αυτό καλύτερα κρίνε μόνη σου... καλό είναι να κανείς αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στην αστυνομία για ανά εχεις ισως κάποια εξασφάλιση αλλά αυτό θα το αποφασίσεις εσύ  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα τα μισά περίπου του σύνολου των σχολίων και τα περισσότερα δείχνουν γιατί ακριβώς εξαπατήθηκαν. Με κάθε σεβασμό στην ταλαιπωρία που περνάνε, κάθε κίνηση προς το σκρουτζ είναι χαμένος κόπος και κοστος...

Το σκρουτζ δεν είναι πλατφόρμα άμεσης πληρωμής (όπως το paypal) ούτε καν αγοράς (σαν το ebay) είναι σελίδα κατηγορειποίησης εταιρίων. Είναι σαν να κατηγορεις το efood εαν ενα σουβλατζιδικο δεν σου φερει την παραγγελία.

Το μονο που μπορει να κανει το σκρουτζ ειναι να το βγαλει απο την λιστα του.

Ακομα και θετικες κριτικες να εχει, δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο. Μπορει ο αλλος να φτιαξει το μαγαζι να το δουλεψει εξι μηνες κανονικα και μετα να ριξει το κανονι... 

Δεν ειναι το paypal τοσο πανακια, εξαλλου και Κοτσωβολοι κτλ δεν νομιζω να εχουν, οσο το να ειναι αμεσα διαθεσιμο το προιον, εγω οταν θελω κατι βλεπω διαθεσιμοτητα και πηγαινω και το παιρνω απο το φυσικο καταστημα. Οταν βλεπω 4-10 μερες διαθεσιμο δεν ασχολουμαι καν, οσο ελκυστικο και να ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, evasotir είπε

Χρόνια πολλά σε όλους, παρακολουθώ το θέμα και θέλω να σχολιάσω τους 2-3 καλοπροαίρετους πιστεύω, εξυπνάκηδες... το νήμα είναι καθαρά για τα άτομα που έχουν μπλέξει και προσπαθούν να ενημερωθούν... και κάποιους που θα δώσουν χρήσιμες συμβουλές (εδώ πάει το καλοπροαίρετα ).... το να υπάρχουν κάποιοι να λένε τα ίδια και τα ίδια και να την «λένε» σε αυτούς που είναι αντιμέτωποι με αυτήν ταλαιπωρία ή να τους κρίνουν γιατί προσπάθησαν να γλυτώσουν κάποια ευρώ ή να είναι προφήτες μετά Χριστόν δεν εξυπηρετεί σε τίποτα και κουράζει πολλούς.... ας ελπίσουμε να βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημα και να αφήσουμε τον κόσμο να ενημερωθεί και να δραστηριοποιηθεί όπως επιθυμεί, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων του, καλή χρόνια σε όλους με υγεία 

Χρνια πολλα πρωτα απόλα, με βρισκεις ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ!

Ειμαι κ εγω ενας απο τουσ πολλουσ..δεν θα πω θυμα, γιατι νομιζω εκανα την ερευνα μου πριν αγορασω..τωρα γιατι δεν χρησιμοποιησα την καρτα μου κ εκανα καταθεση μετρητων, αλλου παπα Ευαγγελιο..εξαπατηθηκα θα ελεγα καλυτερα..

Ειμαι τησ αποψης γενικα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εχουμε ο καθενασ μπορει να λεει την αποψη του.. και συνεχιζω στον φιλο @ikorolis, διαβαζω τα παντα απο την 1η σελιδα, αν κ ειμαι πολυ φρεσκος στο insomnia..ειλικρινα σε καθε αναρτηση, οποιουδηποτε ταλαιπωρημενου απο το εν λογω καταστημα, υπαρχει σχολιο σου απο κατω.. στην αρχη θεωρησα εισαι καλοπροαιρετοσ κ θελεισ να βοηθησεις, μετα απο καποιο σημειο ΑΠΟ ΤΗ  ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΩ!!

Χωρις παρεξηγηση ειναι σαν να "φτιαχνεσαι" με την ταλαιπωρια μας ... για ολα κατι εχεις να πεις... δεν εχει περασει απο το μυαλο σου οτι μπορει να εκνευριζεις τον κοσμο που ταλαιπωρειται αυτες τισ ημερες???

Ημαρτον.

Εγω τουλαχιστον θα σεβομουν τον αλλον κ θα ελεγα απο μεσα μου: αυτα να ειναι μαθηματα για ολους μας...να μην την ξαναπατησει κανεις...

 

ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.

 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

17 ώρες πριν, ikorolis είπε

Δεν είσαι απόλυτα ξεκάθαρος/η στην ομάδα του FB έγραψα ακριβώς τι εγώ θεωρώ απόδειξη (όχι ότι είναι 100%) αλλά σίγουρα περιορίζει τις πιθανότητες

φωτογραφία της ταμπέλας του κινητού που να φαίνεται η μάρκα/μοντέλο και να φαίνεται επίσης το IMEI και το SERIAL NUMBER που είναι μοναδικοί αριθμοί για κάθε συσκευή

αυτές οι φωτογραφίες κοντινές εννοείται (όχι από τα 100 μ ή από το 1 χλμ)

φωτογραφίες από γραπτά μηνύματα που στέλνει το κατάστημα ή εταιρεία ταχυμεταφορών προσωπικά δεν τις αποδέχομαι

όπως δεν αποδέχομαι και φωτογραφίες από αποδείξεις του καταστήματος και φυσικά φωτογραφίες της συσκευασίας του κινητού ή του ίδιου του κινητού (τραβηγμένες από 100 μ ή από 1 χλμ μακριά)

όπως θα έχεις δει εδώ υπάρχουν φωτογραφίες (screenshot) από αποδείξεις του καταστήματος ούτε αυτές αποδέχομαι ως αληθινές

επίσης εδώ πέρα είπαν φίλοι πόσο εύκολα φτιάχνεις αποδείξεις/τιμολόγια και φαίνονται αληθινά.

επίσης θα καταλαβαίνεις ότι αυτό που ζητάς από μένα να κάνω (να αποδείξω) δεν είναι εφικτό να γίνει

καθώς δεν έχω καμία μορφή εξουσίας είτε ως αστυνομικός ούτε ως δικαστικός ούτε εκπροσωπώ κάποια αρμόδια αρχή ώστε να ζητήσω είτε από το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία/ιδιοκτήτη στοιχεία ούτε από σας τους πελάτες για να αποδείξω το οτιδήποτε.

αποδείξεις ζητάνε οι αρμόδιες αρχές (αστυνομικές/δικαστικές)

ο χώρος που βρισκόμαστε είναι μια δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

και ζητάμε βοήθεια για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε και πιθανόν να υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από μας

έτσι έγινε και με το θέμα που ανάρτησε κάποιος φίλος πελάτης του συγκεκριμένου καταστήματος/μαγαζιού

είπε το πρόβλημα

απάντησαν αυτοί που γνώριζαν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο ίδιος αλλά και όλοι υπόλοιποι

και τέλος συζήτησης

δεν χρειαζόταν να φτάσει τις 100+ ή τις 200+ σελίδες και να αναλωνόμαστε στις ίδιες και ίδιες ερωτοαπαντήσεις.

Αν θες καθαρά την προσωπική μου άποψη για το θέμα

κανείς δεν έχει παραλάβει κινητό τηλέφωνο όσοι το ισχυρίζονται λένε ψέμματα μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου

οι μηνύσεις που έχουν γίνει στα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα είναι μικρότερες σε αριθμό από τα άτομα που έχουν γραφτεί εδώ και στην ομάδα του FB

καθώς όπως καταλαβαίνεις εσύ αλλά και άλλοι αν είχαν γίνει 200 μηνύσεις ή 20.000 μηνύσεις το αποτέλεσμα για εσάς που παραγγείλατε ένα προιόν από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία (πείτε το όπως θέλετε) θα ήταν διαφορετικό

θα είχατε πάρει ή το προιόν ή τα χρήματα σας πίσω

θα είχαν κινηθεί οι αρμόδιες αρχές και το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης θα είχε σοβαρά προβλήματα να λύσει με τις αρμόδιες αρχές και την δικαιοσύνη

αντιθέτως δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα (αν είστε όντως όσοι λέτε ότι παραγγείλατε από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία) γιατί για να μην μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες (όπως ισχυρίστηκε ο εκπρόσωπος τους εδώ αλλά και στην ιστοσελίδα τους) αυτό δεν σημαίνει ότι είχε 10-20 παραγγελίες καθώς αυτές τις χειρίζεται ακόμα και το μικρό συνοικιακό κατάστημα της περιοχής μου αλλά 150-200 ίσως και περισσότερες (10.000-20.000) ...

δυστυχώς οι περισσότεροι έχετε αναλωθεί να δημιουργείτε λογαριασμούς είτε εδώ πέρα είτε στην ομάδα του FB

αντί να ακολουθήσετε τα 1-2-3-4-5 βήματα που έχουν γραφεί στην αρχή ώστε να διεκδικήσετε τα χρήματα σας και να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

και όσο καθυστερείτε είναι εις βάρος σας γιατί στο τέλος η τράπεζα θα απορρίψει το όποιο αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής

και το αποτέλεσμα της καθυστέρησης θα είναι το κατάστημα/μαγαζί/εταιρεία και κατά συνέπεια ο ιδιοκτήτης να βγει κερδισμένος από αυτή την ιστορία και εσείς οι χαμένοι

ελπίζω τώρα εσύ και οι υπόλοιποι να έχετε καταλάβει πόσο κρίσιμο είναι το χρονικό περιθώριο για τις συγκεκριμένες ενέργειες που πρέπει να κάνετε είτε εσείς είτε οποιοσδήποτε.

αν αφήνετε να περνάει ο χρόνος ανεκμετάλλευτος τότε μαντέψτε ποιος χάνει

εγώ δεν ψώνισα από το συγκεκριμένο κατάστημα/μαγαζί (το έχω αναφέρει από το πρώτο μου μήνυμα)

ουδέποτε θα ψώνιζα ούτε από αυτό ούτε από παρόμοια

προτιμώ τα καταστήματα που είναι επώνυμα και ας πάρω κάτι ακριβότερα

από το να αγοράσω κάτι από ένα κατάστημα που σήμερα υπάρχει και αύριο όχι

επίσης το διαδίκτυο είναι φίλος μας

όπως και οι μηχανές αναζήτησης αλλά και διάφορες ιστοσελίδες που μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες.

εγώ δεν θα σας κουράσω άλλο ότι είχα να πω το είπα.

Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία

και μακάρι όλο αυτό να σας μείνει ως μια κακιά ανάμνηση

εύχομαι να πάρετε αυτό που έχετε παραγγείλει ή να σας επιστραφούν τα χρήματα σας και φυσικά να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος από τις αρμόδιες αρχές με τρόπο τέτοιο που να μην υπάρξει επόμενος

γιατί αν θυμάμαι καλά είναι το τέταρτο περιστατικό...

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έλεγα να μαζευτείτε όσοι είστε τουλάχιστον εντός Αττικής, να πάτε Ελευσίνα να  του τα πείτε ένα χεράκι αυτοπροσώπως, εκτός κι αν η διεύθυνση που έχει βάλει είναι μαϊμού.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/12/2019 στις 2:45 ΜΜ, PopiAlba είπε

Είδα φωτογραφία ταυτότητας του.. μην δείτε μάπα καλύτερα... θα απογοητευτείτε ακόμα περισσότερο. 

Τι εννοείς είδες την ταυτότητα του; πως; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς τέτοιες περιπτώσεις εμφανίζονται πολύ συχνά (πριλ λίγους μήνες λέγαμε για ένα στη Θεσ/νικη) και συμφωνώ πως είναι 2019, αισίως 2020 και είναι απαράδεκτο κόσμος να είναι τόσο εύπιστος και να κάνει κατάθεση, επίσης φοβόμαστε τις κάρτες μην την πατήσουμε και πάμε με μεγάλη ευκολία και δίνουμε απευθείας σε ένα λογαριασμό 300-500-1,000 ευρώ, μάλλον για να εχουμε το κεφάλι μας ησυχο απο τις διαολεμένες τις κάρτες. Κατάθεση κάνεις μόνο στον πατέρα σου, σε κανέναν άλλο. Στους άλλους κάρτα και όταν πάτε να ψωνίσετε απο κίνκυ σάιτ να βάζετε πιστωτική. 

Πάμε παρακάτω. 

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση σκρουτζομάγαζων αλλά και πληθυσμού είναι στην Αθήνα. Πάτε να το δείτε το μαγαζί ρε μάγκες, βλέπετε μια διεύθυνση, που ξέρετε τι είναι; Έτσι εύκολα εμπιστεύεστε τα λεφτά σας; Επίσης όποιος λέει παραλαβή σε 15-20 μέρες αλλά ζητάει τα λεφτά μπροστά, αγοράζει εμπόρευμα με τα δικά σας λεφτά κι ακόμα και τίμιος να είναι, δεν είναι σοβαρή επιχείρηση. Δώστε κάτι παραπάνω και πάρτε το απο ένα μαγαζί που έχει απόθεμα. 

Τέλος θεωρώ απαράδεκτο ένα μαγαζί να κάνει accounts σε φόρουμ κι είτε να βρίζει το σκρουτζ είτε να λέει: ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΙ ΕΙΜΑΙ HAPPY, ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΤΙΣ ΜΗΝΎΣΕΙΣ. Δεν το λες κι υπόδειγμα επαγγελματία ακόμα και αν κάποιοι τυχεροί όντως παραλάβουν και δε τους δαγκώσει. 

ΥΓ. Για να είναι κάποιος απατεώνας, δε χρειάζεται να δαγκώσει και τους 1,000. Και 5/1,000 να μη παραλάβουν ποτέ και να χάσουν τα λεφτά τους ή να τα πάρουν μέσω δικαστικής οδού μήνες αργότερα, πάλι απατεώνας είναι.  

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/12/2019 στις 12:05 ΜΜ, BladeRunner είπε

Συγγνώμη αλλά επειδή σαν δικηγόρος δεν άντεξα να μην απαντήσω σε αυτό :

Το οτι το Σκρουτζ εχει κάποιους ΓΟΣ που έχετε συμφωνήσει κατά την εγγραφή σας, δεν σημαίνει οτι αυτοί οι ΓΟΣ δεν είναι καταχρηστικοι. 

Δηλαδή το ότι αποποιείται ευθυνών δεν σημαίνει οτι έτσι είναι....

Άλλο βέβαια ο δικαστικός αγώνας που πρέπει να κάνεις κατά αυτών των ΓΟΣ και αν αξίζει στη τελική... 

Τελικά αξίζει ή όχι; 

Στις 16/12/2019 στις 10:17 ΠΜ, kalaki είπε

https://www.facebook.com/groups/492152434769812/?source=unknown

Μπείτε στην ομάδα, που μόλις ανέβασα!

Η ομάδα αυτή ισχύει ακόμη; καθώς εγώ τώρα αντιλήφθηκα τα περί της εξαπάτησης και ξεκινάω να πράττω αναλόγως. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

έστειλαν μέιλ σε κάποια παιδια απο fb οτι η παραγγελία τους προχωράει κανονικα, συγνωμες κτλ

Ειμαι μεταξυ αυτων.. τι να πεις.. το λες κ σημαδια ζωης(???)..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...