Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Παιδιά και εγώ παίρνω τηλέφωνο για να τους ρωτήσω για ένα προϊόν φθηνό που παρήγγειλα και δεν μου σηκώνουν το τηλέφωνο. Μου το κλείνουν κιόλας το  2105562463 

εσύ λες για τηλέφωνο...

εδώ πάω στοίχημα ούτε το μαγαζί δεν υπάρχει πλέον...

απλά προσοχή γιατί μου μυρίζει μεγάλη κομπίνα αν ισχύουν αυτά που γράφει ένα μέλος εδώ και υπάρχουν και άλλα καταστήματα...

ο ιδιοκτήτης για μένα σίγουρα είναι "αχυράνθρωπος" άλλο είναι το πραγματικό αφεντικό

αν η κομπίνα είναι σε τέτοιο μέγεθος γιατί θυμίζω ότι τα άλλα μαγαζιά υπάρχουν ακόμα στο skroutz.gr και bestprice.gr.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, Valdazzar είπε

Εχω πληρωσει με καταθεση απο Εθνικη και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής κανονικά (και χωρίς να το παιξουν δύσκολοι - ίσα ίσα που οι άνθρωποι θέλανε να βοηθήσουν). Δινουν ενα χαρτι, το συμπληρωνεις και απο διπλα γραφεις την ιστορια οπως ακριβως εγινε.

Τωρα βεβαια θα παει στο "αρμοδιο" τμημα (που κανενας δεν εχει προσβαση εκεί) και εκει θα αποφασιστει αν θα επιστρεψουν τα χρηματα.

Εφόσον σταματήσουν να αποστέλλονται παραγγελίες θα μπει δικηγόρος που θα εκπροσωπήσει πολλά ατομα με τη μια. (20-50)

συγνώμη θες να μου πεις ότι το μαγαζί έχει στείλει παραγγελίες σε λίγα άτομα

και σε όλα τα υπόλοιπα δεν έχει στείλει... και περιμένετε ακόμα να πάτε σε δικηγόρο 20-50 άτομα...

συγνώμη αλλά εγώ πιστεύω ότι το μαγαζί δεν έχει στείλει καμία παραγγελία

κανείς δεν έχει παραλάβει αυτό που παράγγειλε

κανείς δεν έχει πάρει χρήματα πίσω (οι μόνοι που θα πάρουν είναι με αμφισβήτηση συναλλαγής εφόσον πλήρωσαν με πιστωτική/χρεωστική κάρτα)

αυτοί που πλήρωσαν με αντικαταβολή ή έμβασμα/κατάθεση/μεταφορά σε λογαριασμό θα πρέπει να κινηθούν νομικά (με δικηγόρο) και να προσφύγουν στα δικαστήρια αλλιώς καμία τράπεζα δεν θα σου κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής.

όσο για τον ιδιοκτήτη (που φαίνεται) αλλά και τον πραγματικό ιδιοκτήτη (που δεν φαίνεται) αν ισχύει αυτό που αναφέρει φίλος εδώ μέσα απλά χαίρεται τα χρήματα σας και τα ξοδεύει όσο καθυστερείτε και αναλώνεστε σε συζητήσεις στις διάφορες ιστοσελίδες

https://techingreek.com/a-mobiles-gr-kanoni-megatonon-apo-gnosto-skroutzomagazo-me-chiliades-thymata/

https://mrminaras.wordpress.com/2019/12/21/a-mobiles-gr-ακόμα-κρατώ-μικρό-καλάθι/

https://mrminaras.wordpress.com/2019/11/22/το-κανόνι-όπλισε/

η λίστα μεγαλώνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά σε όλους εύχομαι!

Ήθελα να ενημερώσω ότι όλως παραδόξως παρέλαβα σήμερα την παραγγελία μου!

#5512 (Huawei p30 lite) στις 23.11.2019, εξόφληση με κάρτα.

Είμαι γνώστης της όλης κατάστασης και είχα κινηθεί νομικά με όλες τις γνωστές διαδικασίες ήδη από τις 14.12.19. Η αλήθεια είναι ότι είχα περίπου μια βδομάδα να μπω στο νήμα για να ενημερωθώ για νεότερα καθως και δεν περίμενα να αλλάξει κάτι, με εξαίρεση κάποιο νεότερο από την Τράπεζα για την επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο σήμερα το μεσημέρι έγινε αυτό! Παρέλαβα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Xrivid είπε

Καλησπέρα σας και Καλή Χρονιά σε όλους εύχομαι!

Ήθελα να ενημερώσω ότι όλως παραδόξως παρέλαβα σήμερα την παραγγελία μου!

#5512 (Huawei p30 lite) στις 23.11.2019, εξόφληση με κάρτα.

Είμαι γνώστης της όλης κατάστασης και είχα κινηθεί νομικά με όλες τις γνωστές διαδικασίες ήδη από τις 14.12.19. Η αλήθεια είναι ότι είχα περίπου μια βδομάδα να μπω στο νήμα για να ενημερωθώ για νεότερα καθως και δεν περίμενα να αλλάξει κάτι, με εξαίρεση κάποιο νεότερο από την Τράπεζα για την επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο σήμερα το μεσημέρι έγινε αυτό! Παρέλαβα!

συγνώμη φίλε μου εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω ότι παρέλαβες κινητό τηλέφωνο από το συγκεκριμένο κατάστημα

μην μπεις στον κόπο να ανεβάσεις φωτογραφία απόδειξης του καταστήματος ή της συσκευής (από τα 100 μ έως το 1 χλμ απόσταση)

αν θες να πείσεις ίσως κάποιους ότι παρέλαβες μπορείς να το κάνεις βέβαια..

εγώ για να το λάβω υπόψιν μόνο φωτογραφία από το εσωτερικό της συσκευής (η ταμπέλα που αναγράφει την μάρκα και το μοντέλο) και μετά (η ταμπέλα που αναγράφει το Serial Number και το IMEI) τα οποία είναι μοναδικά για κάθε συσκευή.

γιατί εγώ το λέω ξεκάθαρα (και ας γίνομαι κακός δεν με ενδιαφέρει)

ότι κανείς από όσους/ες γραφτήκατε σε αυτήν την ιστοσελίδα αλλά και στην ομάδα του FB (το έχω αναφέρει και έγινα ο κακός δεν με ενδιαφέρει) δεν έχετε παραλάβει προίον

ότι κανείς δεν έχει πάρει τα χρήματα του πίσω (αν και έχετε ελπίδα αν κινηθήκατε γρήγορα και κάνατε αμφισβήτηση συναλλαγής όσοι πληρώσατε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα) οι άλλοι με αντικαταβολή ή έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση σε λογαριασμό μόνο με δικαστήριο

ότι αφορά τις καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές και τις μηνύσεις στα αστυνομικά τμήματα και τις καταγγελίες

αν κάνατε όσοι έχετε γράψει εδώ και στην ομάδα του FB

ειλικρινά θα είχατε βρει τον πραγματικό ιδιοκτήτη που πήρε τα χρήματα σας και όχι τον ιδιοκτήτη που φαίνεται..και θα είχατε αποζημιωθεί

αν παρακολουθείτε τις εξελίξεις το a-mobiles.gr έχει και αδερφάκια/ξαδερφάκια

αλλά περισσότερο αναλωθήκατε στο να γράφετε σε αυτήν την ιστοσελίδα και στην ομάδα του FB παρά να κάνετε τα αυτονόητα βήματα που πρέπει να κάνει κάθε ένας πολίτης/πελάτης/καταναλωτής που δεν τον εξυπηρετεί το κατάστημα στο οποίο έκανε μια παραγγελία κάποιο προιόν.

αντιθέτως εσείς φτάσατε στο σημείο της ειρωνείας/προσβολής/ύβρεων απέναντι σε κάθε συνομιλητή που προσπαθούσε να σας βοηθήσει.

και να κλείσω γιατί καταντάω κουραστικός...δεν είναι το πρώτο κατάστημα (έχω χάσει την σειρά) ούτε το τελευταιό

ξυπνήστε επιτέλους μην σας πιάνει κανείς κορόιδο

προστατεύστε τον εαυτό σας

προστατεύστε τα χρήματα σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχω νέα...!

Η μοναδική υπάλληλος που είχε μείνει στο μαγαζί, έμεινε και αυτή έγγυος!!

Λίγη υπομονή ακόμα μέχρι να γεννήσει και αυτή και μετά θα παραλάβουμε...!!!!

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Makkaros είπε

Παιδιά έχω νέα...!

Η μοναδική υπάλληλος που είχε μείνει στο μαγαζί, έμεινε και αυτή έγγυος!!

Λίγη υπομονή ακόμα μέχρι να γεννήσει και αυτή και μετά θα παραλάβουμε...!!!!

τελικά το κατάστημα έχει την λύση στην υπογεννητικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, ikorolis είπε

τελικά το κατάστημα έχει την λύση στην υπογεννητικότητα.

Γ@@@ει τους πελάτες του οπότε σίγουρα ξέρουν απο σεξ...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Γ@@@ει τους πελάτες του οπότε σίγουρα ξέρουν απο σεξ...

το κακό είναι ότι δεν είναι το πρώτο (έχω χάσει την σειρά) και φυσικά ούτε το τελευταίο

άρα τελικά αυτοί οι κύριοι γνωρίζουν πολλά γύρω από το σεξ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

 

 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

Εγώ ξέρω τι θα πω !!! Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος χρειαζόμαστε όλοι εμείς που διαμενουμε στην εξωτικη ελλαδα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Εγώ ξέρω τι θα πω !!! Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος χρειαζόμαστε όλοι εμείς που διαμενουμε στην εξωτικη ελλαδα

Το μνημόνιο πέτυχε στις σοβαρές και πολιτισμένες χώρες αλλά απέτυχε στην Ελλάδα

Γιατί δεν είναι η λύση για εμάς

Επειδή ως Έλληνες δεν αλλάζουμε νοοτροπία

Η λύση για την Ελλάδα είναι μία

να έρθει ο Κιμ Γιονγκ Ουν ως πρόεδρος/πρωθυπουργός (ανώτατος ηγέτης) και να μας κυβερνήσει (όπως κυβερνάει την χώρα του την Βόρεια Κορέα) μέχρι να μάθει κορεάτικα και ο τελευταίος έλληνας...
 
γιατί αυτός μας αξίζει να μας κυβερνάει
33 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Εγώ ήθελα να παραγγείλω ένα κινητό που είδα και δεν με αφήνει να προχωρήσω στην παραγγελία μου. Μου λέει communication error όταν βάζω για πληρωμή με κάρτα. 

Πάντως στο site τους αναφέρουν ότι πολλοί πελάτες πήγαν από το κατάστημα και παρέλαβαν αυτοπροσώπως. Τώρα δεν ξέρω τι να πω 

δεν θέλω να σου απαντήσω όπως θα έπρεπε να κάνω με αυτά που γράφεις

γιατί πίστεψε με δεν θα σου αρέσει

για τιμωρία κάτσε και διάβασε 106+ σελίδες του θέματος

και αύριο περιμένω μια περίληψη τι κατάλαβες

Καλό Βράδυ

41 λεπτά πριν, Makkaros είπε

Παιδιά.....

Μου ήρθε το κινητό!!!!

Αλλά αντί για το τζαμάκι δώρο, είχε το ΚΑΜΑ ΣΟΎΤΡΑ

αν ήρθε το κινητό χωρίς τζαμάκι αλλά είχε το κάμα σούτρα

πρόσεχε μην έρθουν και οι 78 μάυροι γιατί μετά ξέρεις τι σε περιμένει...δεν θα σου αρέσει

(εννοείται ότι κάνω πλάκα)

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...