Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ πάντως θαυμάζω όσους ενώ έγιναν όλα αυτά, εξακολουθούν να περιμένουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν χωρίς να έχουν κάνει καμία κίνηση αμφισβήτησης/ακύρωσης... 

Σύνδρομο Στοκχόλμης??? :p 

  • Like 7
  • Thanks 4
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, billdanos είπε

Εγώ πάντως θαυμάζω όσους ενώ έγιναν όλα αυτά, εξακολουθούν να περιμένουν τα προϊόντα που παρήγγειλαν χωρίς να έχουν κάνει καμία κίνηση αμφισβήτησης/ακύρωσης... 

Σύνδρομο Στοκχόλμης??? 😛

Εδώ ο άλλος ήθελε να παραγγείλει χθες πάλι απο το ίδιο μαγαζί :P 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Και έμεινες και χωρίς συσκευή και χωρίς τα λεφτά σου, ωραίος

Μετά από όλα αυτά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο μαγαζί φίλε μου.

Δεν ξέρω τι έχει μέσα το πακέτο, ακόμη και αν είναι το κινητό που παράγγειλα δεν γνωρίζω αν είναι διαλογής ή όχι. Στην καλύτερη περίπτωση αν όλα είναι εντάξει τι θα γίνει σε περίπτωση βλάβης ή αν χρειαστεί αντικατάσταση τις πρώτες 7 ημέρες? Νομίζεις ότι θα μπορώ να βρω τους υπαλλήλους του συγκεκριμένου μαγαζιού για να συνεννοηθώ?

Καλύτερα χωρίς την «υποθετική» συσκευή και με αμφισβήτηση συναλλαγής που έχω κάποιες πιθανότητες να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Άλλωστε έχω ακυρώσει την παραγγελία. Αν παραλάβω το πακέτο είναι σαν να τα διαγράφω όλα μέχρι τώρα και να αναιρώ τον εαυτό μου.

Επεξ/σία από none14
  • Like 2
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, none14 είπε

Μετά από όλα αυτά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο μαγαζί φίλε μου.

Δεν ξέρω τι έχει μέσα το πακέτο, ακόμη και αν είναι το κινητό που παράγγειλα δεν γνωρίζω αν είναι διαλογής ή όχι. Στην καλύτερη περίπτωση αν όλα είναι εντάξει τι θα γίνει σε περίπτωση βλάβης ή αν χρειαστεί αντικατάσταση τις πρώτες 7 ημέρες? Νομίζεις ότι θα μπορώ να βρω τους υπαλλήλους του συγκεκριμένου μαγαζιού για να συνεννοηθώ?

Καλύτερα χωρίς την «υποθετική» συσκευή και με αμφισβήτηση συναλλαγής που έχω κάποιες πιθανότητες να πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Άλλωστε έχω ακυρώσει την παραγγελία. Αν παραλάβω το πακέτο είναι σαν να τα διαγράφω όλα μέχρι τώρα και να αναιρώ τον εαυτό μου.

Ελπίζω τουλάχιστον την συναλλαγή να την έκανες με κάρτα VISA/Mastercard

Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexakos89 είπε

107 σελιδες νημα και οι 60 ειναι απαντησεις του ikoroli να την λεει σε ολους. Κουραστικος.

αν δεν ξέρουν να διαβάζουν τις πρώτες πέντε σελίδες του θέματος

εγώ φταίω

εγώ είμαι ο κακός

εγώ την λέω σε όλους

εγώ είμαι κουραστικός

ναι συμφωνώ ότι πεις καλώς όρισες στην "μαύρη λίστα" (λίστα αγνόησης)

άντε γεια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, ikorolis είπε

αν δεν ξέρουν να διαβάζουν τις πρώτες πέντε σελίδες του θέματος

εγώ φταίω

εγώ είμαι ο κακός

εγώ την λέω σε όλους

εγώ είμαι κουραστικός

ναι συμφωνώ ότι πεις καλώς όρισες στην "μαύρη λίστα" (λίστα αγνόησης)

άντε γεια...

Φίλε , καλημέρα , επειδή βλέπω γνωρίζεις επι του θέματος με την a-mobiles.gr και τη έγινε κλπ , εγώ παράγγειλα ένα iPhone 11 από το NETMOBILE.gr που και αυτή εμπλέκεται κάπως σε αυτό , όχι ακριβώς αλλά άμα έχεις διαβάσει το άρθρο που κοινοποίησε ένας θα καταλάβεις , τελικά λες να προχωρήσω κανονικά στην παραγγελία η να το ακυρώσω , διότι το μαγαζί έχει πολύ καλές κριτικές , και αρκετά καλή τιμή , η μπορεί να επηρεαστω και εγώ από όλο αυτό , επίσης να πω ότι παράγγειλα με αντικαταβολή , όποτε θα περιμένω να έρθει το δέμα και να το αγοράσω εφόσον διαπιστώσω ότι είναι κλειστό και σφραγισμένο με ζελατίνες κλπ , παρόλα αυτά φοβάμαι μην είναι κατά κάποιο τρόπο προβληματικό , με βλάβη κλπ κλπ , η αν δημιουργηθεί μετά κάποιο πρόβλημα , πως θα το πάρει το κατάστημα , αν θα δεχτούν να κάνουν αλλαγή κλπ ( επειδή θεωρητικά μπορεί να τύχει και ελαττωματικό ) αλλά δεν ξέρω το κατάστημα είναι αξιόπιστο η όχι , επειδή πολλά γράφονται , δώσε τα φώτα σου , αν γνωρίζεις κάτι περισοτερρο σχετικά με το θέμα , ευχαριστώ 

Επεξ/σία από MASTER9800
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, MASTER9800 είπε

Φίλε , καλημέρα , επειδή βλέπω γνωρίζεις επι του θέματος με την a-mobiles.gr και τη έγινε κλπ , εγώ παράγγειλα ένα iPhone 11 από το NETMOBILE.gr που και αυτή εμπλέκεται κάπως σε αυτό , όχι ακριβώς αλλά άμα έχεις διαβάσει το άρθρο που κοινοποίησε ένας θα καταλάβεις , τελικά λες να προχωρήσω κανονικά στην παραγγελία η να το ακυρώσω , διότι το μαγαζί έχει πολύ καλές κριτικές , και αρκετά καλή τιμή , η μπορεί να επηρεάστηκε και εγώ από όλο αυτό , επίσης να πω ότι παράγγειλα με αντικαταβολή , όποτε θα περιμένω να έρθει το δέμα και να το αγοράσω εφόσον διαπιστώσω ότι είναι κλειστό και σφραγισμένο με ζελατίνες κλπ , παρόλα αυτά φοβάμαι μην είναι κατά κάποιο τρόπο προβληματικό , με βλάβη κλπ κλπ , η αν δημιουργηθεί μετά κάποιο πρόβλημα , πως θα το πάρει το κατάστημα , αν θα δεχτούν να κάνουν αλλαγή κλπ ( επειδή θεωρητικά μπορεί να τύχει και ελαττωματικό ) αλλά δεν ξέρω το κατάστημα είναι αξιόπιστο η όχι , επειδή πολλά γράφονται , δώσε τα φώτα σου , αν γνωρίζεις κάτι περισοτερρο σχετικά με το θέμα , ευχαριστώ 

σε προηγούμενη σελίδα έβαλα κάποια λινκ

κάνε ένα κόπο και ρίξε μια ματιά καθώς θα δεις συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες χάρη στον κόπο κάποιων φίλων από εδώ μέσα

προσωπικά δεν θα επέλεγα κανένα από τα καταστήματα που "αναφέρονται"

μερικά λάθη που όλοι κάνετε

επιλέγεται πληρωμή μέσω αντικαταβολής αυτό σημαίνει ότι το κατάστημα θα δώσει την παραγγελία σου στην εταιρεία ταχυμεταφορών που θα αναλάβει να στο παραδώσει αλλά αν δεν πληρώσεις και υπογράψεις δεν μπορείς να το ανοίξεις ή να πάρεις το πακέτο/δέμα σου το οποίο μπορεί να έχει το πακέτο/δέμα αλλά μπορεί να έχει πέτρες ή ένα σημείωμα.

επιλέγεται πληρωμή μέσω "εμβάσματος/μεταφοράς/κατάθεσης" σε αυτή την περίπτωση αν γίνει κάτι με την παραγγελία σας και την ακυρώσετε βασίζεστε στο κατάστημα να σας επιστρέψει τα χρήματα σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να προσλάβετε δικηγόρο και να κινηθείτε δικαστικώς.

για μένα η πιο ασφαλής τρόπος είναι

αν η αγορά είναι από εξωτερικό το PAYPAL

αν η αγορά είναι από ελλάδα πιστωτική/χρεωστική κάρτα

και στα δύο αν κάτι στραβώσει και δεν σου επιστρέψει τα χρήματα ο πωλητής

κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και τα παίρνεις πίσω τα χρήματα σου

όλα τα παραπάνω δυστυχώς τα έχω διαβάσει και στην παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα να συμβαίνουν

στις αγγελίες

λέει ο άλλος κατάθεση

εγγύηση οι αξιολογήσεις μου...

λυπάμαι αλλά δεν είναι καμία εγγύηση οι αξιολογήσεις ενός χρήστη για να με πείσει να κάνω έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Κατάθεση μόνο στους γονείς σας και τη γυναίκα σας. Σε κανέναν άλλο. Αν είναι δυνατόν να αγοράζεις απο μαγαζιά αμφιβόλου προέλευσης με κατάθεσης. Μετά σας φταίει το μαγαζί που σας δαγκώνει. 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Για να καταλάβω, μέσα σε όλα αυτά μπλέκεται και το WorldMobile? 

Δεν ξερω αν εμπλεκεται και καλο ειναι να μην αναφερουμε αλλα μαγαζια περα του amobiles που αποδεδειγμενα 'δαγκωσε'  κοσμο. 

Ομως ειναι ενα μαγαζι με 58 αρνητικες κριτικες στο skroutz,  δεν μπορει να ειναι τυχαιο αυτο.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Για να καταλάβω, μέσα σε όλα αυτά μπλέκεται και το WorldMobile? 

σύμφωνα με τις "έρευνες" που έχουν κάνει συνομιλητές μας

όσα αναφέρονται είναι "ύποπτα"

επίσης μην ξεχνάτε μια λεπτομέρεια

αν κάτι είναι παράνομο δηλαδή απάτη - κομπίνα

η εταιρεία ή εταιρείες που κρύβονται πίσω από αυτό

θα έχουν ένα άτομο "τυχαίο" ορισμένο ως ιδιοκτήτη οποίος θα φαίνεται στο ΓΕΜΗ και στην ΑΑΔΕ αλλά ο πραγματικός ιδιοκτήτης θα είναι άλλος και πιθανόν να μην το μάθετε ποτέ.

γιατί αυτό το "τυχαίο" άτομο μπορεί να είναι αθώος αλλά μπορεί να είναι συνένοχος στην απάτη-κομπίνα άρα θα αναλάβει την ευθύνη και τελείωσε το πράγμα.

1 λεπτό πριν, godfather0991 είπε

Δεν ξερω αν εμπλεκεται και καλο ειναι να μην αναφερουμε αλλα μαγαζια περα του amobiles που αποδεδειγμενα 'δαγκωσε'  κοσμο. 

Ομως ειναι ενα μαγαζι με 58 αρνητικες κριτικες στο skroutz,  δεν μπορει να ειναι τυχαιο αυτο.

πολύ σωστή η παρατήρηση

αφήστε να αναφέρουν επωνυμίες κάποιοι άλλοι που το κάνουν επώνυμα και αντιπροσωπεύουν ότι αντιπροσωπεύουν

όπως έχω πει από την αρχή δυστυχώς το a-mobiles.gr δεν είναι ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο σίγουρα θα υπάρξουν και άλλα κρούσματα

μέχρι οι αγοραστές να αποκτήσουν καταναλωτική συνείδηση και μάθουν τα δικαιώματα τους (εκπαιδευτούν)

τότε μόνο οι πωλητές αυτού του είδους θα γίνουν είδος προς εξαφάνιση.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Δεν ξερω αν εμπλεκεται και καλο ειναι να μην αναφερουμε αλλα μαγαζια περα του amobiles που αποδεδειγμενα 'δαγκωσε'  κοσμο. 

Ομως ειναι ενα μαγαζι με 58 αρνητικες κριτικες στο skroutz,  δεν μπορει να ειναι τυχαιο αυτο.

Φίλε και το NETMOBILE.gr εμπλέκεται μέσα ;; Πάντως αυτό δεν εχει σχεδόν καθόλου αρνητικές κριτικές 😛😛, άντε τώρα να αποφασίσω αν θα παραγγείλω από εκεί η όχι , μου φενεται θα το ακυρώσω και θα το πάρω από tokinito.gr για αυτό είμαι σίγουρος ότι είναι αξιόπιστο ( θέλω να πιστεύω ) 😛

  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MASTER9800 είπε

Φίλε και το NETMOBILE.gr εμπλέκεται μέσα ;; Πάντως αυτό δεν εχει σχεδόν καθόλου αρνητικές κριτικές 😛😛, άντε τώρα να αποφασίσω αν θα παραγγείλω από εκεί η όχι , μου φενεται θα το ακυρώσω και θα το πάρω από tokinito.gr για αυτό είμαι σίγουρος ότι είναι αξιόπιστο ( θέλω να πιστεύω ) 😛

Κάνε το γιατί με τόσα ποστ που έχεις κάνει μας έχει πιάσει μια αγωνία.

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, MASTER9800 είπε

Φίλε και το NETMOBILE.gr εμπλέκεται μέσα ;; Πάντως αυτό δεν εχει σχεδόν καθόλου αρνητικές κριτικές 😛😛, άντε τώρα να αποφασίσω αν θα παραγγείλω από εκεί η όχι , μου φενεται θα το ακυρώσω και θα το πάρω από tokinito.gr για αυτό είμαι σίγουρος ότι είναι αξιόπιστο ( θέλω να πιστεύω ) 😛

Δεν μπορώ να σου πω από που θα αγοράσεις αλλά σκέψου το εξής:

Πόσο μεγάλη διαφορά είναι στην τιμή να αγοράσεις από πιο αξιόπιστα μαγαζιά και πόσο κοστολογείς τον χρόνο σου και την ταλαιπωρία που θα περάσεις αν σου συμβεί μια στραβή. Και να παραλάβεις, αν σου βγάλει πρόβλημα μετά ποιος εγγυάται ότι θα υπάρχει το μαγαζί κτλ.

Εγώ προσωπικά κινητά (στην ζωή μου είχα μόνο τρια) αγοράζω από επίσημο αντιπρόσωπο π.χ. το xiaomi που έχω το πήρα κατευθείαν από το mistore, υπήρχαν σαφέστατα και πιο φθηνά μαγαζιά στην Ελλάδα ή να το πάρω από Κίνα αλλά προτίμησα να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από διάφορες στραβές που μπορεί να τύχουν αν το αγόραζα αλλιώς.

Οπότε εσύ πρέπει να ζυγίσεις τα υπερ και τα κατα και να αποφασίσεις. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...