Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tgox είπε

μια ενημερωση για οσους καναμε καταθεση? ευχαριστω

για αμφισβήτηση της συναλλαγής που έκανες μέσω τραπεζικής κατάθεσης

αν και έχει γραφτεί εδώ

καταρχήν η δική μου συμβουλή είναι να μιλήσεις με την τράπεζα σου στα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης πελατών και να τους ρωτήσεις τι πρέπει να κάνεις (αυτοί θα ξέρουν σίγουρα να σε καθοδηγήσουν).

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, pasxaliskar είπε

 θελεις να το πεις παλι ? .. ειπες ηρθανε 2 τυποι (δλδ στο καταστηματα καταλαβαμε) .. πληρωσανε με καρτα... και απο τα στοιχεια που δωσανε στην a mobilε (ποιοι ? οι 2 τυποι η καποιος πελατης ?) κλεισανε ειστηρηρια για ινδια.. (ποιοι? οι 2 τυποι η καποιος αλλος) εχει καποια κενα για αυτο χαθηκαμε 

Ρε παλικαρε εάν αυτός δεν έχει pos και οι άλλοι έδωσαν τα στοιχεία των καρτών χύμα, αυτοί φταινε. Αλλά για να χρησιμοποιήσεις κάρτα χρειάζεται ισχυρή ταυτοποίηση = μήνυμα στο κινητο. Επομένως όταν έγινε η συναλλαγή για την αγορά των εισιτηρίων θα ερχόταν πιν στο τηλέφωνο του κατόχου της κάρτας. Το καθόμαστε και συζητάμε;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dsxls είπε

Στις παλιές κάρτες δεν ζητάει. Στη δική μου τουλάχιστον όχι. Βάζεις αριθμό, ccv και τέλος.. Ούτε μήνυμα ούτε τίποτα. Σε κάρτα Πειραιώς τουλάχιστον. Δεν ξέρω σε άλλες τραπεζες

σε όλες τις κάρτες πιστωτικές/χρεωστικές όλων των τραπεζών (αυτές που υποστηρίζουν ανέπαφες συναλλαγές) γιατί πιο παλιές δεν νομίζω να υπάρχουν σε ισχύ πλέον έχουν αλλάξει

είναι υποχρεωτική η αυστηρή πιστοποίηση

έτσι γίνετε αποστολή κωδικού μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό του κατόχου της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

αριθμό κάρτας - ημερομηνία λήξης - κωδικό ασφαλείας ή αλλιώς ccv βάζεις σε διαδικτυακές αγορές

αλλά και εκεί πλέον είτε η κάρτα σου είναι VISA είτε MASTERCARD τα συστήματα σου στέλνουν έξτρα κωδικό ασφαλείας στο κινητό τηλέφωνο

αλλιώς η συναλλαγή είναι σαν να μην έχει γίνει ποτέ.

αυτό είναι ευρωπαική οδηγία και προέρχεται από την Τράπεζα της Ελλάδος και από την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dsxls είπε

Στις παλιές κάρτες δεν ζητάει. Στη δική μου τουλάχιστον όχι. Βάζεις αριθμό, ccv και τέλος.. Ούτε μήνυμα ούτε τίποτα. Σε κάρτα Πειραιώς τουλάχιστον. Δεν ξέρω σε άλλες τραπεζες

Ετσι ακριβως ειναι. Και στις δικες μου καρτες ουτε sms κτλ. Αλφα. 

Απίστευτες ανακριβειες λεγονται 

  • Confused 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, james01gr είπε

Δεν ειναι θέμα καρτών το pin. Η εε εδώ και 1,5 μήνα απαιτεί ισχυρή ταυτοποίηση όταν κάνεις συναλλαγές με κάρτα. Αυτό σημαίνει μηνυμα στο κινητό. Οποίο κατάστημα δεν το διαθέτει, είναι παρανομο και τρώει πρόστιμο.

 Θέμα τράπεζας είναι και όχι καταστήματος.`

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, ikorolis είπε

σε όλες τις κάρτες πιστωτικές/χρεωστικές όλων των τραπεζών (αυτές που υποστηρίζουν ανέπαφες συναλλαγές) γιατί πιο παλιές δεν νομίζω να υπάρχουν σε ισχύ πλέον έχουν αλλάξει

είναι υποχρεωτική η αυστηρή πιστοποίηση

έτσι γίνετε αποστολή κωδικού μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό του κατόχου της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας

αριθμό κάρτας - ημερομηνία λήξης - κωδικό ασφαλείας ή αλλιώς ccv βάζεις σε διαδικτυακές αγορές

αλλά και εκεί πλέον είτε η κάρτα σου είναι VISA είτε MASTERCARD τα συστήματα σου στέλνουν έξτρα κωδικό ασφαλείας στο κινητό τηλέφωνο

αλλιώς η συναλλαγή είναι σαν να μην έχει γίνει ποτέ.

αυτό είναι ευρωπαική οδηγία και προέρχεται από την Τράπεζα της Ελλάδος και από την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα.

Ανεπαφη δικια μου, παλια καρτα αλλα ανεπαφη, καμια αυστηρή πιστοποίηση. 

Αλλο η θεωρεία και αλλο η πραγματικότητα. Ποιες οδηγίες, εδω δεν υπαρχει συμμόρφωση σε βασικα. 

Επεξ/σία από BladeRunner
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

 Θέμα τράπεζας είναι και όχι καταστήματος.`

Όχι δεν είναι θέμα τραπεζας. Η εε έδωσε οδηγίες για ισχυρή ταυτοποίηση στις τραπεζες. Οι τράπεζες το έστειλαν στα καταστήματα. Εάν το κατάστημα δεν έχει epos με ισχυρή ταυτοποίηση, η τράπεζα οφείλει να το κλεισπροφανωε εδώ η εθνική δεν το πρόσεξε και για αυτό έκλεισε το epos που είχε παραχωρήσει στο καταστημα όπως είπε ένας φίλος νωρίτερα. Στο περιβάλλον της τράπεζας δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, το κατάστημα δεν βλέπει όλα τα στοιχεία της κάρτας. Αυτά τα βλέπει μόνο η τράπεζα. Και δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τίποτα γιατί τα στοιχεία δεν είναι επαρκή.

Έχω ηλεκτρονικό κατάστημα φίλε. Ξέρω τι μου ζήτησαν και πως δεν θα δούλευα με κάρτα (=παράνομος) εάν δεν είχα epos με ισχυρή ταυτοποίηση όπως μου είχε ζητήσει η τράπεζα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BladeRunner είπε

Ανεπαφη δικια μου, παλια καρτα αλλα ανεπαφη, καμια αυστηρή πιστοποίηση. 

Αλλο η θεωρεία και αλλο η πραγματικότητα. Ποιες οδηγίες, εδω δεν υπαρχει συμμόρφωση σε βασικα. 

σε ισχύ...μου φαίνεται περίεργο φίλε μου (καθώς έχω κάρτες από όλες τις τράπεζες (Εθνική Τράπεζα - Mastercard , Τράπεζα Πειραιώς - Visa , Alpha Bank - Visa/Mastercard) και σε όλες μου έχει γίνει πρόσφατα ταυτοποίηση και με αυτήν ενεργοποιήθηκε η έξτρα ταυτοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος.

καθώς η έξτρα ταυτοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος (sms) είναι εξ ορισμού προκαθορισμένη από όλες τις ελληνικές τράπεζες μιας και είναι οδηγία που πρέπει να εφαρμοστεί.

για αυτό το λόγο (2019) ζητάνε την ταυτοποίηση των κατόχων που έχουν λογαριασμούς (με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Ανεπαφη δικια μου, παλια καρτα αλλα ανεπαφη, καμια αυστηρή πιστοποίηση. 

Αλλο η θεωρεία και αλλο η πραγματικότητα. Ποιες οδηγίες, εδω δεν υπαρχει συμμόρφωση σε βασικα. 

κι εμένα ακριβώς. Ανέπαφη. Δεν μου ζήταγε ποτέ πιστοποίηση. Τα γνωρίζω όλα αυτά για την ευρωπαική οδηγία αλλά μέχρι τώρα η καρτα μου δούλευε έτσι και δεν το είχα ψάξει. Κανονικά βέβαια δεν θα έπρεπε να μου επιτρέπει συναλλαγές αλλα τί να πω...

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ikorolis είπε

σε ισχύ...μου φαίνεται περίεργο φίλε μου (καθώς έχω κάρτες από όλες τις τράπεζες (Εθνική Τράπεζα - Mastercard , Τράπεζα Πειραιώς - Visa , Alpha Bank - Visa/Mastercard) και σε όλες μου έχει γίνει πρόσφατα ταυτοποίηση και με αυτήν ενεργοποιήθηκε η έξτρα ταυτοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος.

καθώς η έξτρα ταυτοποίηση μέσω γραπτού μηνύματος (sms) είναι εξ ορισμού προκαθορισμένη από όλες τις ελληνικές τράπεζες μιας και είναι οδηγία που πρέπει να εφαρμοστεί.

για αυτό το λόγο (2019) ζητάνε την ταυτοποίηση των κατόχων που έχουν λογαριασμούς (με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες)

Φιλε μου ενω μπηκαν καποια extra βηματα, σε ιντερνετικες συναλλαγες για πιστοποίηση, ισχύει αυτό, με sms pin και ενω ειχα εδω και χρονια ενεργοποιησει υπηρεσια με καθε συναλλαγή μου να ερχεται sms και mail, στις καρτες μου αν καποιος παρει αριθμο και cvv μπορει ανετα να κανει συναλλαγή. αυτο εννοω. οχι ιντερνετικα. αν καποιος έχει αυτα τα στοιχεία, μπορει να αγορασει ενα εισιτήριο πχ. 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Φιλε μου ενω μπηκαν καποια extra βηματα, σε ιντερνετικες συναλλαγες για πιστοποίηση, ισχύει αυτό, με sms pin και ενω ειχα εδω και χρονια ενεργοποιησει υπηρεσια με καθε συναλλαγή μου να ερχεται sms και mail, στις καρτες μου αν καποιος παρει αριθμο και cvv μπορει ανετα να κανει συναλλαγή. αυτο εννοω. οχι ιντερνετικα. αν καποιος έχει αυτα τα στοιχεία, μπορει να αγορασει ενα εισιτήριο πχ. 

Εμενα πάντως και ίντερνετικα μέχρι τώρα κανένα sms, κανένα μέιλ, καμία πιστοποίηση. Όνομα, αριθμός, ccv τέλος.. 

Επεξ/σία από dsxls
Δημοσ.

Βάζω στοιχημα ότι πολλοί που απαντούν δεν έχουν καταλαβει ακόμα ότι αναφέρεστε σε χρήση κάρτας για αγορά μέσω ίντερνετ και μόνο τότε θα ζητηθεί ταυτοποίηση με σμσ στο κινητό ενώ στο πος θα ζητηθεί το πιν ....

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ikorolis είπε

 

αν και δεν είναι δύσκολο στην χώρα μας να κηρύξει πτώχευση και να αλλάξει επωνυμία και αφμ και να συνεχίσει το έργο του...παραδείγματα πάρα πολλά....

Εχει αλλαξει το πτωχευτικο δικαιο από το 2016. Για να βαρεσεις πτώχευση πρεπει να εχεις... περιουσία! 

1 λεπτό πριν, dsxls είπε

Εμενα πάντως και ίντερνετικα μέχρι τώρα κανένα sms, κανένα μέιλ, καμία πιστοποίηση. Όνομα, αριθμός, ccv τέλος.. 

τα πάντα τα κανω με PayPal οπότε γλυτωνω ολα αυτα.

Αλλα 3-4 φορες που αναγκάστηκα να δωσω καρτα, τουλάχιστον στις μισες φορες ειχε τη νεα ταυτοποίηση. αλλά οχι ολες τις φορες. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, BladeRunner είπε

Εχει αλλαξει το πτωχευτικο δικαιο από το 2016. Για να βαρεσεις πτώχευση πρεπει να εχεις... περιουσία! 

επειδή βλέπω ότι είσαι ενημερωμένος αγαπητέ μου φίλε @BladeRunner πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που λες για την πτώχευση - νέα επωνυμία/αφμ

ρωτάω γιατί οι πληροφορίες μου σχετικά με μια άλλη "απάτη" που είναι γνωστή στο πανελλήνιο καθώς έχει γίνει ντόρος από τα ΜΜΕ , από ιστοσελίδες , από τον συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά από την ΕΕΤΤ και αναφέρομαι σε αυτήν που γίνεται μέσω γραπτών μηνυμάτων (sms) με χρέωση από πενταψήφια (που δεν έχει ζητήσει ο πελάτης/καταναλωτής)

δείχνει ότι οι εταιρείες που κρύβονται από πίσω κάνουν αυτό το κόλπο χρόνια τώρα

πτώχευση - αλλαγή επωνυμίας/αφμ και παίρνουν την άδεια λειτουργίας από την ΕΕΤΤ και μετά κάνουν σύμβαση με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

επειδή βλέπω ότι είσαι ενημερωμένος αγαπητέ μου φίλε @BladeRunner πόσο σίγουρος είσαι για αυτό που λες για την πτώχευση - νέα επωνυμία/αφμ

ρωτάω γιατί οι πληροφορίες μου σχετικά με μια άλλη "απάτη" που είναι γνωστή στο πανελλήνιο καθώς έχει γίνει ντόρος από τα ΜΜΕ , από ιστοσελίδες , από τον συνήγορο του καταναλωτή και φυσικά από την ΕΕΤΤ και αναφέρομαι σε αυτήν που γίνεται μέσω γραπτών μηνυμάτων (sms) με χρέωση από πενταψήφια (που δεν έχει ζητήσει ο πελάτης/καταναλωτής)

δείχνει ότι οι εταιρείες που κρύβονται από πίσω κάνουν αυτό το κόλπο χρόνια τώρα

πτώχευση - αλλαγή επωνυμίας/αφμ και παίρνουν την άδεια λειτουργίας από την ΕΕΤΤ και μετά κάνουν σύμβαση με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας

Ειμαι διαχειριστης Α φερεγγυότητας. Πριν λιγο πτωχευμενος μου έστειλε... mail απο τη νεα του εταιρια! εκανε το λαθος και τον εψαξα και εχει ανοιξει με νεο αφμ αλλη επιχειρηση ενω εκκρεμει η πτώχευση του! 

Εννοειται οτι αυτό που λες ισχύει στο 100% και το κάνουν ολοι. Παμε στους δικαστές τους λέμε τι κάνουν και λενε δεν μπορούμε να κανουμε τίποτα. 

Απλωσ εγω ειπα οτι πλέον για να κανεις πτώχευση, ακομα και αν θέλεις να κανεις τη κομπίνα με νεο αφμ, για να βγει απόφαση πτώχευσης πρεπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΘΆ να εχεις περιουσια ικανη για εκποιηση. 

Αλλιως δεν πτωχευεις πλεον με σκέτο αερα κοπανιστο. 

Επεξ/σία από BladeRunner
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...