Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ga25 είπε

Δεν ισχύει ... αντιθέτως... με την νέα οδηγία οι συναλλαγές αυτές έχουν ημερήσιο όριο 150 ευρώ 

άρα μπορείς να κάνεις πολλά 25άρια μέχρι όμως 150 ευρώ. Μετά τα 150 ζητάει pin 

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/5310228/to-orio-poy-mpainei-stis-anepafes-synallages-me-kartes

Αυτό έγραψα φίλε μου είδες που βιάζεσαι.

 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, kostpap είπε

Το όριο των €25, για κάθε ανέπαφη συναλλαγή, συνεχίζει να ισχύει. Για τις συναλλαγές έως και €25, δεν χρειάζεται να εισάγετε το ΡΙΝ σας. Θα χρειαστεί να το πληκτρολογήσετε μόλις το συνολικό ποσό των ανέπαφων συναλλαγών, χωρίς PIN, ξεπεράσει τα €150 (σωρευτικά).
https://www.ethnos.gr/oikonomia/56954_allazoyn-ola-stis-anepafes-synallages-ti-prepei-na-gnorizete-gia-pliromes-me-karta

Το έχω αναφέρει ήδη είδες που βιάζεσαι να σχολιάσεις

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Υπάρχει στην κορυφή κάθε σελίδας ένα σύντομο σημείωμα με το τι πρέπει οπωσδήποτε να τηρείτε, για να προστατεύσετε πρώτα και κύρια τους εαυτούς σας, ώστε να μην καταλήξετε απολογούμενοι στο τέλος σε μια υπόθεση όπου έχετε χίλια δίκια, και κατ' επέκταση να προστατεύσετε το χώρο που σας φιλοξενεί. 

Από το πρωί σβήνω ύβρεις, ενώ σας έχω εξηγήσει ήδη πως αυτή η συμπεριφορά δεν επιτρέπεται.

Σεβαστή η αγωνία σας (και είναι ο μόνος λόγος που εξακολουθούμε να ασχολούμαστε με ένα νήμα που μας δημιουργεί διαρκώς πρόβλημα με τον τρόπο που γράφουν πολλοί συμμετέχοντες), αλλά θεωρήστε την παρέμβαση αυτή ως την απολύτως τελευταία προειδοποίηση.

Κόσμια, ή θα κλειδωθεί και δεν πρόκειται να ανοίξει ξανά. 

 

  • Like 6
  • Sad 1
Δημοσ.

Ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία. Παρακαλώ κι εγώ με την σειρά μου για να μην κλείσει το νήμα να  γράφετε κόσμια.

Υπάρχει κάποιος που να βρίσκεται στο κατάστημα να μας ενημερώσει για το τι γίνεται;

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, djkokalis είπε

Ευχαριστούμε θερμά για την φιλοξενία. Παρακαλώ κι εγώ με την σειρά μου για να μην κλείσει το νήμα να  γράφετε κόσμια.

Υπάρχει κάποιος που να βρίσκεται στο κατάστημα να μας ενημερώσει για το τι γίνεται;

Μόλις ανέβασε ένα παλικάρι στο fb λέγοντας το ατ του τηλεφώνησε στο ατ Ελευσίνας και είπε ότι πρόκειται περί απάτης άνοιξε το μαγαζί τράβηξε τα λεφτά και άδειασε τους λογαριασμούς 

  • Sad 1
Δημοσ.

καλημερα, μολις βρηκα αυτο το θεμα και εγω ειμαι ενας απο αυτους που "δαγκωσε" με παραγγελια αξιας 600€ και μου κανει εντυπωση καθως με ετρεχαν και τους ετρεχα γιατι εκανα παραγγελια με τιμολογιο και χρειαστικαν καποια παραπανω εγγραφα,μου φανηκαν πολυ σωστοι αρχικα μιλαγα 2-3 μερες με τις κοπελες στο τηλεφωνο αλλα τελικα εκανα λαθος

 

Για την ωρα παω και εγω για μηνυση και μετα κατευθειαν στην Eurobank για να δω τι μπορω να σωσω 

  • Like 1
Δημοσ.

ωραια σημερα θα ακουσουμε και αλλα ψεμματα οτι ανοιξε το μαγαζι και δινουν κινητα με παραδοση κτππ και ολα οκ να χαιδεψουμε τα αυτακια

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, alexnen2019 είπε

ωραια σημερα θα ακουσουμε και αλλα ψεμματα οτι ανοιξε το μαγαζι και δινουν κινητα με παραδοση κτππ και ολα οκ να χαιδεψουμε τα αυτακια

Ε ναι ρε φίλε πως γίνεται αυτό δηλαδή . Οι μισοί να λένε ότι πήραν χρήματα πίσω ότι τους πήραν τηλέφωνο κλπ κλπ και οι μισοί ότι πρόκειται για απάτη . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Nikoss556 είπε

καλημερα, μολις βρηκα αυτο το θεμα και εγω ειμαι ενας απο αυτους που "δαγκωσε" με παραγγελια αξιας 600€ και μου κανει εντυπωση καθως με ετρεχαν και τους ετρεχα γιατι εκανα παραγγελια με τιμολογιο και χρειαστικαν καποια παραπανω εγγραφα,μου φανηκαν πολυ σωστοι αρχικα μιλαγα 2-3 μερες με τις κοπελες στο τηλεφωνο αλλα τελικα εκανα λαθος

Για την ωρα παω και εγω για μηνυση και μετα κατευθειαν στην Eurobank για να δω τι μπορω να σωσω 

Εγώ θα σου πρότεινα

1. Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου

2. Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή , γενική γραμματεία καταναλωτή

3. Καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος

4. Μήνυση στο αστυνομικό τμήμα.

 

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

καλησπερα στην ομαδα. ημουν και εγω ενας απο εσας. χθες πηγα απο το μαγαζι. δωσαμε στην υπαλληλο αρ. τραπεζης. μολις τωρα ειδα οτι μου επιστρεψανε τα λεφτα.

  • Like 3
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Η ιστοσελίδα του δουλεύει μια χαρά 

Δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση.

Δημοσ.

Όπως έγραψα κάπου στην αρχή του νήματος είμαι και εγώ ένας από αυτούς που παρήγγειλαν από το συγκεκριμένο μαγαζί μέσω πιστωτικής, ευτυχώς ένα σχετικά μικρό ποσό.

Θα αναφέρω κάποια χρήσιμα στοιχεία που ίσως βοηθήσουν κάποιους:

Μετά την αμφισβήτηση συναλλαγής που έκανα στην Τράπεζα επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί μου υπάλληλος από το τμήμα καρτών και με συμβούλεψε να ακυρώσω και να επανεκδώσω την πιστωτική. Μου είπε ότι επειδή υπάρχουν υπόνοιες απάτης δεν μπούμε να είμαστε σίγουροι σε τι έκταση έχει γίνει και αν τα στοιχεία της κάρτας έχουν υποκλαπεί ή όχι. Αν και δεν ήταν απαραίτητο εγώ το έκανα καθώς η διαδικασία γίνεται τηλεφωνικά και η νέα κάρτα βγαίνει σε 5 εργάσιμες. Η κάρτα έχει διαφορετικό νούμερο αλλά είναι συνέχεια της προηγούμενης, δηλαδή όλες οι δόσεις και εκκρεμότητές μεταφέρονται, εκτός από τις πάγιες εντολές.

Σχετικά με την πληροφορία που διακινείται να σημειώσω ότι αυτό είναι ένα δημόσιο νήμα και μπορεί να το βλέπει και να συμμετέχει ο καθένας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που μπορεί να συμμετείχαν στην ενδεχόμενη απάτη. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει συμφέρον να «θολωθούν τα νερά» και να αποπροσανατολιστεί η συζήτηση, γι΄ αυτό θα πρέπει να φιλτράρουμε καλά το τι γράφεται εδώ. Είναι προφανές ότι δεν γνωρίζουμε με τι σκοπό γράφει ο καθένας αυτό που γράφει.

Σε κάθε περίπτωση όλοι οι πελάτες που έχουν πληρώσει και δεν έχουν παραλάβει θα πρέπει να κάνουν άμεσα (αν δεν το έχουν κάνει ήδη) όλα τα βήματα που έχουν αναφερθεί εδώ πολλές φορές χωρίς να περιμένουν μήπως και ο κακός λύκος μετανοήσει.

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, nm2570 είπε

καλησπερα στην ομαδα. ημουν και εγω ενας απο εσας. χθες πηγα απο το μαγαζι. δωσαμε στην υπαλληλο αρ. τραπεζης. μολις τωρα ειδα οτι μου επιστρεψανε τα λεφτα.

Θετικό νέο. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...