Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, Valdazzar said:

Θα μας τρελανετε μερικοι! Ειναι δυνατον να λενε καποιοι ας κλειδωθει ενω προσπαθουμε να βρουμε καποια λυση;

Η λύση δεν θα δοθεί μέσα από το insomnia... 

  • Like 3
  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, billdanos είπε

Η λύση δεν θα δοθεί μέσα από το insomnia... 

Εννοείται πως η λύση θα δοθεί μεταξύ πελάτη και επιχείρησης. 
Το παρόν forum είναι για ενημέρωση.

Ευχαριστώ πολύ το insomnia που μας παρέχει τον χώρο για να ενημερώνουμε και να ενημερωνόμαστε. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Valdazzar είπε

Θα μας τρελανετε μερικοι! Ειναι δυνατον να λενε καποιοι ας κλειδωθει ενω προσπαθουμε να βρουμε καποια λυση;

Λύσεις δεν θα βρείτε μέσα από καμία δημόσια ιστοσελίδα (φόρουμ) που λέγεται insomnia.gr ή Facebook

καθώς όπως είσαι εσύ νέο μέλος έτσι είναι και άλλοι που λένε ότι πήραν τα χρήματα πίσω ή το προιόν και συνεχώς γίνεται μια ανακύκλωση χωρίς κανένα νόημα

νέο μέλος (πιστοποιημένο) είναι και η επιχείρηση/κατάστημα που αναλώνεται σε ανακοινώσεις εδώ πέρα για παράδοση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων αντί να δείξει με πράξεις ότι είναι σωστός επαγγελματίας που απλά έκανε μια λάθος επιλογή/εκτίμηση/διαχείριση.

υπάρχουν άλλα μέλη που λένε για λιντσαρίσματα και τραμπουκισμούς ή εκτοξεύουν ύβρεις , χαρακτηρισμούς , απειλές (πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν τους ίδιους ως κατηγορούμενους στα δικαστήρια αντί για τους πραγματικά ενόχους (αν υπάρχουν) της υπόθεσης.)

Λύσεις σας έχουν προταθεί με απλά βήματα (μερικές έχουν κόστος άλλες είναι δωρεάν) αλλά σίγουρα θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από σας (εμπειρία/γνώσεις).

όσο καθυστερείτε να ξέρετε ότι είναι εις βάρος σας

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Καλημερα,

Ευχομαι σε ολους να υπαρξει θεια δικη, με τοση συγχηση που εχει επικρατησει μακαρι μερικοι να παραλαβετε και συσκευη αλλα και λεφτα στον λογαριασμο σας.. !!!

Μεγαλη ψυχολογικη και ψυχικη κουραση και ειδικα τετοιες ημερες..

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Λύσεις δεν θα βρείτε μέσα από καμία δημόσια ιστοσελίδα (φόρουμ) που λέγεται insomnia.gr ή Facebook

καθώς όπως είσαι εσύ νέο μέλος έτσι είναι και άλλοι που λένε ότι πήραν τα χρήματα πίσω ή το προιόν και συνεχώς γίνεται μια ανακύκλωση χωρίς κανένα νόημα

νέο μέλος (πιστοποιημένο) είναι και η επιχείρηση/κατάστημα που αναλώνεται σε ανακοινώσεις εδώ πέρα για παράδοση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων αντί να δείξει με πράξεις ότι είναι σωστός επαγγελματίας που απλά έκανε μια λάθος επιλογή/εκτίμηση/διαχείριση.

υπάρχουν άλλα μέλη που λένε για λιντσαρίσματα και τραμπουκισμούς ή εκτοξεύουν ύβρεις , χαρακτηρισμούς , απειλές (πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν τους ίδιους ως κατηγορούμενους στα δικαστήρια αντί για τους πραγματικά ενόχους (αν υπάρχουν) της υπόθεσης

Λύσεις σας έχουν προταθεί με απλά βήματα (μερικές έχουν κόστος άλλες είναι δωρεάν) αλλά σίγουρα θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από σας (εμπειρία/γνώσεις).

όσο καθυστερείτε να ξέρετε ότι είναι εις βάρος σας

Πάντως εγώ που ρώτησα τη τράπεζα από το τηλέφωνο μου είπαν ότι το περιθώριο για να καταθέσω τη αίτηση αμφισβήτησης είναι πολύ μεγάλο και ότι δεν θα έχω πρόβλημα. Όποτε μην πανικοβάλεις το κόσμο αν δεν εισαι σίγουρος για αυτό που λες. Εκτός και αν εννοείς όσους αγόρασαν με τραπεζική κατάθεση. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jzago είπε

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά και εγώ αυτό πιστεύω . Τόσες αναποδιές μαζεμένες τους έτυχαν ; Τηλέφωνα δεν απαντάνε λίγοι έλαβαν email ,2-3 πήραν κινητά ,2-3 λεφτά . Γαμησετα και άφησε τα έχει γίνει το θέμα 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jzago είπε

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

Το αν θα παραλάβει κάποιος άλλος δεν έχει σχέση με το δικό σου δέμα. Προσωπικά αν με αφορούσε το θέμα θα είχα κάνει ήδη τις απαραίτητες ενέργειες να προστατέψω τα διακαιώματα μου χωρίς να με νοιάζει ως καταναλωτή γιατί προέκυψε η καθυστέρηση. Ειδικά αν με είχαν διαβεβαιώσει κιόλας ότι η παραγγελία μου είχε σταλεί πριν Χ μέρες και ακόμα δεν έλαβα τίποτα. Όταν έχεις χρηματικές δοσοληψίες κρίνεις με βάση το αποτέλεσμα. Δεν σε αφορά το στόρυ του πως και γιατί καθώς αγόρασες προϊόν και όχι στόρυ.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jzago είπε

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

δεν λεει κατι. και γω στο παρελθον εχω ρωτησει και μου εχει πει δν εχουμε κατι ενω ειχανε (το ήξερα, το εβλεπα πισω στην αποθηκη).. τεμπελιαζουν να ασχοληθουν σοβαρα ,με ενα ονομα που να το βρεις εαν δν εχεις tracking number.. και αλλο που μου εχει τυχη ειναι ενω εδινα ονομα δεν το εβρισκε γιατι πριν το ονομα ειχε εναν κωδικό ..

δν λεω οτι στο στειλανε η οχι αυτο δν το ξερω αλλα δν ειναι 100% πηγη μια ραντομ υπαλληλος στην acs που σου ειπε εψαξε ...

Δημοσ.

Αυτο με την acs ισχυει, σε εμενα εχει τυχει 2 φορες να περιμενω δεμα, να παιρνω να ρωταω που βρισκεται , η υπαλληλος να μου απανταει οτι δεν το εχουν στειλει και την ιδια ημερα μετα απο 2 ωρες το δεμα να ειναι στην πορτα μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jzago είπε

Πάντως εγώ που ρώτησα τη τράπεζα από το τηλέφωνο μου είπαν ότι το περιθώριο για να καταθέσω τη αίτηση αμφισβήτησης είναι πολύ μεγάλο και ότι δεν θα έχω πρόβλημα. Όποτε μην πανικοβάλεις το κόσμο αν δεν εισαι σίγουρος για αυτό που λες. Εκτός και αν εννοείς όσους αγόρασαν με τραπεζική κατάθεση. 

δεν έχω σκοπό να πανικοβάλλω κανέναν όπως έχω πει δεν είμαι πελάτης της συγκεκριμένης επιχείρησης/καταστήματος (μέχρι τώρα έχω σωστή κρίση επιλογής επιχείρησης/καταστήματος που αγοράζω πράγματα) αν τύχει κάτι τότε εφαρμόζω τα 1-2-3-4-5 και λύνω το πρόβλημα.

απλά λέω ότι κινήσεις έχετε να κάνετε θα πρέπει να τις κάνετε το συντομότερο

υπάρχει χρονικό περιθώριο για όλες τις κινήσεις

όσο περνάει χρόνος χωρίς να τον αξιοποιείται είναι εις βάρος σας και υπέρ της άλλης πλευράς

γιατί σκέψου το εξής απλό που μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε

"Υποθετικό σενάριο"

Η επιχείρηση/κατάστημα/ είναι απατεώνας και ο σκοπός της υποτιθέμενης προσφοράς να ήταν να μαζέψει χρήματα , να κηρύξει πτώχευση/κλείσει την επιχείρηση/κατάστημα και να πάει διακοπές σε άγνωστο μέρος

άρα η οποιαδήποτε από τις δύο μηχανές αναζήτησης να έχει δίκιο για την αποβολή της επιχείρησης/καταστήματος

και εσείς οι πελάτες/καταναλωτές να γράφατε σε μια ιστοσελίδα (φόρουμ) ή στο facebook λέγοντας την ιστορία σας

αντί να κινηθείτε άμεσα και να κάνετε τις ανάλογες κινήσεις που θα απέτρεπαν στην επιχείρηση/κατάστημα να ολοκληρώσει την απάτη.

όλα τα παραπάνω εννοείται δεν έχουν σχέση με το a-mobiles.gr είναι ένα υποθετικό σενάριο που θα μπορούσε να συμβεί.

νομίζω ότι όλοι/ες έχετε διαβάσει ανάλογες περιπτώσεις είτε σε αυτήν την ιστοσελίδα είτε αλλού δημοσιευμένα στο διαδίκτυο.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Όσοι έχουν πληρώσει μέσω κάρτας είναι καλυμμένοι από την τράπεζα με την διαδικασία της αμφισβήτησης συναλλαγής. 

Εχθές μίλησα εκ νέου με την τράπεζα Πειραιώς και ρώτησα τι γίνεται εάν μία συναλλαγή πληρωθεί μεν με κάρτα αλλά ο έμπορας εξαφανιστεί. Σύμφωνα με όσα μου είπαν,  το ποσό της συναλλαγής καλύπτεται από την τράπεζα του εμπόρου, δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση την εθνική τράπεζα. 

Αυτό όμως ΜΟΝΟ για πληρωμές με κάρτα. 
Για εμβάσματα - καταθέσεις μετρητών σε λογαριασμό ή και πληρωμές αντικαταβολής σε εταιρία κούριερ, η τράπεζα δεν αναμιγνύεται. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, patclo είπε

Το αν θα παραλάβει κάποιος άλλος δεν έχει σχέση με το δικό σου δέμα. Προσωπικά αν με αφορούσε το θέμα θα είχα κάνει ήδη τις απαραίτητες ενέργειες να προστατέψω τα διακαιώματα μου χωρίς να με νοιάζει ως καταναλωτή γιατί προέκυψε η καθυστέρηση. Ειδικά αν με είχαν διαβεβαιώσει κιόλας ότι η παραγγελία μου είχε σταλεί πριν Χ μέρες και ακόμα δεν έλαβα τίποτα. Όταν έχεις χρηματικές δοσοληψίες κρίνεις με βάση το αποτέλεσμα. Δεν σε αφορά το στόρυ του πως και γιατί καθώς αγόρασες προϊόν και όχι στόρυ.

Είπαμε οι ενέργειες θα γίνουν. Δεν χάνω τίποτα να περιμένω όπως με διαβεβαίωσε η τράπεζα. 
Για μένα προσωπικά σήμερα είναι η 16 εργάσιμη μετά τη παραγγελία μου. Σήμερα τους έστειλα και νέο mail  για να το καταθέσω και αυτό στη τράπεζα σαν απόδειξη ότι είναι άφαντοι. Τους είχα στείλει και πριν 2 ημέρες και φυσικά δεν απάντησαν. 

Επεξ/σία από jzago
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostpap είπε

Όσοι έχουν πληρώσει μέσω κάρτας είναι καλυμμένοι από την τράπεζα με την διαδικασία της αμφισβήτησης συναλλαγής. 

Εχθές μίλησα εκ νέου με την τράπεζα Πειραιώς και ρώτησα τι γίνεται εάν μία συναλλαγή πληρωθεί μεν με κάρτα αλλά ο έμπορας εξαφανιστεί. Σύμφωνα με όσα μου είπαν,  το ποσό της συναλλαγής καλύπτεται από την τράπεζα του εμπόρου, δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση την εθνική τράπεζα. 

Αυτό όμως ΜΟΝΟ για πληρωμές με κάρτα. 
Για εμβάσματα - καταθέσεις μετρητών σε λογαριασμό ή και πληρωμές αντικαταβολής σε εταιρία κούριερ, η τράπεζα δεν αναμιγνύεται. 

πολύ σωστά

αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας γίνεται μόνο για συναλλαγές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

εμβάσματα / καταθέσεις χρημάτων σε λογαριασμό ή αντικαταβολή

δεν εμπλέκεται η τράπεζα

και για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω γίνεται μόνο με ένδικα μέσα (δικαστήρια/δικηγόροι)

Δημοσ.

Δυστυχώς η επικοινωνία με το κατάστημα συνεχίζει να είναι όχι προβληματική, αλλά ανύπαρκτη. Το μοναδικό που υπάρχει είναι αυτό το απόλογητικό μήνυμα που εστάλη χθες το βράδυ. Από εκεί και έπειτα καμία απάντηση. Προφανώς οποίος δεν περάσει από το κατάστημα ώστε να ακυρώσει την παραγγελία του και να απαιτήσει επιστροφή των χρημάτων του δεν θα εξυπηρετηθεί. Το θέμα έχει περιπλακει πολύ, οι άνθρωποι έχουν στριμωχτει με ο, τι έχουν συμφωνήσει με τον προμηθευτή τους και εμείς είμαστε στη μέση. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...