Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, vorlon είπε

Η δουλεία των μεταφορικων εταιρειων ειναι να μεταφέρουν προιόντα. Αν δεν μπορουν ας κλείσουν, ελευθερη αγορά έχουμε. Ξέρανε τι έγινε τον Μαρτιο και τον Απρίλιο και δεν έκαναν τίποτα. Εγώ σαν καταναλωτής θέλω να μου φέρουν πχ το 1 βιβλίο που αγόρασα ή το ένα στυλο. Η δουλεία τους είναι, απλα πραγματα. Να παρουν υπαλλήλους, να κανουν υπερωρίες προσωπικά ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Δικο τους προβλημα είναι να τηρήσουν τις προθεσμίες παράδοσης οχι δικό μου. ΑΣ ΚΟΨΟΥΝ TON ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ.

To να κόψουν τον λαιμό τους δεν θα φέρει το δέμα σπίτι σου, περισσότερο προσωπικό χρειάζονται και οχήματα, δηλαδή έξοδα, εκεί είναι το πρόβλημα. Όπως έγραψες έχουμε ελεύθερη αγορά για αυτό και υπάρχουν τόσες διαφορετικές εταιρίες ταχυμεταφοράς, έχουμε δηλαδή «υγιή ανταγωνισμό», αυτό όμως θα έπρεπε να σε προβληματίσει, πως γίνεται με τόσο ανταγωνισμό να έχουμε τόσο άθλιες υπηρεσίες;;; Στον ιδιωτικό τομέα αυτή τη στιγμή που μιλάμε επικρατεί ζούγκλα, χαμηλοί μισθοί, κακές συνθήκες εργασίας. Όπως δεν ενδιαφέρει τον πράκτορα αν θα του φύγει ένα κουτί (κούριερ) έτσι δεν ενδιαφέρει και τον εργαζόμενο γιατί μπορεί να βρει πανεύκολα δουλειά στην εστίαση.

Όσο κι αν δεν μας αρέσει αυτό κι όσο μπανάλ κι αν ακούγεται τα πάντα ξεκινάνε απ΄το κράτος, για αυτό και θεσπίζονται νόμοι για να προστατεύουν και τους εργαζόμενους και τους εργοδότες και τους καταναλωτές.

Το καρτέλ που έχουν στίσει στα καρτοκινητά και δεν έχει κουνηθεί φύλλο τα λέει όλα. Αν δεν ξοδέψεις το υπόλοιπό σου σε ευρώ μέσα σε 2-3 μήνες "λήγει"!!! Το γάλα και η μαγιονέζα λήγουν...

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, MTX είπε

κανεις λάθος για τα ΕΛΤΑ έτσι πίστευα και εγώ αλλα έχει τις καλύτερες υπηρεσίες και τιμές , άμα πας το δέμα στο κατάστημα τις περιοχής η στο ταχυδρομείο που έχει μέσα και κούριερ και το παραλάβει και ο άλλος από το κατάστημα είναι μιση τιμή , απλά δέματα είναι μέχρι 7 ευρώ και την επομενη μέρα είναι στο κατάστημα το δέμα , ολόκληρο υπολογιστή έστειλα από Αθηνα Ζάκυνθο με 18 ευρώ , τι στιγμή που η ανταγωνιστές μου ζητούσαν μέχρι και 70 ευρώ , απόδο και πέρα να προτιμάς τα ΕΛΤΑ μπας και στρώσουν τα αλλα τα λαμόγια , εγώ οποιος δεν μου στείλει με ΕΛΤΑ πλέον δεν συνεργάζομαι μαζί του ειδικά όταν είμαι παραλήπτης , όταν είναι ο άλλος παραλήπτης δεν με νοιάζει ας προτιμήσει οποια εταιρία θέλει

Τα ελτα εχουν αυτο το καλο ναι . αν πας να στηλεις κατι σου παιρνει 6 ευρω για παραλαβη απο το καταστημα αν θες να παει 9.40 μεχρι 2 κιλα  ειναι το ελαχιστο μιλαω σαν ιδιωτης οχι eshop.Οι αλλοι δε το κανουν αυτο θα σε βαρεσουν στο σταυρο και παραλαβη απο το καταστημα να τους πεις παλι θα σε βαρεσουν. Btw υπαρχουν και αλλες "μικρες" εταιρειες οπως η Red courier και η Courier center και easy mail. Γ αυτες δεν εχω ακουσει κατι εχουν τον ποιο ελαχιστο φορτο και δουλεια απο ολες. αλλα αυτες δουλευον μονο τοπικα αθηνα και θες/νικη.Για δεματα σε αλλες πολεις τα προωθουν μαλλον στις μεγαλες εταιρειες .

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
1 hour ago, Basilhs1982 said:

Ρε παιδιά όλοι όσοι δουλεύουν στις ταχυμεταφορές απ΄τον αποθηκάριο μέχρι τον άνθρωπο που θα έρθει να σου χτυπήσει το κουδούνι είναι μισθωτοί, κακοπληρωμένοι, σε κακές συνθήκες εργασίας. Λόγο της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου την τελευταία δεκαετία που συνέπεσε μαζί με την οικονομική κρίση μη ψάχνετε να βρείτε ποιότητα υπό αυτές τις συνθήκες πόσο μάλλον τώρα με την καραντίνα που έχει αυξηθεί κατακόρυφα ο αριθμός ημερήσιας παράδοσης. Τους βλέπεις κάθε μέρα στο δρόμο που οδηγούν σαν τρελοί με τα μηχανάκια για να προλάβουν και προφανώς για να σχολάσουν και στην ώρα τους. Σιγά μη κάτσει ο άλλος να αρρωστήσει για μια δουλειά που δεν του προσφέρει ούτε καλές αποδοχές ούτε μελλοντική ασφάλεια. Εννοείται ότι δεν τους δικαιολογώ που παίζουν μπάλα με τα δέματα, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω.

Όπως κράζουμε τις Apple/Microsoft/Sony/Nvidia/AMD/Asus/Gigabyte/MSI/Creative/Πλαίσιο/Eshop/Κωτσόβολο/Mediamarkt/Public/Cosmote/Vodafone/Wind/Forthnet/κτλπ, έτσι κράζουμε  και  τις εταιρείες courier.

Σε κανένα από τα topics που έχουμε κράξει και συνεχίζουμε να κράζουμε αυτές τις εταιρείες, δεν βγαίνει κάποιος (στην συντριπτική πλειοψηφία) να υπερασπιστεί τους υπαλλήλους, γιατί υποθέτω ότι καταλαβαίνει πως δεν "στοχεύουμε" αυτούς, αλλά αυτούς που παίρνουν αποφάσεις, άρα δεν χρειάζεται να υπάρξει κάποια υπεράσπιση.

Για κάποιο λόγο όμως αυτό δεν συμβαίνει στην  περίπτωση των courier και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Ίσως επειδή γράφουμε "courier" και κάποιοι νομίζουν ότι κράζουμε τον διανομέα αντί για την εταιρεία γενικότερα που έχει αποφασίσει για λόγους κόστους να "συντηρεί" αυτή την κατάσταση? 

  • Like 3
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι υπερασπίζονται τις τραγικές εταιρείες κούριερ δεν πιστεύω ότι είναι απλοί υπάλληλοι. Ποιος υπάλληλος νοιάζεται πραγματικά για το τι εικόνα έχει η εταιρεία στον κόσμο; Δικιά του είναι;

Οπότε για εκείνους που γράφουν εδώ και 100 σελίδες υπέρ των εταιρειών αυτών, κρατάτε μια πισινή.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

UPS και DHL, σε αυτη την σειρα, μακραν οι καλυτερες εταιρειες στον χωρο.

Ολα τα αλλα δυστυχως ειναι για τα μπαζα (και η Fedex/ΤΝΤ ηταν καλη μεχρι που εδωσαν την μεταφορα στην Orbit και τα πραγματα εγιναν τραγικα).

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thresh είπε

Όπως κράζουμε τις Apple/Microsoft/Sony/Nvidia/AMD/Asus/Gigabyte/MSI/Creative/Πλαίσιο/Eshop/Κωτσόβολο/Mediamarkt/Public/Cosmote/Vodafone/Wind/Forthnet/κτλπ, έτσι κράζουμε  και  τις εταιρείες courier.

Σε κανένα από τα topics που έχουμε κράξει και συνεχίζουμε να κράζουμε αυτές τις εταιρείες, δεν βγαίνει κάποιος (στην συντριπτική πλειοψηφία) να υπερασπιστεί τους υπαλλήλους, γιατί υποθέτω ότι καταλαβαίνει πως δεν "στοχεύουμε" αυτούς, αλλά αυτούς που παίρνουν αποφάσεις, άρα δεν χρειάζεται να υπάρξει κάποια υπεράσπιση.

Για κάποιο λόγο όμως αυτό δεν συμβαίνει στην  περίπτωση των courier και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί. Ίσως επειδή γράφουμε "courier" και κάποιοι νομίζουν ότι κράζουμε τον διανομέα αντί για την εταιρεία γενικότερα που έχει αποφασίσει για λόγους κόστους να "συντηρεί" αυτή την κατάσταση? 

Κομίζω Γλαύκα εις Αθήνας. Μα το πρόβλημα εννοείται ότι δεν είναι ο υπάλληλος (εκτός από εξαιρέσεις) αυτό συζητάμε, ασχέτως που ορισμένοι ξεσπάνε πάνω τους για τις πολιτικές και τις υπηρεσίες που εφαρμόζει και προσφέρει η εκάστοτε εταιρία. Το ερώτημα παραμένει, ελεύθερη αγορά, υγιής ανταγωνισμός, πολλές επιλογές, αλλά κάκιστες υπηρεσίες, γιατί;;; Το ίδιο ισχύει και σε άλλους τομείς πχ τηλεπικοινωνίες όπως ανέφερα πιο πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Salvation81 είπε

UPS και DHL, σε αυτη την σειρα, μακραν οι καλυτερες εταιρειες στον χωρο.

Και η DHL χαρτάκια μου φέρνει και στο τηλέφωνο αρνείται 2η προσπάθεια - και καλά - παράδοσης. Γτπ

Από UPS δεν έχω κάποια φρέσκια απογοήτευση.

Επεξ/σία από randomcat
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
40 minutes ago, Basilhs1982 said:

Μα το πρόβλημα εννοείται ότι δεν είναι ο υπάλληλος (εκτός από εξαιρέσεις) αυτό συζητάμε, ασχέτως που ορισμένοι ξεσπάνε πάνω τους για τις πολιτικές και τις υπηρεσίες που εφαρμόζει και προσφέρει η εκάστοτε εταιρία. 

Για κάποιο λόγο όμως όπως είδες κι από το post που quotαρα, υπάρχει η παρεξήγηση ότι κατηγορούμε κι αυτούς, πράγμα που δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, randomcat είπε

Και η DHL χαρτάκια μου φέρνει και στο τηλέφωνο αρνείται 2η προσπάθεια - και καλά - παράδοσης. Γτπ

Λιγο δυσκολο, το εχω ξαναπει, ενω ολες οι "Ελληνικες" κουριερ εχουν αποθηκες σε τοπικο επιπεδο η DHL και η UPS ειναι αν θυμαμαι καλα κοντα στο αεροδρομιο οποτε να ερθει μεχρι σπιτι σου απλα για να σου βαλει το χαρτακι δεν παιζει. Τωρα αυτο που λες αρνουνται 2η προσπαθεια εμενα εχουν και και 3 προσπαθειες οποτε δεν καταλαβαινω τι εννοεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Λιγο δυσκολο, το εχω ξαναπει, ενω ολες οι "Ελληνικες" κουριερ εχουν αποθηκες σε τοπικο επιπεδο η DHL και η UPS ειναι αν θυμαμαι καλα κοντα στο αεροδρομιο οποτε να ερθει μεχρι σπιτι σου απλα για να σου βαλει το χαρτακι δεν παιζει. Τωρα αυτο που λες αρνουνται 2η προσπαθεια εμενα εχουν και και 3 προσπαθειες οποτε δεν καταλαβαινω τι εννοεις.

Μα δεν τα παίρνω από αποθήκες που γράφουν "DHL" απ' έξω. Τα δέματα και τα χαρτάκια τους είναι "DHL" αλλά σε παραπέμπουν να παραλάβεις από μικρές κούριερ με τις οποίες συνεργάζονται.

Το καλοκαίρι αγόρασα ένα βαρύ κουτί υπολογιστή από Γερμανία (caseking.de) το οποίο ήρθε με DHL. Μου άφησαν το γνωστό κίτρινο χαρτάκι τους που έγραφε για αδυναμία παράδοσης. Έγραφε επίσης ότι το κουτί μου βρίσκεται στην τάδε οδό σε κάποια GOLDWIND courier και ότι μπορώ να καλέσω την DHL στο τάδε νούμερο για νέο ραντεβού παράδοσης (έχω κρατήσει το χαρτάκι εάν θες φωτογραφία για να πειστείς), αλλά μάλλον το γράφουν απλά για να είναι καλυμμένοι νομικά. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι δεν πρόκειται να το ξαναφέρουν και ότι πρέπει να πάω εγώ πλέον να το πάρω. Δεν είναι η πρώτη φορά που με στέλνουν σε συνεργάτες τους για να πάρω κάτι που δεν μου έφεραν ποτέ.

Edit: Ο υπάλληλος της Goldwind ομολόγησε και ο ίδιος ότι η DHL γα**έται και δεν φέρνει αρκετά πράγματα και μου είπε ότι πρέπει να αισθάνομαι και τυχερός διότι αν τα έφερνε all the way θα έπρεπε να είχα πληρώσει πολύ παραπάνω (???)...

Επεξ/σία από randomcat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, MTX είπε

το θέμα είναι απλό ένα μηχανάκι μοιράζει 80-100 χαρτάκια εύκολα σε 8 ώρες , δέματα δεν μπορεί να μοιράσει πάνω από 25 , αν πούμε ότι θέλει τολάχιστον 10-15 λεπτά για κάθε πελάτη , απλή λογική

Επειδη βλεπω και γραφεται συχνα αυτη η θεωρια,κανεις δε θελει 10-15 λεπτα για να δωσει δεμα,πας,χτυπας,αφηνεις το δεμα και πας στο επομενο,το οποιο ειναι 2-3 λεπτα πιο κατω.

Εγω σε κεντρικο  δρομολογιο εχω παραδωσει 110 δεματα στο 6ωρο  και μετα ειχα και χρονο για να περιμενω να μου ερθουν ειδοποιησεις για παραλαβες,οποτε αφηστε τις "λογικες" σας. 

Σε πιο αραιοκατοικημενη περιοχη εχω διακινησει ( παραδοσεις/αγνωστες διευθυνσεις/απων/θα περασουν ) 100 στο 8ωρο.

Αυτα που γραφεις εσυ δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα. 80 δεματα παραδιδουν ΑΝΕΤΑ  τα αυτοκινητα στο 6ωρο,ποσο μαλλον τα μηχανακια.

Τωρα για τα χαρτακια, ειναι ανετα πανω απο 250,αν η δουλεια του ειναι να μοιραζει πιο πολλα χαρτακια παρα δεματα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, apos2008 είπε

Τα ελτα εχουν αυτο το καλο ναι . αν πας να στηλεις κατι σου παιρνει 6 ευρω για παραλαβη απο το καταστημα αν θες να παει 9.40 μεχρι 2 κιλα  ειναι το ελαχιστο μιλαω σαν ιδιωτης οχι eshop.Οι αλλοι δε το κανουν αυτο θα σε βαρεσουν στο σταυρο και παραλαβη απο το καταστημα να τους πεις παλι θα σε βαρεσουν. Btw υπαρχουν και αλλες "μικρες" εταιρειες οπως η Red courier και η Courier center και easy mail. Γ αυτες δεν εχω ακουσει κατι εχουν τον ποιο ελαχιστο φορτο και δουλεια απο ολες. αλλα αυτες δουλευον μονο τοπικα αθηνα και θες/νικη.Για δεματα σε αλλες πολεις τα προωθουν μαλλον στις μεγαλες εταιρειες .

η μία από αυτές συνεργάζεται με τα ΕΛΤΑ κούριερ και μία άλλη με την acs. το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει εξοπλισμός και προσωπικό.

έχω eshop και δημιουργούνται πρόβληματα και με 2 κούριερ που συνεργάζομαι. έως ένα σημείο είναι θέμα καταστημάτων αλλά με τις κούριερ που δουλεύω καμία από αυτές δεν έχει αυξήσει το προσωπικό της τον τελευταίο χρόνο (που έχει ανέβει το ηλεκτρονικό εμπόριο έτσι και αλλιώς και χωρίς τον ιό) με αποτέλεσμα σε δύσκολες περιόδους τα δέματα να κολλάνε και μερικά περνάνε την εβδομάδα για παράδοση στην Αθήνα. μία από αυτές είχε προσλάβει ταξί(!!!) για την παράδοση των δεμάτων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. όμως τον επόμενο μήνα θα τραβήξουν μεγαλύτερο ζόρι καθώς τα Χριστούγεννα ο κόσμος αγοράζει παραδοσιακά πολλά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι θέμα χρόνου να μπει καινούργιος παίχτης στην αγορά λογικά το skoutz κάτι θα ετοιμάζει , πριν τον covid ο κόσμος απλά έψαχνε τα ποιο φθηνά μεταφορικά τώρα με τον χαμό που έχει επικρατήσει πιστεύω ότι αν έχει επιλογή για ακριβότερα αλλά από σοβαρή εταιρία με σωστές υπηρεσίες θα την διαλέξει, τουλάχιστον για ακριβές παραγγελίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, james01gr είπε

η μία από αυτές συνεργάζεται με τα ΕΛΤΑ κούριερ και μία άλλη με την acs. το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει εξοπλισμός και προσωπικό.

έχω eshop και δημιουργούνται πρόβληματα και με 2 κούριερ που συνεργάζομαι. έως ένα σημείο είναι θέμα καταστημάτων αλλά με τις κούριερ που δουλεύω καμία από αυτές δεν έχει αυξήσει το προσωπικό της τον τελευταίο χρόνο (που έχει ανέβει το ηλεκτρονικό εμπόριο έτσι και αλλιώς και χωρίς τον ιό) με αποτέλεσμα σε δύσκολες περιόδους τα δέματα να κολλάνε και μερικά περνάνε την εβδομάδα για παράδοση στην Αθήνα. μία από αυτές είχε προσλάβει ταξί(!!!) για την παράδοση των δεμάτων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. όμως τον επόμενο μήνα θα τραβήξουν μεγαλύτερο ζόρι καθώς τα Χριστούγεννα ο κόσμος αγοράζει παραδοσιακά πολλά...

Και φυσικα σαν eshop που εισαι εσυ πληρωνεις στο τιμολογιο τα μεταφορικα και μετα τα χρεωνεις στον πελατη(παραληπτη). Τα λεφτα ομως που πρεπει να πληρωσεις στην κουριερ τα πληρωνεις. Τωρα για τις επιστροφες ξερω οτι καποιες τις χρεωνουν πολυ λιγο αλλες οχι .Αλλα θα σου πω και το αλλο ειναι πολλα eshops που εχουν φεσωσει τις κουριερ τους χρωσταν τιμολογια και τους κραταν μονο κ μονο απο αναγκη .Σκεψου να εισαι κακοπληρωτης και να σ λεγαν οτι δεν σε δεχομαστε αλλο. 

Επεξ/σία από apos2008
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, jojo738 είπε

Αγαπητοί συνinsomniaτες :)

είμαι επαγγελματίας κ μπορω να αναφέρω 2-3 πράγματα. Έχω συνεργαστεί με speedex,γενικη,acs.

1. Όλες οι κουριερ ειναι για 2 αστερια

2. Η Γενική, τραγική στην Κρήτη. Λες κ εκεί είναι άλλος κόσμος (λες να είναι;; :) ). Σχεδον παντα ψάχναμε το δέμα και γιατι δεν έφτασε στον παραλήπτη. Επίσης γενικώς πολλά κατεστραμμένα δεματα.

3. Η ACS ακριβή και σαν τιμολογηση και ενώ στην αρχη είχαν ξεκινήσει πολυ καλά,χάσανε τη μπαλα μετα (νομίζω πηραν μεγαλες εταιριες τύπου vodafone κλπ για καθημερινες παραδόσεις κ ο ογκος ήταν τεράστιος κ χαθηκε η μπαλα).

3. Speedex καλύτερη τιμολογηση,πιο ευέλικτη, αλλά καθημερινώς ακούω παράπονα απο πελατες.Και εκεί πλέον εχουν χασει λιγο τη μπάλα,πηγαν να κάνουν και κάποια πραγματα ιντερνετικα για μεγαλυτερη ευκολία στον επαγγελματια,αλλά μάλλον τα έκαναν χειρότερα.

4. Για Ελτα Courier, απο όσο ξέρω είναι πανάκριβη, αλλά νομιζω ειναι η πιο συνεπής. Δεν το ξέρω ομως γιατι δεν έτυχε να συνεργαστώ μαζι τους.

Αυτά φίλοι μου,μια ματιά και απο μένα στο θέμα.

1/έχεις δίκιο

2/όλες οι εταιρείες έχουν προβλήματα. τα ΕΛΤΑ κούριερ έχουν προβλήματα στην Ρόδο και στις Κυκλάδες για παράδειγμα

3/μετά το χάσιμο της μπάλας Μάρτιο και Απρίλιο έχουν αλλάξει μεγάλοι πελάτες κούριερ και έχει ανακατευτεί η τράπουλα. ως παραλήπτης στην περιοχή που είμαι μπορώ
να πω πως οι κούριερ βρίσκονται στα ίδια επίπεδα ενώ ως αποστολέας(και επαγγελματίας) βλέπω πως υπάρχουν περιοχές με προβλήματα

4/οι τιμές είναι λίγο σχετικές. ανάλογα πως θα σε αξιολογήσει ο πωλητής, τι ανάγκες από κίνηση και ''σπρώξιμο'' έχει το κάθε κατάστημα (πολλά καταστήματα κούριερ είναι franchise).
τα ΕΛΤΑ κούριερ έχουν τα καλύτερα τιμολόγια από όλους όταν πρόκειται για απομακρυσμένες περιοχές. δεν μπορεί να τους χτυπήσει κανένας, ούτε στο κόστος ούτε καν στον
χρόνο παράδοσης καθώς συνεργάζονται με τα ταχυδρομεία όπου δεν έχουν κατάστημα και κυριολεκτικά βρίσκονται παντού. έχω στείλει Φούρνους, Αγαθονήσι κτλ με χρόνο παράδοσης 2-3 ημέρες.
και μου κάνουν να παραδώσουν στους Αμπελόκηπους μία εβδομάδα...

4 λεπτά πριν, apos2008 είπε

Και φυσικα σαν eshop που εισαι εσυ πληρωνεις στο τιμολογιο τα μεταφορικα και μετα τα χρεωνεις στον πελατη(παραληπτη). Τα λεφτα ομως που πρεπει να πληρωσεις στην κουριερ τα πληρωνεις. Τωρα για τις επιστροφες ξερω οτι καποιες τις χρεωνουν πολυ λιγο αλλες οχι .Αλλα θα σου πω και το αλλο ειναι πολλα eshops που εχουν φεσωσει τις κουριερ τους χρωσταν τιμολογια και τους κραταν μονο κ μονο απο αναγκη .Σκεψου να εισαι κακοπληρωτης και να σ λεγαν οτι δεν σε δεχομαστε αλλο. 

καθώς ξέρω και τον κλάδο των μεταφορών καθώς έχω δουλέψει εκεί, υπάρχει το δίκοπο μαχαίρι. σταματάς αυτόν που δεν σε πληρώνει ή συνεχίζεις να δουλεύεις μαζί του ελπίζοντας να σε πληρώσει. η εμπειρία μου έχει δείξει πως σταματάς. του δεσμεύεις ένα μεγάλο ποσό στις αντικαταβολές και το εμπόρευμα και τον εκβιάζεις. οι επιστροφές στα eshop (τα απαράδοτα που λέμε) χρεώνονται ελάχιστα αλλά η ζημιά για το μαγαζί έχει γίνει καθώς

1/πληρώνεις την παράδοση
2/δεσμεύεται το εμπόρευμα που θα σου γυρίσει πίσω σε 10-15 ημέρες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...