Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

27 λεπτά πριν, tsipakis είπε

hybrid ρε τι ντιζελ , που εισαι ακομα στο 1900 ; 

1ον και τα ηλεκτρικά αμάξια ξεκίνησαν από τότε αλλά δεν πέτυχαν λόγω περιορισμών.

2ον έλα πες την αλήθεια, όταν διαβάζεις μηχανή diesel σκέφτεσαι τις diesel-άμαξες του ΟΣΕ, άντε και κανένα τρακτέρ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε τα δικα σου μαθηματικα.. Εχω σου ειπα τι μου βγαινει βαση των λογαριασμων μου... 

Και δεν εχω καν ΔΕΗ (ακομα πιο φθηνα δηλαδη)..

Απλα καντο να δουμε η διαφορα με +70kwh ποσο θα σου βγει ας πουμε 2 φορες τη βδομαδα πληρη φορτιση...

Πεταξες ενα λινκ και εγινε πιο πιστευτο τωρα...

Δεδομενα απο την Eurostat. δες τιμη για Ελλαδα. Επαιζε 0,17 . Το 2019 πηγε 0,1650€

που δεν περιλαμβανει τις αυξησεις που εγιναν προσφατα απο δεη γιατι αποτυπωνει το 1ο εξαμηνο.

Εγω δεν εχω νυχτερινο γιατι θελει αναμονη 1,5 χρονο και αν. Αλλα και νυχτερινο να ειχα, θα κατεβαινα 2η ωρα τα μεσανυχτα για να το βαλω στη πριζα; Ή μηπως με ενα εξυπνο πριζακι θα το προγραμματιζα απο το κινητο;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nikolas7_7 είπε

Συγγνωμη αλλα που το ξερεις οτι θα αυξηθει? αν ελεγες θα απαγορευθει να πω οκ, λεει ο,τι λενε οι πολλοι..αλλα λες θα αυξηθει, ξερεις κατι? εχεις πληροφορηση απο μεσα ας πουμε?

Φανταζομαι εχεις σκεφτει οτι αυτο δε στεκει, τουλαχιστον οσο το εμποριο, η γεωργια κλπ στηριζονται σε αυτο το καυσιμο..και προφανως μετα θα θες 10 ευρω το καρβελι αν ανεβασουν τις τιμες σε απαγορευτικα κοστη.

Το μονο που θα συμβει ειναι να απαγορευσουν βενζινη και πετρελαιο στα κεντρα, και μετα απο 20-30 χρονια που θα εχουμε γεμισει τοξικα αποβλητα απο μπαταριες να παμε σε κανα αλλο τροπο μετακινησης, εκτος αν αλλαξουν οι μπαταριες αλλα δεν το βλεπω προς το παρον

Μα εννοειται οτι στα αστικα κεντρα θα κοπει πρωτα... Στην επαρχια θα περασει περισσοτερος καιρος για να γινει αλλα θα γινει.. Οπως και αυξηση της τιμης οσο περνανε τα χρονια..

Εδω κοβονται στα καραβια και οσο περνανε τα χρονια και γινονται και πιο αυστηροι με τους ρυπους και τις περιοχες... Ρωτας αν θα γινει στα ΙΧ???

5 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Πεταξες ενα λινκ και εγινε πιο πιστευτο τωρα...

Δεδομενα απο την Eurostat. δες τιμη για Ελλαδα. Επαιζε 0,17 . Το 2019 πηγε 0,1650€

που δεν περιλαμβανει τις αυξησεις που εγιναν προσφατα απο δεη γιατι αποτυπωνει το 1ο εξαμηνο.

Εγω δεν εχω νυχτερινο γιατι θελει αναμονη 1,5 χρονο και αν. Αλλα και νυχτερινο να ειχα, θα κατεβαινα 2η ωρα τα μεσανυχτα για να το βαλω στη πριζα; Ή μηπως με ενα εξυπνο πριζακι θα το προγραμματιζα απο το κινητο;

Δε ξερω τι λες αλλα εγω παιζω με νυχτερινο 24 ωρες τη μερα (Οχι ΔΕΗ)..

Και εκτος απ αυτο τα ηλεκτρικα τα βαζεις στη πριζα και του λες εσυ απ το κινητο στη κεντρικη μοναδα ποτε να φορτισει..

To αυτοκινητο ειναι σε ζευξη με το κινητο.. Οχι το πριζακι..

5 λεπτά πριν, bjj-p είπε

 

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, tsipakis είπε

αν δε σου αρεσει προβλημα σου

δε μαρεσει γιατι ειναι μια ηλιθιοτητα ετσι οπως το λες. Ελα εδω που μενω και πηγαινε με υβριδικο να κανεις την καθημερινοτητα μου, και αν δεν καψεις τα διπλα απο μενα με diesel γραψε μου. Τα υβριδικα σημερα ειναι για μες την πολη κυριως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

δε μαρεσει γιατι ειναι μια ηλιθιοτητα ετσι οπως το λες. Ελα εδω που μενω και πηγαινε με υβριδικο να κανεις την καθημερινοτητα μου, και αν δεν καψεις τα διπλα απο μενα με diesel γραψε μου. Τα υβριδικα σημερα ειναι για μες την πολη κυριως.

Δηλαδη τα 4,5 του CHR που εχει κινηθει 50-50 σε πολη και εθνικη εσυ τα κατουρας και καις 2,25 λιτρα???

Γτ υπαρχει και ενα Skoda Karoq diesel στην οικογενεια που ειναι ανετα 1,5 λιτρο πανω στο συνολικο και δε του βγαινει με τιποτα.. Παρομοιας κατηγοριας...

IMG_0186 (Medium).PNG

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

1ον και τα ηλεκτρικά αμάξια ξεκίνησαν από τότε αλλά δεν πέτυχαν λόγω περιορισμών.

2ον έλα πες την αλήθεια, όταν διαβάζεις μηχανή diesel σκέφτεσαι τις diesel-άμαξες του ΟΣΕ, άντε και κανένα τρακτέρ!

 

36 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

δε μαρεσει γιατι ειναι μια ηλιθιοτητα ετσι οπως το λες. Ελα εδω που μενω και πηγαινε με υβριδικο να κανεις την καθημερινοτητα μου, και αν δεν καψεις τα διπλα απο μενα με diesel γραψε μου. Τα υβριδικα σημερα ειναι για μες την πολη κυριως.

μαθε να οδηγεις τοτε ωστε να σου ειναι οικονομικο .

2020 και να μιλαμε για diesel ειναι το λιγοτερο ηλιθιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί να οδηγείς για να είναι οικονομικο; Με το ντίζελ και να το ζορίσεις ακόμα, πάλι δεν καίει πολύ. 2λ τουρμποντίζελ, χωρίς οικονομική οδήγηση, καίει 6λ μ.ο. Κι ούτε να κοιτάς τον υπολογιστή να δεις αν πας ECO, ούτε να πας με 90-100 στην Εθνική για να μη κάψεις, ούτε να περιμένεις ώρες να φορτίσεις. Έκανα πριν λίγο καιρό 1,300χλμ σε μια μέρα. Χρόνος ανεφοδιασμού 5λ, μια φορά άλλωστε χρειάστηκε πετρέλαιο.

Δείτε τα υβριδικά πως πάνε στην Εθνική, πάνω απο 100-110 δεν έχω δει κανέναν, γιατί μετά θα καίει σα δίλιτρο...

Γενικά είμαι υπερ της εξέλιξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αλλά δεν πιστεύω πως μπορούν να αντικαταστήσουν τα ιδιωτικά αυτοκίνητα με τις ΜΕΚ (ή έστω τα υβριδικά) αλλά μπορούν να αντικαταστήσουν άλλα ρυπογόνα οχήματα που κάνουν συγκεκριμένες διαδρομές μέσα στη μέρα. Λεωφορεία, φορτηγάκια κούριερ κλπ. Και κρατήστε μικρό καλάθι για τα επόμενα 10-15χρ, μη το παίζετε ξερόλες λες και έχετε κρυστάλλινη σφαίρα. Δείτε που ήταν ο κόσμος πριν 15 χρόνια και που είναι σήμερα. Εκτός αν θέλετε να πείσετε, κυρίως τους εαυτούς σας, πως το σούπερ ντούπερ hybrid δεν είναι ένας ακριβός κουβάς με ρόδες αλλά πιάσατε το τζόκερ

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2020 στις 3:18 ΜΜ, Jake07 είπε

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Στο κομμάτι της απαγόρευσης των diesel αυτή είναι η απορία μου. Δε γίνεται να απαγορεύουν diesel euro 6 όταν είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα απλά βενζίνης. 

Οταν λές ρυπους αναφέρεσαι στο CO2. Αυτο ηταν και το μαρκετινκ τρικ των diesel.

Το diesel εχει μεγαλύτερη θερμογόνο οπότε αποδίδει περισσότερο ανα λίτρο.

ΟΜΩΣ το diesel εχει τα άπειρα μικροσωματίδια, οξείδια αζώτου/θείου και διάφορα καλούδια που εντός των τειχών δημιουργούν ενα ωραιο καρκινικό νέφος. Είναι θέμα χρόνου ειδικά στην Αθηνα που τα επέτρεψαν μέσα στην κρίση (για να σπρώξουν τη Γερμανική βιομηχανία που δεν μπορεί να πουλήσει σε άλλες αγορές), να κυκλοφορούν εκατοντάδες αυτοκίνητα που απο πίσω θα βγάζουν το ντουμάνι του αιώνα.

Εν κατακλείδι; Το CO2 ειναι η μοναδική παράμετρος σήμερα για να φορολογηθείς (σήμα) και για να μπεις στο κέντρο.

Το Diesel; Είναι ενα πολύ βρώμικο καύσιμο που δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται απο ΙΧ και ειδικά μέσα στις πόλεις.

ΥΓ: Το λατρεμένο Euro6 σε Dieseloκινητήρες είδαν και μέτρησαν οτι το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων κάποια στιγμή πρέπει να αυτοκαθαριστεί. Μαντέψτε, οτι κράταγε απλά τα πετάει ανεξέλεκτα. Σκεφτείτε ενα φίλτρο χώματος στην παροχή του νερού που απλά κάποια στιγμή θα το ξεπλύνεις για να το καθαρίσεις - στο χώρο που βρίσκεσαι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, exor είπε

εχουμε και hybrid yaris kai turbodiesel x2 ,, diesel μονο

Και φίλος που είχε diesel yaris και του δώσανε αντικατάστασης για μια εβδομάδα το hybrid ενώ στην αρχή ήταν ενθουσιασμένος στο τέλος μου λέει, φίλε...diesel και ξερό ψωμί!

37 λεπτά πριν, Vagosman είπε

Οταν λές ρυπους αναφέρεσαι στο CO2. Αυτο ηταν και το μαρκετινκ τρικ των diesel.

Το diesel εχει μεγαλύτερη θερμογόνο οπότε αποδίδει περισσότερο ανα λίτρο.

ΟΜΩΣ το diesel εχει τα άπειρα μικροσωματίδια, οξείδια αζώτου/θείου και διάφορα καλούδια που εντός των τειχών δημιουργούν ενα ωραιο καρκινικό νέφος. Είναι θέμα χρόνου ειδικά στην Αθηνα που τα επέτρεψαν μέσα στην κρίση (για να σπρώξουν τη Γερμανική βιομηχανία που δεν μπορεί να πουλήσει σε άλλες αγορές), να κυκλοφορούν εκατοντάδες αυτοκίνητα που απο πίσω θα βγάζουν το ντουμάνι του αιώνα.

Εν κατακλείδι; Το CO2 ειναι η μοναδική παράμετρος σήμερα για να φορολογηθείς (σήμα) και για να μπεις στο κέντρο.

Το Diesel; Είναι ενα πολύ βρώμικο καύσιμο που δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται απο ΙΧ και ειδικά μέσα στις πόλεις.

ΥΓ: Το λατρεμένο Euro6 σε Dieseloκινητήρες είδαν και μέτρησαν οτι το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων κάποια στιγμή πρέπει να αυτοκαθαριστεί. Μαντέψτε, οτι κράταγε απλά τα πετάει ανεξέλεκτα. Σκεφτείτε ενα φίλτρο χώματος στην παροχή του νερού που απλά κάποια στιγμή θα το ξεπλύνεις για να το καθαρίσεις - στο χώρο που βρίσκεσαι.

Από εποχής Euro 3 (2000) εκτός από όρια για το CO2 υπολογίζονται αντίστοιχα και για το NOx (μικροσωματίδια)!
Πάντως επειδή βλέπω ιδαίτερη ευαισθησία με τα diesel ΙΧ...με τα λεωφορεία, τα ταξί, τα φορτηγά, τα τρένα, τα φουγάρα εργοστασίων, τα τζάκια...εκεί όλα καλα;

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Vagosman είπε

Οταν λές ρυπους αναφέρεσαι στο CO2. Αυτο ηταν και το μαρκετινκ τρικ των diesel.

Το diesel εχει μεγαλύτερη θερμογόνο οπότε αποδίδει περισσότερο ανα λίτρο.

ΟΜΩΣ το diesel εχει τα άπειρα μικροσωματίδια, οξείδια αζώτου/θείου και διάφορα καλούδια που εντός των τειχών δημιουργούν ενα ωραιο καρκινικό νέφος. Είναι θέμα χρόνου ειδικά στην Αθηνα που τα επέτρεψαν μέσα στην κρίση (για να σπρώξουν τη Γερμανική βιομηχανία που δεν μπορεί να πουλήσει σε άλλες αγορές), να κυκλοφορούν εκατοντάδες αυτοκίνητα που απο πίσω θα βγάζουν το ντουμάνι του αιώνα.

Εν κατακλείδι; Το CO2 ειναι η μοναδική παράμετρος σήμερα για να φορολογηθείς (σήμα) και για να μπεις στο κέντρο.

Το Diesel; Είναι ενα πολύ βρώμικο καύσιμο που δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται απο ΙΧ και ειδικά μέσα στις πόλεις.

ΥΓ: Το λατρεμένο Euro6 σε Dieseloκινητήρες είδαν και μέτρησαν οτι το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων κάποια στιγμή πρέπει να αυτοκαθαριστεί. Μαντέψτε, οτι κράταγε απλά τα πετάει ανεξέλεκτα. Σκεφτείτε ενα φίλτρο χώματος στην παροχή του νερού που απλά κάποια στιγμή θα το ξεπλύνεις για να το καθαρίσεις - στο χώρο που βρίσκεσαι.

ρε φιλε, πραγματικα τωρα, δηλαδη μεχρι εκει φτανει το μυαλο σας? εχω βαρεθει αυτη τη συνομωσιολογια για τους γερμανους. σιγα μην επετρεψαν το diesel γιατι θελαν οι γερμανοι να τα ξεφορτωθουν στην Ελλαδα, την εποχη που δεν αγοραζε κανεις αμαξι. Ελεος με την καθε μαλκια εδω μεσα.

Κατα τα αλλα, αυτα που λες για τους ρυπους ειναι ο,τι ναναι. Πρωτον γιατι και στην βενζινη βαζουν DPF, γιατι αραγε?? και 2ον γιατι δεν μετρανε μονο το CO2, αλλα και τα υπολοιπα και μαντεψε, τα diesel euro 6 ειναι καλυτερα απο τα αντιστοιχα βενζινης. Α! και 3ον, αν το φιλτρο πεταει ολη τη βρωμα εξω στο τελος, τοτε γιατι βαζουν adblue? γιατι διασπα το θειο σε νερο και ειναι παντελως ακινδυνο! Λες να αφηναν τα ντιζελ ησυχα αν εβγαζαν βωθρο κατα την αναγεννηση? αλλα κανετε μια παρομοιωση του κωλου και διαστρεβλωνετε την αληθεια επειδη απλα δε σας αρεσει. 

αν σου κανει το υβριδικο παρτο, εμας δε μας κανει και απο τη στιγμη που ειμαστε οκ σε ρυπους με το ντιζελ και εχουμε και γκαζια και οικονομια, ασε μας να το χαρουμε..

ΚΑτα τα αλλα, δε σε ενοχλει που εχουμε λεοφωρεια μες την Αθηνα που βγαζουν οσο 100ΙΧ, αλλα τα ΙΧ που ειναι αριστα ειδικα των τελευταιων ετων..

Δε σε ενοχλει η μεγαλοπολη, αρκει εσυ στην Αθηνα να εχεις ρευμα...και ας καρκινιαζουν εκει ολοκληρο νομο 

Επεξ/σία από Nikolas7_7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, KAKADI είπε

Δε ξερω τι λες αλλα εγω παιζω με νυχτερινο 24 ωρες τη μερα (Οχι ΔΕΗ)..

Και εκτος απ αυτο τα ηλεκτρικα τα βαζεις στη πριζα και του λες εσυ απ το κινητο στη κεντρικη μοναδα ποτε να φορτισει..

To αυτοκινητο ειναι σε ζευξη με το κινητο.. Οχι το πριζακι..

Αν πιστευεις οτι πληρωνεις 7 λεπτα την κιλοβατωρα, δεν μπορω να δεχτω κανενα επιχειρημα σου οσα screenshot και αν βαλεις.

Δεν ξερω αν ανοικεις σε καποια ειδικη κατηγορια, πχ προνομιακο τιμολογια σε υπαλληλους εταιρειας, αλλα μην γενικευεις για τον μεσο ανθρωπο.

Αν δεν κανω λαθος σε  hybrid chr δεν αναφερεσαι; που κολλαει η φορτιση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KAKADI είπε

Δηλαδη τα 4,5 του CHR που εχει κινηθει 50-50 σε πολη και εθνικη εσυ τα κατουρας και καις 2,25 λιτρα???

Γτ υπαρχει και ενα Skoda Karoq diesel στην οικογενεια που ειναι ανετα 1,5 λιτρο πανω στο συνολικο και δε του βγαινει με τιποτα.. Παρομοιας κατηγοριας...

IMG_0186 (Medium).PNG

εγω φιλε μου δοκιμασα την corolla μια μερα και κατω απο 6 δεν επεσε, με αδερφιστικο πατημα..οταν σε πετρελαιο ειμαι στα 4-5 με πατηματα και με φθηνοτερο καυσιμο και χωρις να κανω ταμα μη μου κατσει κανας αργος μπροστα να σκεφτομαι πως θα τον περασω....

Το υβριδικο για να βγαλει τετοιες καταναλωσεις πρεπει να οδηγεις σε σταθερες ταχυτητες, ξεχνας αυξομειωσεις, προσπερασμα και υψηλες ταχυτητες.

Επεξ/σία από Nikolas7_7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...