Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Vagosman είπε

 

ΥΓ: Το λατρεμένο Euro6 σε Dieseloκινητήρες είδαν και μέτρησαν οτι το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων κάποια στιγμή πρέπει να αυτοκαθαριστεί. Μαντέψτε, οτι κράταγε απλά τα πετάει ανεξέλεκτα. Σκεφτείτε ενα φίλτρο χώματος στην παροχή του νερού που απλά κάποια στιγμή θα το ξεπλύνεις για να το καθαρίσεις - στο χώρο που βρίσκεσαι.

Μεχρι και παρομοιωση του dpf με φιλτρο νερου εχει γινει εδω μεσα, το επιπεδο εχει φτασει στα ταρταρα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, KAKADI είπε

Δηλαδη τα 4,5 του CHR που εχει κινηθει 50-50 σε πολη και εθνικη εσυ τα κατουρας και καις 2,25 λιτρα???

Γτ υπαρχει και ενα Skoda Karoq diesel στην οικογενεια που ειναι ανετα 1,5 λιτρο πανω στο συνολικο και δε του βγαινει με τιποτα.. Παρομοιας κατηγοριας...

IMG_0186 (Medium).PNG

Δλδ το karoq αν έκανε τα ίδια χιλιόμετρα του βγήκαν  τα 7811 χλμ ακριβότερα κατά 13-14 € αν βάλουμε τιμή βενζίνης 1,60 και τιμή πετρελαίου 1,35!!

Ποιο CHR έχεις? το 2 λιτρο ή το 1,8?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

51 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Αν πιστευεις οτι πληρωνεις 7 λεπτα την κιλοβατωρα, δεν μπορω να δεχτω κανενα επιχειρημα σου οσα screenshot και αν βαλεις.

Δεν ξερω αν ανοικεις σε καποια ειδικη κατηγορια, πχ προνομιακο τιμολογια σε υπαλληλους εταιρειας, αλλα μην γενικευεις για τον μεσο ανθρωπο.

Αν δεν κανω λαθος σε  hybrid chr δεν αναφερεσαι; που κολλαει η φορτιση;

Δεν ανοικω σε καποια μυστικη αιρεση φιλος... Με μια απλη ψακτικη θα δεις και εσυ φως..

Ξεκινησεις απο πιο πανω με 0,22 για να πεσεις μετα απο ενα μηνυμα στα 0,165.. Εγω σου λεω πως αν βαλεις στην απλη υπολογιστικη φορμα που σου εβαλα τα μαθηματικα σου Θα σου βγει μαξ 0,12.. Και μιλαμε για ΔΕΗ που ειναι η πιο ακριβη γενικα... Αν ψαχτεις περισσοτερο με βολτερα, ελπεντισον κλπ κλπ θα πεσεις και πιο κατω και με νυχτερινο ολη μερα..

Σχολιασα για τα ηλεκτρικα και εχω αρχισει να τα ψαχνω για τα καλα γτ πιθανοτατα θα ειναι η επομενη αγορα μου.

Ηθελα κατι ενδιαμεσο στην αρχη για να μαθω λιγο να οδηγω οικονομικα χωρις να υπαρχει τετοια αναγκη ιδιαιτερα. Απλα γουσταρα με τη φαση.

Τελικα το ερωτευτηκα το CHR και καθε μερα με πριζωνε να βρισκω κατι καινουριο και να προσπαθω να κανω κατι που δεν εκανα πιο πριν.

Πως να το πω.. με πριζωσε ασχημα να αποβαλλω τη μαλ@κισμενη οδηγηση που χωρις λογο εκανα.. Τα πολλα φρενα και γενικοτερα τις αποτομες κινησεις..

Προσφατα διαβασα ενα αρθρο για ενα οδηγο prius που αλλαξε τακακια αν εχεις το θεο σου στα 125000 χιλιομετρα για πρωτη φορα...

Ειναι λογικο ομως αυτο που γραφω τωρα να μην αρεσει σε ολους και να μη γινεται αποδεκτο..

Συμφωνοι, τεσπα εγω δεν μπηκα να σχολιασω για να σκοτωθουμε ουτε τιποτα αλλο.. 

Αλλωστε ολοι διαφορετικοι ειμαστε.. Αλλιως θα οδηγουσαμε το ιδιο αυτοκινητο και θα ...... την ιδια γκομενα.. 😂

50 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

εγω φιλε μου δοκιμασα την corolla μια μερα και κατω απο 6 δεν επεσε, με αδερφιστικο πατημα..οταν σε πετρελαιο ειμαι στα 4-5 με πατηματα και με φθηνοτερο καυσιμο και χωρις να κανω ταμα μη μου κατσει κανας αργος μπροστα να σκεφτομαι πως θα τον περασω....

Το υβριδικο για να βγαλει τετοιες καταναλωσεις πρεπει να οδηγεις σε σταθερες ταχυτητες, ξεχνας αυξομειωσεις, προσπερασμα και υψηλες ταχυτητες.

Ακου ο καθενας σιγουρα παιρνει κατι που θα του κανει τη δουλεια του ομορφα και ωραια. 

Η αληθεια ειναι οτι 6 λιτρα ανα αναφερεσαι στο καινουριο το κορολα αδυνατω να το πιστεψω πολυ εκτος αν το παταγες και λιγο..

Αλλα πες οποιοδηποτε και να πατησεις δε θα καψει??

Αυτο που ειπα πιο πανω για το diesel το Karoq δεν ειναι τυχαιο. Ο πατερας μου το πηρε προσφατα. Και η αληθεια ειναι οτι δε με εχει φτασει σε καταναλωση αλλα το προσπαθει..

Πιστευω ακραδαντα πως η ηλεκτροκινηση ειναι το μελλον.. Ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες το βλεπουν πια αν προσεξεις τις κινησεις τους και πιστευω πως οποιος κανει τωρα την κινηση ή την εχει κανει ηδη θα βγει κερδισμενος στην περιοδο χαριτος των επομενων χρονων... Ξερεις τωρα με διαφορες φοροελαφρυνσεις κλπ κλπ..

Δε πιστευω οτι το diesel ειναι ο σατανας.. Τουναντιον.. Απλα νομιζω πως με ολες αυτες τις φημες να υπαρχουν πληγωνεται ακομα περισσοτερο ακομα και η μεταπωλητικη του αργοτερα...

Anyway ειπαμε no problem.. Επιλογες κανουμε ολοι... Εγω εχω λοκαρει στο τεσλα και περιμενω να ερθει... Το εχω δει μεσα και τι κανει και ειναι πολυ μπροστα γενικοτερα η φαση..

Για να δουμε..

 

8 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Δλδ το karoq αν έκανε τα ίδια χιλιόμετρα του βγήκαν  τα 7811 χλμ ακριβότερα κατά 13-14 € αν βάλουμε τιμή βενζίνης 1,60 και τιμή πετρελαίου 1,35!!

Ποιο CHR έχεις? το 2 λιτρο ή το 1,8?

Το 1,8.... Δεν εχει νοημα το 2,0 με φορο πολυτελειας... Σε λεφτα ναι ειναι μηδαμινη η διαφορα...

Ομως ακου... Η τεχνολογια ειναι το θεμα εδω... Προφανως και αν μεταφραζεται και τιμολογιακα εχεις το ιδανικο...

Η συγκεκριμενη τεχνολογια ομως δειχνει καπου αλλου και οχι στη βενζινη. Αυτο προσπαθω ν απω.. 

Η βενζινη ειναι ο κομπαρσος στο ολο σκηνικο.. Εγω τουλαχιστον γι αυτο το πηρα.. 

Τα επομενα 1 με 2 χρονια θα ξερουμε πολλα περισσοτερα απ οτι τωρα παντως για το που παμε..

Και η αποφαση θα παρθει...

 

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Για να δουμε..

Το 1,8.... Δεν εχει νοημα το 2,0 με φορο πολυτελειας... Σε λεφτα ναι ειναι μηδαμινη η διαφορα...

Ομως ακου... Η τεχνολογια ειναι το θεμα εδω... Προφανως και αν μεταφραζεται και τιμολογιακα εχεις το ιδανικο...

Η συγκεκριμενη τεχνολογια ομως δειχνει καπου αλλου και οχι στη βενζινη. Αυτο προσπαθω ν απω.. 

Η βενζινη ειναι ο κομπαρσος στο ολο σκηνικο.. Εγω τουλαχιστον γι αυτο το πηρα.. 

Τα επομενα 1 με 2 χρονια θα ξερουμε πολλα περισσοτερα απ οτι τωρα παντως για το που παμε..

Και η αποφαση θα παρθει...

Φίλος το περιμένει τώρα τον Απρίλιο για παραλαβή.

Πήγαμε το είδαμε και το οδηγήσαμε.

Δεν ξέρω αν έχεις κάνει ταξίδια και σε τι ταχύτητες, αλλά ακούς να μουγκρίζει ο κινητήρας που λένε; (ρωτάω γιατί άλλο να διαβάζεις μία άποψη από ιδιοκτήτη και άλλο από περιοδικό)

 Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το υβριδικο μονο σε σταματα ξεκινα στην κινηση και πολυ πολυ προσεκτικα χαμηλες 100 120 σταθερο το γκαζι σε ανοιχτο δρομο .. γενικα σαν κανονικο βενζινη ειναι μικρη διαφορα.. ενω το τουρμπο ντηζελ ..πολυ καλο και ροπη επιταχυνση και οικονομια σε ολες τις συνθηκες 

αυτα απο προσωπικη εμπειρια και με τα δυο

3 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Φίλος το περιμένει τώρα τον Απρίλιο για παραλαβή.

Πήγαμε το είδαμε και το οδηγήσαμε.

Δεν ξέρω αν έχεις κάνει ταξίδια και σε τι ταχύτητες, αλλά ακούς να μουγκρίζει ο κινητήρας που λένε; (ρωτάω γιατί άλλο να διαβάζεις μία άποψη από ιδιοκτήτη και άλλο από περιοδικό)

 Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

μια χαρα ειναι .. εξαρταται και το αυτοκινητο , στην bmw δεν ακους τιποτα , στο tipo ας πουμε κατι ψιλα ισως αλλα οχι κατι το ενοχλητικο  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, plasTOST είπε

Φίλος το περιμένει τώρα τον Απρίλιο για παραλαβή.

Πήγαμε το είδαμε και το οδηγήσαμε.

Δεν ξέρω αν έχεις κάνει ταξίδια και σε τι ταχύτητες, αλλά ακούς να μουγκρίζει ο κινητήρας που λένε; (ρωτάω γιατί άλλο να διαβάζεις μία άποψη από ιδιοκτήτη και άλλο από περιοδικό)

 Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Ναι φιλε υπαρχει μουγκρισμα οταν ανεβαζεις στον ανοιχτο δρομο χιλιομετρα και σε ξενιζει λιγο αλλα ειναι εντελως φυσιολογικο λογω του eCVT..

Μεσα στη πολη σπανια το παρατηρεις αλλα στον ανοιχτο δρομο κανει την εμφανιση του..

Ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και παρολο που γλυκοκοιταζα πιο πανω κατηγορια δε το μετανιωσα.. Ειναι τιμιο απλα πρεπει να ξερεις τι παιρνεις..

Προκαλει πολλα βλεματα στο δρομο και πολλοι ρωτανε αλλα καταλαβαινεις αμεσως οτι ο κοσμος δε γνωριζει.. Τη αλλη φορα ενα παλικαρι με ρωτησε αν ειναι αληθεια οτι παει κομματια...

Τι να του πεις??? Αν περιμενει κατι τετοιο καποιος θα απογοητευτει οικτρα.. Αν ομως ξερει τι παιρνει θα το εκπληξει ευχαριστα...

Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης που θα μπορουσε να ηταν λιγο καλυτερη στο θεμα μονωσης και τον αεροδυναμικο αερα αλλα γενικοτερα ειμαι πολυ ικανοποιημενος..

Θυμαμαι χαρακτηριστικα μετα τον πρωτο μηνα που ειχα αρχησει να καταλαβαινω εκανα μια διαδρομη Λαγονησι - Περιστερι με 1,9 λιτρα τα 100 Και ειχα τρελαθει.... Ακομα και τωρα το θεωρω εντυπωσιακο νουμερο.. 

Καλοταξιδο φιλε και καλοριζικο να του πεις... Και τον περιμενουμε στο CHR owners greece στο φατσαμπουκι... 😉

4 λεπτά πριν, exor είπε

το υβριδικο μονο σε σταματα ξεκινα στην κινηση και πολυ πολυ προσεκτικα χαμηλες 100 120 σταθερο το γκαζι σε ανοιχτο δρομο .. γενικα σαν κανονικο βενζινη ειναι μικρη διαφορα.. ενω το τουρμπο ντηζελ ..πολυ καλο και ροπη επιταχυνση και οικονομια σε ολες τις συνθηκες 

αυτα απο προσωπικη εμπειρια και με τα δυο

μια χαρα ειναι .. εξαρταται και το αυτοκινητο , στην bmw δεν ακους τιποτα , στο tipo ας πουμε κατι ψιλα ισως αλλα οχι κατι το ενοχλητικο  

Θα σου πω τι παιζει.. Νομιζω πως στο σταματα ξεκινα καιω εγω... Γτ Μετα απο ενα σημειο αποφορτιζεται η μπαταρια και μετα για την υπολοιπη κινηση δουλευει βενζινη και για φορτιση με αποτελεσμα να καιει..

Τις πιο οικονομικες διαδρομες μου τις εχω κανει σε πορεια εντος αθηνων κηφισο η παραλιακη με σταθερα η αυξομειωνοντας 40-60-80...

Υπολογιζοντας παντα και ενεργωντας με αφημα γκαζιου για αποθηκευση ενεργειας και πατωντας στα πιο κατηφορικα σημεια..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Ναι φιλε υπαρχει μουγκρισμα οταν ανεβαζεις στον ανοιχτο δρομο χιλιομετρα και σε ξενιζει λιγο αλλα ειναι εντελως φυσιολογικο λογω του eCVT..

Μεσα στη πολη σπανια το παρατηρεις αλλα στον ανοιχτο δρομο κανει την εμφανιση του..

Ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και παρολο που γλυκοκοιταζα πιο πανω κατηγορια δε το μετανιωσα.. Ειναι τιμιο απλα πρεπει να ξερεις τι παιρνεις..

Προκαλει πολλα βλεματα στο δρομο και πολλοι ρωτανε αλλα καταλαβαινεις αμεσως οτι ο κοσμος δε γνωριζει.. Τη αλλη φορα ενα παλικαρι με ρωτησε αν ειναι αληθεια οτι παει κομματια...

Τι να του πεις??? Αν περιμενει κατι τετοιο καποιος θα απογοητευτει οικτρα.. Αν ομως ξερει τι παιρνει θα το εκπληξει ευχαριστα...

Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης που θα μπορουσε να ηταν λιγο καλυτερη στο θεμα μονωσης και τον αεροδυναμικο αερα αλλα γενικοτερα ειμαι πολυ ικανοποιημενος..

Θυμαμαι χαρακτηριστικα μετα τον πρωτο μηνα που ειχα αρχησει να καταλαβαινω εκανα μια διαδρομη Λαγονησι - Περιστερι με 1,9 λιτρα τα 100 Και ειχα τρελαθει.... Ακομα και τωρα το θεωρω εντυπωσιακο νουμερο.. 

Καλοταξιδο φιλε και καλοριζικο να του πεις... Και τον περιμενουμε στο CHR owners greece στο φατσαμπουκι... 😉

Εννοείται θα του το προτείνω. Αν και σε αστικές περιοχές (π.χ. Αθήνα- Θεσ/νίκη) δεν κινείται και θα το έχει κυρίως για επαρχιακό δρόμο κλπ πιστεύω ότι θα τον καλύψει. Το review σου, μου άφησε ακριβώς την ίδια εικόνα και σε μένα όπως και του φίλου μου όταν το κάναμε test drive για λίγες μέρες. Για το CVT έχω εικόνα λόγω yaris που έχουμε στην οικογένεια που έχει CVT!

14 λεπτά πριν, exor είπε

το υβριδικο μονο σε σταματα ξεκινα στην κινηση και πολυ πολυ προσεκτικα χαμηλες 100 120 σταθερο το γκαζι σε ανοιχτο δρομο .. γενικα σαν κανονικο βενζινη ειναι μικρη διαφορα.. ενω το τουρμπο ντηζελ ..πολυ καλο και ροπη επιταχυνση και οικονομια σε ολες τις συνθηκες 

αυτα απο προσωπικη εμπειρια και με τα δυο

μια χαρα ειναι .. εξαρταται και το αυτοκινητο , στην bmw δεν ακους τιποτα , στο tipo ας πουμε κατι ψιλα ισως αλλα οχι κατι το ενοχλητικο  

Ναι ισχύουν αυτά που λες για τα υβριδικά γενικά. 

Αν υπήρχε προσιτή επιλογή για υβριδικό με κινητήρα πετρελαίου θα το είχα πάρει εχθές. Δυστυχώς μόνο σε μεγάλα κυβικά και ακριβά μοντέλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vagosman είπε

...

 

ΥΓ: Το λατρεμένο Euro6 σε Dieseloκινητήρες είδαν και μέτρησαν οτι το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων κάποια στιγμή πρέπει να αυτοκαθαριστεί. Μαντέψτε, οτι κράταγε απλά τα πετάει ανεξέλεκτα. Σκεφτείτε ενα φίλτρο χώματος στην παροχή του νερού που απλά κάποια στιγμή θα το ξεπλύνεις για να το καθαρίσεις - στο χώρο που βρίσκεσαι.

Τα ξεπλένει; Δεν τα καίει;🤔

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2020 στις 2:20 ΜΜ, Jake07 είπε

Το ένα είναι Hyundai Kona premium 1.6 diesel 136hp 7-dct 

 Το άλλο είναι το Toyota Chr hybrid 1.8 center έκδοση. 

 

Μην επιλέξεις με βάση τις μηχανές. Τα diesel 6 δεν θα έχουν πρόβλημα για 15 χρόνια που λες.

Διάλεξε με βάση αυτό που σου πάει περισσότερο. Είναι διαφορετικά αυτοκίνητα, το ένα είναι σπορ κλειστοφοβικό (CHR). 

Αν έχεις οικογένεια (ή θα κάνεις οικογένεια στα 15 χρόνια) δεν βολεύει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, qwerty99 είπε

Μην επιλέξεις με βάση τις μηχανές. Τα diesel 6 δεν θα έχουν πρόβλημα για 15 χρόνια που λες.

Διάλεξε με βάση αυτό που σου πάει περισσότερο. Είναι διαφορετικά αυτοκίνητα, το ένα είναι σπορ κλειστοφοβικό (CHR). 

Αν έχεις οικογένεια (ή θα κάνεις οικογένεια στα 15 χρόνια) δεν βολεύει.

Επέλεξε ήδη το Κονα. Ιδανικά βέβαια η ηλεκτρική του έκδοση ειναι λουκούμι αλλα έχει μεγάλες αναμονές και  η Ελλάδα ελάχιστη προς μηδενική υποδομή.

Επεξ/σία από Vagosman
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Εννοείται θα του το προτείνω. Αν και σε αστικές περιοχές (π.χ. Αθήνα- Θεσ/νίκη) δεν κινείται και θα το έχει κυρίως για επαρχιακό δρόμο κλπ πιστεύω ότι θα τον καλύψει. Το review σου, μου άφησε ακριβώς την ίδια εικόνα και σε μένα όπως και του φίλου μου όταν το κάναμε test drive για λίγες μέρες. Για το CVT έχω εικόνα λόγω yaris που έχουμε στην οικογένεια που έχει CVT!

Ναι ισχύουν αυτά που λες για τα υβριδικά γενικά. 

Αν υπήρχε προσιτή επιλογή για υβριδικό με κινητήρα πετρελαίου θα το είχα πάρει εχθές. Δυστυχώς μόνο σε μεγάλα κυβικά και ακριβά μοντέλα.

Προφανώς αυτό θα ήταν ιδανικό, υβριδικό πετρέλαιο, μες την πόλη να παίζεις στο μηδέν και έξω χαμηλά με ροπες κλπ.  Όμως δεν κάνουν γιατί ο στόχος δεν είναι η μείωση των ρύπων αλλά να μην χάνουν έσοδα και με τα diesel χάνουν έσοδα, πιο φθηνό και πιο μικρή κατανάλωση σε σχέση με βενζίνη. 

Η Toyota λέει δεν κάνει diesel hybrid γιατί δουλεύουν στο ίδιο εύρος στροφών αλλά οι άλλοι κάνουν.... Τα συμπεράσματα δικά σας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά θα πω ένα τελευταίο ευχαριστώ σ ε όλους σας για τις απόψεις σας. Και λέω τελευταίο γτ δε θα συνεχίσω να παρακολουθώ το νήμα, καθώς παρήγγειλα ήδη το Kona. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Παιδιά θα πω ένα τελευταίο ευχαριστώ σ ε όλους σας για τις απόψεις σας. Και λέω τελευταίο γτ δε θα συνεχίσω να παρακολουθώ το νήμα, καθώς παρήγγειλα ήδη το Kona. 

Καλορίζικο. Περιμένουμε εντυπώσεις καθώς μας ενδιαφέρει πως θα πάει και στην πράξη. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Vagosman είπε

Οταν λές ρυπους αναφέρεσαι στο CO2. Αυτο ηταν και το μαρκετινκ τρικ των diesel.

Το diesel εχει μεγαλύτερη θερμογόνο οπότε αποδίδει περισσότερο ανα λίτρο.

ΟΜΩΣ το diesel εχει τα άπειρα μικροσωματίδια, οξείδια αζώτου/θείου και διάφορα καλούδια που εντός των τειχών δημιουργούν ενα ωραιο καρκινικό νέφος. Είναι θέμα χρόνου ειδικά στην Αθηνα που τα επέτρεψαν μέσα στην κρίση (για να σπρώξουν τη Γερμανική βιομηχανία που δεν μπορεί να πουλήσει σε άλλες αγορές), να κυκλοφορούν εκατοντάδες αυτοκίνητα που απο πίσω θα βγάζουν το ντουμάνι του αιώνα.

Εν κατακλείδι; Το CO2 ειναι η μοναδική παράμετρος σήμερα για να φορολογηθείς (σήμα) και για να μπεις στο κέντρο.

Το Diesel; Είναι ενα πολύ βρώμικο καύσιμο που δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται απο ΙΧ και ειδικά μέσα στις πόλεις.

ΥΓ: Το λατρεμένο Euro6 σε Dieseloκινητήρες είδαν και μέτρησαν οτι το φίλτρο κατακράτησης σωματιδίων κάποια στιγμή πρέπει να αυτοκαθαριστεί. Μαντέψτε, οτι κράταγε απλά τα πετάει ανεξέλεκτα. Σκεφτείτε ενα φίλτρο χώματος στην παροχή του νερού που απλά κάποια στιγμή θα το ξεπλύνεις για να το καθαρίσεις - στο χώρο που βρίσκεσαι.

Μόλις μας έδειξες πως δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το DPF και ειδικότερα ας πούμε όλο το SCR Που χρησιμοποιείται ευρύτατα αλλά το κρίνεις ..... Next!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...