Προς το περιεχόμενο

Υβριδικό ή Diesel?


Jake07

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Ένα που κερδίζεις είναι τα τέλη του υβριδικού 😉

Τα τέλη είναι αστείο κόστος για αποσβεση. Το 48v συμφέρει αν το έχεις για βασικό αμάξι. Εγώ που περιμένω 3ο παιδί και θα το έχει η γυναίκα μου καθημερινό θεωρώ ότι αξίζει το κόστος γιατί μες την πόλη το 7 πχ θα το κάνει 6, στη μέση κατανάλωση και με τον καιρό ίσως βγει το κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Nikolas7_7 είπε

Εξαρτάται πως το οδηγείς και που, άλλο 4 μέση άλλο 6.... Είναι   50% πανω.. Άρα όλα είναι πιθανά. Επίσης όταν σου ανάβει το λαμπάκι είσαι κάπου στα 40 λίτρα νομίζω. Έχουν άλλα 5 λίτρα ρεζερβα..  Από εκεί και πέρα με ελαφρύ πόδι έρχονται οι διαφορές 

Επειδή εσύ δεν το βρίσκεις δε σημαίνει ότι δε βγαινει. Ψάξε στη σελίδα της κια, υπαρχει αυτόματο διπλού συμπλεκτη, ότι καλύτερο δηλαδή και πετρέλαιο.

Είπα λογικά γιατί έχω δει το xceed και το Tucson και βγαίνουν και τα 2, δε γίνεται να μην βγαίνει αυτό..

Απορώ που ψάχνεις:

https://www.kia.com/gr/nea-modela/sportage/prodiagrafes/

Αν και το "απορώ" μου φάνηκε κάπως ειρωνικό, δε θα δώσω συνέχεια.. Έχεις δίκιο όντως υπάρχει, αλλά όπως είπαμε πάει πάνω από 27.000 και με κατανάλωση μεγαλύτερη του diesel που έχω αναφέρει εξ αρχής, συν τα όσα έξοδα του υβριδικού.. Γι αυτό που θέλω, δεν αξίζει, ευχαριστώ πάντως για την πρόταση. 

42 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Ένα που κερδίζεις είναι τα τέλη του υβριδικού 😉

Αν μετά τα 5-6 χρόνια πληρώνεις για την εγγύηση της μπαταρίας, δε το λες ακριβώς, κέρδος.. 

Επεξ/σία από Jake07
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Αν και το "απορώ" μου φάνηκε κάπως ειρωνικό, δε θα δώσω συνέχεια.. Έχεις δίκιο όντως υπάρχει, αλλά όπως είπαμε πάει πάνω από 27.000 και με κατανάλωση μεγαλύτερη του diesel που έχω αναφέρει εξ αρχής, συν τα όσα έξοδα του υβριδικού.. Γι αυτό που θέλω, δεν αξίζει, ευχαριστώ πάντως για την πρόταση. 

Αν μετά τα 5-6 χρόνια πληρώνεις για την εγγύηση της μπαταρίας, δε το λες ακριβώς, κέρδος.. 

Απλά μου έκανε εντύπωση που μου την είπες ενώ υπάρχει στο επίσημο site..και έλεγες ότι έχεις ψάξει παντού.. Τουλάχιστον σε αυτά κοιτάμε πρώτα το site της εταιρείας. 

Κατά τα άλλα δε συμφέρει όντως, βέβαια κοίτα και το xceed...φοβερό η gla σε kia... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Απλά μου έκανε εντύπωση που μου την είπες ενώ υπάρχει στο επίσημο site..και έλεγες ότι έχεις ψάξει παντού.. Τουλάχιστον σε αυτά κοιτάμε πρώτα το site της εταιρείας. 

Κατά τα άλλα δε συμφέρει όντως, βέβαια κοίτα και το xceed...φοβερό η gla σε kia... 

Ίσως επειδή έβγαινε τελείως εκτός budget να μην ασχολήθηκα, τεσπα δεν υπάρχει λόγος να αναλωνομαστε σε αυτό. Και το xceed δίνει μεγάλες καταναλώσεις, και ανεβαίνει και η τιμή αρκετά όταν στο Kona έχω στα 22600 το κλειδί στο χέρι 1600,136, αυτόματο διπλού επίσης.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Ίσως επειδή έβγαινε τελείως εκτός budget να μην ασχολήθηκα, τεσπα δεν υπάρχει λόγος να αναλωνομαστε σε αυτό. Και το xceed δίνει μεγάλες καταναλώσεις, και ανεβαίνει και η τιμή αρκετά όταν στο Kona έχω στα 22600 το κλειδί στο χέρι 1600,136, αυτόματο διπλού επίσης.. 

Πολύ πιο μικρό βέβαια. Να κοιτάτε βάρος παίδες. Δε γίνεται να έχουν ίδιες καταναλωσεις και να είναι πιο μικρά, παρόλα αυτά αν σε καλύπτει οκ.  Εμένα και το Tucson μικρό μου είναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2020 στις 2:20 ΜΜ, Jake07 είπε

Καλησπέρα παιδιά, είμαι στην αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου και επειδή θα το παντρευτώ, τουλάχιστον 15 χρόνια, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για δύο συγκεκριμένα μοντέλα. Να σημειώσω ότι ζω στην Αθήνα. 

Το ένα είναι Hyundai Kona premium 1.6 diesel 136hp 7-dct 

 Το άλλο είναι το Toyota Chr hybrid 1.8 center έκδοση. 

Η χρήση που του κάνω θα είναι γύρω στα 20000 το χρόνο, με πάνω από τα μισά στην εθνική. Αλλά και καθημερινά λόγω δουλειάς στον κηφισσο  θα παίζω σε ώρες Οχι αιχμής, δλδ με ταχύτητες 90 περίπου. Η τιμή δεν είναι θέμα καθώς παίζει μια διαφορά των 1500 ευρώ. 

Επίσης θέλω οπωσδήποτε αυτοματο λόγω προβλήματος υγείας που δεν είναι επί της παρούσης να αναλύσω. Γι αυτό και έχω καταλήξει και στα συγκεκριμένα. 

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά! 

Φουλάρω με 41 λίτρα πετρέλαιο το ρεζερβουάρ…

Έχω κάνει 736km και έχω για ακόμη τουλάχιστον 129km…

Τα συμπεράσματα δικά σου…

image.png.e7007e346fe4494233e912972465cb0d.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/1/2020 στις 3:39 ΜΜ, korakios είπε

+1 ,αλλά μόνο αν έχει πρατήρια που βολεύουν

Τόσα υπάρχουν Αθήνα, δε θα βολεύει κανενα; 

20.000 χλμ / έτος, περίπου 50χλμ /ημέρα 

1 "γέμισμα" την εβδομάδα των 15kg και κόστους 12,5€ , αυτονομία 400χλμ ειδικά το dsg, αν και μέλος της ομάδας μας cng group Greece έβγαλε 481χλμ με ένα γέμισμα, σε εθνική (1.5 tgi dsg) , εγώ τα γράφω γενικά και χοντρικά με υπολογισμό της κίνησης εντός πόλεως και βάσει των δικών μου μετρήσεων,

Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη 300χλμ. με 10€ στρογγυλά , εντός Θεσσαλονίκης έβγαζα 270χλμ (ibiza 999κ.εκ. 5αρι σασμάν),απενεργοποιημενο το start stop. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, terry308 είπε

Τόσα υπάρχουν Αθήνα, δε θα βολεύει κανενα; 

20.000 χλμ / έτος, περίπου 50χλμ /ημέρα 

1 "γέμισμα" την εβδομάδα των 15kg και κόστους 12,5€ , αυτονομία 400χλμ ειδικά το dsg, αν και μέλος της ομάδας μας cng group Greece έβγαλε 481χλμ με ένα γέμισμα, σε εθνική (1.5 tgi dsg) , εγώ τα γράφω γενικά και χοντρικά με υπολογισμό της κίνησης εντός πόλεως και βάσει των δικών μου μετρήσεων,

Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη 300χλμ. με 10€ στρογγυλά , εντός Θεσσαλονίκης έβγαζα 270χλμ (ibiza 999κ.εκ. 5αρι σασμάν),απενεργοποιημενο το start stop. 

το φυσικο αεριο ειναι αρκετα πιο οικονομικο απο το πετρελαιο, εγω αν ημουν αθηνα θα το προτιμουσα αρκει να εχει λιγη αυτονομια να φτουραει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nikolas7_7 είπε

το φυσικο αεριο ειναι αρκετα πιο οικονομικο απο το πετρελαιο, εγω αν ημουν αθηνα θα το προτιμουσα αρκει να εχει λιγη αυτονομια να φτουραει.

Δεν μπορείς να πας επαρχία όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Δεν μπορείς να πας επαρχία όμως...

αφου εχει και βενζινη φιλε μου, πως δε μπορεις! γιαυτο ειπα να εχει μεγαλη αυτονομια (ως αεριο) για να μπορεις να πας συνδυαστικα μακρυα και να γυρισεις και να εχεις κερδισει αρκετα. Αλλο να βγαζει το αεριο 100χλμ αλλο 400. Επισης επαρχια υπαρχουν πρατηρια, λιγα αλλα υπαρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάλογα την επαρχία... 

400χλμ φ. α. 

100χλμ βενζίνη (9 λίτρα) 

χοντρικά - χοντρικά 

Ένα - δύο ταξίδια το χρόνο προς "το χωριό" δεν είναι θέμα... 

Ο καθένας τα βάζει κάτω και τα ζυγίζει, εγώ επέλεξα οικονομία και πήγα σε φ. α. και δε το μετανιώνω καθόλου, ίσα - ίσα μετανιώνω που δεν το έκανα χρόνια νωρίτερα.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nikolas7_7 είπε

αφου εχει και βενζινη φιλε μου, πως δε μπορεις! γιαυτο ειπα να εχει μεγαλη αυτονομια (ως αεριο) για να μπορεις να πας συνδυαστικα μακρυα και να γυρισεις και να εχεις κερδισει αρκετα. Αλλο να βγαζει το αεριο 100χλμ αλλο 400. Επισης επαρχια υπαρχουν πρατηρια, λιγα αλλα υπαρχουν.

Επειδή το έψαξε φιλικό μου πρόσωπο πρόσφατα για αγορά φ.α. αλλά το απέρριψε μόλις διαπίστωσε οτι δεν υπάρχει ούτε ένα πρατήριο σε όλη τη δυτική Ελλάδα.

Για να πας Αθήνα-Ναύπλιο κάτι γίνεται...

Τώρα με το να ψάχνεις κάθε λίγο να βάλεις βενζίνη δεν γίνεται δουλειά και οικονομία σίγουρα δεν κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Επειδή το έψαξε φιλικό μου πρόσωπο πρόσφατα για αγορά φ.α. αλλά το απέρριψε μόλις διαπίστωσε οτι δεν υπάρχει ούτε ένα πρατήριο σε όλη τη δυτική Ελλάδα.

Για να πας Αθήνα-Ναύπλιο κάτι γίνεται...

Τώρα με το να ψάχνεις κάθε λίγο να βάλεις βενζίνη δεν γίνεται δουλειά και οικονομία σίγουρα δεν κάνεις.

μα προφανως επιλεγεις αναλογα την περιπτωση. Εγω μιλησα για το παιδι που ανοιξε το θεμα που ειναι Αθηνα. Εγω που ειμαι Σπαρτη μονο diesel Κοιταζω. Επαρχια που κινεισαι με ταχυτητες απο 50-120 χωρις στασεις απλα με μια 5η-6η και σταθερα το diesel Κανει απιστευτη οικονομια. 

Αν ειχα αεριο εδω θα το πηγαινα ενα τεστ 200χλμ να δω καταναλωση και θα αποφασιζα. ειναι κοντα τα 2 τους αλλα λογω κοστους το αεριο βγαινει αρκετα πιο κατω αρκει να μην δουλευεις τη βενζινη συχνα.

3 ώρες πριν, terry308 είπε

Ανάλογα την επαρχία... 

400χλμ φ. α. 

100χλμ βενζίνη (9 λίτρα) 

χοντρικά - χοντρικά 

Ένα - δύο ταξίδια το χρόνο προς "το χωριό" δεν είναι θέμα... 

Ο καθένας τα βάζει κάτω και τα ζυγίζει, εγώ επέλεξα οικονομία και πήγα σε φ. α. και δε το μετανιώνω καθόλου, ίσα - ίσα μετανιώνω που δεν το έκανα χρόνια νωρίτερα.... 

ετσι ειναι,αν στην καθημερινοτητα σου, στη βαση σου εχεις αεριο τοτε σε συμφερει, εκτος αν πηγαινεις ταξιδια για μερες (πχ εμπορικος αντιπροσωπος ) και δεν μπορεις να το εκμεταλλευτεις..

Βεροια που εισαι εσυ περισυ εκανε η ΒΡ αποσο ξερω, η φιλη μου η Σταυρουλα εχει το πρατηριο...

Επεξ/σία από Nikolas7_7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nikolas7_7 είπε

Βεροια που εισαι εσυ περισυ εκανε η ΒΡ αποσο ξερω, η φιλη μου η Σταυρουλα εχει το πρατηριο...

Τι έκανε; Αίτηση για εγκατάσταση φυσικού αερίου; 

Υγραέριο έχει χρόνια τώρα και σε καλή τιμή, έβαζα στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...