Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αρχιζει και δειχνει τα δοντια της η κονσολα. που να βγαλει και τα αποκλειστικα της, οπου θεωρητικα θα ξεζουμισουν τελειως οτι εχει να δωσει σε ιπποδυναμη.

για να δουμε.

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω εχω εντυπωσιαστει με το seies s παντως

Τα περισσοτερα  παιχνιδια σχεδον τα τρεχει και αυτο στα 60 φρειμς παρακαλω

Ναι μεν σε χαμηλοτερη αναλυση,αλλα μιλαμε και για μια κονσολα των 300 ευρω μονο

Επεξ/σία από spartan29gr
  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Στο Hitman 3 φαίνεται το 20% διαφορά μεταξύ PS5 και XSX.

Η διαφορά είναι περιέργως (not?) πολύ μεγαλύτερη από το 18~20% διαφοράς σε TF. Μιλάμε για  8.294.000 vs 5.760.000 εκ pixel οπότε ανάλογα πως υπολογίζει κανείς την ποσόστωση - μιλάμε για 69.4% pixel count  του SeX ή 44% περισσότερα pixels rendered από το Series X.

Όπως και να έχει τα ποσοστά είναι τρομακτικά όμοια με την διαφορά σε CU, μεταξύ των δύο συστημάτων και μάλιστα με ανόμοια settings (shadows) υπέρ του Series X.

Πρώτη φορά τέτοια μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο συστημάτων κάτι που το αποδίδω στην Glacier μηχανή - ότι θα συνέβαινε δηλαδή και σε ένα PC - στα οποία είναι και πολύ scalable - η μηχανή απλώνει με τα CU απλά και ξεκάθαρα.

Δεν ξέρω αν η διαφορά αυτή - οφείλεται επίσης στο VRS που υπάρχει σαν setting στα PC - πάντως στο άρθρο του DF δεν αναφέρθηκαν σε κάτι τέτοιο - οπότε εν δυνάμει η ψαλίδα να ανοίξει ακόμα παραπάνω - ειδικά προς όφελος του Series S.

Ένας κακός χαμούλης έχει δημιουργηθεί πάντως από το άρθρο του DF.

O Bataglia πως τον λένε του DF - πάντως το αποδίδει στο ότι το παιχνίδι είναι φτιαγμένο με βάση τα καινούργια tools του XBOX.

unknown.png

Προφανώς αυτό θα αποδειχθεί και με επόμενα παιχνίδια και όχι μόνο ένα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ρε ποτε θα φανερωθει καμια κονσολα στην αγορα.ειπα να το παρω αργοτερα αλλα δεν υφίσταται αυτο.με την πρωτη ευκαιρια το εχω κανει δικο μου😁

Κουφαλα phil

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Thiccx είπε

Η διαφορά είναι περιέργως (not?) πολύ μεγαλύτερη από το 18~20% διαφοράς σε TF. Μιλάμε για  8.294.000 vs 5.760.000 εκ pixel οπότε ανάλογα πως υπολογίζει κανείς την ποσόστωση - μιλάμε για 69.4% pixel count  του SeX ή 44% περισσότερα pixels rendered από το Series X.

Όπως και να έχει τα ποσοστά είναι τρομακτικά όμοια με την διαφορά σε CU, μεταξύ των δύο συστημάτων και μάλιστα με ανόμοια settings (shadows) υπέρ του Series X.

Πρώτη φορά τέτοια μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο συστημάτων κάτι που το αποδίδω στην Glacier μηχανή - ότι θα συνέβαινε δηλαδή και σε ένα PC - στα οποία είναι και πολύ scalable - η μηχανή απλώνει με τα CU απλά και ξεκάθαρα.

Δεν ξέρω αν η διαφορά αυτή - οφείλεται επίσης στο VRS που υπάρχει σαν setting στα PC - πάντως στο άρθρο του DF δεν αναφέρθηκαν σε κάτι τέτοιο - οπότε εν δυνάμει η ψαλίδα να ανοίξει ακόμα παραπάνω - ειδικά προς όφελος του Series S.

Ένας κακός χαμούλης έχει δημιουργηθεί πάντως από το άρθρο του DF.

O Bataglia πως τον λένε του DF - πάντως το αποδίδει στο ότι το παιχνίδι είναι φτιαγμένο με βάση τα καινούργια tools του XBOX.

unknown.png

Προφανώς αυτό θα αποδειχθεί και με επόμενα παιχνίδια και όχι μόνο ένα.

πάλι κάτι συμβαίνει δεν μπορεί το ps4 pro να αποδίδει καλύτερα από το XSS και 1X :)

image.png.d8bbd3395b4519945eecbc9be2acfe5e.png

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Daredevil είπε

πάλι κάτι συμβαίνει δεν μπορεί το ps4 pro να αποδίδει καλύτερα από το XSS και 1X :)

image.png.d8bbd3395b4519945eecbc9be2acfe5e.png

 

Frame Interpolation mode λέγεται αυτό dude... γιατί το game υποστηρίζει PSVR.

Καμία σχέση με αυτό που νομίζεις.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Daredevil είπε

δεν έχει FI, είναι η πραγματική ανάλυση fps

Ρώτα το DF

Αναφορά σε κείμενο

But really, where it truly matters, Hitman 3 delivers on all next-gen systems - principally via a commitment to 60 frames per second gaming. In previous Hitman titles on consoles, IO offered users a choice: the ability to play with a 30fps cap, or alternatively to allow frame-rate to run unlocked. On top of that, the enhanced consoles offered both quality and performance modes, with various resolutions. Hitman 3 dispenses with all of this, delivering a flat 60fps performance level on all systems and with no need to choose between quality and performance modes. This time around, last-gen systems are pegged to 30fps instead, with the curious exception of PS4 Pro, which also offers what IO describes as a 1080p60 'frame interpolated' option.

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι σημαίνει interpolation.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Daredevil είπε

δες το video και άκου την ανάλυση, δες τα Timeframes κλπ. ο ίδιος αναρωτιέται μάλιστα

Δεν χρειάζεται να δω καμία ανάλυση που αναφέρει την λέξη "interpolation".  Μου θυμίζει το Killzone "απάτη zone".

540p x 2 για συνολική ανάλυση 1080p/60?

Το καταλαβαίνω - άλλωστε κάτι τέτοιες πατέντες ήταν που χρησιμοποιούσε η Sony για το δήθεν 4k "native", που έγινε checkerboarded 4K και στο τέλος "dynamic".

Απλά τα πράγματα. Η Glacier δεν έχει Dynamic Resolution scaling οπότε και φάνηκε η στεγνή διαφορά δύναμης στα "Twins".

Στεγνά και καθαρά numbers - ας αναλύσουν και το "frame interpolated" mode και τα λέμε.

Μέχρι τότε: +44% pixel pushing και higher settings.

Επεξ/σία από Thiccx
  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Daredevil είπε

πάλι κάτι συμβαίνει δεν μπορεί το ps4 pro να αποδίδει καλύτερα από το XSS και 1X :)

image.png.d8bbd3395b4519945eecbc9be2acfe5e.png

Lmao, ακόμα να γίνει stadar το 16xAF ; Στο PC ούτε 2FPS δεν τρώει.

2 ώρες πριν, Malthador είπε

Τι είναι το 1800p; Δεν το έχω ξαναδεί πουθενά.

Πολλά τρέχουν σε 1800P κυρίως με dynamic resolution.

  • Moderators
Δημοσ.
18 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Πολλά τρέχουν σε 1800P κυρίως με dynamic resolution.

Κατάλαβα τι εννοεί, τον όρο δεν έχω δει πουθενά διατυπωμένο έτσι.

Είναι το τετραπλάσιο του 900p, φαντάζομαι, αλλά το 900p είχε ουσία γιατί υπήρχαν και monitors με 900p ανάλυση. Υπάρχουν 1800p οθόνες/τηλεοράσεις ή απλά σκαρφίζονται ορολογίες για κάποιον λόγο που μου διαφεύγει;

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...