Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jokul7 είπε

Δεν ξέρω σε ποια πλευρά είμαι. Πιστεύω ότι πρέπει ο πολύς κόσμος να χαρεί τόσο προσεγμένα και με βάθος παιχνίδια, αλλά από την άλλη, το βασικό συναίσθημα του παιχνιδιού δεν θα βγει έτσι. Θα προτιμήσω μάλλον να μείνουν ως έχουν, γιατί εκτός από τα υπόλοιπα, δοκιμάζεις και τον εαυτό σου σε βασικά στοιχεία (υπομονή, επιμονή, ψυχραιμία, άγχος, αυτοσχεδιασμός, κλπ).

Υ.Γ. (ΕΚΤΟΣΑΠΟΤΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟΚΩΛΟBOSSΤΟΥSEKIRO!)

Εγω διαφωνω σε αυτο, σε flight simulator που ειναι κατι ιδιαιτερο το δεχομαι αλλα σε τετοια παιχνιδια το θεωρω υπερβολη.Οπως ειπα ας ειχαν ενα hardcore mode.Και εμενα δε μου αρεσουν τα ευκολα παιχνιδια αλλα οχι να φτανουμε και στο αλλο ακρο.Πιο ευκολο ειναι να γινεις κανονικος σαμουραι...χαχα

4 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Εγω διαφωνω σε αυτο, σε flight simulator που ειναι κατι ιδιαιτερο το δεχομαι αλλα σε τετοια παιχνιδια το θεωρω υπερβολη.Οπως ειπα ας ειχαν ενα hardcore mode.Και εμενα δε μου αρεσουν τα ευκολα παιχνιδια αλλα οχι να φτανουμε και στο αλλο ακρο.Πιο ευκολο ειναι να γινεις κανονικος σαμουραι...χαχα

Εστω να σου δινει την επιλογη πως θες να το παιξεις

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, jimtriol είπε

εγω αυτο το θεωρω υπερβολη..Μιλαμε για παιχνιδια που πρεπει να χαιρεται ο κοσμος,οχι να πρεπει να σπουδασει για να παιξει ενα παιχνιδι ...Τι ελιτιστικες βλακειες ειναι αυτες...Ας κανουν ενα hardcore mode για τους πορωμενους να ειναι δυσκολο εως απιθανο να χαιρονται οτι το εβγαλαν ,αλλα το παιχνιδι πρεπει να δινει χαρα οχι εκνευρισμο....Δε λεω να ειναι περιπατος αλλα καταλαβαινεις

Κάτι τέτοιο είπα για το bloodborne πριν λίγο καιρό και ένα παλικάρι από εδώ μέσα μου απάντησε μέσες άκρες "αν δεν μπορείται μην το παίζεται, δεν θέλουμε να γίνει εύκολο για σένα ή τύπους σαν εσένα", ένιωσα δλδ σαν να προσέβαλα κάποιον ή κάτι λέγοντας πως θέλω ένα ευκολότερο mode..τι να πω, έχει και φανατικό κοινό που πωρόνεται με τα δύσκολα..

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, music_lover είπε

Κάτι τέτοιο είπα για το bloodborne πριν λίγο καιρό και ένα παλικάρι από εδώ μέσα μου απάντησε μέσες άκρες "αν δεν μπορείς μην το παίζεις, δεν θέλουμε να γίνει εύκολο για σένα ή τύπος σαν εσένα". Έχει και φανατικό κοινό που πωρόνεται με τα δύσκολα..

Για παιχνιδια μιλαμε οχι για για σπουδες στη NASA...Ποσοι εχουν τον χρονο να κατσουν να σπουδασουν ενα παιχνιδι?..Για αυτο λεω πρεπει να υπαρχουν επιλογες για ολους ,και για τους casual και για τους HARDCORE για να χαιρονται οτι ειναι οι καλυτεροι.Αλλωστε οι πωλησεις και η επιτυχια ενος game δεν εξαρταται απο τους Hardcore.Τα νουμερα τα ανεβαζει η casual μαζα που δεν εχει παρει διδακτορικο στο Nιτζουτσου

Επεξ/σία από jimtriol
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Mitroglou7 είπε

Επίσης, όταν clickάρω κάτι είναι νορμάλ που για μισό δευτερόλεπτο το text είναι low resolution και blurry και μετά είναι σαν να το κάνει upscale?

Ναι, είναι expected. Ουσιαστικά κάνει upscale τα vector elements σε 4K.

Το μενού και εγώ προερχόμενος από PS4 δεν καταλάβαινα που πάνε τα 4, σε λίγες μέρες θα σου είναι flawless

Έχε στο νου σου οτι το UX χωρίζεται σε

1. Home που είναι fully customizable τα rows που θες,
2. Guide, πατώντας το Xbox button, που είναι πάλι customizable τι θες να βλέπεις / με τι σειρά

Shortcuts για τα system apps, μπορείς να έχεις και στο Home και στο Guide, εμένα αυτό με μπέρδευε στην αρχή.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jimtriol είπε

Για παιχνιδια μιλαμε οχι για για σπουδες στη NASA...Ποσοι εχουν τον χρονο να κατσουν να σπουδασουν ενα παιχνιδι?..Για αυτο λεω πρεπει να υπαρχουν επιλογες για ολους ,και για τους casual και για τους HARDCORE για να χαιρονται οτι ειναι οι καλυτεροι.Αλλωστε οι πωλησεις και η επιτυχια ενος game δεν εξαρταται απο τους Hardcore.Τα νουμερα τα ανεβαζει η casual μαζα που δεν εχει παρει διδακτορικο στο Nιτζουτσου

Συμφωνώ απόλυτα, να χαλαρώσουμε θέλουμε, να περάσουμε ωραία την ώρα μας, να διασκεδάσουμε, να νιώσουμε ευχάριστα συναισθήματα, κι όμως, Shekiro, Bloodborne, Nioh ή τα Souls like games, έχουν αρκετούς οπαδούς λόγω της δυσκολίας τους. Θα ήθελα να τα παίζω αλλά το επίπεδο δυσκολίας σε συνδιασμό με την έλλειψη χρόνου μου λέει όχι.

  • Like 2
Δημοσ.
35 minutes ago, jimtriol said:

εγω αυτο το θεωρω υπερβολη..Μιλαμε για παιχνιδια που πρεπει να χαιρεται ο κοσμος,οχι να πρεπει να σπουδασει για να παιξει ενα παιχνιδι ...Τι ελιτιστικες βλακειες ειναι αυτες...Ας κανουν ενα hardcore mode για τους πορωμενους να ειναι δυσκολο εως απιθανο να χαιρονται οτι το εβγαλαν ,αλλα το παιχνιδι πρεπει να δινει χαρα οχι εκνευρισμο....Δε λεω να ειναι περιπατος αλλα καταλαβαινεις

 

11 minutes ago, music_lover said:

Κάτι τέτοιο είπα για το bloodborne πριν λίγο καιρό και ένα παλικάρι από εδώ μέσα μου απάντησε μέσες άκρες "αν δεν μπορείται μην το παίζεται, δεν θέλουμε να γίνει εύκολο για σένα ή τύπους σαν εσένα", ένιωσα δλδ σαν να προσέβαλα κάποιον ή κάτι λέγοντας πως θέλω ένα ευκολότερο mode..τι να πω, έχει και φανατικό κοινό που πωρόνεται με τα δύσκολα..

Δεν χρειάζεται βέβαια να είναι όλα τα παιχνίδια για όλους ούτε χρειάζεται να αλλάζουν οι δημιουργοί το όραμά τους για να καλύπτουν όλα τα γούστα. 

Υπάρχουν αρκετά παιχνίδια για να καλύψουν και όσους θέλουν κάτι πιο εύκολο. 

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, music_lover είπε

Συμφωνώ απόλυτα, να χαλαρώσουμε θέλουμε, να περάσουμε ωραία την ώρα μας, να διασκεδάσουμε, να νιώσουμε ευχάριστα συναισθήματα, κι όμως, Shekiro, Bloodborne, Nioh ή τα Souls like games, έχουν αρκετούς οπαδούς λόγω της δυσκολίας τους. Θα ήθελα να τα παίζω αλλά το επίπεδο δυσκολίας σε συνδιασμό με την έλλειψη χρόνου μου λέει όχι.

Παιδιά προσωπικά ξεκαθαρίζω ότι δεν μου αρέσουν ούτε εμένα οι ελιτισμοί αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι τέτοιο. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μερίδα ατόμων που νομίζει ότι είναι ξεχωριστοί και υπόλοιποι πλέμπα.. Μη δίνετε σημασία όμως σε αυτούς. Βγάζουν κακό όνομα και αδικούν και τα ίδια τα παιχνίδια.

Πιστεύω ότι είναι ωραίο ένα παιχνίδι να έχει την ταυτότητα του. Καλώς ή κακώς τα παιχνίδια που αναφέρετε έχουν χτίσει ένα όνομα γύρω από κάτι. Την δυσκολία τους. Αυτή είναι η ταυτότητα τους, αυτό πουλάνε, αυτό αρέσει στο κοινό που απευθύνονται. 

Θα μου πειτε τώρα το κλασικό ε και τι έγινε αν έβαζαν ένα easy mode για εμένα που δεν έχω τον χρόνο και τη διάθεση να εμβαθύνω... Κι όμως αν είχατε παίξει ποτέ αυτά τα παιχνίδια θα διαπιστώνατε ότι θα ήταν πάρα πολύ βαρετά με ένα τέτοιο mode γιατί η έμφαση τους είναι ακριβώς αυτή. Η δυσκολία και η ψυχολογική ανταμοιβή που παίρνεις. Η αποφυγή θανατηφόρων παγίδων, τα μυνήματα βοήθειας άλλων παικτών που την πάτησαν σε κάποιο σημείο, οι παγίδες, οι συχνοί θανάτοι, η προσεκτική οργάνωση του εξοπλισμού και άλλα.

Αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν story, δεν έχουν πολλά cutscenes και δεν είναι χτισμένα για να χαλαρώνεις απλώς στον ελεύθερο χρόνο σου. Θα ήταν τρομερά generic αν απλώς προχωρούσες και έκοβες κεφάλια αβέρτα ανενόχλητος.

Επιλογές υπάρχουν για όλους. Υπάρχουν δύσκολα παιχνίδια υπάρχουν και εύκολα να περάσει η ώρα ευχάριστα. Δεν είναι ανάγκη να μπούνε τα πάντα σε ένα καζάνι για να μένουν όλοι ευχαριστημένοι. 

Ειλικρινά ως άτομο που έχω τερματίσει τα πάντα από Souls μαζί με Sekiro και Bloodborne, αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν να σας προσφέρουν πολλά πράγματα αν δεν αναζητάτε την πρόκληση και την επιβίωση. Στην ουσία θα τα έλεγα survival RPG. Χωρίς αυτό το στοιχείο, έχετε απλώς ένα ακόμα παιχνίδι από τα πολλά που κυκλοφορούν.

Είναι σαν να ζητάμε πχ από έναν εξομοιωτή αυτοκινήτων, να έχει και ένα "arcade mode" για αυτούς που θέλουν απλά να περάσει ευχάριστα ο λιγοστός τους χρόνος. Απλά δεν γίνεται. Είναι άσχημο, ανούσιο και αντίθετο από αυτό που θέλουν να κάνουν οι δημιουργοί. Στο τέλος χαλάει η εμπειρία για όλους.

 

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SONIRAM είπε

Παιδια ειμαι στην φαση που ψαχνω series x αλλα διαβαζωντας τις τελευταίες σελιδες με βαλατε σε σκεψεις. Μαρεσει που εχει το gamepass και λογο του οτι δεν ειμαι σκληροπηρηνικος gamer το θεωρω τελειο σαυτα που πρσφερει και ας εχει καποια exclusives το ps5.ποια ουσιαστικη διαφορα βλεπεις στο series x με το s?

Αν εισαι gamer, λιγο κρασι λιγο θαλασσα και το αγορι μου, τοτε σου ειναι μια χαρα το game pass

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικα και εγω το βρισκω χασιμο χρονου παιχνιδια τετοιου στυλ παιχνιδια που πρεπει να πεθανεις 100 φορες για να περασεις ενα boss. Το να κερδιζω ενα Bot δεν μου δημιουργει κανενα αισθημα χαρας η καποιο αισθημα ανταμοιβης. Αν θελω δυσκολια και τετοια αισθηματα παιζω Online παιχνιδια με αντιπαλους ανθρωπους που δεν εχουν ουτε patterns ουτε σκριπτακια.

Επεξ/σία από privateer
  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, privateer είπε

Προσωπικα και εγω το βρισκω χασιμο χρονου παιχνιδια τετοιου στυλ παιχνιδια που πρεπει να πεθανεις 100 φορες για να περασεις ενα boss. Το να κερδιζω ενα Bot δεν μου δημιουργει κανενα αισθημα χαρας η καποιο αισθημα ανταμοιβης. Αν θελω δυσκολια και τετοια αισθηματα παιζω Online παιχνιδια με αντιπαλους ανθρωπους που δεν εχουν ουτε patterns ουτε σκριπτακια.

Ναι αλλά έτσι δεν θα μπορέσεις ποτέ να νικήσεις εσύ, ένας ταπεινός Shinobi, τον Μυθικό Θεό Δράκο με το γιγάντιο σπαθί που ελέγχει τους ανέμους! Θέλω να πω ότι έχει και το ένα νόημα, να παίξεις ενάντια στην ανθρώπινη νοημοσύνη, αλλά και το άλλο, να παίξεις ενάντια σε μια ΑΙ με υπερφυσικές δυνάμεις!

 

17 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Παιδιά προσωπικά ξεκαθαρίζω ότι δεν μου αρέσουν ούτε εμένα οι ελιτισμοί αλλά εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κάτι τέτοιο. Παρά το γεγονός ότι υπάρχει μερίδα ατόμων που νομίζει ότι είναι ξεχωριστοί και υπόλοιποι πλέμπα.. Μη δίνετε σημασία όμως σε αυτούς. Βγάζουν κακό όνομα και αδικούν και τα ίδια τα παιχνίδια.

Πιστεύω ότι είναι ωραίο ένα παιχνίδι να έχει την ταυτότητα του. Καλώς ή κακώς τα παιχνίδια που αναφέρετε έχουν χτίσει ένα όνομα γύρω από κάτι. Την δυσκολία τους. Αυτή είναι η ταυτότητα τους, αυτό πουλάνε, αυτό αρέσει στο κοινό που απευθύνονται. 

Θα μου πειτε τώρα το κλασικό ε και τι έγινε αν έβαζαν ένα easy mode για εμένα που δεν έχω τον χρόνο και τη διάθεση να εμβαθύνω... Κι όμως αν είχατε παίξει ποτέ αυτά τα παιχνίδια θα διαπιστώνατε ότι θα ήταν πάρα πολύ βαρετά με ένα τέτοιο mode γιατί η έμφαση τους είναι ακριβώς αυτή. Η δυσκολία και η ψυχολογική ανταμοιβή που παίρνεις. Η αποφυγή θανατηφόρων παγίδων, τα μυνήματα βοήθειας άλλων παικτών που την πάτησαν σε κάποιο σημείο, οι παγίδες, οι συχνοί θανάτοι, η προσεκτική οργάνωση του εξοπλισμού και άλλα.

Αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν story, δεν έχουν πολλά cutscenes και δεν είναι χτισμένα για να χαλαρώνεις απλώς στον ελεύθερο χρόνο σου. Θα ήταν τρομερά generic αν απλώς προχωρούσες και έκοβες κεφάλια αβέρτα ανενόχλητος.

Επιλογές υπάρχουν για όλους. Υπάρχουν δύσκολα παιχνίδια υπάρχουν και εύκολα να περάσει η ώρα ευχάριστα. Δεν είναι ανάγκη να μπούνε τα πάντα σε ένα καζάνι για να μένουν όλοι ευχαριστημένοι. 

Ειλικρινά ως άτομο που έχω τερματίσει τα πάντα από Souls μαζί με Sekiro και Bloodborne, αυτά τα παιχνίδια δεν έχουν να σας προσφέρουν πολλά πράγματα αν δεν αναζητάτε την πρόκληση και την επιβίωση. Στην ουσία θα τα έλεγα survival RPG. Χωρίς αυτό το στοιχείο, έχετε απλώς ένα ακόμα παιχνίδι από τα πολλά που κυκλοφορούν.

Είναι σαν να ζητάμε πχ από έναν εξομοιωτή αυτοκινήτων, να έχει και ένα "arcade mode" για αυτούς που θέλουν απλά να περάσει ευχάριστα ο λιγοστός τους χρόνος. Απλά δεν γίνεται. Είναι άσχημο, ανούσιο και αντίθετο από αυτό που θέλουν να κάνουν οι δημιουργοί. Στο τέλος χαλάει η εμπειρία για όλους.

 

 

 

Συμφωνώ πλήρως. Αν έκανες απλά περίπατο, το game θα τέλειωνε σε 1 ώρα χωρίς να σου πει τίποτα... Εγώ θα τα χαρακτήριζα, Anxiety Control RPG

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εγώ πάντως αν είχαν και ένα hard mode πέρα από το very hard που έχουν τώρα, θα τα τιμούσα.

Μα έχουν ήδη "εύκολο mode".

Όταν μάθεις την νοοτροπία των μηχανισμών, όταν δυναμώσεις λίγο τον χαρακτήρα σου με stats και καλύτερο εξοπλισμό, όταν προχωράς αργά με προσοχή και όχι τρέχοντας, όταν μάθεις τις κινήσεις των εχθρών, όταν παίζεις και λίγο αμυντικά και όχι μόνο με γιούργια, τότε ξαφνικά το παιχνίδι γίνεται αρκετά "βατό". Αυτό είναι το ζουμί αυτών των παιχνιδιών. Όχι πόσα hit points έχουν οι αντίπαλοι.

  • Like 3
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Μα έχουν ήδη "εύκολο mode".

Όταν μάθεις την νοοτροπία των μηχανισμών, όταν δυναμώσεις λίγο τον χαρακτήρα σου με stats και καλύτερο εξοπλισμό, όταν προχωράς αργά με προσοχή και όχι τρέχοντας, όταν μάθεις τις κινήσεις των εχθρών, όταν παίζεις και λίγο αμυντικά και όχι μόνο με γιούργια, τότε ξαφνικά το παιχνίδι γίνεται αρκετά "βατό". Αυτό είναι το ζουμί αυτών των παιχνιδιών. Όχι πόσα hit points έχουν οι αντίπαλοι.

δε το εχω παιξει και δε ξερω,,οταν το παιξω θα μπορω να πω με σιγουρια ..Αλλα αν ειναι μονο δυσκολο για να ειναι δυσκολο και να διατηρησει αυτη τη φημη δεν εχει νοημα..Το δυσκολο πρεπει να δενει και με την ιστορια και με την εξελιξη..Επισης αυτο με το arcade πχ σε σιμουλατορ παιχνιδια ειναι διαφορετικο εφοσον εχεις να κανεις με μηχανες .Πχ flight εξομοιωνεις μια πτηση κτλ,φυσικο να ειναι δυσκολο γιατι ειναι εξομοιωση πραγματικης μηχανης .Τι σχεση εχουν δλδ με εξομοιωση τα souls και τα λοιπα.τι εξομοιωνεις δλδ  ,το κομπο και τη σουπερ κινηση που δεν υπαρχει καν στη πραγματικοτητα.Για αυτο δεν ειναι ιδια η συγκριση με ενα flight η car simulator γιατι εκει εξομοιωνεις κατι πραγματικο.

  • Like 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, privateer είπε

Προσωπικα και εγω το βρισκω χασιμο χρονου παιχνιδια τετοιου στυλ παιχνιδια που πρεπει να πεθανεις 100 φορες για να περασεις ενα boss. Το να κερδιζω ενα Bot δεν μου δημιουργει κανενα αισθημα χαρας η καποιο αισθημα ανταμοιβης. Αν θελω δυσκολια και τετοια αισθηματα παιζω Online παιχνιδια με αντιπαλους ανθρωπους που δεν εχουν ουτε patterns ουτε σκριπτακια.

Είναι ανάλογα με ποια νοοτροπία θα προσεγγίσεις το παιχνίδι.

Δεν είναι κανόνας αυτό που λες ότι "πρέπει να πεθάνεις 100 φορές για να περάσεις 1 boss". Άλλοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού και αν τους ακολουθήσεις θα κερδίσεις πολύ σύντομα. Αν δεν θέλεις να τους ακολουθήσεις, όχι 100, ποτέ δεν πρόκειται να περάσεις το boss. Είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα από όσο νομίζουν μερικοί.

Δεν είναι φυσικά απαραίτητο να αρέσει σε όλους, αυτό έλλειπε. Για παράδειγμα, ούτε εμένα μου δίνει κάποιο αίσθημα ανταμοιβής το να προχωράω και να σφάζω bots στο easy mode... Το βρίσκω χάσιμο χρόνου. Και όσο αναφορά το online, προτιμώ τις single player εμπειρίες που έχουν μια αρχή και ένα τέλος. Βαριέμαι να παίζω συνεχώς το ίδιο πράγμα, συνεχώς στο ίδιο setting αρένας μόνο για χάρην του ανταγωνισμού. 

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, music_lover είπε

Εγώ πάντως αν είχαν και ένα hard mode πέρα από το very hard που έχουν τώρα, θα τα τιμούσα.

Θα quoteαρω επιτηδες εσενα γιατι ξερεις οτι δεν εχω σκοπο να σε προσβαλω αλλα στη προκειμενη περιπτωση λες βλακεια και αδικεις το genre. Θεωρω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι δε τους εχεις δωσει ευκαιρια οπως δε τους ειχα δωσει και γω μεχρι πριν ενα χρονο θεωρωντας οτι ειναι ελιτιστικα super hard e-penis games τυπου meatboy κτλ.

Το ποσο λαθος εκανα δε λεγεται. Απαξ και τα επαιξα με το σωστο τροπο δυσκολευομαι να παιξω οποιοδηποτε παιχνιδι με melee μαχη γιατι μου φαινεται να εχει μηχανισμους snes.

Τα soulsborne δεν ειναι δυσκολα. Και αυτο στο λεει ενας 37χρονος με πολυ μετρια mechanics. Δεν ειναι καν απαιτητικα. Απαιτουν μονο να εχεις το σωστο mindset και τη σωστη προσεγγιση. Αν πας τσολιας σαν να παιζεις οποιοδηποτε αλλο game δε θα παει καλα. Με τον ιδιο τροπο που δε μπορεις να πας τσολιας 1v100 στο last of us η στο MGS.

Στο 1ο playthrough του Sekiro πχ που ακομη το μαθαινα αρκετα bosses τα εβγαλα με τη 10η η την 20η. Στο 2ο που εγινε 1,5 χρονο μετα και δε χρειαστηκε να μαθω τα mechanics λιγα bosses χρειαστηκαν πανω απο 2 προσπαθειες. Στο DS3 στο πρωτο και μοναδικο playthrough σπανια χρειαστηκα πανω απο 5 προσπαθειες και οταν δεν ειχα υπομονη εκανα απλα summon randomers(σαν co-op).

Τα παιχνιδια σου ζηταν να κανεις ειτε block η dodge επειδη οι εχθροι κανουν αρκετο damage οποτε δε μπορεις να το πας σου ριχνω μια εγω μου ριχνεις μια εσυ αλλα εγω βαραω πιο δυνατα και εχω endless heal. Σε ενα πιθανο easy mode αυτο θα πηγαινε περιπατο.

Το μονο απαιτητικο κομματι που εχουν για καποιον σαν εμας που δεν εχουμε απειρο χρονο ειναι ισως να δουμε κανα βιντεακι αν καπου κολλησουμε η καποιο map αν χαθουμε.

Σαν συνολικη εμπειρια αυτο που σου δινουν δε το βρισκεις αλλου. Και δε μιλαω για το ντεμεκ satisfaction οτι υπερπηδας καποιο βουνο. Μιλαω για το καθαρο gameplay. Ειναι απλα οτι καλυτερο κυκλοφορει με διαφορα χιλιομετρων απο το επομενο.

Στα λεω με πολυ σεβασμο. Δωσε μια ευκαιρια στο demon souls η στο DS3 που το ειχα βρει με κατω απο 20ευρω και ειναι και τα πιο ευκολα προσβασιμα και απο τα καλυτερα. Δε ξερεις τι χανεις music!!!!

Θα μπορουσα να στα στειλω και με pm αλλα ισως και καποιο απο τα αλλα παιδια που τα εχουν απορριψει χωρις να τα δοκιμασουν, να τους δωσουν μια ευκαιρια και να βιωσουν το μαγικο gameplay τους.

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...