Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχές Μαρτίου φίλος πήρε το Qashqai N-Connecta Look Diesel.

Το χάρηκε.. Αλλά...

Για μεγάλες αποστάσεις με την Οικογένεια καλό είναι.

Για την καθημερινότητα όχι.

Το έδωσε στην γυναίκα του και κράτησε για τον εαυτό του το παλιό του.

 

Επεξ/σία από Black Flag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 30/4/2020 στις 11:06 ΜΜ, tsofras είπε

Προσοχή : Ακολουθεί μεγάλο ποστ

Καλησπέρα και πάλι στην παρέα,

Λοιπόν αφού πήρα απόφαση ότι θα πουλήσω το αμάξι μου (Seat leon fr '13 1.8 dsg ) ψάχνομαι για καινούριο .

Είχα ανοίξει ένα ποστ για όσους συμμετείχαν για αγορά αυτόματου , μετά απο ώριμη σκέψη και επειδή δεν θέλω να έχω πάλι το άγχος να μην ξεμείνω σε κανα κατσάβραχο αποφάσισα να πάω σε μηχανικό.

Οπότε έχουμε και λέμε :

Κόστος : Θα προτιμούσα κάτω απο 21.000ε

Κατηγορία : Τα SUV τα σιχαίνομαι αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ είναι η αλήθεια. Πάντα μου άρεσε η χαμηλή θέση οδήγησης και έχω έναν φόβο ότι με ψηλότερο αυτοκίνητο που να παθαίνω εγώ ή  η οικογένεια ναυτία. Οπότε κοιτάω για hatchback με 5 πόρτες.

Χώροι : Έχω οικογένεια με 2 παιδιά 6-8 χρονών . Τα καρότσια και τα πολλά συμπράγκαλα τα έχουμε γλυτώσει. Μέχρι πριν 2 χρόνια ήμουν με 380λίτρα πορτ μπαγκαζ και 380 λίτρα μπαγκαζιέρα . Πέρσι πήγα μόνο με το αυτοκίνητο και ήμουν μία χαρά. Οπότε θα με καλύψει οτιδήποτε απο 380λίτρα και επάνω . Σκέφτομαι και μετάβαση σε μικρότερο που να παίρνει όμως εργοστασιακά μπαγκαζίερα (να έχει ράγες δηλαδή) για να μην γίνονται σημάδια στον ουρανό (την έχω πατήσει ήδη)

Ασφάλεια : 5 αστέρια δεν το συζητάμε

Ανάγκες : 10 χλμ την ημέρα κάνω για τη δουλειά ( πήγαινε - έλα ) , και τα υπόλοιπα 4-5 ταξίδια τον χρόνο σε αποστάσεις όχι μεγαλύτερες απο 250χλμ .

Σύμφωνα με τα παραπάνω θέλω κάτι που να παρέχει με την σειρά προτεραιότητας :

1) Ασφάλεια

2) Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια ( έχω θέμα με μέση και αυχένα οπότε με κουράζει η οδήγηση γενικά)

3) Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.)

4) Να μην είναι ψόφιο. Τώρα είμαι με 180 άλογα αλλά το αμάξι να το τρέχω μία φορά τον χρόνο αν είμαι μόνος. Ταξίδια στην εθνική με οικογένεια πάω πάντα με το όριο , οπότε απλά αν είναι φορτωμένο , με κλίμα και πάω σε καμία ανηφόρα να μην κάνω κομπολόι τον λεβιέ :D . Οπότε έστω 1.2Τ με 130 άλογα  θα είναι εντάξει

5) Ποιότητα

6) Ομορφιά είναι υποκειμενικό το ξέρω , απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο , να γουστάρεις να το οδηγείς , στην τελική περισσότερο το βλέπεις εσωτερικά το αμάξι

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω επειδή έκανα το μάθημα μου πριν έρθω κοίταξα επειδή μου αρέσουν τα παρακάτω :

Renault Clio : 390 λίτρα πορτ μπαγκαζ (τεράστιο για το μέγεθος) αλλά σε βενζίνη μηχανικό έχει μόνο με τον 1.0 100hp , ο 1.3 130hp είναι με αυτόματο ( Ναι τώρα που δεν θέλω)

Opel Corsa : 315 λίτρα πορτ μπαγκάζ αν θυμάμαι , αν παίρνει μπαγκαζιέρα μου αρέσει αρκετά αλλά σε βενζίνη μηχανικό έχει μόνο με τον 1.2 100hp , ο 1.2 130hp είναι με αυτόματο ( Ναι τώρα που δεν θέλω)

Ford focus : Η έκδοση ST line φτάνει τα 21.000 , μου αρέσει εξωτερικά , εσωτερικά και σε χώρους αλλά σε βενζίνη με μηχανικό 1.0 125hp , ο 1.5 ξεφεύγει πολύ σε τιμή

Honda civic : Δεν μου αρέσει καθόλου πίσω είναι σαν διαστημόπλοιο και κινητήρα 1.0 120hp αλλά με μεγάλη κατανάλωση απο ότι διάβασα

Toyota Corrola : Μου αρέσει αρκετά αλλά ξεφεύγει και αυτό με τον 1.8 122hp

Όταν αναφέρω ότι ξεφεύγουν εννοώ σε εκδόσεις που να έχουν έναν άλφα εξοπλισμό , τις βασικές δεν τις κοιτάω καν.

Τον επόμενο μήνα έρχεται και το νέο Seat Leon το οποίο μου αρέσει απο ότι είδα σε φωτό αλλά δεν ξέρω σε τι τιμές και με τι κινητήρα θα έρθει

Αν και δεν έχω κάτι με τις μάρκες kia , hyundai , ξέρω ότι είναι αρκετά καλές οι τιμές , 5-7 χρόνια εγγύηση , δεν έχω κόμπλεξ με την μάρκα αλλά σε κάποια που μπήκα πριν κάτι μήνες μου φάνηκε πολύ ψεύτικο το εσωτερικό τους.

Έχω δώσει αρκετά λεφτά για αυτοκίνητα στη ζωή μου, τα χιλιόμετρα που κάνω πλέον δεν δικαιολογούν το να δώσω πάλι 24.000+ για ένα αυτοκίνητο που θα κάνω το πολύ 5.000χλμ τον χρόνο.

Επίσης έχουν αλλάξει και οι ανάγκες και προτιμώ να τα δίνω σε άλλες χαρές

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω έχετε να μου πείτε ιδέες - προτάσεις?

Συγνώμη για το τεράστιο ποστ ήθελα να γίνω όσο πιο αναλυτικός γίνεται για να έχει ουσία η συζήτηση

Σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή και θα παρακαλούσα να μην πλακωθούμε για τις μάρκες και τα μοντέλα :D

Ακου φιλαρακι, δεν ξερω ποσο χρονων εισαι άλλα εγω ειμαι 46, εχουν δει πολλα τα μάτια μου απο θεμα αυτοκινητων, 1ον μην κανεις το λαθος και πας σε πολυ μικρότερη υποδυναμη απο αυτην που ειχες, μεχρι 160 αλογα το minimum. Kατι για 130 αλογα που έλεγες, επειδή εχω αυτοκίνητο 120hp mitsubishi lancer, οφείλω  να σου πω οτι δεν υπάρχει καλύτερο απο θεμα αξιοπιστιας άλλα στις ανηφορες με 3 η 4 εννηλικους αντρες μεσα ή εμενα και 2 φαγανες γυναικες :)) δεν πάει το αμαξι και μου σπαει τα νευρα, οποτε την υποδυναμη πρεπει να την εχεις γιατι θα την χρειαστεις.

Το focus που ειχα μπει εγω πριν 7 χρονια οταν πηρα το mutsubishi ηταν πολυ μα πολυ καλο, οι πορτες εκλειναν σαν μερσεντες, μονο αυτο φτανει, το αυτοκινητο μου ερχοταν πολυ ακριβο επειδη ειχε 70€ δοση ακριβοτερη, ακόμη αυτοι οι ecoboost κοινητήρες με φοβιζαν, 1000cc 150hp.

Eγω θα επερνα το civic, βγαινει στα 23000 νομιζω και εχει 180hp, απο ποιότητα κατασκευης δεν μιλαμε, λεμε απλα honda

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την καθημερινότητα σε ελληνική πόλη κανένα "μεσαίου" μεγεθους SUV δε βολεύει εκτός αν έχεις πάρκινγκ σπιτι, δουλειά και πηγαίνεις μόνο σε εμπορικά κέντρα. Για αυτό κοιτάζει αρκετός κόσμος τα μικρά SUV που όμως φτάνουν σε λεφτά μικρομεσαίου αυτοκινήτου όντας απλά υπερυψωμένα supermini. 

1 λεπτό πριν, GIANNIS400 είπε

Ακου φιλαρακι, δεν ξερω ποσο χρονων εισαι άλλα εγω ειμαι 46, εχουν δει πολλα τα μάτια μου απο θεμα αυτοκινητων, 1ον μην κανεις το λαθος και πας σε πολυ μικρότερη υποδυναμη απο αυτην που ειχες, μεχρι 160 αλογα το minimum. Kατι για 130 αλογα που έλεγες, επειδή εχω αυτοκίνητο 120hp mitsubishi lancer, οφείλω  να σου πω οτι δεν υπάρχει καλύτερο απο θεμα αξιοπιστιας άλλα στις ανηφορες με 3 η 4 εννηλικους αντρες μεσα ή εμενα και 2 φαγανες γυναικες :)) δεν πάει το αμαξι και μου σπαει τα νευρα, οποτε την υποδυναμη πρεπει να την εχεις γιατι θα την χρειαστεις.

Το focus που ειχα μπει εγω πριν 7 χρονια οταν πηρα το mutsubishi ηταν πολυ μα πολυ καλο, οι πορτες εκλειναν σαν μερσεντες, μονο αυτο φτανει, το αυτοκινητο μου ερχοταν πολυ ακριβο επειδη ειχε 70€ δοση ακριβοτερη, ακόμη αυτοι οι ecoboost κοινητήρες με φοβιζαν, 1000cc 150hp.

Eγω θα επερνα το civic, βγαινει στα 23000 νομιζω και εχει 180hp, απο ποιότητα κατασκευης δεν μιλαμε, λεμε απλα honda

Εχει κλείσει αυτοκίνητο. Αδιάβαστος στις 52 σελίδες. Αυριο με τον κηδεμόνα σου :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, GIANNIS400 είπε

Ακου φιλαρακι, δεν ξερω ποσο χρονων εισαι άλλα εγω ειμαι 46, εχουν δει πολλα τα μάτια μου απο θεμα αυτοκινητων, 1ον μην κανεις το λαθος και πας σε πολυ μικρότερη υποδυναμη απο αυτην που ειχες, μεχρι 160 αλογα το minimum. Kατι για 130 αλογα που έλεγες, επειδή εχω αυτοκίνητο 120hp mitsubishi lancer, οφείλω  να σου πω οτι δεν υπάρχει καλύτερο απο θεμα αξιοπιστιας άλλα στις ανηφορες με 3 η 4 εννηλικους αντρες μεσα ή εμενα και 2 φαγανες γυναικες :)) δεν πάει το αμαξι και μου σπαει τα νευρα, οποτε την υποδυναμη πρεπει να την εχεις γιατι θα την χρειαστεις.

Το focus που ειχα μπει εγω πριν 7 χρονια οταν πηρα το mutsubishi ηταν πολυ μα πολυ καλο, οι πορτες εκλειναν σαν μερσεντες, μονο αυτο φτανει, το αυτοκινητο μου ερχοταν πολυ ακριβο επειδη ειχε 70€ δοση ακριβοτερη, ακόμη αυτοι οι ecoboost κοινητήρες με φοβιζαν, 1000cc 150hp.

Eγω θα επερνα το civic, βγαινει στα 23000 νομιζω και εχει 180hp, απο ποιότητα κατασκευης δεν μιλαμε, λεμε απλα honda

37 είμαι φίλε μου , έκλεισα το c3 air cross 1.2 100 αλόγατα για να βιώσω την SUV εμπειρια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Για αυτό κοιτάζει αρκετός κόσμος τα μικρά SUV που όμως φτάνουν σε λεφτά μικρομεσαίου αυτοκινήτου όντας απλά υπερυψωμένα supermini. 

 

Πολυ σωστα.

Για αυτο και οι εταιρειες εχουν καταλαβει την περαση των μικροσουβ και βαρανε στο κεφαλι, ασχετως εαν κανιβαλισουν τις πωλησεις αλλων μοντελων τους. Πχ Focs vc Puma

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα κανιβαλίζουν πωλήσεις άλλων μοντέλων αλλά δε γίνεται να μη βγάλεις σε αυτο το μέγεθος όταν όλοι οι ανταγωνιστές σου βγάζουν. Και δεν ειναι και μοντέλα σχεδιασμένα απο το μηδέν, φοράνε υπάρχοντες κινητήρες, πατάνε σε υπάρχοντα μοντέλα οπότε είναι φθηνή η ανάπτυξη τους. Εγώ δε θα έπαιρνα τέτοιο με τίποτα αλλά καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τόση τρέλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε αυτοκίνητο έχει το κοινό του και καλύπτει τις ανάγκες του.

εγω βρέθηκα με ένα Χ1 (2017, εταιρικό) και όσο ήμασταν ζευγάρι με τη γυναίκα μου έβριζα που δεν μπορούσα να παρκάρω πουθενά και που δεν είχε σπιρτάδα το αυτοκίνητο (συνηθισμένος με golf, giulietta πριν).  
Με το που ήρθε ο μικρός, όμως, εκτίμησα τους χώρους και την άπλα του (το πάρκινγκ γίνεται δευτερεύουσα ανάγκη).

Θεωρώ μέχρι να πάει 5-6 το παιδί, το SUV θα μας καλύψει...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ προσωπικά έχω καταλήξει ότι suv / τζιπ κλπ δεν θα πάρω ποτέ στην ζωή μου. Βέβαια δεν έχω παιδιά ακόμα αλλά όπως με ξέρω δεν θα αλλάξω.

Το αυτοκίνητο για εμένα είναι και ένα είδος χόμπι μιας και έχω αρκετή τρέλα με τους 4 τροχούς απλά στο μέλλον θα κάνω την υποχώρηση από 2πορτα να πάω σε 4πορτο. Όταν με το καλό έρθει και το παιδί με βλέπω για κανένα sport sedan τύπου a3 / a4 αλλά με τίποτα κάτω από 150 αλογατα μιας και έχω μάθει με αρκετά παραπάνω και θα μου κακοφανει υπερβολικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι απόδοση δίνει ο φίλος ο Tsofras να βρει μουλάρι το C3 και να ζαχαρώνει τουρμπάτα μέχρι το τέλος του χρόνου; 😂

 

28 λεπτά πριν, hountalas είπε

Ρε παιδιά τα suv γιατί πουλάνε αρκετά περισσότερο από τα hatchback / sedan ? Δεν γίνεται να είναι μόνο η μόδα. Προσωπική μου άποψη αλλά και άλλων που έχω δει κατα καιρούς τα suv τα παίρνει κάποιος που έχει ανάγκη σε χώρους πορτ μπαγκάζ και ανάλογα την κατηγορία (b,c suv) χώρους εσωτερικού.

Πχ στην περίπτωση μου με ενα παιδί, κυρίως χρήση πόλης με μερικά πσκ τώρα το καλοκαίρι Χαλκιδική τι να πάρω? Κοιτάω focus st line (περιμένοντας το Mild hybrid), golf 8 , leon (όταν με το καλό έρθει) και από suv τα puma st line x 125hp και 2008 allure 100 hp. 

Προτιμώ να πάρω κάποιο από τα suv διότι μου δίνουν μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ σε μικρότερο μήκος αμαξώματος. Δεν με ενδιαφέρει τόσο το κοφτερό τιμόνι του focus αν και αν κάνετε test drive τα συγκεκριμένα δύο suv θα δείτε ότι δεν είναι βάρκες.

Προς το παρόν ίσως κλείνω προς το 2008 allure που βγαίνει στα 22κ αλλά λόγω αναμονής παραγγελιών τον Σεπτέμβριο θα κοιτάω και αλλού.

ΥΓ αν ήμουν μόνος λογικά θα έπαιρνα το καγκούρικο civic 1.5 να γουστάρω!

Αναλόγως το παιδί κι αν θες να κάνεις κι άλλο. Αν έχεις ξεπεράσει τη φάση με τα καρότσια κλπ και δε θα κάνεις άλλο, και hatchback θα σε καλύψει. Αλλιώς θες περισσότερο χώρο σίγουρα...

27 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Εγώ προσωπικά έχω καταλήξει ότι suv / τζιπ κλπ δεν θα πάρω ποτέ στην ζωή μου. Βέβαια δεν έχω παιδιά ακόμα αλλά όπως με ξέρω δεν θα αλλάξω.

Το αυτοκίνητο για εμένα είναι και ένα είδος χόμπι μιας και έχω αρκετή τρέλα με τους 4 τροχούς απλά στο μέλλον θα κάνω την υποχώρηση από 2πορτα να πάω σε 4πορτο. Όταν με το καλό έρθει και το παιδί με βλέπω για κανένα sport sedan τύπου a3 / a4 αλλά με τίποτα κάτω από 150 αλογατα μιας και έχω μάθει με αρκετά παραπάνω και θα μου κακοφανει υπερβολικά.

Εδώ σου κακοφαίνεται αν οδηγήσεις περιστασιακά άλλο αυτοκίνητο με μικρότερη δύναμη. Πόσο μάλλον να το αγοράσεις κιόλας. Συμφωνώ μαζί σου, τουλάχιστον 140-150. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα SUV είναι πιο ευρύχωρα γιατί έχουν πρώτα πρώτα αυξημένη τη διάσταση του ύψους.
Θυμάμαι παλιότερα μια εποχή προ SUV, που όταν ήθελαν να κάνουν ευρύχωρα τα supermini
έδιναν όγκο σε ύψος και τοποθετούσαν πιο κατακόρυφα τις πλάτες των πισω καθισμάτων.
Αντίστοιχη λογική και στα keicar ή στα πολυμορφικά MPV.

Ένας ακόμα λόγος που ο κόσμος σήμερα θέλει SUV μπορεί να είναι η αίσθηση της αφ'υψηλού θέσης.
Σα να λέμε ότι ο άλλος θέλει θέα και ελευθερία ενός ρετιρέ στην καμπίνα του αυτοκινήτου.

Άλλος μπορεί να πει για την ασφάλεια (ξέρω σχετικό είναι)
άλλος για την ευκολία στην επιβίβαση-αποβίβαση,
άλλος για την άνεση της ανάρτησης κοκ.

Το θέμα είναι ότι έχουν αλλάξει τα στάνταρ του κοινού.
Τα SUV είναι τα νέα ΙΧ. Δεν είναι μόδα.
Κάποτε το ύψος το μήκος και το πλάτος ήταν συγκεκριμένο, οι διαστάσεις των ελαστικών μικροσκοπικές, η εικόνα του εσωτερικού περιοριστική κοκ.
Ο κόσμος είχε ένα αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις, οι δρόμοι ήταν στενότεροι, το κόστος κατασκευής-αγοράς-χρήσης και το μέσο εισόδημα αλλού,
η αισθητική λιγότερο γκροτέσκ (η παγκοσμιοποίηση έπαιξε ένα ρόλο), η κατασκευαστική τεχνοτροπία και τεχνογνωσία διαφορετική, τα μέτρα της ασφάλειας άλλα κοκ.
Σήμερα όλα έχουν αναθεωρηθεί προς τα πάνω, ακόμα και στον αριθμό των ΙΧ ανά οικογένεια.
Το μέσο μέτρο δεν πρόκειται να επανέλθει σε παλιότερες εποχές.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Τι απόδοση δίνει ο φίλος ο Tsofras να βρει μουλάρι το C3 και να ζαχαρώνει τουρμπάτα μέχρι το τέλος του χρόνου; 😂

Αναλόγως το παιδί κι αν θες να κάνεις κι άλλο. Αν έχεις ξεπεράσει τη φάση με τα καρότσια κλπ και δε θα κάνεις άλλο, και hatchback θα σε καλύψει. Αλλιώς θες περισσότερο χώρο σίγουρα...

Εδώ σου κακοφαίνεται αν οδηγήσεις περιστασιακά άλλο αυτοκίνητο με μικρότερη δύναμη. Πόσο μάλλον να το αγοράσεις κιόλας. Συμφωνώ μαζί σου, τουλάχιστον 140-150. 

Εγώ το έχω σχεδόν σίγουρο ότι θα αλλάξω

Πρώτον γιατί είναι αγορά ανάγκης

Δεύτερον σε ένα χρόνο θ είμαι περισσότερο άνετος γιατί θα έχει τελειώσει το δάνειο οπότε θα μπορώ να δώσω περισσότερα λεφτά τουλάχιστον 150€ πάνω τον μήνα που τώρα σκεφτόμουν το 50 ρικο

Τρίτον πάντα μου άρεσε η σπορ οδήγηση και να ζαχαρωνω το αμάξι μου όταν το παρκάρω και όταν το πλένω

Ξέρω ότι στο c3 δεν θα έχω τίποτα από τα παραπάνω

Αλλά μπορεί σε αυτό τον χρόνο να γουστάρω ότι θα πηγαίνω ταξίδι λες και κάθομαι σε πολυθρόνα, με ξεκούραστη ανάρτηση , με περισσότερους χώρους , με έτοιμες μπάρες για να βάλω μπαγκαζιερα- ποδήλατα, να μην φοβάμαι ότι θα βρει ο προφυλακτήρας σε καμία θάλασσα ή όταν βγαίνω από το γκαράζ

Οπότε να αλλάξω στυλ οδήγησης  και γενικά

να βολευτω τόσο και να παραμείνω σε αυτό.

Απλά επειδή πάντα είχα την καγκουρια, την σπορ οδήγηση και την χαμηλή θέση - fun to drive λογική , είναι αρκετά πιθανό σε κανά χρόνο ακριβώς να επιστρέψω σε αυτό το θέμα.

Όπως και να έχει θα σας ενημερώνω με τις εντυπώσεις μου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόεδρος ΣΕΑΑ: Η κρατική επιδότηση για αγορά ηλεκτρικών στην Ελλάδα θα είναι αντίστοιχη Γερμανίας και Ολλανδίας

Το άρθρο αναφέρεται σε δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΑΑ αναφορικά με τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αμαξιών στην Ελλάδα.

Ας δούμε τι τελικά θα ισχύσει γιατί με μια αναζήτηση το κάθε site γράφει τα δικά του (ειδικά για το ποσό της επιδότησης)

 

https://www.gocar.gr/news/feed/31086,Basilakhs_H_kratikh_epidothsh_gia_agora_.html

Επεξ/σία από mobile_32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω που κάποιοι χρήστες λέτε πως κάτω από 150 ίππους δεν τα αντέχετε κτλ..

Δεν μπορώ παρά να αισθανθώ ευγνώμων που έχω οδηγήσει Trabant (ναι, αυτά τα σοβιετικά που ήταν φτιαγμένα από πλαστικό με πεπιεσμένο χαρτί και έβγαζαν 26 ίππους) και κατ' επέκταση ακόμα και οι 80 ίπποι μου φαίνονται πολυτέλεια. 😂😂 

Πέραν της πλάκας, σίγουρα η ιπποδύναμη είναι κάτι που σου κάνει την ζωή πιο εύκολη, ειδικότερα σε ανηφορικούς δρόμους ή όταν είναι φορτωμένο, αλλά κατ' εμέ η γενικότερη άνεση και ποιότητα εσωτερικού υπερισχύουν της ιπποδύναμης. Σίγουρα θα επέλεγα ένα πολυτελές εσωτερικό με 100 ίππους, παρά ένα ψευτοπλαστικό με 200 ίππους.

 

Επεξ/σία από magnam
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, mobile_32 είπε

Πρόεδρος ΣΕΑΑ: Η κρατική επιδότηση για αγορά ηλεκτρικών στην Ελλάδα θα είναι αντίστοιχη Γερμανίας και Ολλανδίας

Το άρθρο αναφέρεται σε δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΑΑ αναφορικά με τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αμαξιών στην Ελλάδα.

Ας δούμε τι τελικά θα ισχύσει γιατί με μια αναζήτηση το κάθε site γράφει τα δικά του (ειδικά για το ποσό της επιδότησης)

https://www.gocar.gr/news/feed/31086,Basilakhs_H_kratikh_epidothsh_gia_agora_.html

Με την τιμή , αυτονομία , κόστος μπαταριών που έχουν αυτή τη στιγμή τα ηλεκτροκίνητα δεν ξέρω αν έχει αξία να αγοράσεις αυτή την περίοδο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...