Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mε τεστ ντράιβ του τετάρτου μην αποφασιζετε. Συμβουλεύω ειλικρινά όποιον είναι "ζεστός" να ζητήσει test drive τουλάχιστον μιας ώρας κάνοντας την αντίστοιχη εξήγηση στην επιμέρους αντιπροσωπεία. Πλέον τα λεφτά δεν είναι εύκολα και θα πρέπει να σχηματίζουμε 100% πεποίθηση με τη δοκιμή σε προγραμματισμένη από μας διαδρομή με τις λακούβες της, τις ανηφόρες, τις ευθείες, τα δύσκολα στενά, την δοκιμασία αν μπορεί το όχημα να επιταχύνει σχεδόν από ταχύτητα 5-6χλμ με δευτέρα (κρίσιμο στην πόλη) κλπ. Αλλιώς καλύτερα όχι παρά λάθος ανεπανόρθωτο. Προσωπικά την πάτησα μια φορά με καινουργιο Ceed (πριν 10 χρόνια που περιέγραφαν στα περιοδικά τον κινητήρα ως ζωηρό κλπ και ήταν μάλλον υποτονικός>) και ορκίστηκα. ποτέ ξανά τέτοια λάθη. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

εντάξει.. είναι σαν να σε βλέπω να το κάνεις.

Αναμένουμε video !

Μπορώ να πώ ότι πλέον έχω μία εμπειρία την τρίτη φορά ξαναπέρασα απο όλες τις αντιπροσωπείες και δεν μίλησα καν στους πωλητές , πήγα με άλλη οπτική γωνία ( του έμπειρου και καλά :D )

3 λεπτά πριν, kalmik είπε

Mε τεστ ντράιβ του τετάρτου μην αποφασιζετε. Συμβουλεύω ειλικρινά όποιον είναι "ζεστός" να ζητήσει test drive τουλάχιστον μιας ώρας κάνοντας την αντίστοιχη εξήγηση στην επιμέρους αντιπροσωπεία. Πλέον τα λεφτά δεν είναι εύκολα και θα πρέπει να σχηματίζουμε 100% πεποίθηση με τη δοκιμή σε προγραμματισμένη από μας διαδρομή με τις λακούβες της, τις ανηφόρες, τις ευθείες, τα δύσκολα στενά, την δοκιμασία αν μπορεί το όχημα να επιταχύνει σχεδόν από ταχύτητα 5-6χλμ με δευτέρα (κρίσιμο στην πόλη) κλπ. Αλλιώς καλύτερα όχι παρά λάθος ανεπανόρθωτο. Προσωπικά την πάτησα μια φορά με καινουργιο Ceed (πριν 10 χρόνια που περιέγραφαν στα περιοδικά τον κινητήρα ως ζωηρό κλπ και ήταν μάλλον υποτονικός>) και ορκίστηκα. ποτέ ξανά τέτοια λάθη. 

Συμφωνώ αλλά εδώ παλεύουμε να βρούμε το αμάξι στην έκθεση αν θέλεις κάτι πιο ψαγμένο τι τεστ ντραιβ

Και εγώ έκανα τεστ ντραιβ το απλό Ibiza και το αγόρασα. Αν είχα κάνει το FR είναι πιθανό να μην το είχα πάρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Mε τεστ ντράιβ του τετάρτου μην αποφασιζετε. Συμβουλεύω ειλικρινά όποιον είναι "ζεστός" να ζητήσει test drive τουλάχιστον μιας ώρας κάνοντας την αντίστοιχη εξήγηση στην επιμέρους αντιπροσωπεία. Πλέον τα λεφτά δεν είναι εύκολα και θα πρέπει να σχηματίζουμε 100% πεποίθηση με τη δοκιμή σε προγραμματισμένη από μας διαδρομή με τις λακούβες της, τις ανηφόρες, τις ευθείες, τα δύσκολα στενά, την δοκιμασία αν μπορεί το όχημα να επιταχύνει σχεδόν από ταχύτητα 5-6χλμ με δευτέρα (κρίσιμο στην πόλη) κλπ. Αλλιώς καλύτερα όχι παρά λάθος ανεπανόρθωτο. Προσωπικά την πάτησα μια φορά με καινουργιο Ceed (πριν 10 χρόνια που περιέγραφαν στα περιοδικά τον κινητήρα ως ζωηρό κλπ και ήταν μάλλον υποτονικός>) και ορκίστηκα. ποτέ ξανά τέτοια λάθη. 

1 ώρα test drive νομίζω δεν δίνει κανείς. 

Ισως αν ζητήσεις μίσθωση 1 μέρας,  αλλά και πάλι δεν ξέρω τι παίζει. 

Θα ήταν ενδιαφέρον αν ξέρει κανένας φίλος να μας πει και ενδιαφέρον αν γίνεται οντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα στα παιδιά! Γνώμη για το KIA Stonic έχουμε? Ποιότητα, χώροι κλπ.. Μου αρέσει εξωτερικά αρκετά.

Έχω στείλει email για TD και περιμένω να κλείσουμε ημερομηνία, αλλά θα ήθελα και μια γνώμη από κάποιον κάτοχο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Test drive πρεπει να επιλεξεις/στοχευσεις συγκεκριμμενο χρονο για να το κανεις οπως θελεις.

Καλυτερα πρωι πρωι (9.30-10.00) ωστε να ειναι και φρεσκος ο πωλητης και να το κρατησεις οσο πιο πολυ μπορεις. Εαν γινεται να αποφυγεις και το Σαββατο ακομη καλυτερα. Επισης καλο ειναι να εχεις αναγνωρισει μια συγκεκριμενη διαδρομη που να την εχεις κανει πιο πριν με το δικο σου για να εχεις ενα benchmark πως θα συμπεριφερθει το νεο αμαξι.

Προσωπικα πηγα μια Παρασκευη πρωι πρωι (αφου υπηρξε συννενοηση πρωτα φυσικα) και τον "καθυστερησα" σε σχεση με το κλασσικο 15λεπτο αρκετα παραπανω -  εκανα 40λεπτα σχεδον

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Test drive πρεπει να επιλεξεις/στοχευσεις συγκεκριμμενο χρονο για να το κανεις οπως θελεις.

Καλυτερα πρωι πρωι (9.30-10.00) ωστε να ειναι και φρεσκος ο πωλητης και να το κρατησεις οσο πιο πολυ μπορεις. Εαν γινεται να αποφυγεις και το Σαββατο ακομη καλυτερα. Επισης καλο ειναι να εχεις αναγνωρισει μια συγκεκριμενη διαδρομη που να την εχεις κανει πιο πριν με το δικο σου για να εχεις ενα benchmark πως θα συμπεριφερθει το νεο αμαξι.

Προσωπικα πηγα μια Παρασκευη πρωι πρωι (αφου υπηρξε συννενοηση πρωτα φυσικα) και τον "καθυστερησα" σε σχεση με το κλασσικο 15λεπτο αρκετα παραπανω -  εκανα 40λεπτα σχεδον

Συμφωνώ επίσης αν είσαι κοντά στο σπίτι σου και αλλάζεις μέγεθος - κατηγορία καλό είναι να πας να το βάλεις και στο πάρκιγκ σου να δεις αν βολεύει , extreme αλλά όποιος μπορεί δεν κάνει κακό να το δοκιμάσει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tsofras είπε

Μπορώ να πώ ότι πλέον έχω μία εμπειρία την τρίτη φορά ξαναπέρασα απο όλες τις αντιπροσωπείες και δεν μίλησα καν στους πωλητές , πήγα με άλλη οπτική γωνία ( του έμπειρου και καλά :D )

Συμφωνώ αλλά εδώ παλεύουμε να βρούμε το αμάξι στην έκθεση αν θέλεις κάτι πιο ψαγμένο τι τεστ ντραιβ

Και εγώ έκανα τεστ ντραιβ το απλό Ibiza και το αγόρασα. Αν είχα κάνει το FR είναι πιθανό να μην το είχα πάρει

Γιατι ετσι;Γλυκοκοιταζω το ibiza,τουλαχιστον style εκδοση που θεωρω ειναι η πιο vfm,αν παιζει και καποια καλη προσφορα εκεινη την περιοδο ισως και το FR.Σε κανενα 9μηνο χρονο απο τωρα που θα εχω τελειωσει θητεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, stathis97 είπε

Γιατι ετσι;Γλυκοκοιταζω το ibiza,τουλαχιστον style εκδοση που θεωρω ειναι η πιο vfm,αν παιζει και καποια καλη προσφορα εκεινη την περιοδο ισως και το FR.Σε κανενα 9μηνο χρονο απο τωρα που θα εχω τελειωσει θητεια.

Είσαι νέος εσύ δεν θα είναι έχεις πρόβλημα 😁

Εγώ που άρχισα να μεγαλώνω και κοιτάω και την άνεση δεν μπορώ τόσο σκληρή ανάρτηση.

Το style είναι μία χαρά , το FR είναι σαφώς ομορφότερο μέσα-εξω στρίβει το άτιμο με την ανάρτηση που έχει αλλά σε κάθε λακούβα κυλάει και ένα δάκρυ.

Αν είσαι του 97 σύμφωνα με το nick και ότι είσαι φαντάρος ( άντε με το καλό να τελειώνεις) τότε έχουμε 15 χρόνια διαφορά, στην ηλικία σου δεν τα κοιτάγα και εγώ αυτά οπότε μην δίνεις σημασία.

Οι άνω των 35 και αυτοί που έχουν θέμα με μέση τότε ας δώσουν

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tsofras είπε

Τι ακριβώς δεν ξέρεις πως να προσεγγίσεις το αμάξι ή την αντιπροσωπεία ?

Λοιπόν μπαίνεις μέσα , κάνεις την ευγενική χαιρετούρα σου και λές ενδιαφέρομαι για το τάδε μοντέλο και θέλω να το δώ.

Ωραία , περιεργάζεσαι εξωτερικά το μοντέλο , κοιτάς μάσκες , ζάντες , προφυλακτήρες , φώτα , το φέρνεις μία γύρα απο την μία και μία απο την άλλη.

Μπαίνεις μέσα , ρυθμίζεις κάθισμα και πιάνεις τιμόνι , το χαϊδεύεις λίγο να καταλάβεις υλικό , ποιότητα και πόσο μπαμπάτσικο είναι. Βλέπεις να σε βολεύουν και τα διάφορα κουμπιά

Κοιτάς αριστερά , δεξιά , πίσω να δείς αν έχει τίποτα κολώνες που μπορεί να σου χαλάσουν την ορατότητα.

Πάμε μετά τεστ υλικών , χτυπάς αρκετές φορές με το κότσι απο το δάκτυλο του δείκτη συνήθως τα εξής :

Πλαστικό στο επάνω , μεσαίο , κάτω μέρος της πόρτας

Πάνω απο το τιμόνι ( εδώ τραβάς λίγο και το πλαστικό πάνω - κάτω γιατί αν έχει μπόσικα παίζει κάποια στιγμή να τρίζει)

Κονσόλα , τεμπέλη , ντουλαπάκι οδηγού ( ανοίγεις και το ντουλαπάκι μιας και έφτασες εκεί για να δείς χώρους ποιότητα)

Πάμε μετά για τεστ κιβωτίου , πατάς συμπλέκτη και παίζεις 1η , 2α , 3η (αν είσαι μερακλής τις βλέπεις όλες) + όπισθεν για να δείς αν σε χαλάει που είναι κουμπωτή , με δακτύλιο κτλ

Τέλος κοιτάς αν βολεύουν οι ποτηροθήκες και γενικά αν έχει θέσεις για μικροαντικείμενα

Βγαίνεις και πας πίσω , να κάτσεις ουσιαστικά πίσω απο την θέση του οδηγού που έχεις ρυθμίσει

Τσεκάρεις χώρους να δείς αν σου κάνουν , το τουνελ στη μέση αν είναι φαρδύ και ενοχλεί

Τέλος βγαίνεις και ανοίγεις πορτ μπαγκαζ για να έχεις μία ιδέα για τον χώρο ( εγώ σήκωνα και τον πάτο να δω αν έχει ρεζέρβα :D )

Οπότε λίγο πολύ με το αμάξι τελείωσες

Πας στον πωλητή ωραία και καλά και μετά συζητάς διαθεσιμότητες , λεφτά , επιτόκια - μήνες αν θέλεις διακανονισμό και ότι άλλη πληροφορία δεν γνωρίζεις για το αμάξι.

Ελπίζω να σε κάλυψα , αν όχι πες τι άλλο θέλεις να σου πούμε

Με κάλυψες και με το παραπάνω, ευχαριστώ για την απάντηση στην έστω καπως χαζή ερώτηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Schoumi είπε

Με κάλυψες και με το παραπάνω, ευχαριστώ για την απάντηση στην έστω καπως χαζή ερώτηση

Δεν ήταν χαζή η ερώτηση απλά δεν καταλάβαμε τι ακριβώς ήθελες να ρωτήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nullindex είπε

Καλησπέρα στα παιδιά! Γνώμη για το KIA Stonic έχουμε? Ποιότητα, χώροι κλπ.. Μου αρέσει εξωτερικά αρκετά.

Έχω στείλει email για TD και περιμένω να κλείσουμε ημερομηνία, αλλά θα ήθελα και μια γνώμη από κάποιον κάτοχο. 

πιστευω οτι ειναι σιγουρα απο τα ποιο αξιόπιστα στην κατηγορια των μικρων suv

και το ΚΟΝΑ  μπορεις να δεις, ειναι λιγο πιο ακριβο αλλά έχει το πιο μικρό πορτ μπαγαζ!

ποια εκδοση κοιτάς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, h3342 είπε

πιστευω οτι ειναι σιγουρα απο τα ποιο αξιόπιστα στην κατηγορια των μικρων suv

και το ΚΟΝΑ  μπορεις να δεις, ειναι λιγο πιο ακριβο αλλά έχει το πιο μικρό πορτ μπαγαζ!

ποια εκδοση κοιτάς?

Το ΚΟΝΑ έχει πιο μικρό πορτ μπαγάζ?

Δεν έχω καταλήξει, τον 1.0L 100ps κινητήρα μάλλον και από εκδόσεις ανάμεσα στην Inmotion και την Optimum από αυτά που βλέπω στο φυλλάδιο, από κοντά δεν ξέρω τι θα συζητήσουμε ή αν κάνουν κάποια προσφορά. 

Στα βίντεο που βλέπω λένε οτι έχει μικρό πορτ μπαγάζ, από τα μικρότερα στην κατηγορία του ~350 λίτρα, και οτι έχει σκληρά πλαστικά γενικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Από CLA, (μοντελο 2020), εχει κανεις εμπειρια, αποψη; Ειναι κατωτερο απο C class;

Η CLA είναι A class sedan coupe οπότε ναι είναι κατώτερο από C class. Εκεί που γεφυρώνεται το χάσμα είναι η ηλικία των μοντέλων. Η CLA είναι καινούριο μοντέλο και η C class στα τελευταία της. Μέσα στο 21 βγαίνει η καινούρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, nullindex είπε

Το ΚΟΝΑ έχει πιο μικρό πορτ μπαγάζ?

Δεν έχω καταλήξει, τον 1.0L 100ps κινητήρα μάλλον και από εκδόσεις ανάμεσα στην Inmotion και την Optimum από αυτά που βλέπω στο φυλλάδιο, από κοντά δεν ξέρω τι θα συζητήσουμε ή αν κάνουν κάποια προσφορά. 

Στα βίντεο που βλέπω λένε οτι έχει μικρό πορτ μπαγάζ, από τα μικρότερα στην κατηγορία του ~350 λίτρα, και οτι έχει σκληρά πλαστικά γενικά. 

Έχει όντως μικρό Πορτ μπαγκαζ και σκληρά πλαστικά , αν σκύψεις δε κάτω από το τιμόνι βλέπεις και ένα τεράστιο κενό μέχρι πίσω εγώ απογοητευτικά όταν το είδα ότι πιο φτηνό στο μάτι από όλα όσα είδα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...