Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, gazp είπε

Πηγα εχτές για να κάνω test drive το νέο i20 (Καθένας με τον πόνο του). "Δοκίμασα" τον 1.0 100hp turbo, έκδοση premium. Και το δοκιμασα εντος πολλων εισαγωγικων γιατι το "test drive " ηταν κατι λιγοτερο απο 5 λεπτα. Το αμαξι ειναι απιστευτο, το εσωτερικο πανεμορφο (δεν ξερω αν αλλαζει κατι σε κατωτερες κατηγοριες εξοπλισμου, στον κρυφο φωτισμο δεν εδωσα και πολλη σημασια μιας και σε ολες τις αλλες προσιτες σε εμενα εκδοσεις δεν υπαρχει), η ανεση που προσφερει ειναι πραγματικα το κατι αλλο. Μου εκανε τεραστια εντυπωση ο κινητηρας, αρπαζει με τη μια και δεν κρεμαει στις χαμηλες στροφες. Τα μονα που λιγο με χαλασαν ειναι το τιμονι που μου φανηκε λιγο "ελαφρυ" και η ηχομονωση οταν ανεβηκα κοντα στις 3.000 σ.α.λ. θα μπορουσε να ειναι λιγο καλυτερη. 

Αν καποιος ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αμαξι και θελει να ρωτησει κατι, ισως και να μπορω να απαντησω αλλα οπως ειπα ηταν πολυ λιγος ο χρονος που περασα στο αμαξι. 

Μα 5 λεπτά , το τερμάτισαν ούτε το κλασσικό 15λεπτο ? Έλεος

Τα καθίσματα πως σου φάνηκαν? Γιατί στο προηγούμενο και στο ι30 που είχα μπεί μου φάνηκαν κάπως σκληρά και μη βολικά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, gazp είπε

Πηγα εχτές για να κάνω test drive το νέο i20 (Καθένας με τον πόνο του). "Δοκίμασα" τον 1.0 100hp turbo, έκδοση premium. Και το δοκιμασα εντος πολλων εισαγωγικων γιατι το "test drive " ηταν κατι λιγοτερο απο 5 λεπτα. Το αμαξι ειναι απιστευτο, το εσωτερικο πανεμορφο (δεν ξερω αν αλλαζει κατι σε κατωτερες κατηγοριες εξοπλισμου, στον κρυφο φωτισμο δεν εδωσα και πολλη σημασια μιας και σε ολες τις αλλες προσιτες σε εμενα εκδοσεις δεν υπαρχει), η ανεση που προσφερει ειναι πραγματικα το κατι αλλο. Μου εκανε τεραστια εντυπωση ο κινητηρας, αρπαζει με τη μια και δεν κρεμαει στις χαμηλες στροφες. Τα μονα που λιγο με χαλασαν ειναι το τιμονι που μου φανηκε λιγο "ελαφρυ" και η ηχομονωση οταν ανεβηκα κοντα στις 3.000 σ.α.λ. θα μπορουσε να ειναι λιγο καλυτερη. 

Αν καποιος ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αμαξι και θελει να ρωτησει κατι, ισως και να μπορω να απαντησω αλλα οπως ειπα ηταν πολυ λιγος ο χρονος που περασα στο αμαξι. 

ΛΟΛ, 5 λεπτά δοκιμή το λες ή "πάμε από την μια είσοδο του πάρκινγκ στην άλλη";
Πολύ κατσιβελέ καταστάσεις.
Οι χιλιάριδες κινητήρες τέτοιου τύπου έχουν πολύ ροπή στις χαμηλές στροφές.
|
Για την ηχομόνωση πρέπει να τους πεις/δεις για εθνική. Πουθενά αλλού δεν βλέπεις τις πραγματικές συνθήκες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kalmik είπε

Απλά μη δέχεστε τέτοια ψευτο - τεστ ντράιβ

+1. Δε γινεται να ζητανε τις χιλιαδες ευρω μας και να μη δοκιμαζουμε σωστα και ενδελεχως τα οχηματα. Οκ δε γινεται και ημερησια η διημερα για ολα αλλα θα μπορουσε σε σοβαρο ενδιαφερον και ισως και με καποιο κοστος να γινεται και αυτο. Με 20 λεπτα βολτα αντε βγαλε ακρη..

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gazp είπε

Πηγα εχτές για να κάνω test drive το νέο i20 (Καθένας με τον πόνο του). "Δοκίμασα" τον 1.0 100hp turbo, έκδοση premium. Και το δοκιμασα εντος πολλων εισαγωγικων γιατι το "test drive " ηταν κατι λιγοτερο απο 5 λεπτα. Το αμαξι ειναι απιστευτο, το εσωτερικο πανεμορφο (δεν ξερω αν αλλαζει κατι σε κατωτερες κατηγοριες εξοπλισμου, στον κρυφο φωτισμο δεν εδωσα και πολλη σημασια μιας και σε ολες τις αλλες προσιτες σε εμενα εκδοσεις δεν υπαρχει), η ανεση που προσφερει ειναι πραγματικα το κατι αλλο. Μου εκανε τεραστια εντυπωση ο κινητηρας, αρπαζει με τη μια και δεν κρεμαει στις χαμηλες στροφες. Τα μονα που λιγο με χαλασαν ειναι το τιμονι που μου φανηκε λιγο "ελαφρυ" και η ηχομονωση οταν ανεβηκα κοντα στις 3.000 σ.α.λ. θα μπορουσε να ειναι λιγο καλυτερη. 

Αν καποιος ενδιαφερεται για το συγκεκριμενο αμαξι και θελει να ρωτησει κατι, ισως και να μπορω να απαντησω αλλα οπως ειπα ηταν πολυ λιγος ο χρονος που περασα στο αμαξι. 

Αυτο με το τιμονι σε διαφορες κριτικες απο Γερμανια το λενε και για το i20 και για το νεο i30. Ειναι γενικα στα μειονεκτηματα οπως στα συν λενε πως ειναι οι κινητηρες οπου αρπαζουν για πλακα και κατω απο τις 1500 στροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stationwa είπε

Αυτο με το τιμονι σε διαφορες κριτικες απο Γερμανια το λενε και για το i20 και για το νεο i30. Ειναι γενικα στα μειονεκτηματα οπως στα συν λενε πως ειναι οι κινητηρες οπου αρπαζουν για πλακα και κατω απο τις 1500 στροφες

Τις καταναλώσεις τους τις έφτιαξαν άραγε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stationwa είπε

Αυτο με το τιμονι σε διαφορες κριτικες απο Γερμανια το λενε και για το i20 και για το νεο i30. Ειναι γενικα στα μειονεκτηματα οπως στα συν λενε πως ειναι οι κινητηρες οπου αρπαζουν για πλακα και κατω απο τις 1500 στροφες

Το ελαφρύ τιμόνι είναι μειονέκτημα που υπήρχε απ το πρώτο i20. Διορθώθηκε λίγο στο επόμενο και αρκετά στο τελευταίο που οδήγησα εχτές, αλλά δεν έχει εξαλειφθεί. Κάνει την όλη οδηγικη εμπειρία βαρετή. Και ο πωλητής ανέφερε το ίδιο που λες για τις 1500,πραγματικα πολύ σπιρτοζικος και τίμιος μου φάνηκε ο κινητήρας του. 

4 ώρες πριν, tsofras είπε

Μα 5 λεπτά , το τερμάτισαν ούτε το κλασσικό 15λεπτο ? Έλεος

Τα καθίσματα πως σου φάνηκαν? Γιατί στο προηγούμενο και στο ι30 που είχα μπεί μου φάνηκαν κάπως σκληρά και μη βολικά

Ως κάτοχος του πρώτου i20 μπορώ να πω ότι ενθουσιαστηκα απ τα καθίσματα. Στο δικό μου είναι σκληρά και άβολα, όπως λες, τόσο που σε ταξίδι κάθε μία με δύο ώρες κάνω στάση γιατί πιάνομαι. Στο καινούριο, τώρα είναι η μερα με τη νύχτα. Μαλακά, με καλό grip και πολύ άνετα, αν και όπως είπα η εμπειρία ήταν σύντομη ένιωθα λες και επεπλεα στον αέρα, τόσο καλά ήταν. 

4 ώρες πριν, LongTom είπε

ΛΟΛ, 5 λεπτά δοκιμή το λες ή "πάμε από την μια είσοδο του πάρκινγκ στην άλλη";
Πολύ κατσιβελέ καταστάσεις.
Οι χιλιάριδες κινητήρες τέτοιου τύπου έχουν πολύ ροπή στις χαμηλές στροφές.
|
Για την ηχομόνωση πρέπει να τους πεις/δεις για εθνική. Πουθενά αλλού δεν βλέπεις τις πραγματικές συνθήκες. 

Κυριολεκτικά ούτε 800 μέτρα δεν πήγαμε. Και μάλιστα, η εθνική ήταν καμιά 500αρια μέτρα μακρυά και ήθελα να πάμε προς τα εκεί γιατί είχα διαβάσει και σχόλια κάποιων που έλεγαν για την ηχομόνωση και ήθελα να το "ακούσω" το αμάξι με τ αυτάκια μου. Αρνητική εντύπωση μου έκανε το ότι ο  πωλητής μου έλεγε εξ αρχής που να στριψω, μια καθορισμένη διαδρομή από πριν δηλαδή που μετά από λίγα λεπτά κατέληξε πίσω στην αντιπροσωπεία. 

3 ώρες πριν, chill είπε

Στη χιουνται δίνουν 5 λεπτά TD γιατί από το 6ο και μετά αρχίζει να τρίζει 😁😁😁

Κακίες 😅

3 ώρες πριν, kalmik είπε

Απλά μη δέχεστε τέτοια ψευτο - τεστ ντράιβ

Τσαντίστηκα αλλά δεν του είπα κάτι. Όντως ήταν απαράδεκτο. 

3 ώρες πριν, cloud13 είπε

+1. Δε γινεται να ζητανε τις χιλιαδες ευρω μας και να μη δοκιμαζουμε σωστα και ενδελεχως τα οχηματα. Οκ δε γινεται και ημερησια η διημερα για ολα αλλα θα μπορουσε σε σοβαρο ενδιαφερον και ισως και με καποιο κοστος να γινεται και αυτο. Με 20 λεπτα βολτα αντε βγαλε ακρη..

Η πλάκα είναι ότι μόλις τελείωσε το td με φώναξε μέσα, λέω τι να θέλει..  Και ούτε λίγο ούτε πολύ ξεκίνησε να μου λέει να αρχίσω άμεσα τις διαδικασίες για να εγκριθεί το δάνειο.... Του ανέφερα ότι ΑΝ τελικά προχωρήσω θα πρέπει να πουλήσω το παλιό μου και με casual στυλακι μου απάντησε ότι "μέχρι τις 20 Γενάρη που θα είναι διαθέσιμο στο χρώμα που το θέλεις δεν θα έχει φύγει το παλιό; γιατί να μην προχωρήσουμε για το δάνειο"? Φυσικα και τη δουλεια του κανει και δε με συμπαθησε ξαφνικα αλλα μου φανηκε λιγο akward.

 

edit, τωρα το είδα, @Peugeot208 κατα την διαρκεια του td που κοιταξα το αμαξι ειχε διανυσει συνολικα 64km και εκεινη τη στιγμη εγραφε 9.2/100....Ο πωλητης ανεφερε οτι λογω των λιγων km που εχει τ αμαξι η τιμη αυτη δεν ειναι αξιοπιστη. Ανεφερε βεβαια μετα οτι εχει καταναλωση γυρω στα 6.2/100 και γελαγα μεσα μου.

 

Επεξ/σία από gazp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gazp είπε

 

Edit, τωρα το είδα, @Peugeot208 κατα την διαρκεια του td που κοιταξα το αμαξι ειχε διανυσει συνολικα 64km και εκεινη τη στιγμη εγραφε 9.2/100....Ο πωλητης ανεφερε οτι λογω των λιγων km που εχει τ αμαξι η τιμη αυτη δεν ειναι αξιοπιστη. Ανεφερε βεβαια μετα οτι εχει καταναλωση γυρω στα 6.2/100 και γελαγα μεσα μου.

Σε αυτό που λέει εχει δίκιο.

Και το αυτοκίνητο άστρωτο είναι και η διαδρομή που κάνατε πολύ μικρή για να δείξει πραγματική καταναλωση.

Εγώ το είπα γιατί η προηγούμενη γενιά των Κορεατών έπασχε σε καταναλωση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όπως επίσης και οι ρύποι τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, cloud13 είπε

+1. Δε γινεται να ζητανε τις χιλιαδες ευρω μας και να μη δοκιμαζουμε σωστα και ενδελεχως τα οχηματα. Οκ δε γινεται και ημερησια η διημερα για ολα αλλα θα μπορουσε σε σοβαρο ενδιαφερον και ισως και με καποιο κοστος να γινεται και αυτο. Με 20 λεπτα βολτα αντε βγαλε ακρη..

Γιατί δεν νοικιάσετε όσες μέρες θέλετε το αμάξι που σας ενδιαφέρει ; Εγω ότι έχω πάρει ποτέ δεν εκανα τεστ ντραιβ. Μου αρέσει το παίρνω. Ολα ίδια είναι. Ότι πληρώσεις παίρνεις.  Τωρα να περιμένω σαν τον ζητουλα για τεστ ντραιβ δεν το κάνω. Προτοιμω να το νοικιασω δυο τρεις μέρες. Οριστε. Υπάρχει λύση. Επισεις Αντε και έκλεισα τεστ ντραιβ. Τι θα καταλάβω. Τίποτα.

Επεξ/σία από mp123
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, mp123 είπε

Γιατί δεν νοικιάσετε όσες μέρες θέλετε το αμάξι που σας ενδιαφέρει ; Εγω ότι έχω πάρει ποτέ δεν εκανα τεστ ντραιβ. Μου αρέσει το παίρνω. Ολα ίδια είναι. Ότι πληρώσεις παίρνεις.  Τωρα να περιμένω σαν τον ζητουλα για τεστ ντραιβ δεν το κάνω. Προτοιμω να το νοικιασω δυο τρεις μέρες. Οριστε. Υπάρχει λύση. Επισεις Αντε και έκλεισα τεστ ντραιβ. Τι θα καταλάβω. 

Θα έχουν όμως την έκδοση που θες;

Εγω εκανα το εξής:

Έκλεισα σε 3 διαφορετικές αντιπροσωπιες td και ετσι έκλεισα συνολικα 50-60 λεπτά με το αυτοκίνητο.

Στα θετικά επίσης, ότι κανεις τα παζάρια σου και πέφτουν και αντιπροσφορες....

Γενικά, όμως, έχεις δίκιο. Αν δεν το έχεις το αμαξι 2-3 μέρες δεν βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα.

Επεξ/σία από Peugeot208
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, mp123 είπε

Γιατί δεν νοικιάσετε όσες μέρες θέλετε το αμάξι που σας ενδιαφέρει ; Εγω ότι έχω πάρει ποτέ δεν εκανα τεστ ντραιβ. Μου αρέσει το παίρνω. Ολα ίδια είναι. Ότι πληρώσεις παίρνεις.  Τωρα να περιμένω σαν τον ζητουλα για τεστ ντραιβ δεν το κάνω. Προτοιμω να το νοικιασω δυο τρεις μέρες. Οριστε. Υπάρχει λύση. Επισεις Αντε και έκλεισα τεστ ντραιβ. Τι θα καταλάβω. Τίποτα.

Μηπως να το ξανασκεφτοσουν λιγο? Ειδικα για ολοκαινουργια μοντελα που δεν ειναι καλα καλα στις αντιπροσωπειες εσυ θα το βρεις να το νοικιασεις κιολας? Αν εσενα σου τρεχουν απο τα μπατζακια και σου φαινονται ολα ιδια καλα κανεις αλλα στο αυτοκινητο που θα οδηγαω εγω για 10 χρονια και θα μεταφερω και την οικογενεια μου μεθαυριο το ''μου αρεσει το παιρνω'' μου ακουγεται 18χρονο πλουσιοπαιδο. Ζητουλας επρεπε να ειναι ο καθε κατασκευαστης ειδικα σε αυτη την εποχη και αρα να προσφερει τα προιοντα του για δοκιμη και επιδειξη οπως κανουν ολοι απο απορρυπαντικα μεχρι σπιτια και ελικοπτερα.

Το test drive ειναι εργαλειο marketing δε μας κανουν και χαρη, αλλιως δεν θα πουλουσαν κιολας οι περισσοτεροι.

ps μηπως επρεπε να κοψουν και εισοδο στον φιλο που πηγε να οδηγησει Χιουνται και του το δωσαν για 5 λεπτα. Ρε καντε μας τη χαρη.. Για να εστελνε αυτο το περιστατικο στα κεντρικα, δε νομιζω να συμμεριζονταν αυτη την προωθηση.

Επεξ/σία από cloud13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Εγω ότι έχω πάρει ποτέ δεν εκανα τεστ ντραιβ

Πιθανώς η οδηγική εμπειρία να μην ήταν τόσο ψηλά στα κριτήρια αγοράς σου, σε σχέση με την τιμή, που όντως την αναφέρεις.

Γενικά, όταν έχεις να αποφασίσεις για city car, με 15-17Κ, και πραγματικά οι επιλογές είναι τόσες πολλές,  καλό είναι να το κάνεις και μια βόλτα, πιο πολύ να σου φύγει η αμφιβολία ότι παίζει κάτι στραβό... π.χ. θόρυβος καμπίνας, αν είναι μαλακός ο συμπλέκτης, πόσο "κόβει" το τιμονι, οι αναρτήσεις, ακόμα και αν τα καθίσματα σε χωράνε, που λέει ο λόγος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, chill είπε

Στη χιουνται δίνουν 5 λεπτά TD γιατί από το 6ο και μετά αρχίζει να τρίζει 😁😁😁

Είναι πριμιουμ πλέον που κοστίζουν οσο ένα Πολύ πιο ποιοτικό ευρωπαϊκό, δε μπορεί ο κάθε πλεμπαιος να τα οδηγάει μιση ώρα για δοκιμή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...