Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Shyn είπε

Ναι. Θα βαλει δικο της 1950cc παλι στα 116 αλογα. Λιγο πιο γρηγορος αλλα με περισσοτερους ρυπους. Και 8 ταχυτητες στο αυτοματο αντι για 7. Ειναι ηδη στον νεο τιμοκαταλογο για παραγωγη Δεκεμβριου και μετα. 

image.png.d5a925e58a22e775c9120d6ec9c8087e.png

Για ποιο λογο καποιος να προτιμησει 2λιτρο diesel εναντι καποιου 1.5αρη ή 1.6αρη εφοσον μιλαμε παλι για 116 ιππους;

Εχει περισσοτερη ροπη να υποθεσω;

Δε μπορω να καταλαβω γιατι η Mercedes δεν ανεβασε λιγο την ιπποδυναμη εφοσον αποφασισε να παει σε 2λιτρο κινητηρα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, merkon είπε

Για ποιο λογο καποιος να προτιμησει 2λιτρο diesel εναντι καποιου 1.5αρη ή 1.6αρη εφοσον μιλαμε παλι για 116 ιππους;

Εχει περισσοτερη ροπη να υποθεσω;

Δε μπορω να καταλαβω γιατι η Mercedes δεν ανεβασε λιγο την ιπποδυναμη εφοσον αποφασισε να παει σε 2λιτρο κινητηρα.

Λογικα ειναι ο ιδιος κινητηρας που φοραει το Α200d αλλα "κομμενος". Οποτε για να δικαιολογησει την αγορα του A200d και να μην δυσαρεστησει τους κατοχους του 1.5 εριξε αρκετα την ιπποδυναμη για το A180d. Ροπη ναι εχει περισσοτερη, 280 αντι 260 του 1.5

 

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω να πω μια απορια φιλου; πιο αμαξι ειναι πιο δυνατο σε κινητηρα; ενας tsi 1,0 110 αλογα που κινει 1300 κιλα πχ golf η α3 με ροπη 20 στις 2000 στροφες εως 3000. Η ενας κινητηρας 1,0 120 αλογατα με ροπη 17 στις 1500 εως 4000 στα ιδια κιλα αμαξι 1280 πχ hyundai i30; Ακομη η ροπη στα κιλα ανα ιππο 11 ειναι αρκετη η θα ζοριζεται το οχημα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, merkon είπε

Για ποιο λογο καποιος να προτιμησει 2λιτρο diesel εναντι καποιου 1.5αρη ή 1.6αρη εφοσον μιλαμε παλι για 116 ιππους;

Εχει περισσοτερη ροπη να υποθεσω;

Δε μπορω να καταλαβω γιατι η Mercedes δεν ανεβασε λιγο την ιπποδυναμη εφοσον αποφασισε να παει σε 2λιτρο κινητηρα.

Για οικονομια και για λιγότερους ρύπους πήγανε σε διλιτρο, οχι για επιδόσεις. Δεν ξέρουν οι βάρβαροι ότι 2 λίτρα είναι πολυτέλεια.

1 ώρα πριν, james_ είπε

Δυνατός αντίπαλος του tcross.Υπαρχει καλύτερο bsuv?

Η μούρη του σαν εμοτικον λυπημένης φατσουλας είναι, πως είναι έτσι;

3 ώρες πριν, tsofras είπε

Πω ρε φίλε τι λες τώρα και εμένα χάλια μου φαίνεται το εσωτερικό τραγικό

Προσωπικά μαρεσει πολύ, όχι μόνο η οθόνη, αλλά κυρίως το περιμετρικό ταμπλό, που είναι σχεδόν ομοιόμορφο σε όλο το αμάξι, και είναι επιρρεασμενο στον σχεδιασμό από γιοτ.

spacer.png

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, james_ είπε

Δυνατός αντίπαλος του tcross.Υπαρχει καλύτερο bsuv?

Τιμή ξέρουμε ? Υποτίθεται ότι σταμάτησαν το Chr 1,2 γιατί αυτό θα ήταν μια ενδιάμεση οικονομική κατάσταση .....αλλά κ αυτό κοντά στα 20.000 το βλέπω ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπώς όλα τα καλά crossακια θα ξεκινάνε από 17-18 και θα φτάνουν καμιά 25αρια ευρά (το υβριδικό) τουλάχιστον...

Το CH-R 1.2 το σταματήσανε νομίζω λόγω ρύπων, ανέβαζε το μέσο όρο τους δηλαδή, οπότε τα κάνανε όλα υβριδικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Για οικονομια και για λιγότερους ρύπους πήγανε σε διλιτρο, οχι για επιδόσεις. Δεν ξέρουν οι βάρβαροι ότι 2 λίτρα είναι πολυτέλεια.

Η μούρη του σαν εμοτικον λυπημένης φατσουλας είναι, πως είναι έτσι;

Προσωπικά μαρεσει πολύ, όχι μόνο η οθόνη, αλλά κυρίως το περιμετρικό ταμπλό, που είναι σχεδόν ομοιόμορφο σε όλο το αμάξι, και είναι επιρρεασμενο στον σχεδιασμό από γιοτ.

spacer.png

Φρίκη. Αν θέλουν να το κάνουν Star Τrek να βάλουν joystick αντί για τιμόνι (ουφ τι παρωχημένο...) και τον R2D2 στο ταμπλώ.

Επεξ/σία από kalmik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, paylidis είπε

Ήμουν για αγορά A sedan ή CLA. Απογοητεύτηκα από τον εξοπλισμό τους στο budget που ήμουν διατεθειμένος να δώσω. δηλώνω ερωτευμένος με τη CLA αλλά είναι η γκομενα που κάτι δε σου κάθεται καλά και τη σουταρεις για να ησυχάσεις 

η C είναι ανώτερη τους αλλά Μπαγιάτεψε Ήδη σήμερα μου ήρθε μειλ για ξεστοκαρισμα (-4000 έλεγε)

Τι ακριβως δεν βρηκες και απογοητευτηκες απο τον εξοπλισμο?

Εγω τουλαχιστον που ειδα την A class sedan στην τερμα βασικη εκδοση θεωρω πως ο εξοπλισμος που προσφερει ειναι αρκετα πληρης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, crom251 είπε

Τι ακριβως δεν βρηκες και απογοητευτηκες απο τον εξοπλισμο?

Εγω τουλαχιστον που ειδα την A class sedan στην τερμα βασικη εκδοση θεωρω πως ο εξοπλισμος που προσφερει ειναι αρκετα πληρης.

Λογικά ότι έχει άπειρες επιλογές (με το ανάλογο αντίτιμο βεβαίως), και δεν ξέρεις που να αρχίσεις και που να τελειώσεις. Το νιώθω και εγώ αυτό βέβαια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, crom251 είπε

Τι ακριβως δεν βρηκες και απογοητευτηκες απο τον εξοπλισμο?

Εγω τουλαχιστον που ειδα την A class sedan στην τερμα βασικη εκδοση θεωρω πως ο εξοπλισμος που προσφερει ειναι αρκετα πληρης.

Κατά βάση ήταν αηδία οι 2 οθόνες 7’’ και τα φώτα αλογόνου που τα θεωρω ανεπίτρεπτα το 2020. Επίσης ο μόνοζωνικος κλιματισμός και η μαύρη οροφή που δεν επαιζε να αλλάξει (κλειστοφοβικό θα το έλεγα) και κάποια αλλά ψιλά δευτερεύοντα (πχ CarPlay, ημιάκαμπτος έλλειψη έστω πίσω αισθητήρων παρκαρισματοσ κλπ). Επίσης μόνο 2 χρώματα στο βασικό (Άσπρο μαύρο μη μεταλλικά) και με άλλο χρωμα ξέφευγε απευθείας. 
δεν είναι κακό Αμαξι και η Α sedan τα 25Κ που ζητάει τα αξίζει λίγο πολυ. Για να γίνει όμως αξιοπρεπής ο εξοπλισμός έφευγε προς τα 33...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δίλιτρος κινητήρας με 116 άλογα; 
ελπιζω να παίρνει εύκολο remapping ECU ώστε να ανεβεί η ιπποδύναμη σωστα.

για τη χώρα μας με το φόρο πολυτελείας το θεωρώ πολύ άστοχο σύνολο.

Η εσωτερική διακόσμηση είναι πολύ υποκειμενική. Οι μεγαλεσ οθόνες που παίζουν βασικό ρόλο είναι ρίσκο όμως γιατί αλλάζει η τεχνολογία τους συνεχώς και σε δέκα χρόνια μπορεί η οθονη να σου φαίνεται παλιατζουρα. Αντίθετα τα παλιά εσωτερικά με τα αναλογία κοντέρ μπορούσαν να κρατήσουν πιο πολυ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, dstilio είπε

Δίλιτρος κινητήρας με 116 άλογα; 
ελπιζω να παίρνει εύκολο remapping ECU ώστε να ανεβεί η ιπποδύναμη σωστα.

για τη χώρα μας με το φόρο πολυτελείας το θεωρώ πολύ άστοχο σύνολο.

Η εσωτερική διακόσμηση είναι πολύ υποκειμενική. Οι μεγαλεσ οθόνες που παίζουν βασικό ρόλο είναι ρίσκο όμως γιατί αλλάζει η τεχνολογία τους συνεχώς και σε δέκα χρόνια μπορεί η οθονη να σου φαίνεται παλιατζουρα. Αντίθετα τα παλιά εσωτερικά με τα αναλογία κοντέρ μπορούσαν να κρατήσουν πιο πολυ

Φανταζομαι παει ευκολα 134 αλογα που ειναι το Α200d. Προσωπικα προτιμω τον 1.5. Οικονομικος και αξιοπιστος.

Aclass στον Configurator σε Progressive Line, μεγαλες οθονες, All Digital βγαινει 35κ. Αν θυμαμαι καλα το πακετο με τις μεγαλες οθονες περιλαμβανει και αλλα πραγματα οπως αυτοματα αναδιπλουμενος καθρεπτες, αυτοματο παρκαρισμα, καμερα οπισθοπορειας και αλλα, οπου λειπουν απο τις απλες εκδοσεις. 

Επισης θεωρω πως η μουρη του αυτοκινητου φαινεται ασχημη με τα φωτα αλογονου. Θα πρεπει να παει τουλαχιστον σε εκδοση Style line. Και φυσικα δεν σου δινει τιποτα δωρεαν. Carplay/Android Auto ειναι εξτρα + 370€. 

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Suzuki SX4 δεν το προτείνει κανείς σε κάποιος που ψάχνονται για μικρομεσαία suv. Γιατί;

εχω καμία δεκαετία τώρα το fiat sedici που είναι ουσιαστικά Suzuki, μόνο κάτι πλαστικά στο σήμα άλλαζαν, και το μόνο που θέλει είναι 85 ευρώ το χρόνο σέρβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...