Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Polyurethanos είπε

Τώρα μου τα έσκασε. Παίζει ρόλο που εμείς κάνουμε καταγγελίες και αμφισβητησεις εναντίον της MOBILEPOINT.GR ενώ η επωνυμία του μαγαζιού σύμφωνα με το ΓΕΜΗ (βάσει ΑΦΜ) είναι ΣΟΦΙΑ ΜΑΡΣΕΛΛΟΥ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ;;; 

Κανένα απολύτως εφόσον η εταιρεία που εισέπραξε ειναι αυτή που αναφέρεις. Από τα στοιχεία δε που ειναι αναρτημένα στο site φαίνεται ότι δεν εχετε κάνει παραγγελία στην ΙΚΕ αλλά στην ατομική. Ακόμα όμως και αν τελικά η τράπεζα συνεργαζόνταν με την ΙΚΕ σε περίπτωση αμφισβήτησης επίσης δεν παίζει κανένα ρόλο. Η τράπεζα θα σας τα δώσει και θα τα απαιτήσει από τον συνεργάτη της που έκανε την χρέωση στην κάρτα σας όποιος και να ειναι αυτός. Στην περίπτωση του λογαριασμού τώρα αν και δεν εχουμε αμφισβήτηση αν θέλετε να προσφύγετε κάποιοι βάζετε το όνομα του δικαιούχου (λογικά αν κάνατε από την ίδια τράπεζα με την δική του έμβασμα θα σας το εμφάνισε στο αποδεικτικό). Αν τώρα κάνατε διατραπεζική συναλλαγή πχ από  Eurobank  σε Alpha, και πχ το ΙΒΑΝ ανοικε στον Νίκο και αυτός σας ελεγε ότι τον λένε Κώστα, αν βάλατε το όνομνα Κώστας στο δικαιούχο και τελικά ήταν ο Νίκος ο πραγματικός , το έμβασμα δεν θα γίνονταν και θα επέστρεφε πίσω σε εσάς. Αν έγινε τότε ο δικαιούχος που σας δήλωσε ειναι ο σωστός.

 

2 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Κ εσυ ολα αυτα που τα ξερεις φιλε μου?

Γιατί όπως σου ειπα φαίνεται ότι πλέον δεν μεταφέρεσε σε περιβάλλον τράπεζας. Οταν πας να κάνεις παραγγελία και επιλέξεις κάρτα , δεν σε πάει στο περιβάλλον της τράπεζας σου βγάζει error. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η τράπεζα έκοψε το εργαλείο χρέωσης καρτών και επομένως έχει προχωρήσει σε καταγγελία της συνεργασίας με το σύστημα χρέωσης καρτών.

Εχει συμβεί στο παρελθόν και με άλλα καταστήματα που έγινε κάτι αντίστοιχο .... Για αυτό τα ξέρω :-)

Οπότε αν εχεις πληρώσει με κάρτα κάνε αμφισβήτηση. Άλλωστε αυτό το περίμενε το refund που λένει κάποιοι ειναι παπάτζα.... Αν τελικά γινει το refund πριν ολοκληρωθεί το αίτημα αμφισβήτησης , τοτε το αίτημα αμφισβήτησης δεν προχωράει. Εχει κλείσει η συναλλαγή με το refund. Αν όχι τότε προχωράει και γίνεται αντιλογισμός...

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Κανεις ουτε πηρε χρηματα, ουτε θα παρει. Η απατη φωναζει απο 100 χιλιομετρα.

Καλο θα ειναι να γινει μηνυση αμεσα, εκτος των ενεργειων με τραπεζες κλπ., και να ζητησετε απο το ινσομνια να κρατησει τις ΙΡ και τα στοιχεια απο διαφορους που λενε οτι παρελλαβαν η πληρωθηκαν, καθως ειναι φανερο οτι ειναι η τρολ η συνεργατες του απατεωνα. Σε καθε απο τις 2 περιπτωσεις εχουν ποινικες ευθυνες και οι ιδιοι για παραπλανηση με τις φωτοσοπιες αποδειξεων και συνεργεια σε απατη.

Ας ανακοινωσει καποιος οτι θα στραφει νομικα εναντιων και αυτων των αλητων που παιζουν με την αγωνια των αλλων, θα δουμε ποσοι θα λενε μετα δημοσια οτι πληρωθηκαν.

Η να πει το φορουμ οτι εχει τα στοιχεια και αν ζητηθουν απο την εισαγγελικη ερευνα, θα δοθουν.

 

  • Like 3
Δημοσ.

Είμαι ομοιοπαθής. 695 Ευρώ laptop και έχω κάνει τραπεζική μεταφορά. Βέβαια οι 10 εργάσιμες κλείνουν σήμερα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και αν σήκωναν το τηλέφωνο δεν θα είχα λόγο να μην περιμένω. Πάντως για το θέμα της επιστροφής στην κάρτα πριν από 20 μέρες είχα ακυρώσει από άλλο κατάστημα αγορά και μου επιστράφηκαν σε 5 εργάσιμες. Και μάλιστα ήταν χρεωστική όχι πιστωτική. Alpha Bank ήταν.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Είμαι ομοιοπαθής. 695 Ευρώ laptop και έχω κάνει τραπεζική μεταφορά. Βέβαια οι 10 εργάσιμες κλείνουν σήμερα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και αν σήκωναν το τηλέφωνο δεν θα είχα λόγο να μην περιμένω. Πάντως για το θέμα της επιστροφής στην κάρτα πριν από 20 μέρες είχα ακυρώσει από άλλο κατάστημα αγορά και μου επιστράφηκαν σε 5 εργάσιμες. Και μάλιστα ήταν χρεωστική όχι πιστωτική. Alpha Bank ήταν.

Στείλε email και ζήτα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Μην περιμένεις να περάσουν οι 10 εργάσιμες.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Είμαι ομοιοπαθής. 695 Ευρώ laptop και έχω κάνει τραπεζική μεταφορά. Βέβαια οι 10 εργάσιμες κλείνουν σήμερα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και αν σήκωναν το τηλέφωνο δεν θα είχα λόγο να μην περιμένω. Πάντως για το θέμα της επιστροφής στην κάρτα πριν από 20 μέρες είχα ακυρώσει από άλλο κατάστημα αγορά και μου επιστράφηκαν σε 5 εργάσιμες. Και μάλιστα ήταν χρεωστική όχι πιστωτική. Alpha Bank ήταν.

πως ειχες κανει την ακυρωση? με αμφισβητηση?

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Pinelopilag είπε

πως ειχες κανει την ακυρωση? με αμφισβητηση?

Όχι. Μιλάω για φυσιολογικές καταστάσεις. Μου είπαν το ακυρώσαμε και πέρασαν μέρες. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Konstantina1234 είπε

Κατα ποσο σίγουροι είστε οτι αν κανουμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα πάρουμε πισω τα χρηματα μας; 

Περισσοτερο απο το να μην κανεις.Αυτο αρκει νομιζω.

  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Konstantina1234 είπε

Κατα ποσο σίγουροι είστε οτι αν κανουμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα πάρουμε πισω τα χρηματα μας; 

Άμα την κάνεις άμεσα λογικά θα τα πάρεις.. όσο περιμένεις να στα βάλει το μαγαζί πίσω χάνεις χρόνο και ίσως θα χάσεις και τα λεφτά σου. Αύριο το πρωί στη τράπεζα 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Στείλε email και ζήτα ακύρωση και επιστροφή χρημάτων. Μην περιμένεις να περάσουν οι 10 εργάσιμες.

Το έκανα ήδη από χθες. Καμμία απάντηση...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ionasfot είπε

Το έκανα ήδη από χθες. Καμμία απάντηση...

Κι άλλοι δεν πήραν απάντηση αλλά τους τα επέστρεψαν. Αν δουν ότι δεν μπορούν να εκτελέσουν την παραγγελία σου θα στα επιστρέψουν. Τουλάχιστον αυτό ισχύει μέχρι τώρα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ionasfot είπε

Το έκανα ήδη από χθες. Καμμία απάντηση...

και γιατι δεν παιρνεις τηλεφωνο στο κινητο να τους πιεσεις? τους εχω παρει κ θα ξαναπαρω παλι και θα τους βρισω σοβαρα. ειναι απατεωνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sexymwro7 είπε

Περισσοτερο απο το να μην κανεις.Αυτο αρκει νομιζω.

 

5 λεπτά πριν, Big Sak είπε

Άμα την κάνεις άμεσα λογικά θα τα πάρεις.. όσο περιμένεις να στα βάλει το μαγαζί πίσω χάνεις χρόνο και ίσως θα χάσεις και τα λεφτά σου. Αύριο το πρωί στη τράπεζα 

Έχω κανει απο προχθές ευτυχώς απλα απο οσο μου ειπε ο υπάλληλος η τράπεζα δεν ειναι υποχρεωμένη να μας τα επιστρέψει 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Kwnnaa είπε

Εγώ μίλησα τρ μαζί του 20 λεπτά κλήση ο κ.γιώργος λοιπόν προσπαθούσε να με καθησυχάσει και περιμένει πως θα πάρουμε τα χρήματα πίσω...του είπα μα μιλήσω μ2 την Σοφία αλλά αρνήθηκε να μου δώσει το κιν της γτ  λέει δεν γίνετε να μιλάει στο τηλ προσπαθεί να βρει μια λύση σε όλο αυτό...του είπα για καταγγελία και μου είπε Καλό θα ήταν να περιμένω γτ θα μπουν τα χρήματα αλλά αν θέλω να κάνω καταγγελία κανένα πρόβλημα...του είπα ότι η καταγγελία δεν θα αφορά μόνο την μαρσελοθ αλλά και το όνομα του...μου είπε κανένα πρόβλημα όλο αυτό θα λήξει με αίσιο τέλος και δεν έχει να φοβηθεί κτ...αν ήταν απατεώνας δεν θα ασχολιόταν με το να σηκώνει τα τηλέφωνα θα το είχε κ αυτός κλειστο(το οποίο έχει και μια λογική) του είπα ότι ακόμα και να λένε αλήθεια είναι τόσο λάθος και αντιεπαγγελματικο όλο αυτό που δεν φταίμε που είμαστε καχύποπτοι...είπε ότι είχε λάθος ενημέρωση και για αυτό ενημέρωνε λάθος τον κόσμο....Η επιστροφες χρημάτων ξεκίνησαν την Δευτέρα αλλά στο δεν σημαίνει ότι εκτελεστικάν όλες την Δευτέρα συνεχίστηκαν και τρίτη και Τετάρτη πράγμα που αν το ξανασκεφτούμε έχει βάση και μόνο από τα τόσα που διαβάζουμε εδώ (είπε ότι πάνε με σειρά προτεραιότητας οπως ήταν κ οι παραγγελίες) άρα 1.000 και οπως Έχουμε πει κ εδώ που απλά να το σκεφτείς κανένας υπάλληλος τράπεζας δεν πρόκειται να έκανε τόση δουλειά σε μια μέρα...καποιπε τον είχε ενημερώσει για το φόρουμ και μ είπε αν είναι δυνατόν να μην στέλνετε μνμτα στο viber  1την νύχτα....Δίκιο έχει κλαίμε τα λεφτά μας όλη μέρα δεν θα βγάλουμε κτ αργά το βράδυ μια στις χίλιες να έχει δίκιο σε αυτά που λέει και αυτός υπάλληλος είναι  σκέφτητε λίγο...μην είμαστε κακοπροαίρετοι μόνο....του είπα ότι εφόσον είναι αλήθεια ας έβγαζαν κάποια πιο σίγουρη έστω μαζική ανακοίνωση ότι το όλο θέμα θα πάρει χρόνο αλλά θα πάρουμε τα λεφτά έστω μια ανακοίνωση από την τράπεζα και μου είπε ότι θα το μεταφέρει στην μαρσελου.....τόσα βλέπουμε μπορεί να είναι και απάτη μπορεί και όχι....ειναι μια επιχείρηση που δεν ηταν προετοιμασμένη για τέτοιο όγκο παραγγελιών...εδώ ούτε ο κοτσοβολος δεν ηταν προετοιμασμένος και ακύρωσε κάποιες παραγγελίες... ας γίνει μια αμφισβήτηση συναλλαγής και ας έχουμε λίγο υπομονή..Όλοι τα χρήματα μας θέλουμε πίσω αλλά μην ήμαστε και τόσο κακοπροαίρετοι 

Αυτο που η μαρσελου δε μπορει να μιλαει στο τηλ γιατι σκεφτεται ... Σιγα μη μη γράφει και θεώρημα στην κβαντομηχανικη!

Κανονικά θα επρεπε να πει κατι. Αν και μεταξυ μας, και να ελεγε ποιος θα την πιστευε;

Εγω αυριο μεσημερι θα παρω τηλ για την αμφισβητηση, ειπα να ειμαι τυπική κ να αναμενω εως τις 15, καταγγελείες και ο,τι συνεπάγεται το πακέτο. Απο κει κ υστερα αν πραγματι ειναι αθωοι, εχει δικιο ο κυρ γιωργος, θα φανει και δν εχουν να φοβηθουν τπτ απο αυτες

Και αλλες εταιριες μου εκαναν επιστροφξ χρηματων μεσα στο διαστημα αυτο με το lockdown αλλα αφενός συνεννοηθηκαν τηλεφωνικα μαζι μου και αφετερου μεσα σε 3 εργασιμες τα είχα τα λεφτα μου πισω

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...