Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, εδώ και μέρες διαβάζω και είχα αγχωθεί πολύ καθώς είχα παραγγείλει ένα Samsung s10e και είχα πληρώσει 420 ευρώ. Μετά από πολλά μέιλ σήμερα πήρα τα λεφτά πίσω. Είχα πλήρωσει με Ν26 είναι κάτι σαν την Revolut (online τράπεζα). Είχα δει εδώ κάποιους που σχολιασαν ότι απείλησαν με δικηγόρους και το ίδιο έκανα και εγώ. Έστειλα ένα μέιλ που τους είπα ότι ξεκίνησα μήνυση και τους ζητούσα να επικοινωνήσουν με τον δικηγόρο μου. Την Κυριακή το μεσημέρι έλαβα μέιλ να στείλω στο logistirio@mobilepoint το Iban της τράπεζας. Έστειλα τα πάντα Δευτέρα 11:17 το πρωί μου έστειλαν αποδεικτικό από εθνική ότι έδωσαν εντολή επιστροφής μάλιστα 421 ευρω καθώς 1 ευρώ κρατούσε η τράπεζα. Και σήμερα ακριβώς στις 11:30 σε ένα 24ωρο μπήκαν τα χρήματα και ησύχασα. Δεν ξέρω τι να πω και να συμβούλεψω. Ίσως όντως οι προμηθευτές δεν στέλνουν εμπόρευμα και βρέθηκαν και πολλές παραγγελίες. Εγώ είχα παραγγείλει γιατί πριν την παραγγελία μου υπήρχαν 200και σχόλια θετικά για την επιχείρηση. Τι να πω. Μου έγινε μάθημα όλο αυτό. Ποτέ ξανά. Ελπίζω να πάρετε τα χρήματα σας πίσω ή το προϊόν σας. Καλή τύχη. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγω παντως βλεπω οτι ολες οι τραπεζες επιστρεφουν πλην της αλφα μπανκ.Υπαρχει σοβαρο ενδεχομενο να εχει τιποτα ανοικτους λογαριασμους και η τραπεζα να εχει προχωρησει σε δεσμεύση λογαριασμων για να φυλάξει την παρτη της αδιαφορώντας οπως εινα φυσικο για τους υπολοιπους.Απο το μαγαζι μπορει και να περνάτε τα λεφτα πισω απο την τραπεζα με τιποτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mariannaK91 είπε

Στην αστυνομία που ακριβώς πήγες; Στην δίωξη ηλ. εγκλήματος ; έκανες κάποια καταγγελία; Πες μας αν μπορείς μπας και εκεί βγάλουμε άκρη

Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου, αυτοί θα σου δώσουν οδηγίες, περιμένω το χαρτί από alpha για να κάνω μήνυση... Δεν πάει άλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, vassilios75 είπε

Στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου, αυτοί θα σου δώσουν οδηγίες, περιμένω το χαρτί από alpha για να κάνω μήνυση... Δεν πάει άλλο...

Παντως εγώ που είχα μιλήσει με αλφα μου είχαν πει να περιμένω εως κ 10 εργασιμες κτλ κτλ. Και γενικά μου βγαλανε την πιστη εως οτου να μου στείλουν την φορμα αμφισβητησης. Πριν απο αυτό, υποτίθεται οτι θα προωθουσα το word που ειχαν στείλει απο το mobilepoint για να μου πουνε αν οντως πρεπει να περιμένω καποια χρηματα, και μάλιστα το είχαν βάλει κ στα επειγοντα για να ελεγχθουν απ οσο λενε, και με γραψανε κανονικοτατα. Οποτε εγω θα προτεινα να τους ζορισεις να στο στειλουν, αν δε στο στειλουν εως μεθαυριο, γιατι αλλιώς δε ξερω πότε θα ασχοληθουν...

Επεξ/σία από tartaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω στείλει στην Alpha και το word και τα email επικοινωνίας με την mobile, τηλεφωνικά μου είπαν ότι δεν υπάρχει καμία κίνηση ακύρωσης από mobile, το θέλω και γραπτώς όμως, θα τους ξαναπάρω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας δωσω καποια στοιχεια που ειναι ελευθερα διαθεσιμα, καθως προκειται για στοιχεια απο ΓΕΜΗ και δημοσια μεσα.

Εταιρεια mxstore. Βαρεσε κανονι και δεχτηκε προστιμο 80.000 ευρω απο τη ΓΓΕ συν οτι γινεται δικαστικα. Το εταιρικο ονομα της ηταν MILA X. M. και ανηκε σε καποιον ΠΔ. Εδρα ειχε στη Γλυφαδα και μετα στο Χολαργο. Ο ιδιος ο ΠΔ μενει Γλυφαδα/Βουλα. Πλεον εκλεισε με τζιρους το '17 34.000 ευρω και το '18 202.000 ευρω. Συν τη μπαζα του '19 που ποιος ξερει ποση ηταν. (Ναναι καλα το Σκρουτζ). Πλεον εχει διαγραφει.

Ο κυριος ΠΔ μενει σε πολυτελεστατη μονοκατοικια. Βαρεσε το κανονι ανοιξη του 19 και 1 μηνα μετα μπουκαραν ληστες στο σπιτι του με οπλα κλπ. και πηραν χρηματα, χρυσαφικα, ρολογια, κλπ. μεγαλης αξιας. Ο κλεψας του κλεψαντος. Ζει και βασιλευει λοιπον ο απατεωνας. Αθανατη Ελλαδαρα!!!

Mobilepoint. Ιδρυση στη Γλυφαδα απο τη κυρια Μαρσελου πριν 2 χρονια σαν ατομικη. Αρχες του Μαιου, που αρχισαν τα οργανα με τις παραγγελιες, ιδρυει εταιρεια ΙΚΕ με ιδιο ονομα και με εδρα Χολαργο, πολυ κοντα στης mxsore!!! H ιδια πλεον εμφανιζει διαμονη στη Βουλιαγμενη αντι της Γλυφαδας. Με μια αναζητηση στο 11888 βγαζει 4 επιπλεον διευθυνσεις στο ονομα της!!! και 6 τηλεφωνα!!! 2 κινητα και 4 σταθερα.

Αποψη μου οτι ειναι ο ιδιος απο πισω και η κυρια ΣΜ ειναι αυτοφωρακιας. Συντομα θα δουμε νεο Σκρουτζομαγαζο με εδρα Χολαργο, εκτος και αν υπαρχει εταιρεια-κελυφος ετοιμη.

Διοτι των λαμογιων τα παιδια, πριν πεινασουν μαγειρευουν!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόκειται για εγκληματική συμμορία. Εκματαλλεύονται τους όρους λειτουργίας της Google, κρύψανε τα εκατοντάδες αρνητικά σχόλια στη Google με σκοπό να προσεγγίσουν και άλλα θύματα...  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, κάποιο νέο σχετικά με το θέμα;;τι πατήσαμε αρκετοί με το συγκεκριμένο μαγαζί.Εγώ εδώ και 2 μήνες ούτε απάντηση για την ακύρωση πήρα ούτε έχω καταφέρει να επικοινωνήσω μαζί τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους,

Μια από τα ίδια και εγώ, μην επαναλαμβάνω την ίδια ιστορία. Έκανα αμέσως αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα που πλήρωσα με κάρτα. Μου έχουν στείλει τα γνωστά μηνύματα για ακύρωση της παραγγελίας, το χαρτί της επιστροφής από alpha, το εξώδικο ... Σήμερα το πρωί έστειλα μήνυμα στην info@ekpoizo και μου απάντησαν μόλις τώρα αυτό

Καλησπέρα σας,

ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Η ΕΚΠΟΙΖΩ έλαβε πλήθος καταγγελιών
σχετικά με την εταιρία Mobilepoint για μη επιστροφή χρημάτων και
σκοπεύει να παρέμβει άμεσα για το ζήτημα αυτό, ώστε να επιβληθούν οι
προβλεπόμενες από τη νομοθεσία κυρώσεις.

Με εκτίμηση,

Γραφείο Νομικής Προστασίας ΕΚΠΟΙΖΩ

Για να κάνω την καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα πρέπει πρώτα να έχω ένα χαρτί από alpha ότι δεν έχει εντολή για επιστροφή χρημάτων ή πάω με ότι στοιχεία έχω τώρα? Ξέρει κάποιος να μου πει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, av71 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Μια από τα ίδια και εγώ, μην επαναλαμβάνω την ίδια ιστορία. Έκανα αμέσως αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα που πλήρωσα με κάρτα. Μου έχουν στείλει τα γνωστά μηνύματα για ακύρωση της παραγγελίας, το χαρτί της επιστροφής από alpha, το εξώδικο ... Σήμερα το πρωί έστειλα μήνυμα στην info@ekpoizo και μου απάντησαν μόλις τώρα αυτό

Καλησπέρα σας,

ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Η ΕΚΠΟΙΖΩ έλαβε πλήθος καταγγελιών
σχετικά με την εταιρία Mobilepoint για μη επιστροφή χρημάτων και
σκοπεύει να παρέμβει άμεσα για το ζήτημα αυτό, ώστε να επιβληθούν οι
προβλεπόμενες από τη νομοθεσία κυρώσεις.

Με εκτίμηση,

Γραφείο Νομικής Προστασίας ΕΚΠΟΙΖΩ

Για να κάνω την καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα πρέπει πρώτα να έχω ένα χαρτί από alpha ότι δεν έχει εντολή για επιστροφή χρημάτων ή πάω με ότι στοιχεία έχω τώρα? Ξέρει κάποιος να μου πει?

και γω μόλις τώρα έλαβα την ίδια απάντηση από εκποιζω. αναμένουμε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα παλι, 

υστερα απο υπερβολικες πιεσεις και πολλα e-mail μου εστειλαν αυτο εδω.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αγαπητοί πελάτες

 

 

 
σε συνέχεια των προηγουμένων επιστολών μας, σας επισυνάπτουμε την 
εξώδικη δήλωση που απέστειλε η επιχείρηση μας προς την ALPHA BANK και 
την εταιρεία διαχείρισης των πιστωτικών καρτών CARDLINK, με την οποία 
καλούμε την Τράπεζα όπως επιτέλους εκκαθαρίσει τις μεταξύ μας σχέσεις, 
επιστρέφοντας σας μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών που 
χρησιμοποιήσατε, τα χρήματα που έχετε ήδη καταβάλλει και τα οποία θα 
πρέπει να σας επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο και στη συνέχεια χρεώνοντας 
προς την επιχείρηση μας τον λογαριασμό μας με το αντίστοιχο ποσό του 
αντιλογισμού.

 

 

 
Παρακαλούμε για τη συνδρομή σας για μία τελευταία φορά, προκειμένου δια 
μέσω της αμφισβήτησης της σχετικής συναλλαγής προς την Τράπεζα σας και 
της αποστολής από μέρους της επιχείρησης μας του πιστωτικού δελτίου 
ακύρωσης της συναλλαγής σας και αντιλογισμού του ποσού, να λάβετε τα 
χρήματα σας πίσω.

 

 

 
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τα πιστωτικά δελτία 
αντιλογισμού του ποσού της παραγγελίας σας που έχει εκδώσει η επιχείρηση 
μας και έχει αποστείλει προς την ALPHA BANK, μπορείτε επίσης να 
απευθύνεστε στην εταιρεία διαχείρισης καρτών CARDLINK στα τηλέφωνα 
2106303000.

 

 

 
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και ευχόμαστε να λάβει σύντομα τέλος 
η ταλαιπωρία σας.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Δεν μπορω να επισυναψω το εξωδικο γιατι ειναι 4mb και χωραει μεχρι 2 εδω... μπορει κανεις να εξηγησει τι σημαινει αυτο για τα λεφτα μας?... 

Ευχαριστω..

Edit: Απο MobilePoint μου το εστειλαν αυτο

Επεξ/σία από BadassDffeD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα,

είμαι και εγώ παθούσα και μάλιστα από τις τελευταίες γιατί η παραγγελία μου ήταν στις 7/5/2020.

στις 12/5/2020 έλαβα το e mail της ακύρωσης της παραγγελίας και της δήθεν επιστροφής των χρημάτων στην κάρτα μου.

Αμέσως αμφισβήτησα την συναλλαγή μέσω της τράπεζας μου και παρακολουθούσα τόσο το προηγούμενο τόσο και αυτό το thread για περαιτέρω πληροφορίες.

χτες διαβάζοντας σχόλια ότι απαντούν σε e mail τους έστειλα ένα ευγενικό (για αρχή) και σήμερα έλαβα το περιβόητο εξώδικο και μάλιστα εις διπλούν.

Ουσιαστικά ισχυρίζονται ότι η τράπεζα αρνείται να εκκαθαρίσει συγκεκριμένα πακέτα συναλλαγών μεταξύ 9-12 Μαίου 2020.

Προφανώς τα πριν και τα μετά δεν έχουν πρόβλημα αλλά κανείς δεν παίρνει τα λεφτά του.

Τους απάντησα με ένα όχι τόσο ευγενικό e-mail.

Επίσης με τρόμαξε το ότι κάποια παιδιά αναφέρουν παραγγελίες με αριθμούς 19... και η δικιά μου είναι στο 286... έκανα τα μαθηματικά με ένα μέσο όρο και είναι πολλά τα λεφτά...

Ευχαριστώ όσους ανεβάζουν πληροφορίες για περαιτέρω ενέργειες και ελπίζω να τελειώσει αυτή η ιστορία με θετική έκβαση...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...