Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πότε είχες κάνει την παραγγελία??

Μετά από άπειρες προσπάθειες  να επικοινωνήσω μαζί τους τηλεφωνικά, και ηλεκτρονικά, και μετά από απειλές έστειλαν αυτό ,ας ελπίσουμε αύριο να δούμε λεφτά γιατί η απειλές θά γίνουν πράξη 💪👍

 
Mobilepoint.gr

Γεια σας ΚΥΡΙΑΚΗ,

Η παραγγελία σας με αριθμό #22749 έχει ενημερωθεί στην ακόλουθει κατάσταση: Processed

 

Τα σχόλια της παραγγελίας είναι:


Kαλησπερα σας


θα θελαμε να μας αποστειλετε στο παρακατω email [email protected] το iban και σε ποια τραπεζα ανηκει ο λογαριασμος ωστε να γινει αμεση επιστροφη των χρηματων σας.

Με εκτιμηση
Mobilepoint

 

 

Ευχαριστούμε για την προτίμηση σας,
Ομάδα Mobilepoint.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα σε όλους,

Εγώ μόλις γράφτηκα γιατί μόλις τώρα ξεκίνησα την διαδικασία για την επιστροφή των χρημάτων μου. Εχω που διαβάζω εδώ και κανα 3ωρο τι εχει συμβεί και έχω φρικάρει, πραγματικά.

Μεχρι στιγμής με την mobilepoint δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω.. δεν μου απαντούν ούτε σε mail ούτε τηλεφωνικώς. Το τελευταίο mail που έστειλα [πρι 2 ώρες] ήταν για να ακυρωθεί η παραγγελία μου. [22/04 - μεταφορά προς τριτους - 192ευρώ - Note 8 pro], και περιμένω απάντηση.

Τηλεφώνησα πριν λίγο στην τράπεζα πειραιώς και μου είπαν ότι οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν είναι:

  1. - Να το δηλώσω σε κάποιο κατάστημα της τράπεζας, για να το προχωρήσουν αυτοί. [και αν δεν γίνει κάτι]
  2. - Να κινηθώ νομικά

Τώρα ... επειδή άλλοι θα έχουν φτάσει ήδη σε αυτό το στάδιο, γνωρίζει κάποιος αν κάποια τράπεζα τα κατάφερε να μιλήσει μαζί τους?

Θα ενημερώσω για το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AnastasiouD1982 είπε

προφανως φιλε μου η τραπεζα Alpha bank εχει παγωσει τις οποιες πληρωμες.

Εγω απαιτησα τα λεφτα μου κ ειπα οτι κινηθηκα με ολες τις νομικες οδους.

Απο εκει κ περα δεν γνωριζω περισσοτερα κ απλα περιμενα να δω τι θα γινει.

Μια ερώτηση. τα λεφτά τα απαίτησες απο τον κ. Γιώργο; έστειλες mail; ή τα απαίτησες απο την τράπεζα;

Επεξ/σία από mariannaK91
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδια. Μολις εκανα εγγραφή για να σας ενημερώσω σχετικά με το δικο μου θεμα. Ειχα κανει μια παραγγελία απο το συγκεκριμένο σαιτ περιπου 1 μηνα πριν. Ενα λαπτοπ αξιας 570 ευρω. Στις 15 μερες προσπαθησα να επικοινωνήσω μαζι τους αλλα ματαια. Έστειλα μειλ για ακύρωση παραγγελίας 2 φορες χωρις απάντηση και μεσα απο εδω βρηκα ενα τηλέφωνο ενος κυρίου Γιώργου, μιλησα μαζι του και μου ειπε πως τα χρήματα θα επιστραφούν σε όλους και πως εχει ξεκινησει διαδικασιες. Το ειχα αφησει στο φλου εντελως το θεμα και σιγα σιγα αρχισα να πιστεύω πως τα λεφτα χάθηκαν. Σημερα το πρωί οπως καθε μερα κοιτουσα το λογαριασμό μου τραπεζης οπως καθε μερα και έκπληκτος ειδα πως τα χρήματα μου τα επέστρεψε. Ελπιζω και πιστεύω πως θα τα πάρετε ολοι τα λεφτα σας. 

Υ. Γ ειχα κάνει αγορά με μεταφορά μέσω τρίτου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, sotirisHD είπε

Σε δική μου περίπτ του pos, από την τράπεζα μου είχαν πει ότι αν μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν εισπραχθεί ακυρώνεται αυτοδίκαια αλλά παίρνει πολύ χρόνο.

η άλφα μου είπε 15 ημέρες

2 ώρες πριν, Danae32 είπε

Φίλε μου σε κλέψανε ακύρωσε την παραγγελία ΤΏΡΑ και πήγαινε στην τράπεζα να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγης..... Άμα πάρεις πίσω τα λεφτά σου απλά θα είναι θαύμα 

γιατί θα είναι θαύμα

ξέρεις πολλούς που είχαν δίκιο και έχασαν χρήματα από πιστωτική κάρτα εγώ κανέναν θέλει κανα δυο μήνες αλλά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, mariannaK91 είπε

Παιδιά εγώ σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής μετά απο επικοινωνία που είχα απο την mobilepoint με mail. Μου στείλανε τι πρέπει να κάνω και μια φόρμα για αμφισβήτηση συναλλαγή που εξηγεί ότι ποτέ δεν παρέλαβα το κινητό Βέβαια η τράπεζα μου έδωσε δικιά της φόρμα. Θα περιμένω μήπως μπουν τα χρήματα αλλά έκανα και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν δεν βγάλουμε άκρη είμαι και γω μέσα για ομαδική καταγγελία

Κ εγώ έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής τηλεφωνικά αλλά δεν μου δώσανε κάποια φόρμα να συμπληρώσω (Πειραιώς). χωρίς να ενοχλήσω το Ίντερ.καταστημα μου στείλανε μνμ ότι επέστρεψαν τα χρήματα χωρίς να επιστραφούν.ξανα μίλησα με τη τράπεζα κ μου είπανε υπομονή κάνα δίμηνο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

 

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Επεξ/σία από liner
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mariannaK91 είπε

Μια ερώτηση. τα λεφτά τα απαίτησες απο τον κ. Γιώργο; έστειλες mail; ή τα απαίτησες απο την τράπεζα;

Τα απαιτησε ο δικηγορος που εβαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια τα εχει παρει κανεις απο καρτα δηλαδη επιστροφη στην καρτα του και αν Ναι σε ποσο διαστημα απο την ακυρωση και το μηνυμα οτι τα στειλανε με VPOS; Επισης ποιος ειναι αυτος ο Κ.Γιωργης που λετε ολοι πως μπορουμε να μιλησουμε με αυτον;

Επεξ/σία από nikos1111114
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, liner είπε

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Ναι εγώ, περιγράφω πιο πάνω. Σημαίνει ότι το έστειλαν και λογικά θα λάβεις με άλλο email τον αριθμό αποστολής με speedex.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, liner είπε

Εμένα μου στείλανε αυτό :      image.png.0da68cc7bba27fdbeb24c5f6efe03ebd.png

Έχει λάβει κανένας τέτοιο μήνυμα ('complete'). Αν ναι, του ηρθε η παραγγελία ή τα χρηματά του? Επίσης η παραγγελία με ποια εταιρία έρχεται?

Όταν παραλάβεις πες αν είναι όλα οκ γιατί έχουμε και το φαινομενο εκτός όλων των άλλων να στέλνουν και διαφορετικά πράγματα η χαλασμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, mpampisaloniki είπε

Όταν παραλάβεις πες αν είναι όλα οκ γιατί έχουμε και το φαινομενο εκτός όλων των άλλων να στέλνουν και διαφορετικά πράγματα η χαλασμένα.

OK! Σ ευχαριστώ πολύ, μόλις παραλάβω θα ενημερώσω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dre854 είπε

Εντάξει τι να πω! ψάχνουν νέα υποψήφια θύματα.

SharedScreenshot.jpg

Μάγκες είναι,σβήνουν κακές  κριτικές ,βάζουν καλές ,κάνουν δουλειές  με ξένα λεφτά και ότι γουστάρουν,τα βάζουν και με τράπεζες και δεν τους αγγίζει κάνεις.Το ξέρουν καλά το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...