Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Το θεμα ειναι οτι το νομικο τμημα της καθε τραπεζας κοιταει πρωτα το συμφερων της τράπεζας και μετα το δικο σας.Βαλτε δικηγορο να μαθετε αν υπαρχει δεσμευση λογαριασμων απο την αλφα βανκ η σας δουλευει ψιλο γαζί το μαγαζι .Τουλαχιστον  να ξέρετε που βρίσκεσται.

έχεις δίκιο σε αυτά που λες αγαπητέ μου φίλε

αλλά η συμβουλή - συνδρομή δικηγόρου ξέρεις κοστίζει

δεν νομίζω ότι ούτε το 1/3 από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτό το θέμα να μπορούν να πληρώσουν δικηγόρο (ούτε καν βοηθό δικηγόρου)

οι μόνοι τυχεροί είναι αυτοί που έχουν φίλο/η δικηγόρο.

η φτηνή λύση είναι η συνδρομή της ΕΚΠΟΙΖΩ αυτή είναι η δική μου άποψη.

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πολύ φοβάμαι πως δε θα υπάρχει κάτι. Είναι τελείως γελοίο να κατηγορούν την τράπεζα για τις δικές τους βλακείες... Ελπίζω οι καταγγελίες μας τουλάχιστον να πιάσουν τόπο.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Theochrys είπε

Καλησπέρα παιδιά, εδώ και μέρες διαβάζω και είχα αγχωθεί πολύ καθώς είχα παραγγείλει ένα Samsung s10e και είχα πληρώσει 420 ευρώ. Μετά από πολλά μέιλ σήμερα πήρα τα λεφτά πίσω. Είχα πλήρωσει με Ν26 είναι κάτι σαν την Revolut (online τράπεζα). Είχα δει εδώ κάποιους που σχολιασαν ότι απείλησαν με δικηγόρους και το ίδιο έκανα και εγώ. Έστειλα ένα μέιλ που τους είπα ότι ξεκίνησα μήνυση και τους ζητούσα να επικοινωνήσουν με τον δικηγόρο μου. Την Κυριακή το μεσημέρι έλαβα μέιλ να στείλω στο logistirio@mobilepoint το Iban της τράπεζας. Έστειλα τα πάντα Δευτέρα 11:17 το πρωί μου έστειλαν αποδεικτικό από εθνική ότι έδωσαν εντολή επιστροφής μάλιστα 421 ευρω καθώς 1 ευρώ κρατούσε η τράπεζα. Και σήμερα ακριβώς στις 11:30 σε ένα 24ωρο μπήκαν τα χρήματα και ησύχασα. Δεν ξέρω τι να πω και να συμβούλεψω. Ίσως όντως οι προμηθευτές δεν στέλνουν εμπόρευμα και βρέθηκαν και πολλές παραγγελίες. Εγώ είχα παραγγείλει γιατί πριν την παραγγελία μου υπήρχαν 200και σχόλια θετικά για την επιχείρηση. Τι να πω. Μου έγινε μάθημα όλο αυτό. Ποτέ ξανά. Ελπίζω να πάρετε τα χρήματα σας πίσω ή το προϊόν σας. Καλή τύχη. 

Τι ακριβώς πρέπει να κάνω σχετικά με τον δικηγόρο; σκέφτομαι να βάλω και εγώ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tartaki είπε

Πολύ φοβάμαι πως δε θα υπάρχει κάτι. Είναι τελείως γελοίο να κατηγορούν την τράπεζα για τις δικές τους βλακείες... Ελπίζω οι καταγγελίες μας τουλάχιστον να πιάσουν τόπο.

Με υποθέσεις προκοπη δεν γινεται.Μαζευτειται 5-10 που εχασαν σημαντικά ποσα και πηγαίνετε μαζι .Τι νοημα εχει ενα θεμα 80 σελίδων οταν δεν μπορει να υπάρξει μια οργανωμενη κινηση.Με αυτο τον τροπο θα υπαρξει και ένας μπούσουλας για τούς υπολοιπους.Ακομα και αν υπαρχουν καποια χρηματα οσο αργειτε τοσο λιγοστευουν.Η πιστευετε οτι η τραπεζα και η καρντ λινκ θα βγαλουν ετσι απλα μερικα χιλιαρικα απο την τσεπη τούς για να καλύψουν την δικια σας χασουρα.

Επεξ/σία από SPYRER_007
Δημοσ.

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

Δημοσ.

Γεια σας και πάλι, έστειλα απειρα mail στη εταιρία και καμία απάντηση εδω και 11 μέρες... Εσείς που σας απαντάνε πρόσφατα σε ποιό στέλνετε? Sto info?

Δημοσ.
Στις 15/5/2020 στις 12:28 ΠΜ, BOYNO1979 είπε

Καλησπέρα σε όλους, σήμερα έλαβα το ιμειλ με το εξώδικο που έστειλε η εταιρεία στην αλφα. Θα μπορούσε κάποιους να μου πει τη διαδικασία αμφισβήτησης; Η παραγγελία μου στη εν λόγω εταιρεία έγινε 29-04 και στις 12/05 έλαβα ιμειλ ακύρωσης με το πιστωτικο δελτίο (αρχείο word). Ευχαριστώ.

 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

Ναι ναι εκανα εγω , δεν ειναι αναγκαστικό μου είχαν πει αλλα για δικη σου διασφάλιση (6 ευρώ) η νέα ,εγω το κανα να μαι σίγουρος 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

δεν συνεπάγεται, σε συμβουλεύουν να το κάνεις για δική σου ασφάλεια, και σε έμενα έτσι έγινε. Βέβαια έχει 6 ευρώ χρέωση η καινούργια!

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

ναι εκανα και γω ακυρωση μαζι με την αμφισβητηση στη eurobank αλλα δεν πληρωσα τιποτα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Helperjohn είπε

Παιδιά υπάλληλος της eurobank που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπε ότι με την αμφισβήτηση συναλλαγης συνεπάγεται και ακύρωση της κάρτας. Ίσχυε για εσάς κάτι τέτοιο;

Ναι... Και σε μένα μου το είπε η Alpha

Δημοσ.

Επισης οπως λεει κ ο φιλος πιο πανω εστειλα το εξωδικο στην alphabank (στο [email protected]) και μολις μιλησα με cardlink οπου η εκπροσωπος μου ειπε οτι γνωριζει για το εξωδικο που εσταλη και το νομικο τμημα εχει αναλαβει την υποθεση.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, akridas47 είπε

Επισης οπως λεει κ ο φιλος πιο πανω εστειλα το εξωδικο στην alphabank (στο [email protected]) και μολις μιλησα με cardlink οπου η εκπροσωπος μου ειπε οτι γνωριζει για το εξωδικο που εσταλη και το νομικο τμημα εχει αναλαβει την υποθεση.

εγώ προώθησα και στην ΕΚΠΟΙΖΩ το email και το εξώδικο (στο νομικό της τμήμα)

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, dkoroneos είπε

εγώ προώθησα και στην ΕΚΠΟΙΖΩ το email και το εξώδικο (στο νομικό της τμήμα)

φιλε κ γω νομιζω πλεον εχω κανει τα παντα! αμβισβητηση - μυνηση - μειλ σε ekpizo-alphabank-cardlink. Δυστυχως δεν εχω ενα φιλο δικηγορο να κανει το κατι παραπανω!  Ο,τι περνουσε απο το χερι μου νομιζω το εκανα. Ας ελπισουμε να παρουμε τα χρηματα καποια στιγμη.

  • Like 3
Δημοσ.

Στο τέλος δε θα σας φαει τα λεφτά το σκρουτζομάγαζο και θα σας τα φάνε οι δικηγόροι και οι τράπεζες... Σοβαρευτείτε λίγο και σκεφτείτε πριν πράξετε!! (βλέπε έκδοση νεας κάρτας) 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...