Προς το περιεχόμενο

Σκούτερ η μηχανή;


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 minutes ago, SakafliaC said:

Αυτό που είπα εγώ είναι ότι οι δυνατότητες τους πια είναι αντίστοιχες. Ναι είναι πιο ακριβό απ το Tracer το tmax, στρίβει και φρενάρει όμως πάρα πολύ καλά και έχει και άφθονη ροπή. Το καθένα επιτελεί διαφορετικό έργο, οπότε κακώς τα συγκρίνουμε.

Μα δεν είναι αντίστοιχες οι δυνατότητες τους. 

Τι επαφή έχει το Tracer 900 μιας και είναι κοντά σε τιμή και ίδιας εταιρείας με το Tmax? 

Τι σχέση έχουν σε επιδόσεις και συμπεριφορά στο δρόμο? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κατ αρχήν δεν είναι κοντά και σε κυβισμό, για να συγκρίνουμε καθαρά επιδόσεις.

Οι επιδόσεις τους στα φρένα και σε στρίψιμο είναι πολύ κοντά αν σκεφτείς το βάρος και το πλαίσιο του tmax.

Ξαναλέω δε λέω ότι το tmax είναι καλύτερο, λέω ότι κάνει άλλα πράγματα απ το tracer.

Είναι εντελώς άτοπη η σύγκριση και μιας και είμαστε στο insomnia και όχι στο moto, είναι σαν τη σύγκριση που κάνουν ανάμεσα σε laptop και desktop και πετάγεται κάθε φορά κάποιος και γράφει με τα 2 χιλιάρικα που έχει το laptop φτιάχνεις desktop τούμπανο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πάντως κατέληξα απο το να πάρω ένα Βεσπάκι σε ένα Aprilia Shiver 750 (προερχόμενος με ένα Honda CB400SF) αν δεν εχεις το μικρόβιο πάντως της μηχανής δεν βλέπω λογο να μην πάρεις ένα άνετο σκουτερ, αν γουστάρεις παιρνεις μηχανή 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πάνω άλλος ήταν ανάμεσα σε xmax και mt-03 και τώρα ανάμεσα σε βεσπάκι και shiver 750. Και γω προσπαθούσα να διαλέξω ανάμεσα σ ένα nmax και ένα busa, πήρα αμάξι τελικά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, SakafliaC said:

Είναι εντελώς άτοπη η σύγκριση

Ας μείνουμε εδώ λοιπόν και ας μην λέμε πράγματα του τύπου "τα σκούτερ είναι πολύ κοντά στις μηχανές σε όλα" που δεν ισχύει και ας τα αγοράζουμε για αυτό που είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, SakafliaC είπε

Κανείς δεν αρνείται ότι τα scooter είναι πανάκριβα αναλογικά με τις μηχανές, καλά κάνουν βέβαια αφού πουλάνε.

Αυτό που είπα εγώ είναι ότι οι δυνατότητες τους πια είναι αντίστοιχες. Ναι είναι πιο ακριβό απ το Tracer το tmax, στρίβει και φρενάρει όμως πάρα πολύ καλά και έχει και άφθονη ροπή. Το καθένα επιτελεί διαφορετικό έργο, οπότε κακώς τα συγκρίνουμε.

Πρότεινα στον ts scooter, δεν είπα ότι τα scooter είναι καλύτερα απ τις μηχανές. Δεν είναι όμως και χειρότερα. Είναι διαφορετικά.

Δεν με ακούς . Ούτε ποδήλατο. Πατίνι μπορεί ( αλλά με τρεις ρόδες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Δεν ειναι.Με το ζορι θεωρουνται μηχανακια,και ειναι οτι χειροτερο εχει βγει σε 2 ροδες.

 

4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ας μείνουμε εδώ λοιπόν και ας μην λέμε πράγματα του τύπου "τα σκούτερ είναι πολύ κοντά στις μηχανές σε όλα" που δεν ισχύει και ας τα αγοράζουμε για αυτό που είναι. 

Η συζήτηση ξεκίνησε από αυτό το post του φίλου Stam.

Και τα scooter (τα καλά scooter) είναι πια πολύ κοντά στις μηχανές, το αν ισχύει ή όχι το έχουν απαντήσει ήδη πολύ πιο αρμόδιοι από εσένα και μένα. Βέβαια και μόνο με παράθεση daytona έπρεπε να χαμε σταματήσει τη συζήτηση αλλά ας είναι..

3 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δεν με ακούς . Ούτε ποδήλατο. Πατίνι μπορεί ( αλλά με τρεις ρόδες).

Τον αφήσαμε τον ts , αμπελοφιλοσοφούμε τόση ώρα δε μας βλέπεις ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, lactate είπε

Μου θυμίζει το γιατροί vs οδοντίατροι αυτή η κόντρα σκουτερ vs μηχανές. Γιατί εγώ καταλαβαίνω ότι η βασική διαφορά είναι ότι τα σκούτερ δεν έχουν ταχύτητες.Αυτότο ότι είναι χειρότερο έχω ακούσει ότι είναι κάτι από το παρελθόν και δεν ισχύει πια. Δεν το παίζω έξυπνος, απλά γράφω τις απορίες μου. Ούτε θα πάρω σκούτερ αύριο το πρωί, κάνω την έρευνα μου πρώτα. Όσον αφορά τον κυβισμό τα 300 τα σκέφτομαι με το σκεπτικό να έχω τη "δύναμη" του κινητά αν χρειαστεί. Ταχύτητες εντός πόλης προφανώες δεν θα φτάσεις τα100 απλά το ήθελα αν προκύψει λόγος ή αν το θέλω να μπορέσω. Πχ με τα 150 ή τα 125cc μέχρι είναι καλά για πόλη/Αθήνα ή οριακά; Δλδ ένα δικάβαλο αμπελόκηποι-κέντρο την παλεύει; Αν θέλω να πάω κηφισία θα την παλέψει;

Δεν είναι μόνο η έλλειψη ταχυτήτων η διαφορά, δεν είναι όπως τα αυτοκίνητα, που το αν είναι αυτόματα ή χειροκίνητα ελάχιστα επηρεάζουν την οδηγική τους συμπεριφορά

Τα σκούτερ έχουν εντελώς άλλο στήσιμο και θέση οδήγησης σε σχέση με μια μηχανή.

Επίσης τα κυβικά από μόνα τους δε λένε τίποτα 

Για μένα, περισσότερες πιθανότητες έχεις να στουκάρεις ως αρχάριος με το ninja 250 παρά με ένα transalp 700

Επεξ/σία από Pa0ki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 minutes ago, SakafliaC said:

παράθεση daytona έπρεπε να χαμε σταματήσει τη συζήτηση αλλά ας είναι..

Παράθεση Daytona, πρακτικά βέβαια απλά τη μάρκα του βάζει πάνω, απέναντι σε Beverly. Σιγά το αριστούργημα που χρειάζεται και κάτι παραπάνω. 

Μπορούσα να το βάλω και απέναντι στο 12ετιας 250αρι μου από το οποίο πάλι είναι πιο αργό, με προφανώς χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο, αστεία πίσω ανάρτηση και αντίστοιχη κατανάλωση. Βέβαια έχει abs, εντάξει. 

Βέβαια να το λέει αυτό κάποιος που γράφει πως το Tmax είναι κοντά στο στρίψιμο με Tracer 900 δεν ξέρω πόσο βάση πρέπει να δώσουμε. 

Συνολικά πιο κοντά σε μηχανές ναι είναι αφού έχουν πάρει πράγματα από αυτές για να βελτιωθούν. Όταν όμως βάλουμε και το κόστος μέσα δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. 

Τώρα για αρμόδιους, υποψιάζομαι θα εννοείς τίποτα περιοδικά και δημοσιογράφους, δεν θα σχολιάσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Παράθεση Daytona, πρακτικά βέβαια απλά τη μάρκα του βάζει πάνω, απέναντι σε Beverly. Σιγά το αριστούργημα που χρειάζεται και κάτι παραπάνω. 

Μπορούσα να το βάλω και απέναντι στο 12ετιας 250αρι μου από το οποίο πάλι είναι πιο αργό, με προφανώς χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο, αστεία πίσω ανάρτηση και αντίστοιχη κατανάλωση. Βέβαια έχει abs, εντάξει. 

Βέβαια να το λέει αυτό κάποιος που γράφει πως το Tmax είναι κοντά στο στρίψιμο με Tracer 900 δεν ξέρω πόσο βάση πρέπει να δώσουμε. 

Συνολικά πιο κοντά σε μηχανές ναι είναι αφού έχουν πάρει πράγματα από αυτές για να βελτιωθούν. Όταν όμως βάλουμε και το κόστος μέσα δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. 

Τώρα για αρμόδιους, υποψιάζομαι θα εννοείς τίποτα περιοδικά και δημοσιογράφους, δεν θα σχολιάσω. 

Ποιο είναι το 12ετιας 250αρι σου? Αυτό για το abs δεν το κατάλαβα, θέλω πραγματικά να πιστεύω (ικετεύω βασικά..) ότι δε μιλάω με κάποιον απ αυτούς που ισχυρίζονται ότι δεν τα τσαρουχώνουν ποτέ τα φρένα τους και φρενάρουν καλύτερα χωρίς abs.

Προφανώς και έχουν πάρει πράγματα, αφού οι μηχανές υπήρχαν από πριν, δεν καταλαβαίνω το κακό σε αυτό, για το κόστος συμφωνώ μαζί σου το είπα και παραπάνω, είναι υπερβολικά ακριβά τα scooter σε σύγκριση με τις μηχανές.

Λέγοντας αρμόδιους αναφέρομαι ακόμα και σε οδηγούς αγώνων που δηλώνουν εντυπωσιασμένοι από συγκεκριμένα scooter. Παρ όλα αυτά δεν ήξερα ότι ο NickTG είναι πιο αρμόδιος και από δημοσιογράφους και περιοδικά που ασχολούνται με μοτοσυκλέτες. Άστο μη σχολιάσεις καταλάβαμε..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα να συγκρίνουμε σκούτερ με μηχανές και να λέμε ότι είναι πολύ κοντά είναι τουλάχιστον άκυρη δήλωση για να μην πώ δείγμα ασχετοσύνης και παραπληροφόρησης. Βάλτε δίπλα δίπλα ένα τυπικό σκούτερ και μιa μηχανή: 1) Που βρίσκεται τοποθετημένος ο κινητήρας;  Μπροστά από τον πίσω τροχό σε σκούτερ, πίσω από τον μπροστινό τροχό στην μηχανή. Αποτέλεσμα: περισσότερο βάρος μπροστά και άρα περισσότερη πρόσφυση στον τροχό. Όποιος έχει φύγει ίσια σε στροφή με σκούτερ από απώλεια προσφυσης ειδικά σε μεγάλη πόλη (λόγω γλυστερού οδοστρώματος) ξέρει τι εννοώ. Και με μηχανή γίνεται αυτό, αλλά τα περιθώρια απώλειας πρόσφυσης είναι σαφώς μεγαλύτερα. 2) θέση οδήγησης: Κάθισμα τουαλέτας με κλασσική θέση οδήγησης μηχανής...καμμία συγκριση, ίσως με custom/chopper μηχανές αλλά εκεί πάμε σε όχημα βόλτας και όχι εργαλείο καθ/νής χρήσης. 3) πλαίσιο: τύπου U στα σκούτερ, τύπου σκαλωσιάς στα πιο μεγάλα, με πληθώρα ενισχύσεων για να μην λυγίζει και κλυδωνίζεται στις κακατεχνίες του δρόμου (και τις στροφές) με αποτέλεσμα ειδικά τα μεσαίας κατηγορίας και άνω σκούτερ να είναι βαρύτερα και από Harley. Στις μηχανές ακόμα και αυτές με πλαίσιο τύπου ανάποδο U , ο κινητηρας αποτελεί ενεργό μέρος του συνόλου προσφέροντας την πολυπόθητη ακαμψία που χρειάζεται. 4) Αναρτήσεις: Απλά μη ρυθμιζόμενα πηρούνια μπροστά, μονά (ή και διπλά) αμορτισέρ πίσω με τον κινητήρα και την μετάδοση να ανεβοκατεβαίνουν σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος στέλνοντας εννοιες όπως απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς στα τάρταρα. 5) Φρένα: εδώ ομολογουμένως έχει γίνει πρόοδος ειδικά όσο τα σκούτερ μεγαλώνουν σε κυβικά/βάρος/επιδόσεις και με την προσθήκη ABS σε κάποια. Παρ'όλα αυτά όμως η αναλογία βάρους που συγκεντρώνεται πίσω μειώνει τις δυνατότητες πέδησης των μπροστινών φρένων. 5) Επιδόσεις: Τα γκάζια είναι υποκειμένικά και μιά και μιλάμε για σκούτερ που σίγουρα ενδιαφέρουν και αρχάριους δεν θα πάω πέρα από την παρατήρηση ότι οι αυτόματες μεταδόσεις των σκούτερ δίνουν την αισθηση της αέναης επιτάχυνσης γιά τα πρώτα χλμ/ώρα και την ψευδαίσθηση του 'τρελού γκαζιού', είναι τέλεια για μετακινήσεις εντός πόλης, όμως ρεπρίζ ψηλά και τελική αντιστοίχων κυβικών μηχανής δεν τα φτάνουν. Συμπέρασμα: Τα πατίνια είναι πατίνια, τα σκουτερ είναι σκούτερ και οι μηχανές μηχανές, το τι θα προτιμήσει κάποιος είναι τόσο υποκειμενικό όσο και αντικειμενικό, κάποιοι γουσταρουν να κυκλοφορούν με BMW R1200 με τριβάλιτσο μέσα στην κίνηση, κάποιοι να βάζουν εξάτμιση των 600 ευρώ σε 250άρι σκούτερ που να ακούγεται δύο πολεις μακρυά, κάποιοι να πηγαίνουν για καφέ με superbike των 180 ίππων με δερμάτινη στολή και απάτητα πλαινά στα  (πανάκριβα) λαστιχα τους γιατί φοβούνται να πλαγιάσουν. ΟΜΩΣ το να λέμε ότι τα σκούτερ είναι σχεδόν το ίδιο με μηχανες είναι υπεραπλούστευση του τύπου 'έχουν και τα δύο από δύο ρόδες και τιμόνι'. Ετσι δεν βοηθάται όποιος ψάχνει να βρει τι τον βολεύει/εξιτάρει και τελικά να αποφασίσει σωστά για μια αγορά που ενδεχεται να είναι εώς και αρκετά ακριβή.  

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίζω και πιστεύω ότι είτε δε μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα είτε ορίζει ο καθένας μας διαφορετικά το "πολύ κοντά" ανάμεσα σε scooter και μηχανές. Θέλω να πιστεύω ότι συμβαίνει το δεύτερο και ας το κλείσουμε εδώ, έτσι κι αλλιώς είμαστε offtopic από ώρα και δε βοηθάνε όσα λέμε τον ts.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 minutes ago, SakafliaC said:

Ποιο είναι το 12ετιας 250αρι σου? Αυτό για το abs δεν το κατάλαβα, θέλω πραγματικά να πιστεύω (ικετεύω βασικά..) ότι δε μιλάω με κάποιον απ αυτούς που ισχυρίζονται ότι δεν τα τσαρουχώνουν ποτέ τα φρένα τους και φρενάρουν καλύτερα χωρίς abs.

Προφανώς και έχουν πάρει πράγματα, αφού οι μηχανές υπήρχαν από πριν, δεν καταλαβαίνω το κακό σε αυτό, για το κόστος συμφωνώ μαζί σου το είπα και παραπάνω, είναι υπερβολικά ακριβά τα scooter σε σύγκριση με τις μηχανές.

Λέγοντας αρμόδιους αναφέρομαι ακόμα και σε οδηγούς αγώνων που δηλώνουν εντυπωσιασμένοι από συγκεκριμένα scooter. Παρ όλα αυτά δεν ήξερα ότι ο NickTG είναι πιο αρμόδιος και από δημοσιογράφους και περιοδικά που ασχολούνται με μοτοσυκλέτες. Άστο μη σχολιάσεις καταλάβαμε..

Ninja 250R.

Δεν ξέρω πως μπορεί να βγει κάτι τέτοιο ως συμπέρασμα από αυτό που έγραψα αλλά ας το πω πιο ξεκάθαρα. Το ABS είναι ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε σχέση με τα παλιά που δεν έχουν. 

Είναι διαφορετικό πράγμα το "έχω εντυπωσιαστει με κάτι" που μπορεί να δείχνει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με παλαιότερα και διαφορετικό το "τα σκούτερ είναι αντίστοιχα με μηχανές και το Tmax στρίβει και φρενάρει σαν Tracer 900". 

Μπορείς να μου βάλεις καμία δήλωση οδηγών αγώνων που να λένε πως ένα Honda Integra για παράδειγμα είναι αντίστοιχο σε δυνατότητες με ένα CBR650R που είναι και φθηνότερο? 

Ή έστω και από περιοδικό. Όχι κάτι γενικό και αόριστο. Σύγκριση με αντίστοιχου κόστους μηχανή όπως προσπάθησες να κάνεις στο αρχικό μήνυμα. 

Γενικά δεν ξέρεις αν είναι ο NickTG και ο κάθε NickTG πιο αρμόδιος οπότε δεν έχει και νόημα να κάνουμε σχετικά σχόλια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On topic!

Ts το ίδιο δίλημμα είχα και εγώ τον Φλεβάρη. Σκούτερ ή Μηχανή. 

Τελικά κατέληξα σε μηχανή και την έχω υπερ-ευχαριστηθεί! 

Υπάρχουν στιγμές που θα ήθελα να έχω σκούτερ αλλά είναι θέμα συνήθειας!

Για μένα μηχανή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ninja 250R.

Δεν ξέρω πως μπορεί να βγει κάτι τέτοιο ως συμπέρασμα από αυτό που έγραψα αλλά ας το πω πιο ξεκάθαρα. Το ABS είναι ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε σχέση με τα παλιά που δεν έχουν. 

Είναι διαφορετικό πράγμα το "έχω εντυπωσιαστει με κάτι" που μπορεί να δείχνει μεγάλη βελτίωση σε σχέση με παλαιότερα και διαφορετικό το "τα σκούτερ είναι αντίστοιχα με μηχανές και το Tmax στρίβει και φρενάρει σαν Tracer 900". 

Μπορείς να μου βάλεις καμία δήλωση οδηγών αγώνων που να λένε πως ένα Honda Integra για παράδειγμα είναι αντίστοιχο σε δυνατότητες με ένα CBR650R που είναι και φθηνότερο? 

Ή έστω και από περιοδικό. Όχι κάτι γενικό και αόριστο. Σύγκριση με αντίστοιχου κόστους μηχανή όπως προσπάθησες να κάνεις στο αρχικό μήνυμα. 

Γενικά δεν ξέρεις αν είναι ο NickTG και ο κάθε NickTG πιο αρμόδιος οπότε δεν έχει και νόημα να κάνουμε σχετικά σχόλια. 

Σε όλα καλύτερο είναι το sport beverly απ το μηχανάκι σου, δεν καταλαβαίνω τι συζητάμε :/

Δε μ εντυπωσιάζουν ούτε το tmax, ούτε το tracer και αυτά που έχεις βάλει μέσα σε εισαγωγικά είναι δικά σου λόγια όχι δικά μου, εγώ έχω γράψει 25 φορές ότι είναι κοντά όχι ότι είναι αντίστοιχα.

Και όχι δε θα σου βάλω καμία παράθεση, είμαι σίγουρος ότι έχεις δει και διαβάσει συγκρίσεις και συ, δε μου φαίνεσαι άσχετος, απλά για κάποιο λόγο νιώθεις μειονεκτικά απέναντι στα scooter, ελπίζω να μη φταίει το "250 supersport" σε αυτό..

Γενικά ούτε ξέρεις αν είναι ο SakafliaC και ο κάθε SakafliaC αρμόδιος ή πιο αρμόδιος απ τον NickTG, παρακάτω?

Δεν καταλαβαίνω καν ποια είναι η ένσταση σου τόση ώρα.

Επεξ/σία από SakafliaC
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...