Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αυτο περι voda επειδη παει μαλλον σε εμενα, στο καταστημα εχει 100% κονσολες, οι οποιες ειναι ολες κρατημενες και για αποστολη. Θεωρω πιο ευκολο να πανε οι κονσολες στα καταστημα που εγιναν οοι κρατησεις, και μετα οι υπαλληλοι να τα παραδωσουν στα κουριερ ωστε να δωθουν αμεσα την επομενη εργασιμη. Παραδοση κουριερ εντος πολης, αμα παραδοθει στην εταιρεια το πρωι, μπορει να παραδοθει ακομα και το μεσημερι στον αγοραστη

Δουλευα 10 χρόνια στην Vodafone σε καταστημα. Τα καταστήματα ποτε δεν εκαναν αποστολες σε συνδρομητες/πελατες. Αυτες πάντα γινονταν απο τα κεντρικα μεσω της Orbit και της Easy mail. Τα καταστήματα ειναι το 99% Franchise, ενας που έχει μαγαζί franchise δεν θα μπει στον κόπο να κάνει αποστολες εμπορευματων απο τις οποιες δεν εχει κέρδος.

Επεξ/σία από vorlon
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nosvasedis είπε

Στα ίδια ακριβώς είμαστε φίλε. Σου έστειλαν πιο νωρίς και από την Courier Center? Και τώρα από τον Κωτσόβολο ότι είναι καθ'οδόν?

Δεν μου έχει έρθει ακόμα απο την μεταφορική... και το sms του Κωτσόβολου δεν λέει ποια είναι... "Συνεργαζόμενη εταρεία ταχυμεταφορών" λέει και έχει και το voucher number... Εκανες tracking εσύ με το voucher σου στην Courier Center?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από γενική ταχυδρομική μου το στέλνουν κι εμένα,στον Βόλο.Κωτσοβολο 17/9 προκαταβολή και αντικαταβολη.   

Αργεί αυτή ρε παιδιά?

Επεξ/σία από ReaperComes1179
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, stratoskar96 είπε

Mediamarkt μου στείλαν μόλις ότι αύριο 11 με 2 θα μου το φέρουν. Το παρήγγειλα προχθές ούτε 18 Σεπτεμβρίου ούτε τίποτα 

Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις ένα screenshot, με τα προσωπικά σου στοιχεία σβησμένα φυσικά, για να το χρησιμοποιήσω σε περίπτωση δεν παραλάβω αύριο? Θα βοηθούσε πολύ. 

Από 17/9 παραγγελία και εξόφληση του ποσού σε κατάστημα μια μέρα πριν το lockdown, και ακόμα άνθρωποι τους εργάζονται σκληρά για μένα και τα προϊόντα μου.... 

Στο τηλέφωνο ο καθένας μου λέει και κάτι διαφορετικό. Φυσικά διατηρώ την ψυχραιμία μου, καθώς δε μου φταίνε οι υπάλληλοι που δεν υπάρχει καμία συνεννόηση κι οργάνωση εκεί μέσα.

Κάτι μου λέει πως όσοι είχαμε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα την πατήσαμε και αυτό μου είπε και κάποιος υπάλληλος. Ότι πρώτα θα στείλουν σε όσους είχαν επιλέξει αποστολή στο χώρο τους. Αν ισχύει, που σύμφωνα με άλλον συνάδελφο δεν ισχύει, πήγαν περίπατο προτεραιότητες και όλα. Απαράδεκτοι πραγματικά. 

Παρακαλώ όποιος έχει ενημέρωση από Media να το ποστάρει, και να αναφέρει και τι τρόπο παράδοσης είχε επιλέξει. 

Να παίρνουν τηλέφωνο για προκαταβολή και να υπόσχονται day 1 παράδοση ξέρουν. Να τηρήσουν τη δική τους μεριά της συμφωνίας όμως δυσκολεύονται.... 

Δημοσ.

Παιδια επεσε τρελο μεσον.. Μονο τους υπαλληλους και τα στελεχη που δουλευουν σε ολες αυτες τις αλυσιδες καταστηματων και μη, τους στενους σε κυκλο συγγενεις γνωστους κτλ. Φανταστειτε λοιπον ποσα λιγα κομματια εμειναν για τους υπολοιπους. Αρχιζω να πιστευω οτι το συστημα σε Γερμανο χτες και σημερα που ανοιξε ηταν για να παραγγειλουν καποιοι δικοι τους. Δεν ανοιγει ενα συστημα απο λαθος. Επισης σημερα ειχε και διαχωρισμο στην digital με την απλη εκδοση. Στη μια ελεγε διαθεσιμο και στην αλλη περιορισμενα τεμαχια.. Ε δεν ειναι καταλαθος αυτα. Τι να πω, απλα υπομονη.

  • Like 1
Δημοσ.

Μιλησα με Γερμανο για τις σημερινες παραγγελιες.

Συμπαθης η κοπέλα, μου είπε πως η ενημερωση που εχουν ειναι πως ολες οι παραγγελιες ΜΕΤΑ την 09/11 πανε για μεταγενεστερη (αγνωστη) παραλαβη.

Συστημικα θα επρεπε να είχαν ακυρωθεί και οι σημερινές παραγγελίες, αλλά για κάποιο λόγο η δικιά μου δεν ακυρώθηκε.

Το μετέφερε στο αρμόδιο τμήμα. Ισως με ενημερώσουν εκείνοι ειπε, δεν γνωριζε

  • Confused 1
Δημοσ.

Ερώτηση.

 

Έκανα χθες μια παραγγελία από τον φίλο χθες βράδυ που ανέφερε ότι ο Γερμανός έβγαλε διαθεσιμότητα.

 

Σήμερα στον tracking order του σάιτ του γερμανου μου δίνει ολοκληρωμένη

 

Υπάρχει περίπτωση;;

Screenshot_20201118_205843_com.android.chrome.jpg

Δημοσ.

Ούτε μπαταρίες πλέον από Κωτσόβολο, δεν βοηθάει το support καθόλου και αγνοούν εντελώς τα επιχειρήματα λες και μιλάς σε μποτάκι.

Αν δεν δω αύριο εξέλιξη θα ακυρώσω, και θα ρίξω καταγγελία.

Γελοία πράγματα, πήγα στην ώρα μου σε ότι μου ζήτησαν, προσπάθησα να είμαι συνεπής από την αρχή στο preorder καθώς γνώριζα για τα αποθέματα μέσω των λεγόμενων της sony αλλά από ότι φαίνεται η αυστηρή σειρά προτεραιότητας δεν έπαιξε ρόλο. Βλέπω ότι από αλλά μεγάλα καταστήματα την τήρησαν την Σειρα, ο Κωτσόβολος δεν γνωρίζω τι κριτήρια είχε αλλά σίγουρα δεν ήταν ούτε η προεξοφληση ούτε η σειρά προτεραιότητας.

Κρίμα.

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μόλις ήρθε μνμ από Κωτσόβολο. Με Γενική μου τη στείλαν Θεσσαλονίκη αντικαταβολη

Μήτρογλου 7 και Θεσσαλονίκη? Με πέθανες.. 😝

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, alex_9090 είπε

Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις ένα screenshot, με τα προσωπικά σου στοιχεία σβησμένα φυσικά, για να το χρησιμοποιήσω σε περίπτωση δεν παραλάβω αύριο? Θα βοηθούσε πολύ. 

Από 17/9 παραγγελία και εξόφληση του ποσού σε κατάστημα μια μέρα πριν το lockdown, και ακόμα άνθρωποι τους εργάζονται σκληρά για μένα και τα προϊόντα μου.... 

Στο τηλέφωνο ο καθένας μου λέει και κάτι διαφορετικό. Φυσικά διατηρώ την ψυχραιμία μου, καθώς δε μου φταίνε οι υπάλληλοι που δεν υπάρχει καμία συνεννόηση κι οργάνωση εκεί μέσα.

Κάτι μου λέει πως όσοι είχαμε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα την πατήσαμε και αυτό μου είπε και κάποιος υπάλληλος. Ότι πρώτα θα στείλουν σε όσους είχαν επιλέξει αποστολή στο χώρο τους. Αν ισχύει, που σύμφωνα με άλλον συνάδελφο δεν ισχύει, πήγαν περίπατο προτεραιότητες και όλα. Απαράδεκτοι πραγματικά. 

Παρακαλώ όποιος έχει ενημέρωση από Media να το ποστάρει, και να αναφέρει και τι τρόπο παράδοσης είχε επιλέξει. 

Να παίρνουν τηλέφωνο για προκαταβολή και να υπόσχονται day 1 παράδοση ξέρουν. Να τηρήσουν τη δική τους μεριά της συμφωνίας όμως δυσκολεύονται.... 

Ίδια περίπτωση κι εγώ από Media Markt. Έβαλα παραλαβή από κατάστημα για launch date εμπειρία τρομάρα μου και σκάει lockdown. Δέκα λεπτά αφού ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση στέλνω τρία mail, καλώ για αλλαγή παράδοσης και ταυτοποίηση στοιχείων και είναι ακόμα στους ανθρώπους που εργάζονται σκληρά για εμένα και τα προϊόντα μου. Το Media Markt τα έλουσε κανονικά. Παραγγελία 17/9...

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα και από μένα, παραγγελία από media markt με παραλαβή από το κατάστημα, με ενημέρωσαν την προηγούμενη εβδομάδα πως βρίσκομαι για day one και ζήτησαν στοιχεία παράδοσης στο χώρο μου. Πληρωμή αντικαταβολή χωρίς προκαταβολή. Αύριο παραλαμβάνω κανονικά με όχημα δικό τους 9:00 με 17:00

Screenshot_20201118-155217_Chrome.jpg

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...