Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ερώτηση.

 

Έκανα χθες μια παραγγελία από τον φίλο χθες βράδυ που ανέφερε ότι ο Γερμανός έβγαλε διαθεσιμότητα.

 

Σήμερα στον tracking order του σάιτ του γερμανου μου δίνει ολοκληρωμένη

 

Υπάρχει περίπτωση;;

Screenshot_20201118_205843_com.android.chrome.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε μπαταρίες πλέον από Κωτσόβολο, δεν βοηθάει το support καθόλου και αγνοούν εντελώς τα επιχειρήματα λες και μιλάς σε μποτάκι.

Αν δεν δω αύριο εξέλιξη θα ακυρώσω, και θα ρίξω καταγγελία.

Γελοία πράγματα, πήγα στην ώρα μου σε ότι μου ζήτησαν, προσπάθησα να είμαι συνεπής από την αρχή στο preorder καθώς γνώριζα για τα αποθέματα μέσω των λεγόμενων της sony αλλά από ότι φαίνεται η αυστηρή σειρά προτεραιότητας δεν έπαιξε ρόλο. Βλέπω ότι από αλλά μεγάλα καταστήματα την τήρησαν την Σειρα, ο Κωτσόβολος δεν γνωρίζω τι κριτήρια είχε αλλά σίγουρα δεν ήταν ούτε η προεξοφληση ούτε η σειρά προτεραιότητας.

Κρίμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Μόλις ήρθε μνμ από Κωτσόβολο. Με Γενική μου τη στείλαν Θεσσαλονίκη αντικαταβολη

Μήτρογλου 7 και Θεσσαλονίκη? Με πέθανες.. 😝

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, alex_9090 είπε

Μπορείς σε παρακαλώ να βάλεις ένα screenshot, με τα προσωπικά σου στοιχεία σβησμένα φυσικά, για να το χρησιμοποιήσω σε περίπτωση δεν παραλάβω αύριο? Θα βοηθούσε πολύ. 

Από 17/9 παραγγελία και εξόφληση του ποσού σε κατάστημα μια μέρα πριν το lockdown, και ακόμα άνθρωποι τους εργάζονται σκληρά για μένα και τα προϊόντα μου.... 

Στο τηλέφωνο ο καθένας μου λέει και κάτι διαφορετικό. Φυσικά διατηρώ την ψυχραιμία μου, καθώς δε μου φταίνε οι υπάλληλοι που δεν υπάρχει καμία συνεννόηση κι οργάνωση εκεί μέσα.

Κάτι μου λέει πως όσοι είχαμε επιλέξει παραλαβή από κατάστημα την πατήσαμε και αυτό μου είπε και κάποιος υπάλληλος. Ότι πρώτα θα στείλουν σε όσους είχαν επιλέξει αποστολή στο χώρο τους. Αν ισχύει, που σύμφωνα με άλλον συνάδελφο δεν ισχύει, πήγαν περίπατο προτεραιότητες και όλα. Απαράδεκτοι πραγματικά. 

Παρακαλώ όποιος έχει ενημέρωση από Media να το ποστάρει, και να αναφέρει και τι τρόπο παράδοσης είχε επιλέξει. 

Να παίρνουν τηλέφωνο για προκαταβολή και να υπόσχονται day 1 παράδοση ξέρουν. Να τηρήσουν τη δική τους μεριά της συμφωνίας όμως δυσκολεύονται.... 

Ίδια περίπτωση κι εγώ από Media Markt. Έβαλα παραλαβή από κατάστημα για launch date εμπειρία τρομάρα μου και σκάει lockdown. Δέκα λεπτά αφού ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση στέλνω τρία mail, καλώ για αλλαγή παράδοσης και ταυτοποίηση στοιχείων και είναι ακόμα στους ανθρώπους που εργάζονται σκληρά για εμένα και τα προϊόντα μου. Το Media Markt τα έλουσε κανονικά. Παραγγελία 17/9...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα, παραγγελία από media markt με παραλαβή από το κατάστημα, με ενημέρωσαν την προηγούμενη εβδομάδα πως βρίσκομαι για day one και ζήτησαν στοιχεία παράδοσης στο χώρο μου. Πληρωμή αντικαταβολή χωρίς προκαταβολή. Αύριο παραλαμβάνω κανονικά με όχημα δικό τους 9:00 με 17:00

Screenshot_20201118-155217_Chrome.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

γνωρίζει κανείς μήπως αν υπάρχουν άλλα μαγαζιά πέρα από το e-shop που θα έχουν κάποια διαθέσιμα τεμάχια, καθώς δεν δέχονταν προπαραγγελίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ps5_voda.png.96e79534b4f787d2eb3ce642ed65c283.png

 

Την ακύρωση δεν την σκέφτομαι στην Voda , την καταγγελία όμως ναι...

εχω και τα screenshot , και την παραγγελία... 

Επεξ/σία από Eliaskat
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως και σε μενα οπως σε καποια αλλα παιδια καμια ενημερωση ακομα απο Voda, ουτε για παραλαβή ουτε για ακυρωση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ParafronGR είπε

Έχω διαβάσει σχεδόν όλες τις σελίδες και δεν έχω καν σχέδια να την αγοράσω ακόμα :lol: 

Είμαστε θα έλεγα καλύτεροι από το 95% των ταινιών δράσης-μυστηρίου του Netflix! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ε ε έρχεται!!! Μόλις ανανεώθηκε η παραγγελία μου στον Κωτσόβολο με tracking no γενικής ταχυδρομικής. Είμαι σε νησί , εδώ τουλάχιστον τα πράγματα έρχονται πάντα πιο γρήγορα από Αθήνα με γτ. Ίδια μέρα προχθές παραγγελία δύο πράγματα τό ένα με acs(DeS) το άλλο με γενική ταχυδρομική. Σήμερα το πρωί παρέλαβα από γενική η acs άφαντη χωρίς καμία ανανέωση από τις 16/11.   

Επεξ/σία από venomawakens7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...