Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, mp123 είπε

Άρα ξεχνάω το χιλιαρακι. Βγάζει και 1.2 αυτό τι λέει μηχανικά ; 
 

απλό μοτεράκι, το ιδιο με το παλιο panda παμφθηνα ανταλλακτικα κ συντηρηση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθε η στιγμή να αγοράσω αμάξι και θελω την συμβουλη (και καθοδηγηση) απο οσο περισσοτερο κοσμο μπορω, μιας και δεν εχω γνωση του αντικειμενου.

Αρχικά, να πω ότι θα είναι το πρωτο μου αμαξι (μηχανικο) και θελω να ελπιζω να το εχω τα επομενα 8 χρονια (φανταζομαι ειναι ρεαλιστικο?), μπορει και παραπανω. Το ποσο που θελω να δωσω ειναι μεχρι 7000 (τωρα για +200 δεν θα πω οχι αν αξιζει). Βεβαια στην αρχη εψαχνα με τα μισα σχεδον αλλα μου ειπαν οτι δεν αξιζει αν θελω αμαξι για χρονια. 

Πιστευω το πιο σημαντικο σε ενα αμαξι για μενα αυτη τη στιγμη ειναι το κοστος των service (οποτε VW ομιλος εκτος?) και η αξιοπιστια. Το δευτερο νομιζω ειναι λιγο και στην τυχη γιατι το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο. Μεγεθος θεωρω οτι κατι σαν το i20 ειναι ικανοποιητικο, να μπορω να πηγαινω κανα ταξιδι το καλοκαιρι, αλλα να μην ψαχνω και παρκινκ μια ωρα στο κεντρο θεσσαλονικης. Δεν νομιζω λογω υψους να εχω θεμα σε κανενα απο αυτα τα αμαξια (194 ειμαι) Τωρα εμφανισιακα, απο τα καινουργια μου αρεσουν τα clio, i20(/i30), corsa (αν και του 13 που βλεπω δεν μου καθεται καλα) και το kia ceed. Αν και ολα αυτα που ανεφερα μου φαινονται παρομοια πολυ σε εμφανιση.  

Ακόμη, αν και στα αυτα τα λεφτα δεν νομιζω οτι αποτελει κριτηριο, θα προτιμουσα το αμαξι να μπορει να κανει μια προσπεραση στον περιφερειακο χωρις να χρειαζεται να κλεισω αιρκοντισιον για να παρει μπρος (τωρα αυτο φανταζομαι εχει να κανει με τα αλογα). Πιστευω ειναι θεμα ασφαλειας να μπορει το αμαξι να επιταχυνει λιγο πιο γρηγορα, οταν ειναι απαραιτητο, για να μην μενεις πχ στην αντιθετη λωριδα παραπανω ωρα. Το παραπανω αποτελει δικια μου υποθεση, δεν ξερω αν ισχυει ή οχι.

Αν γινεται να μου προτεινετε καποια μοντελα να ψαχνω στο car.gr, τι να προσεξω/κοιταξω οταν παω το αμαξι στον μηχανικο πχ και επισης να μου απαντησετε στις παρακατω ερωτησεις:

1. Επειδη κανω παρα πολυ συχνη χρηση του spotify και google maps, για το android auto (και αν αξιζει), χρειαζεται να κοιταξω τιποτα επιπλεον στο αμαξι (εστω και στην τοποθετηση νεου ηχοσυστηματος), μιας και δεν ξερω αν βγαινουν αυτα που ειναι ενσωματωμενα με ολο το ταμπλο.

2. Εχω ακουσει οτι πετρελαιο αξιζει μονο αν κανεις πανω απο 15κ χιλιομετρα τον χρονο. Ισχυει κατι τετοιο? 

3. Ποσα χιλιομετρα να εχω οριο?

4. Ειμαι προκατειλημμενος ή σε κορεατικα/ιαπωνεζικα οι τιμες ειναι καλυτερες στα μεταχειρισμενα?

edit: 5. Μπορω, και αξιζει, να αποφυγω τα μεταχειρισμενα απο εταιριες leasing/ενοικιαζομενων?

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ! 

 

Επεξ/σία από Groovyi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

απλό μοτεράκι, το ιδιο με το παλιο panda παμφθηνα ανταλλακτικα κ συντηρηση

Άρα θα δω μόνο το 1.2.  Αμα είναι το ίδιο με το panta θα ψάξω και για φιατακι. Θενκς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Άρα θα δω μόνο το 1.2.  Αμα είναι το ίδιο με το panta θα ψάξω και για φιατακι. Θενκς.

Ενδεικτικα προ καιρου (δε ξερω αν ισχυει ακομα) επαιζε το καινουργιο καμπριο γυρω στα 11κατι - 12 παρα (μάλλον λόγω επερχόμενου f/l). 

52 λεπτά πριν, Groovyi είπε

Ήρθε η στιγμή να αγοράσω αμάξι και θελω την συμβουλη (και καθοδηγηση) απο οσο περισσοτερο κοσμο μπορω, μιας και δεν εχω γνωση του αντικειμενου.

Αρχικά, να πω ότι θα είναι το πρωτο μου αμαξι (μηχανικο) και θελω να ελπιζω να το εχω τα επομενα 8 χρονια (φανταζομαι ειναι ρεαλιστικο?), μπορει και παραπανω. Το ποσο που θελω να δωσω ειναι μεχρι 7000 (τωρα για +200 δεν θα πω οχι αν αξιζει). Βεβαια στην αρχη εψαχνα με τα μισα σχεδον αλλα μου ειπαν οτι δεν αξιζει αν θελω αμαξι για χρονια. 

Πιστευω το πιο σημαντικο σε ενα αμαξι για μενα αυτη τη στιγμη ειναι το κοστος των service (οποτε VW ομιλος εκτος?) και η αξιοπιστια. Το δευτερο νομιζω ειναι λιγο και στην τυχη γιατι το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο. Μεγεθος θεωρω οτι κατι σαν το i20 ειναι ικανοποιητικο, να μπορω να πηγαινω κανα ταξιδι το καλοκαιρι, αλλα να μην ψαχνω και παρκινκ μια ωρα στο κεντρο θεσσαλονικης. Δεν νομιζω λογω υψους να εχω θεμα σε κανενα απο αυτα τα αμαξια (194 ειμαι) Τωρα εμφανισιακα, απο τα καινουργια μου αρεσουν τα clio, i20(/i30), corsa (αν και του 13 που βλεπω δεν μου καθεται καλα) και το kia ceed. Αν και ολα αυτα που ανεφερα μου φαινονται παρομοια πολυ σε εμφανιση.  

Ακόμη, αν και στα αυτα τα λεφτα δεν νομιζω οτι αποτελει κριτηριο, θα προτιμουσα το αμαξι να μπορει να κανει μια προσπεραση στον περιφερειακο χωρις να χρειαζεται να κλεισω αιρκοντισιον για να παρει μπρος (τωρα αυτο φανταζομαι εχει να κανει με τα αλογα). Πιστευω ειναι θεμα ασφαλειας να μπορει το αμαξι να επιταχυνει λιγο πιο γρηγορα, οταν ειναι απαραιτητο, για να μην μενεις πχ στην αντιθετη λωριδα παραπανω ωρα. Το παραπανω αποτελει δικια μου υποθεση, δεν ξερω αν ισχυει ή οχι.

Αν γινεται να μου προτεινετε καποια μοντελα να ψαχνω στο car.gr, τι να προσεξω/κοιταξω οταν παω το αμαξι στον μηχανικο πχ και επισης να μου απαντησετε στις παρακατω ερωτησεις:

1. Επειδη κανω παρα πολυ συχνη χρηση του spotify και google maps, για το android auto (και αν αξιζει), χρειαζεται να κοιταξω τιποτα επιπλεον στο αμαξι (εστω και στην τοποθετηση νεου ηχοσυστηματος), μιας και δεν ξερω αν βγαινουν αυτα που ειναι ενσωματωμενα με ολο το ταμπλο.

2. Εχω ακουσει οτι πετρελαιο αξιζει μονο αν κανεις πανω απο 15κ χιλιομετρα τον χρονο. Ισχυει κατι τετοιο? 

3. Ποσα χιλιομετρα να εχω οριο?

4. Ειμαι προκατειλημμενος ή σε κορεατικα/ιαπωνεζικα οι τιμες ειναι καλυτερες στα μεταχειρισμενα?

edit: 5. Μπορω, και αξιζει, να αποφυγω τα μεταχειρισμενα απο εταιριες leasing/ενοικιαζομενων?

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ! 

 

1.94 στα αυτοκίνητα που λες δε χωρας ή χωρας πολυ οριακά!

Στο ποσο που διαθετεις κοιτας για βενζινη, στο μποι σου (!) κοιτας μεσαιο και με βάση αυτα που θες (πχ google auto) σε συνδυασμο με το budget υπολογιζε 3 κατοσταρικα για αναβάθμιση πηγής. Πόσα χλμ υπολογίζεις να κάνεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιο ακριβως δεν χωραω? Προηγουμενο αμαξι που οδηγουσα ηταν ενα C3 του 07 και δεν ειχα καποιο θεμα (εκτος απο τα φαναρια που επρεπε να σκυβω για να το δω.

Ναι την αναβαθμιση πηγης δεν την υπολογιζω στο αρχικο budget. Μπορεις να μου στειλεις καποιο ενδεικτικο για να ξερω στο περιπου? Τα χιλιομετρα που θα κανω ειναι αγνωστο γιατι ποτε δεν ειχα ποτε αμαξι σταθερο. Υπολογιζω τουλαχιστον 8κ χλμ οπου αρκετα θα ειναι μεσα σε πολη μεσα στην χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Groovyi είπε

Σε ποιο ακριβως δεν χωραω? Προηγουμενο αμαξι που οδηγουσα ηταν ενα C3 του 07 και δεν ειχα καποιο θεμα (εκτος απο τα φαναρια που επρεπε να σκυβω για να το δω.

Ναι την αναβαθμιση πηγης δεν την υπολογιζω στο αρχικο budget. Μπορεις να μου στειλεις καποιο ενδεικτικο για να ξερω στο περιπου? Τα χιλιομετρα που θα κανω ειναι αγνωστο γιατι ποτε δεν ειχα ποτε αμαξι σταθερο. Υπολογιζω τουλαχιστον 8κ χλμ οπου αρκετα θα ειναι μεσα σε πολη μεσα στην χρονια.

θεωρω οτι κανονικα ουτε στο C3 χωράς κ σαφως ουτε σε i20/corsa κλπ, το οτι μπηκες δε σημαινει οτι μπορεις να το οδηγησεις σωστα κ ανετα (κ εμεις ως φοιτητες μπαιναμε 8 ατομα σε Atos και 10 σε Α3, αλλα δεν ήταν άνετα ουτε στη μια ουτε στην άλλη περιπτωση).

Στο προηγούμενο i20 ζορίζομαι εγω που ειμαι πολυ βαριά 1.78!

 

Στο υψος σου θα κοιτουσα κάτι σε ψιλοsuv τυπου κασκαι, τιγκουαν ειδάλλως κατι τύπου focus, leon, octavia Κλπ...

Αυτα βεβαια δεν εχουν άνετο πάρκιν...

τα χλμ που υπολογιζεις =  βενζινη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ενδεικτικα προ καιρου (δε ξερω αν ισχυει ακομα) επαιζε το καινουργιο καμπριο γυρω στα 11κατι - 12 παρα (μάλλον λόγω επερχόμενου f/l). 

1.94 στα αυτοκίνητα που λες δε χωρας ή χωρας πολυ οριακά!

Στο ποσο που διαθετεις κοιτας για βενζινη, στο μποι σου (!) κοιτας μεσαιο και με βάση αυτα που θες (πχ google auto) σε συνδυασμο με το budget υπολογιζε 3 κατοσταρικα για αναβάθμιση πηγής. Πόσα χλμ υπολογίζεις να κάνεις;

χωράει και μια χαρά, έχουμε το ίδιο ύψος και έχω το corsa D εδώ και 10 χρόνια. Μάλιστα το κάθισμα όταν το πάω τέρμα πίσω δεν φτάνουν καλα καλά τα πόδια μου στα πετάλ και γενικότερα έχω μεγαλύτερα άκρα από το ύψος μου.

1 ώρα πριν, Groovyi είπε

Ήρθε η στιγμή να αγοράσω αμάξι και θελω την συμβουλη (και καθοδηγηση) απο οσο περισσοτερο κοσμο μπορω, μιας και δεν εχω γνωση του αντικειμενου.

Αρχικά, να πω ότι θα είναι το πρωτο μου αμαξι (μηχανικο) και θελω να ελπιζω να το εχω τα επομενα 8 χρονια (φανταζομαι ειναι ρεαλιστικο?), μπορει και παραπανω. Το ποσο που θελω να δωσω ειναι μεχρι 7000 (τωρα για +200 δεν θα πω οχι αν αξιζει). Βεβαια στην αρχη εψαχνα με τα μισα σχεδον αλλα μου ειπαν οτι δεν αξιζει αν θελω αμαξι για χρονια. 

Πιστευω το πιο σημαντικο σε ενα αμαξι για μενα αυτη τη στιγμη ειναι το κοστος των service (οποτε VW ομιλος εκτος?) και η αξιοπιστια. Το δευτερο νομιζω ειναι λιγο και στην τυχη γιατι το αμαξι ειναι μεταχειρισμενο. Μεγεθος θεωρω οτι κατι σαν το i20 ειναι ικανοποιητικο, να μπορω να πηγαινω κανα ταξιδι το καλοκαιρι, αλλα να μην ψαχνω και παρκινκ μια ωρα στο κεντρο θεσσαλονικης. Δεν νομιζω λογω υψους να εχω θεμα σε κανενα απο αυτα τα αμαξια (194 ειμαι) Τωρα εμφανισιακα, απο τα καινουργια μου αρεσουν τα clio, i20(/i30), corsa (αν και του 13 που βλεπω δεν μου καθεται καλα) και το kia ceed. Αν και ολα αυτα που ανεφερα μου φαινονται παρομοια πολυ σε εμφανιση.  

Ακόμη, αν και στα αυτα τα λεφτα δεν νομιζω οτι αποτελει κριτηριο, θα προτιμουσα το αμαξι να μπορει να κανει μια προσπεραση στον περιφερειακο χωρις να χρειαζεται να κλεισω αιρκοντισιον για να παρει μπρος (τωρα αυτο φανταζομαι εχει να κανει με τα αλογα). Πιστευω ειναι θεμα ασφαλειας να μπορει το αμαξι να επιταχυνει λιγο πιο γρηγορα, οταν ειναι απαραιτητο, για να μην μενεις πχ στην αντιθετη λωριδα παραπανω ωρα. Το παραπανω αποτελει δικια μου υποθεση, δεν ξερω αν ισχυει ή οχι.

Αν γινεται να μου προτεινετε καποια μοντελα να ψαχνω στο car.gr, τι να προσεξω/κοιταξω οταν παω το αμαξι στον μηχανικο πχ και επισης να μου απαντησετε στις παρακατω ερωτησεις:

1. Επειδη κανω παρα πολυ συχνη χρηση του spotify και google maps, για το android auto (και αν αξιζει), χρειαζεται να κοιταξω τιποτα επιπλεον στο αμαξι (εστω και στην τοποθετηση νεου ηχοσυστηματος), μιας και δεν ξερω αν βγαινουν αυτα που ειναι ενσωματωμενα με ολο το ταμπλο.

2. Εχω ακουσει οτι πετρελαιο αξιζει μονο αν κανεις πανω απο 15κ χιλιομετρα τον χρονο. Ισχυει κατι τετοιο? 

3. Ποσα χιλιομετρα να εχω οριο?

4. Ειμαι προκατειλημμενος ή σε κορεατικα/ιαπωνεζικα οι τιμες ειναι καλυτερες στα μεταχειρισμενα?

edit: 5. Μπορω, και αξιζει, να αποφυγω τα μεταχειρισμενα απο εταιριες leasing/ενοικιαζομενων?

Ευχαριστω εκ των προτερων και συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ! 

 

1. επειδή δύσκολα θα βρεις android auto/ios να κοιτάξεις να έχει bluetooth το ράδιο για να παίζεις μουσική από το κινητό σου.

2. ισχύει αυτό που λες

3. σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο δεν πρέπει να πάρεις μεταχειρισμένο πανω από 100-120.000 ΚΜ. Συνήθως θα αντέξουν άλλα 100.000ΚΜ χωρίς σοβαρά προβλήματα χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι ειναι κανόνας

4. συνήθως τα κορεάτικα/ιαπωνέζικα ειναι πιο ακριβά γιατί έχουν μεγαλύτερες αντοχές στο χρόνο. Θα βρεις i20 δεκαετίας στα 5-6000 και corsa d δεκαετίας στα 3.500 με 4000

5. αν μπορείς να αποφύγεις leasing εννοείται. Συνάδελφοι που έχουν leasing τα σκίζουν. Η καλύτερη λύση είναι από ιδιώτη 1ο χέρι και ας δώσεις και 500-1000€ πάνω. Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις θα χρειαστεί μαζέματα πχ λάστιχα, λάδια κλπ. Συνήθως όταν κάποιος πουλάει το όχημα του δεν το συντηρεί όπως πριν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Άρα ξεχνάω το χιλιαρακι. Βγάζει και 1.2 κάπου στα 75 άλογα δεν θέλω παραπάνω στην πόλη. αυτό τι λέει μηχανικά ; 
 

ο twinair δικύλινδρος 875cc τσιμπά λάδι στην έκδοση αερίου (και όχι σε όλους το ίδιο). Επίσης οτι τσιμπά λάδι δε σημαίνει οτι αυξάνεται η κατανάλωση με τα χρόνια. Μοτέρ αξιόπιστο

85άλογα , πάει με προσεχτικό tuning μέχρι 105 άλογα . (τόσα έβγαζε το eyro5)

Ο χιλιάρης είναι ο νέος τρικύλινδρος , δεν έχει στατιστικά ,αλλά η Φίατ έχει καλή παράδοση

Ο 1.2 είναι παλιός , μοτέρ σκυλί , παίρνει ξερό υγραέριο σε μετατροπή και δε παθαίνει τίποτα (ισάξιο με του getz ,ιστορικό μοτέρ το τελευταίο). Απλά δεν είναι επιδόσεων μοτέρ αλλά οικονομικό

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, korakios είπε

ο twinair δικύλινδρος 875cc τσιμπά λάδι στην έκδοση αερίου (και όχι σε όλους το ίδιο). Επίσης οτι τσιμπά λάδι δε σημαίνει οτι αυξάνεται η κατανάλωση με τα χρόνια. Μοτέρ αξιόπιστο

85άλογα , πάει με προσεχτικό tuning μέχρι 105 άλογα . (τόσα έβγαζε το eyro5)

Ο χιλιάρης είναι ο νέος τρικύλινδρος , δεν έχει στατιστικά ,αλλά η Φίατ έχει καλή παράδοση

Ο 1.2 είναι παλιός , μοτέρ σκυλί , παίρνει ξερό υγραέριο σε μετατροπή και δε παθαίνει τίποτα (ισάξιο με του getz ,ιστορικό μοτέρ το τελευταίο). Απλά δεν είναι επιδόσεων μοτέρ αλλά οικονομικό

Ευχαριστω. Θέλει σκέψη τι να πάρω. Η σμαρτ η τπ 500ρακι. Θέλει πολυ ψάξιμο .  Εγω δεν θα φύγω από το budget των 6.5κ μαζί με ασφάλεια συν 500 για τα υπόλοιπα. Ότι βρω καλύτερο.

6 ώρες πριν, paylidis είπε

Ενδεικτικα προ καιρου (δε ξερω αν ισχυει ακομα) επαιζε το καινουργιο καμπριο γυρω στα 11κατι - 12 παρα (μάλλον λόγω επερχόμενου f/l). 

 

Όχι. Είχα πάει στην φιατ το απλό κάπου στα 12500 είχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Ευχαριστω. Θέλει σκέψη τι να πάρω. Η σμαρτ η τπ 500ρακι. Θέλει πολυ ψάξιμο .  Εγω δεν θα φύγω από το budget των 6.5κ μαζί με ασφάλεια συν 500 για τα υπόλοιπα. Ότι βρω καλύτερο.

 κοίτα , αν κάνεις αρκετά χλμ μέσα θα κοιτούσα το 500ράκι και θα του έβαζα ένα υγραέριο

(69 άλογα έχει ο 1.2 ,μου έκανε εντύπωση πιο συμμαζεμένο απο το σημερινό Panda, απο οδήγηση είναι παιχνίδι , πήρε κολλητός μου μτχ πέρυσι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

 κοίτα , αν κάνεις αρκετά χλμ μέσα θα κοιτούσα το 500ράκι και θα του έβαζα ένα υγραέριο

(69 άλογα έχει ο 1.2 ,μου έκανε εντύπωση πιο συμμαζεμένο απο το σημερινό Panda, απο οδήγηση είναι παιχνίδι , πήρε κολλητός μου μτχ πέρυσι)

Δεν κάνω πολλά χλμ. Έχω και την μηχανή. Απλός το θέλω για χειμώνα  όταν βρέχει , και όταν είναι να πάμε κάπου με την γυναίκα οι δυο μας χωρίς το παιδί. Θέλω να συνδυάσω το κουπερακι με σμαρτ η 500ρακι. Να έχω και Εγω ένα αμάξι στο όνομα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, mp123 είπε

Δεν κάνω πολλά χλμ. Έχω και την μηχανή. Απλός το θέλω για χειμώνα  όταν βρέχει , και όταν είναι να πάμε κάπου με την γυναίκα οι δυο μας χωρίς το παιδί. Θέλω να συνδυάσω το κουπερακι με σμαρτ η 500ρακι. Να έχω και Εγω ένα αμάξι στο όνομα μου.

Το κουπεράκι να μη βγαίνει έξω ????😛

Γενικά είμαι υπερ 500ράκι (βασικά κατα του smart😁)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

11 ώρες πριν, paylidis είπε

θεωρω οτι κανονικα ουτε στο C3 χωράς κ σαφως ουτε σε i20/corsa κλπ, το οτι μπηκες δε σημαινει οτι μπορεις να το οδηγησεις σωστα κ ανετα (κ εμεις ως φοιτητες μπαιναμε 8 ατομα σε Atos και 10 σε Α3, αλλα δεν ήταν άνετα ουτε στη μια ουτε στην άλλη περιπτωση).

Στο προηγούμενο i20 ζορίζομαι εγω που ειμαι πολυ βαριά 1.78!

 

Στο υψος σου θα κοιτουσα κάτι σε ψιλοsuv τυπου κασκαι, τιγκουαν ειδάλλως κατι τύπου focus, leon, octavia Κλπ...

Αυτα βεβαια δεν εχουν άνετο πάρκιν...

τα χλμ που υπολογιζεις =  βενζινη...

Τo ford focus το ειχα σκεφτει και εγω, απλα δεν εχω σε υψηλη εκτιμηση την ford λογω αυτου κυριως.

11 ώρες πριν, poihths είπε

χωράει και μια χαρά, έχουμε το ίδιο ύψος και έχω το corsa D εδώ και 10 χρόνια. Μάλιστα το κάθισμα όταν το πάω τέρμα πίσω δεν φτάνουν καλα καλά τα πόδια μου στα πετάλ και γενικότερα έχω μεγαλύτερα άκρα από το ύψος μου.

1. επειδή δύσκολα θα βρεις android auto/ios να κοιτάξεις να έχει bluetooth το ράδιο για να παίζεις μουσική από το κινητό σου.

2. ισχύει αυτό που λες

3. σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο δεν πρέπει να πάρεις μεταχειρισμένο πανω από 100-120.000 ΚΜ. Συνήθως θα αντέξουν άλλα 100.000ΚΜ χωρίς σοβαρά προβλήματα χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι ειναι κανόνας

4. συνήθως τα κορεάτικα/ιαπωνέζικα ειναι πιο ακριβά γιατί έχουν μεγαλύτερες αντοχές στο χρόνο. Θα βρεις i20 δεκαετίας στα 5-6000 και corsa d δεκαετίας στα 3.500 με 4000

5. αν μπορείς να αποφύγεις leasing εννοείται. Συνάδελφοι που έχουν leasing τα σκίζουν. Η καλύτερη λύση είναι από ιδιώτη 1ο χέρι και ας δώσεις και 500-1000€ πάνω. Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις θα χρειαστεί μαζέματα πχ λάστιχα, λάδια κλπ. Συνήθως όταν κάποιος πουλάει το όχημα του δεν το συντηρεί όπως πριν

1. Το θεμα ειναι οτι σε μεγαλα ταξιδια που εκανα, με google maps + spotify, η μπαταρια του κινητου χαλασε αρκετα μεσα σε 1 χρονο για αυτο εψαχνα εναλλακτικη.

Ευχαριστω πολυ και στους δυο σας για τις απαντησεις :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, korakios είπε

Το κουπεράκι να μη βγαίνει έξω ????😛

Γενικά είμαι υπερ 500ράκι (βασικά κατα του smart😁)

Θα βγαίνει κάθε σαββατοκύριακο η εκεί που έχει πάρκινγκ   Δεν είναι για σουπερμάρκετ και για κοντινές αποστάσεις    ούτε να το αφήνω στον δρόμο  Το αμαξάκι το χαίρεστε μόνο σε ταξιδάκια Το λύπαμε κιόλας σταματά ξεκινά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Groovyi είπε

Τo ford focus το ειχα σκεφτει και εγω, απλα δεν εχω σε υψηλη εκτιμηση την ford λογω αυτου κυριως.

17 ώρες πριν, poihths είπε

Μη σε απασχολει, ειναι μια χαρα αυτοκινητο.. Σκεψου το 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...