Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Έχουν έτοιμα σου λεω!!!! 

 

9 ώρες πριν, tsofras είπε

Τύλιξε ένα από όλα 🤣

Πέραν της πλάκας έτσι γίνεται δουλίτσα

οντως ετσι γινεται δουλεια.... στο παρελθον παντοτε ετσι αγοραζα αμαξι... Σε 1-2 μερες το πολυ το ειχα, προτου προλαβω να το ψειρισω, οσο το ψειριζεις το καθε τι χειροτερα το κανεις...

παιζει καλη μπαλα εδώ ο τραγουδιστης...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Τα κουμπιά εινια μεγάλο συν.. 

^^
Σαν κατοχος του Tesla Model Y πλεον εχω ενα feedback για αυτο

Ειχα με leasing το 5008 με τα φυσικα κουμπακια και ολα κομπλε,ειμαι απο τα ατομα που οταν οδηγω δεν θελω να παιρνω τα ματια μου απο το δρομο για να αλλαζω σταθμους κοιταω GPS κλπ οποτε οι μηχανικες τυφλες κινησεις βολευαν

Στο Tesla τις πρωτες μερες ζοριζομουν ακομα και για τα πιο απλα και ακομα και με συνοδηγο την γυναικα που της ελεγα πατα αυτο ανοιξε αυτο της επαιρνε κανενα διλεπτο να τα βρει

Αν εξαιρεσεις τους υαλοκαθαριστηρες ομως για εναλλαγη απο αυτοματο σε αργο κλπ πλεον ολα γινονται ευκολα και απο τις συντομευσεις της οθονης,τους ελεγχους του τιμονιου και τις φωνητικες εντολες (στα αγγλικα δυστυχως)

Τωρα το aircondition πχ μπορεις να το απενεργοποιησεις ή αλλαξεις την θερμοκρασια με ενα αγγιγμα στην κατω αριστερη γωνια της οθονης χωρις να μπαινεις στα μεγαλα μενου πχ κρατημα για ανοιγμα κλεισιμο και swipe δεξια αριστερα για αλλαγη θερμοκρασιας 

Κατα την οδηγηση αλλη ρυθμιση δεν μου ερχεται εκτος αν θες πχ να το αλλαξεις απο Chill σε standard και το τιμονι σε sport για καγκουριες εκει πρεπει να μπεις αλλα κλαιν μια στο τοσο θα το κανεις με 3 touches στο φαναρι

Εχουν βγει και addons για λειτουργιες με κουμπια που μπαινουν κατω απο την οθονη που χαζευα αλλα περα απο το defog και αντε 2 3  ακομα απο τα 10 κουμπια δεν ψηθηκα

Το ιδανικο θα ηταν να ειναι standard μιας και με την μπουτονιερα την εξτρα δεν χανει στις μινιμαλιστικες γραμμες/design του αλλα it is what it is.

 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι οτι κοίταζα πάλι το καινούργιο Y long range. Αλλά αυτό το εντελώς γυμνό εσωτερικό, που δεν έχει ενα πινακάκι μπροστά να βλέπεις πληροφορίες, που έχει νομίζω τα φλας αριστερά σε κουμπιά στο τιμόνι, είναι σαν να σε πάει σε ενα μοτιβο δικό της καθαρά, πως να το πώ...που ξεφεύγει απο τα δεδομένα της αυτοκίνησης που ξέρουμε. Ας πούμε αυτό με τα φλας γιατί να το κάνει;

Ξαναλέω, απ οτι έχω διαβάσει το Y είναι καλύτερο απο το Seal, αλλά αυτά τα πραγματάκια δεν μου κάθονται καλά!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, @pnea1973 είπε

Η αλήθεια είναι οτι κοίταζα πάλι το καινούργιο Y long range. Αλλά αυτό το εντελώς γυμνό εσωτερικό, που δεν έχει ενα πινακάκι μπροστά να βλέπεις πληροφορίες, που έχει νομίζω τα φλας αριστερά σε κουμπιά στο τιμόνι, είναι σαν να σε πάει σε ενα μοτιβο δικό της καθαρά, πως να το πώ...που ξεφεύγει απο τα δεδομένα της αυτοκίνησης που ξέρουμε. Ας πούμε αυτό με τα φλας γιατί να το κάνει;

Ξαναλέω, απ οτι έχω διαβάσει το Y είναι καλύτερο απο το Seal, αλλά αυτά τα πραγματάκια δεν μου κάθονται καλά!

 

Τις αλλαγες στο Model 3 και εγω με που τις πρωτοειδα ειπα τι σκατα σκεφτονταν

Εννοειται τα Tesla Fanboys στα groups θα λενε φοβερη αλλαγη ελα μωρε,σιγα σιγα τα συνηθιζεις,καλυτερα ειναι ετσι αλλα..

Λυσεις υπαρχουν ευτυχως αλλα ανεβαζουν το κοστος 

Πχ εγω που ειχα βαλει τα Carlinkit μου boxes στο Peugeot για ασυρματο Android Auto/Carplay  που επαιζε και αυτονομο χωρις κινητο την ειχα καταβρει παω στο Tesla και δεν...πηρα ενα box αλλα τα ιδια τα κανεις και απο τον browser μεσω διαφορων σελιδων αλλα θα παρω να βαλω εξτρα οθονη για να ξαναεχω τις ευκολιες που ειχα συνηθισει.

Τωρα βεβαια αν θελω να επικοινωνει με το Tesla και να μου δινει περισσοτερες επιλογες θα πρεπει να δωσω ~300€ οταν για οποιοδηποτε αλλο οχημα μια τετοια οθονουλα θα εκανε ~150€ αλλα απο το να τα δωσω για Carbon καγκουριες και Brembo πλαστικα καπακια καλυτερα εκει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Η αλήθεια είναι οτι κοίταζα πάλι το καινούργιο Y long range. Αλλά αυτό το εντελώς γυμνό εσωτερικό, που δεν έχει ενα πινακάκι μπροστά να βλέπεις πληροφορίες, που έχει νομίζω τα φλας αριστερά σε κουμπιά στο τιμόνι, είναι σαν να σε πάει σε ενα μοτιβο δικό της καθαρά, πως να το πώ...που ξεφεύγει απο τα δεδομένα της αυτοκίνησης που ξέρουμε. Ας πούμε αυτό με τα φλας γιατί να το κάνει;

Ξαναλέω, απ οτι έχω διαβάσει το Y είναι καλύτερο απο το Seal, αλλά αυτά τα πραγματάκια δεν μου κάθονται καλά!

 

Συμφωνώ ότι το BYD είναι πιο κοντά στο "παραδοσιακό εσωτερικό" και εγώ θα το προτιμούσα για αυτόν τον λόγο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tsofras είπε

Συμφωνώ ότι το BYD είναι πιο κοντά στο "παραδοσιακό εσωτερικό" και εγώ θα το προτιμούσα για αυτόν τον λόγο

Ακριβώς. Σου δίνει την αίσθηση ενός παραδοσιακού εσωτερικού....

Θα ξαναπάω σήμερα να το ξαναοδηγήσει η σύζυγος σε συνθήκες κινησης (μήπως να περάσω και απέναντι για το volov ex40;;;;;;)...

Περιμένω να κλείσω κάτι δικά μου όπως είπα, να μεσολαβήσει το ΣΚ και Δευτέρα να αποφασίσουμε και να τελειώσει το θέμα!!!!!

Η αλήθεια είναι οτι το μόνο που με ανησυχεί είναι η σχετικά άγνωστη (σε εμάς) εταιρεία όσον αφορά την ποιότητα στον χρόνο.

Η αξία μεταπώλησης δεν με απασχολεί με την έννοια οτι επειδή είναι ηλεκτρικό ξέρω οτι στην 8ετία θα χάσει μεγάλη αξία, αλλά πχ το volvo ex40 που ανέφερα πιο πάνω θα έχει καλύτερή  αξία μεταπώλησης απο το BΥD εξαιτείας του ονόματος;

Θα μου πείς σε 8 χρόνια μπορεί να έχει βγάλει η BYD μπαταρία με αυτονομία 800χιλ οπότε κάνεις μια αλλαγή και τελείωσες!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/4/2024 στις 11:08 ΜΜ, tsofras είπε

Ρε παιδιά σκέφτομαι μήπως είναι υπερβολή τα 500€ για φιμε τελικά, σκέφτομαι να ακυρώσω το ραντεβού και θα δω τι θα κάνω

200€ είχα δώσει για το Leon πόσο ανώτερα να είναι 300€ πάνω?

Εγω θα τα εδινα παντως. 

Σκεψου πως στο k11 του 2000 που ειχα και χαλασαν στις 2 μπροστινες πορτες απο τα χαλασμενα λαστιχα στεγανοποιησης, εσκασα 120 ευρω για να τα αλλαξω και να βαλω nano. Σε ενα αμαξι που αν το πουλησω πιανει με το ζορι 1500 :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Εγω θα τα εδινα παντως. 

Σκεψου πως στο k11 του 2000 που ειχα και χαλασαν στις 2 μπροστινες πορτες απο τα χαλασμενα λαστιχα στεγανοποιησης, εσκασα 120 ευρω για να τα αλλαξω και να βαλω nano. Σε ενα αμαξι που αν το πουλησω πιανει με το ζορι 1500 :P

Το θέμα είναι αν αξίζουν την διαφορά με αντίστοιχες που μπορείς να βάλεις με 250ε-300ε

οκ μεμβράνες είναι wtf δλδ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το θέμα είναι αν αξίζουν την διαφορά με αντίστοιχες που μπορείς να βάλεις με 250ε-300ε

οκ μεμβράνες είναι wtf δλδ

Δεν μπορω να καταλαβω ακομα αν ειναι τοσο καλυτερες απο τις υπολοιπες, γιατι ειμαι μονιμα με ανοιχτα παραθυρα οταν οδηγαω στον ηλιο... (χαλασμενο AC)

αλλα βασει τεστ που εχω δει στο ΥΤ πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα.

Οταν το παρκαρω και βαζω ηλιοπροστασια το αμαξι ειναι δροσερο παντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δεν μπορω να καταλαβω ακομα αν ειναι τοσο καλυτερες απο τις υπολοιπες, γιατι ειμαι μονιμα με ανοιχτα παραθυρα οταν οδηγαω στον ηλιο... (χαλασμενο AC)

αλλα βασει τεστ που εχω δει στο ΥΤ πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα.

Οταν το παρκαρω και βαζω ηλιοπροστασια το αμαξι ειναι δροσερο παντως.

Και εμένα το Leon με ηλιοπροστασία μία χαρά ήταν , εγώ εκεί που είδα την διαφορά με τις απλές 3Μ ας πούμε που είχα στο προηγούμενο Leon ήταν ότι αν είχα φάτσα τον ήλιο δεν ένιωθα να ζεσταίνομαι  .

Αλλά όπως ξαναείπα ήταν πιο σκούρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, @pnea1973 said:

https://www.carandmotor.gr/electric/nea/poia-epanastasi-fernei-i-nea-mpataria-blade-ii-tis-byd

 

Άρα μας λέει να περιμένουμε;;;;;;;;;;; 

 

Με τις LFP θα υπαρχει συνεχεια βελτιωση και μειωση τιμων. Τωρα αν αξιζει να περιμενεις η να κανεις αγορα ειναι μεγαλο θεμα

Επεξ/σία από imr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, imr είπε

 

Με τις LFP θα υπαρχει συνεχεια βελτιωση και μειωση τιμων. Τωρα αν αξιζει να περιμενεις η να κανεις αγορα τωρα ειναι μεγαλο θεμα

Κοίτα επειδή είμαι έτοιμος να κάνω την κίνηση δεν θα ήθελα τόσο σύντομα να βγει κάτι νέο, το οποίο θα είναι διαφορετική πλατφόρμα που δεν θ μπορώ να την βάλω στο αυτοκίνητο. Οπότε έχεις απαξιώσει το παλιό μοντέλο που τώρα κυκλοφόρησε.... 

Να ήταν μετά από 4 χρόνια οκ, αλλά ο Αύγουστος είναι 4 μήνες κοντά.. Αντε και άλλοι 5 να παρουσιάσει στην αγορά, δηλαδή λογικά σε 1 έτος από τώρα θα έχεις καλύτερη αυτονομία και λιγότερο βάρος... 

Γαμωτο....... 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους, πάω για αλλαγη σε μεμβράνες, είχα llumar, τις απλές, θέλω να σκουρύνω λίγο περισσότερο. Ο καλύτερος εγκαταστάτης στη περιοχή μου (εκτος Αθηνών), βάζει κάποιες solar screen, τις έχει ξαναακουσει κανεις από εδώ μεσα?? γιατί εγώ πρωτη φορα τις είδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...