Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Καταλαβαινω τους ενδιασμους - σκεψεις σας. Για επιδοσεις κτλπ κατι βιντεο review που κοιταω δεν αναφερει κανεις οτι υστερει ή κατι αντιστοιχο. Οπως και να εχει θα παω για το TD και βλεπουμε τι εντυπωση θα μου αφησει.

Σιγά μην υστερεί δεν θα έχει το ξαφνικό πέταγμα του τουρμπο , απο την άλλη δεν θα έχει και το lag

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 08/04/2024 at 09:54, tsofras said:

1 )Πάντα προτιμούσα το δέρμα - ύφασμα για να έχεις να καλά και των 2 κόσμων χωρίς τα αρνητικά (να παγώνεις τον χειμώνα και να καίγεσαι το καλοκαίρι)

2) Αχχχ , μέχρι που σκέφτηκα να έβαζα παραγγελία πάλι με ηλιοροφή

3) Συμφωνώ

Συμφωνώ και εγώ. Επίσης θέλω δέρμα η δερμάτινη στο ταμπλό και στην κονσόλα. Και αερανάρτηση , αλλά ακόμη και στα high end μοντέλα δεν την συναντάς τόσο συχνά, και περιορίζει τις επιλογές. 
 

επισης είμαι τεράστιος φαν του ανοιχτόχρωμου εσωτερικού, αλλά και παλι οι επιλογές είναι περιορισμένες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Για εξηγησε το παραπανω.

150 ή 186 αλογα δεν θα φτανουν? 

Αυτο που ηταν και οι αλλοι. δεν ειναι θεμα του μοτερ αλλα του Ελληνικου κρατους.

Μια χαρα θα ειναι σαν μοτερ, αλλα θα πληρωσεις φορο πολυτελειας για πολυ μικρη ιπποδυναμη και ροπη.

Αν ειναι να πληρωσεις φορο πολυτελειας πας σε διλιτρο τουρμπο  να εχεις αλογα + ροπη (και ακομα περισοτερα με καποιο προγραμμα) 

Αλλιως μπορεις να πετυχεις ιδιες η καλυτερες επιδοσεις με ενα 1.4-15 τουρμπο χωρις να πληρωνεις φορους.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/4/2024 στις 7:20 ΠΜ, Parolos4 είπε

Αλλά αν η carglass ντύνει με κάτω από 200€ το σκέφτομαι. Απλά σε λίγα χρόνια δεν ψήνομαι να κάνουν φουσκάλες κλπ.

αν ντύσεις θα βάλεις και στο μπροστά παρμπρίζ αλλιώς δεν έχει νόημα

η carglass , όπως και κάποιες άλλες υποθέτω, δίνουν εφόρου ζωής εγγύηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 hours ago, tsofras said:

Βέβαια δεν είναι απλός κινητήρας βενζίνης 2λιτρος , έχει 24 κιλά ροπής στις 4.000 , τώρα το φάσμα δεν το έχω δει , 0-100 8s (αυτός με τα 186 ) , τώρα τεχνικά δεν κατέχω είναι ένα υβρίδιο βενζίνης + diesel σε λειτουργία

Θα ήθελα να τον οδηγήσω να δω τι λέει

Compared to smaller-capacity turbocharged engines, Mazda’s engine feels limp – simply because all the torque is right at the top of the rev-range and you need to wring the engine out to the redline to make significant progress. The 2021 update’s torque increase certainly alleviates this, but it still doesn’t have the low-down shove of a FordEcoBoost unit.
 

https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/mazda/3-hatchback/
 

και πολλά αλλά αρθρα. Υπάρχουν και πιο τεχνικά, κάπου θα βρεθεί και η καμπύλη αν το ψάξουμε.

Δε διαβάζω πουθενά κάτι (παλιότερα κυριωσ που το είχε ψάξει) που να δικαιολογεί ενθουσιασμό για αυτό το αυτοκίνητο, ποσό μάλλον όταν το συνολικό κόστος ανεβαίνει λόγω φόρου πολυτελείας.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dstilio είπε

Δε διαβάζω πουθενά κάτι (παλιότερα κυριωσ που το είχε ψάξει) που να δικαιολογεί ενθουσιασμό για αυτό το αυτοκίνητο, ποσό μάλλον όταν το συνολικό κόστος ανεβαίνει λόγω φόρου πολυτελείας.

 

Προσωπικα μου αρεσει για την εξωτερικη του εμφανιση που τη θεωρω ισως την καλυτερη απο οτι hatchback κυκλοφορει αυτη την στιγμη και απο τι εχω διαβασει ολοι εξυμνουν την ποιοτητα εσωτερικα.

Σε ολα τα βιντεο review του εξωτερικου κανεις δεν αναφερεται αρνητικα στον κινητηρα γιατι δεν τους ενοχλει που ειναι 2λιτρο και μαλιστα εχω διαβασει για ενθουσιασμο σε οτι αφορα τον 2,5L turbo που στην Ελλαδα με αυτη την φορολογια αποτελει ονειρο θερινης νυχτος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Προσωπικα μου αρεσει για την εξωτερικη του εμφανιση που τη θεωρω ισως την καλυτερη απο οτι hatchback κυκλοφορει αυτη την στιγμη και απο τι εχω διαβασει ολοι εξυμνουν την ποιοτητα εσωτερικα.

Σε ολα τα βιντεο review του εξωτερικου κανεις δεν αναφερεται αρνητικα στον κινητηρα γιατι δεν τους ενοχλει που ειναι 2λιτρο και μαλιστα εχω διαβασει για ενθουσιασμο σε οτι αφορα τον 2,5L turbo που στην Ελλαδα με αυτη την φορολογια αποτελει ονειρο θερινης νυχτος. 

Ε ναι γιατι αν δεν εχεις φορο πολυτελειας σου κανει και 2λιτρο ατμοσφαιρικο

Αν σου αρεσει τοσο πολυ για να δινεις τον φορο καθε χρονο για μια δεκαετια προχωρα το.Δεν εχουν τα τελη πλεον αλλα ειναι σημαντικο ποσο

Επισης θα χασεις πολυ σε μεταπωληση για τον ιδιο ακριβως λογο.

Επεξ/σία από imr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Προσωπικα μου αρεσει για την εξωτερικη του εμφανιση που τη θεωρω ισως την καλυτερη απο οτι hatchback κυκλοφορει αυτη την στιγμη και απο τι εχω διαβασει ολοι εξυμνουν την ποιοτητα εσωτερικα.

Σε ολα τα βιντεο review του εξωτερικου κανεις δεν αναφερεται αρνητικα στον κινητηρα γιατι δεν τους ενοχλει που ειναι 2λιτρο και μαλιστα εχω διαβασει για ενθουσιασμο σε οτι αφορα τον 2,5L turbo που στην Ελλαδα με αυτη την φορολογια αποτελει ονειρο θερινης νυχτος. 

θα σου πω κατι για την εμφάνιση. Εχει τεράστιο C pillar. Πολύ μικρό πίσω παράθυρο και μιλάμε για ένα κτηνώδες νεκρό σημείο. Επίσης συγκριτικα με το πόσο μεγάλο είναι για C κατηγορίας hatchback, οι χώροι για τους πίσω είναι αστείοι. 

Και στο λέει ένας άνθρωπος με Giulietta με τα αντίστοιχα προβλήματα αλλά σε μικρότερο βαθμό.

Δηλαδή ναι είναι πανέμορφο, αλλά το βρίσκω τέρμα δυσλειτουργικό στην καθημερινότητα.
Αν είναι αν το πάρεις να έχει οπωσδήποτε το blind spot detection.

Και πάλι αν έχεις οδηγήσει σύγχρονο turbo αμάξι, θα σου φανεί υποβάθμιση καθώς τα Euro6 ναι μεν έχουν άλογα αλλά είναι τόσο φιμωμένα που με ατμόσφαιρα θα ειναι ο ορισμός του τάφου.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, zio10 είπε

@@pnea1973 τι έγινε με το οικογενειακό συμβούλιο;; :)

 

Περίμενε περίμενε... Δεν βγήκε λευκός καπνός ακόμα.. 

Παίζει δυνατά το seal παρόλο το ότι δεν έχω αντιπροσωπεία στα Ιωάννινα. 

 

(Βέβαια δεν έχει αποκλειστεί εντελώς η αγορά του 500ρακιου και να μείνει το jeep)!!!!!!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα, ειπα να γραψω κι εγω στο σεντονι του tsofra (το ειχα διαβασει παλια,εχω χασει επεισοδια) κ να ζητησω την γνωμη σας για ενα  αμαξι που μου αρεσε πολυ

ειναι αυτο https://akonidis.car.gr/cars/view/338920765      Fiat 500L 11/2013 Trekking 0.9 TwinAir Start&Stopp,Panorama

ειμαστε οικογενεια με 2 μικρα παιδια (χωρις καροτσια).κανω 12.000 χλμ περιπου το χρονο. 1 φορα την εβδομαδα διαδρομη 1 ωρας προς θεσσαλονικη κ 2-3 ταξιδακια τον χρονο.
θα με καλυψει απο αποψη κυβικων ή και γενικώς? οσους ρωταω ,οι μισοι μου λεν " ασ'το, δεν θα σας σηκωνε κ θα ζοριζεται" κ οι αλλοι μισοι "μια χαρά θα εισαι κανενα προβλημα". θα μπορω να προσπερναω με αξιοπρεπεια ή να έχω κλιματισμο σε ενα ελαφρως ανηφορικο δρομο?επισης η μηχανη θα ζοριζεται σε ενα ταξιδι 4-5 ωρων?
τωρα εχω ενα corsa diesel 2007 1250 κυβικα-75 αλογα και ιδρωνω για ολα τα προαναφερθεντα. ελπιζω να μην ειναι πολυ ασχετο το ποστ μου. ευχαριστω εκ των προτερων!
Επεξ/σία από amfivolia
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, amfivolia είπε

καλησπερα, ειπα να γραψω κι εγω στο σεντονι του tsofra (το ειχα διαβασει παλια,εχω χασει επεισοδια) κ να ζητησω την γνωμη σας για ενα  αμαξι που μου αρεσε πολυ

ειναι αυτο https://akonidis.car.gr/cars/view/338920765      Fiat 500L 11/2013 Trekking 0.9 TwinAir Start&Stopp,Panorama

ειμαστε οικογενεια με 2 μικρα παιδια (χωρις καροτσια).κανω 12.000 χλμ περιπου το χρονο. 1 φορα την εβδομαδα διαδρομη 1 ωρας προς θεσσαλονικη κ 2-3 ταξιδακια τον χρονο.
θα με καλυψει απο αποψη κυβικων ή και γενικώς? οσους ρωταω ,οι μισοι μου λεν " ασ'το, δεν θα σας σηκωνε κ θα ζοριζεται" κ οι αλλοι μισοι "μια χαρά θα εισαι κανενα προβλημα". θα μπορω να προσπερναω με αξιοπρεπεια ή να έχω κλιματισμο σε ενα ελαφρως ανηφορικο δρομο?επισης η μηχανη θα ζοριζεται σε ενα ταξιδι 4-5 ωρων?
τωρα εχω ενα corsa diesel 2007 1250 κυβικα-75 αλογα και ιδρωνω για ολα τα προαναφερθεντα. ελπιζω να μην ειναι πολυ ασχετο το ποστ μου. ευχαριστω εκ των προτερων!

Καλώς μας βρήκες

Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω οδηγήσει αλλά 900 κυβικά 105 άλογα σε αυτό το αμάξι μάλλον για τάφο το κόβω . Φαντάσου το κορσάκι είναι diesel που σημαίνει ότι έχει την ροπούλα του και ελαφρύτερο και σου φαίνεται τάφος.

Κατα τα άλλα επειδή το είχα δεί σε καποιά φάση , αν και δεν είναι του γούστου μου με εντυπωσίασαν τα μεγάλα παράθυρα , το πόσο φωτεινό είναι και οι χώροι που έχει.

Ιδανικό οικογενειακό αμάξι , αλλά όχι με αυτόν τον κινητήρα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστώ για την αμεση απαντηση. Επιτελους,απλα κ ξεκαθαρα. Αρα κοιταω για αλλη εκδοση. Κι εγω εντυπωσιαστηκα με αυτα ακριβως που αναφερεις.αφου να φανταστεις ενω γενικα δεν ασχολουμαι με αμαξια, οταν μπηκα σε αυτο αρχισα να χαμογελαω! Ιδιως η πανοραμικη τα "σπαει".η συγκεκριμένη ειναι σχεδον απο ακρη σε ακρη χωρις κολωνα στη μεση κ ειναι ακρως εντυπωσιακη (με τι ασχολειται κανεις!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, amfivolia είπε

Σε ευχαριστώ για την αμεση απαντηση. Επιτελους,απλα κ ξεκαθαρα. Αρα κοιταω για αλλη εκδοση. Κι εγω εντυπωσιαστηκα με αυτα ακριβως που αναφερεις.αφου να φανταστεις ενω γενικα δεν ασχολουμαι με αμαξια, οταν μπηκα σε αυτο αρχισα να χαμογελαω! Ιδιως η πανοραμικη τα "σπαει".η συγκεκριμένη ειναι σχεδον απο ακρη σε ακρη χωρις κολωνα στη μεση κ ειναι ακρως εντυπωσιακη (με τι ασχολειται κανεις!)

Θα μπορούσες να ρωτήσεις αν μπορείς να το κάνεις ένα τεστ ντραιβ να το δεις,  ο καθένας βλέπει διαφορετικά την δύναμη ενός αυτοκινήτου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλώς μας βρήκες

Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω οδηγήσει αλλά 900 κυβικά 105 άλογα σε αυτό το αμάξι μάλλον για τάφο το κόβω . Φαντάσου το κορσάκι είναι diesel που σημαίνει ότι έχει την ροπούλα του και ελαφρύτερο και σου φαίνεται τάφος.

Κατα τα άλλα επειδή το είχα δεί σε καποιά φάση , αν και δεν είναι του γούστου μου με εντυπωσίασαν τα μεγάλα παράθυρα , το πόσο φωτεινό είναι και οι χώροι που έχει.

Ιδανικό οικογενειακό αμάξι , αλλά όχι με αυτόν τον κινητήρα

 

11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θα μπορούσες να ρωτήσεις αν μπορείς να το κάνεις ένα τεστ ντραιβ να το δεις,  ο καθένας βλέπει διαφορετικά την δύναμη ενός αυτοκινήτου

Δεν ειναι κακη ιδεα. Δεν εχω ακομη καταλαβει παντως τι κανουν τα κυβικα κ τι τα αλογα. Κοιτουσα το σαιτ της φιατ κ σχεδον ολα τα μοντελα της με βενζινη αυτη τη στιγμη  ειναι με 1000 κυβικα. ξερουν κατι που δεν ξερουμε? (Ειπαμε ειμαι ασχετος με απο αμαξια)

Επεξ/σία από amfivolia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...