Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v3


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian,

Παρακαλείστε θερμά να παραμένετε on-topic, να αποφεύγετε το VS με άλλες κονσόλες, με PC και με smartphones, στον βαθμό του εφικτού καθώς και να αποφεύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή/και γενικεύσεις του στυλ "fanboys", "haters" κλπ. Οι συζητήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά και συχνά δημιουργούν άσκοπες εντάσεις μεταξύ των μελών.

Σε κάθε περίπτωση, εάν συναντήσετε κάποιο προβληματικό/προσβλητικό μήνυμα, η ενδεδειγμένη οδός είναι να στέλνετε αναφορά για να το διαχειρίζονται οι αρμόδιοι συντονιστές.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kundi είπε

1 χρόνο είναι η εγγύηση λέμε στην apple ( πρέπει να είναι αγορασμένο από την ίδια για χώρα για το σέρβις(όχι παραεισαγωγης )

Επειδη προχες μιλησα με το helpdesk της apple για ακριβως αυτο το θεμα.
"αν αγορασω iphone από πχ Ελλάδα / Ιταλία / Γερμανία και το φέρω UK που ζω, αν πάθει κάτι, η εγγύηση με καλύπτει;"
"ναι, σας καλύπτει παντού από οποια χώρα και αν το αγορασατε, μπορειτε να το δωσετε στο Apple UK team να το φτιαξει"
"θα με καλύπτει για 2 χρόνια οπως ειναι το EU law"?
"ναι, θα σας καλυπτει κανονικα για 2 χρονια" 

Το εχω και σωσμένο όλο το chat για παν ενδεχόμενο αλλά νομίζω αυτό με καλύπτει 100% ;) 


Οσο για το playstation, ουκ ολιγοι εχουμε αναφερει σε προηγούμενες σελίδες οτι εχουμε στειλει για επισκευη προιόντα της nintendo/sony/microsoft μετα τον 1ο χρονο και η εγγυηση 2 ετων δουλεψε κανονικοτατα από τις Ελληνικές αντιπροσωπίες. Οπότε ίσως ειναι θέμα επιμονής/υπομονής αν πέσεις σε κάποιον περίεργο, αλλα κανονικά σε καλύπτει, το λεω με μια σχετικη βεβαιοτητα γιατι με εχει καλύψει εμενα προσωπικα σε διαφορα πραγματα μεσα στα τελευταια 20 χρονια.

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 1
  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

Επειδη προχες μιλησα με το helpdesk της apple για ακριβως αυτο το θεμα.
"αν αγορασω iphone από πχ Ελλάδα / Ιταλία / Γερμανία και το φέρω UK που ζω, αν πάθει κάτι, η εγγύηση με καλύπτει;"
"ναι, σας καλύπτει παντού από οποια χώρα και αν το αγορασατε, μπορειτε να το δωσετε στο Apple UK team να το φτιαξει"
"θα με καλύπτει για 2 χρόνια οπως ειναι το EU law"?
"ναι, θα σας καλυπτει κανονικα για 2 χρονια" 

Το εχω και σωσμένο όλο το chat για παν ενδεχόμενο αλλά νομίζω αυτό με καλύπτει 100% ;) 


Οσο για το playstation, ουκ ολιγοι εχουμε αναφερει σε προηγούμενες σελίδες οτι εχουμε στειλει για επισκευη προιόντα της nintendo/sony/microsoft μετα τον 1ο χρονο και η εγγυηση 2 ετων δουλεψε κανονικοτατα από τις Ελληνικές αντιπροσωπίες. Οπότε ίσως ειναι θέμα επιμονής/υπομονής αν πέσεις σε κάποιον περίεργο, αλλα κανονικά σε καλύπτει, το λεω με μια σχετικη βεβαιοτητα γιατι με εχει καλύψει εμενα προσωπικα σε διαφορα πραγματα μεσα στα τελευταια 20 χρονια.

-δεν καλύπτει 2 χρόνια η apple  ,  στην ελλαδα 1 χρονο ναι το 2 το καταστημα που το αγοραζεις ,

 -όσο για το ps5 2 χρονια που λες - Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας

Επεξ/σία από kundi
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

Οσο για το playstation, ουκ ολιγοι εχουμε αναφερει σε προηγούμενες σελίδες οτι εχουμε στειλει για επισκευη προιόντα της nintendo/sony/microsoft μετα τον 1ο χρονο και η εγγυηση 2 ετων δουλεψε κανονικοτατα από τις Ελληνικές αντιπροσωπίες.

Ελάχιστοι/σχεδόν κανένας 8 χρόνια που παρακολουθώ το forum δεν έχουν περάσει επισκευή στο playstation(4/5)στον 2ρο χρόνο(ζήτημα 1-2 άτομα να έχω πετύχει που το κυνήγησαν μέχρι αηδίας)και να το έχουν αναφέρει στο εδώ forum τουλάχιστον.

Μην μπερδεύουμε την Nintendo που η ίδια σου λέει ότι σου δίνει 2χρόνια εγγύηση, ή την Microsoft που σου δίνει η ίδια 2χρόνια εγγύηση εάν κάνεις register την κονσόλα.

Η εδώ Ελληνική(και Ευρωπαική αν δεν κάνω λάθος)αντιπροσωπεία λέει 1χρόνο. 

Τα έχουμε πεί κυριολεκτικά άπειρες φορές για την Sony συγκεκριμένα, ότι ο περισσότερος κόσμος πρέπει να λαμβάνει σαν εγγύηση τον 1χρόνο,και εάν θέλει παραπάνω να αγοράζει επέκταση εγγύησης.

Και στο εξωτερικό που το κυνηγάνε περισσότερο με τις εγγυήσεις,1χρόνο εγγύηση έχουν για το Playstation αν δεν κάνω λάθος(δεν έχει αλλάξει κάτι τελευταία).

Βασικά θα ήταν ιδανικό κάποια στιγμή να άνοιγε ένα θέμα(sticky μην χαθεί)με τις εγγυήσεις των κονσολών(ή και για αξεσουάρ κονσολών(επαναφορτιζόμενες/headset/skins κλπ) μιας και ενδιαφέρουν κόσμο.

Μόλις τώρα, kundi είπε

-δεν καλύπτει 2 χρόνια η apple  , πάρε τηλ αύριο istorm στην ελλαδα ,

Spoiler

 

1 χρόνο εγγύηση παγκοσμίως έχει η Apple. Τον 2ρο υποτίθεται στον καλύπτει ο εκάστοτε πωλητής,βλέπε istorm καλή ώρα

https://www.istorm.gr/iphone-11-64gb-black.html

 

 

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, kundi είπε

-δεν καλύπτει 2 χρόνια η apple  , πάρε τηλ αύριο istorm στην ελλαδα ,

 -όσο για το ps5 2 χρονια που λες - Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας

Εμ σου λεω μιλησα επισημα με την Apple, οχι τους παρατρεχαμενους της istorm. Εχω επίσημο transcript που επιβεβαιωνει ολα αυτα. Τωρα αν η istorm τρομπαρει, δε το γνωριζω, ισως ως εξωτερικος συνεργατης κανει αλλα πραγματα. Αλλα επισημα η Apple μου απαντησε αυτα που σου ειπα.

@Fulgore Καθε 30-40 σελιδες νομιζω γινεται αυτη η κουβέντα και καθε φορα υπαρχουν ατομα που λενε οτι το εκαναν και δουλεψε και οτι το εκαναν και δε δουλεψε.
Τελπαν για τα πρακτικα και συγκεκριμένα για τις κονσολες, εστειλα πριν χρονια playstation στην αντιπροσωπια στην Ελλαδα στον 1μιση χρονο και μου το εφτιαξαν. Και 3DS στην αείμνηστη Nortec. Και Xbox controller στην MS. 
Και οι τρεις με καλυψαν μετα τον πρωτο χρονο. Δεν εχω αλλη εμπειρια πλην της δικιας μου οπότε δε μπορω να ξερω κατι αλλο, ουτε εχω στειλει 10 κονσολες στη Sony να βγαλω ποσοστα να δω ποσες θα επισκευασουν :P 
Γενικα δεν αμφισβητω αυτό που λες, απλα λεω οτι απο δικη μου εμπειρία, με είχαν καλύψει απο την Sony Hellas δίχως κουβέντα, απλα το εστειλα, το εφτιαξαν κ το γυρισαν πισω.



Anyway, πάω πάλι πισω στο Age of Empires 4, να βγαλουμε ένα ακόμα skirmish πριν τον υπνο :) 

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 2
Δημοσ.

Το μονο κακο στον 2ο χρονο ειναι οτι κατα 99% μαλλον θα χρειαστει να σταλει ολοκληρη η κονσολα πισω, μιας και αν χαλασει το controller που ηρθε μαζι με την κονσολα, θα πρεπει να σταλει και πισω μαζι με την κονσολα. Δεν εχω βρει καποιον να το εχει δοκιμασει, οποτε δεν γνωριζω. Παντως στις 20 κλεινω 1 χρονο με την κονσολα, και δεν εχω κανενα θεμα και στα 2 controller. Πιστευω ή θα το εμφανισει σχετικα συντομα σε καποια, ή καθολου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε



@Fulgore Καθε 30-40 σελιδες νομιζω γινεται αυτη η κουβέντα και καθε φορα υπαρχουν ατομα που λενε οτι το εκαναν και δουλεψε και οτι το εκαναν και δε δουλεψε.

Αν όντως ίσχυαν και στην Sony τα 2χρόνια εγγύησης,θα στο έλεγε η ίδια η εταιρεία ξεκάθαρα όπως οι άλλες. Γιαυτό αναφέρεται κάθε 3 και λίγο γιατί τα πράγματα δεν είναι και πολύ ξεκάθαρα πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Μιας και είσαι Αγγλία για δές τι αναφέρει στο αγγλικό support,αν δεν έχει αλλάξει κάτι.

https://services.sony.co.uk/support/files/warranty/pdf/warranty_en_GB.pdf

 

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Αν όντως ίσχυαν και στην Sony τα 2χρόνια εγγύησης,θα στο έλεγε η ίδια η εταιρεία ξεκάθαρα όπως οι άλλες. Γιαυτό αναφέρεται κάθε 3 και λίγο γιατί τα πράγματα δεν είναι και πολύ ξεκάθαρα πάνω σε αυτό το κομμάτι.

Μιας και είσαι Αγγλία για δές τι αναφέρει στο αγγλικό support,αν δεν έχει αλλάξει κάτι.

https://services.sony.co.uk/support/files/warranty/pdf/warranty_en_GB.pdf

 

UK ειναι λιγο περιεργη περιπτωση κ ηταν περιεργη και προ brexit.
συμφωνα με το EU directive 1999/44/EC, όλες οι EU χώρες πρέπει να εξασφαλίζουν ότι ο πωλητής (πωλητής, οχι κατασκευαστής), να ειναι υπευθηνος για οτι προβλήματα βγουν μεσα σε δυο χρόνια.
Ομως UK έχουν το SOGA (ενα δικο τους directive) που επειδη καλυπτε ή κ ξεπερνούσε την οδηγία της EU, η χώρα ακολουθούσε αυτο. Και ναι, οντως καλυπτε ή κ ξεπερνούσε τα περισσότερα πράγματα.

ΑΛΛΑ... μετά το πρώτο έτος (βασικα μετα τους πρωτους 6 μηνες, αλλα λεμε το πρωτο ετος μιας και 1 χρονο ολοι οι κατασκευαστες σε καλυπτουν), ειναι ευθηνη του καταναλωτή να αποδείξει οτι η ζημιά ειναι λόγο προβλήματος της συσκευής. Δλδ μπορεί ο πωλητής να σου πει, η συσκευή χαλασε γιατι την εβαλες σε μπριζα κατοικίας με προβληματικό δικτυο, ή οτι απο κακη χρηση την χαλασες (χωρις να εχεις εμφανές κάποιο χτύπημα). Κ μετα πέφτει σε εσενα η ευθηνη να αποδείξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας. 
Γενικα, στις περισσότερες περιπτώσεις που έχω ακούσει, απλα το κοιτανε στην αρχη μην εχεις κανει εσυ καποια εξώφθαλμη βλακεια και στο φτιαχνουν. Αλλα ειχα ακουσει και μερικες περιπτώσεις που εμπλεξαν σε ιστορια. 
Μπορει δλδ να χρειαστει να το πας σε διαπιστευμένο ειδικό για να το τσεκαρει και να επιβεβαιωσει εγγραφως οτι η βλαβη ειναι λογο ελλατωματικής κατασκευής και όχι λογο κακής χρήσης (που πληρωνεις για αυτον τον ειδικο προφανως) και μετα να το πας αυτο στον πωλητη και τοτε αυτος να δεχθει το κοστος επισκευης. Ειναι λιγο μανουρα αυτο γενικα.
Απο την αλλη, αναλογα με την περίπτωση, το SOGA σου δινει διαφορες καλύψεις και προστασίες μέχρι 6 χρόνια. οποτε εχει διαφορα bonus κ αυτο.

  • Like 1
Δημοσ.

Σχετικό-άσχετο off-topic. Χάλασε μια επαγγελματική ηλεκτρική σκούπα που έχουμε στην εταιρεία. Αγορά 6/2020 από Κώτσο, κάλεσα στην εταιρεία που την κατασκευάζει,με ενημέρωσαν πως αν η αγορά έχει γίνει με τιμολόγιο (δηλαδή για επαγγελματική χρήση- άκουσον,άκουσον-) η εγγύηση είναι 12 μήνες, αν θέλω να την πάω σε κάποιο εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο-service για επισκευή με δικά μας έξοδα! Αφού έχω και εγώ υπ' οψιν αυτή την ευρωπαική νομοθεσία, καλώ τον Κωτσο (πωλητής) στην αρχή μου λέει να μιλήσω με την κατασκευαστρια εταιρεία και το service της (μου δίνει κιόλας το τηλέφωνο που είχα ήδη καλεσει), εγώ ενημερώνω ότι κάλεσα και μου είπαν ότι έχω 12 μήνες εγγύηση και ότι είναι υποχρεωμένοι αυτοί να μου παρέχουν 24 μήνες.Με έβαλε σε αναμονή και τελικά μου είπε να αφήσουμε σε κάποιο κατάστημα τη σκούπα για να ελεγχθεί.Εγώ καταλήγω για ακόμα μια φορά ότι αν δεν το κυνηγήσεις, δεν το τηρούν... Δεν λέω φυσικά ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σα δεδικασμένο, αλλά οι εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους και έχουν ένα α νομικό τμήμα με λίγη πιέση, υπακούν. Τώρα για λοιπά καταστήματα δε γνωρίζω. 

  • Like 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, kundi είπε

1 χρόνο είναι η εγγύηση  λέμε  στο playstation 

1 χρόνο είναι η εγγύηση λέμε στην apple ( πρέπει να είναι αγορασμένο από την ίδια για χώρα για το σέρβις(όχι παραεισαγωγης )

Ο ορισμός του "παραιτούμαι των δικαιωμάτων μου"

  • Like 8
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Tatofski64 είπε

Δοκίμασε κανεις το Kena, πως σας φάνηκε σκέφτομαι να πάρω την retail έκδοση. 

Ναι σχεδον το έχω τερματίσει. Διαμάντακι θα έλεγα αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος του studio. Υπάρχουν κάποιες ελλείψεις αλλά είναι πανέμορφο και αρκετά δύσκολο σε κάποια σημεία θα έλεγα (ακόμα και στην προεπιλεγμένη δυσκολία!!)

Συμπερασματικά ναι αξίζει να το παίξεις.

  • Like 1
Δημοσ.
On 02/11/2021 at 22:04, kundi said:

1 χρόνο είναι η εγγύηση  λέμε  στο playstation 

1 χρόνο είναι η εγγύηση λέμε στην apple ( πρέπει να είναι αγορασμένο από την ίδια για χώρα για το σέρβις(όχι παραεισαγωγης )

H Apple πάντως μια χαρά μας άλλαξε ένα airpod 1.5 χρόνο μετά. 

Η Sony πριν χρόνια χρειάστηκε μια επικοινωνία με το συνήγορο του καταναλωτή αλλά η δουλειά έγινε τελικά. 

  • Like 2
Δημοσ.

Εάν τα παραπάνω είναι κυκλοφορίες για το PC όπως και το πρόσφατο god of war,στο δίπλα θέμα πρέπει να αναφερθούν και όχι εδώ.

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνδυαστικά για PS5 μαζί με μια OLED 65" , πόσα VA ισχύ θα προτείνατε ; Πήρα ένα με 650VA της LAPARA (δεν ξέρω από εταιρείες ίσως έκανα κακή επιλογή) και κάποιες φορές βγάζει έναν ήχο σαν alarm . Το παρατήρησα στο astro's playroom και όταν έπαιξα ghost of tsushima και πήγα να κάνω save. 

 

Επεξ/σία από Kingedward
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...