Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα και από μένα,

Είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχα καταλήξει στο Honda Civic 1.5. Όμως διαβάζοντας όλα αυτά για τις DI engines και για το oil dilution που παρουσίασαν συγκεκριμένα τα civic απογοητεύτηκα λίγο. Έχει κάποιος άποψη επί του θέματος;  Ή είναι κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου civic; Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο μοντέλο που να μην έχει DI engine;

Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανά αναφερθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι πολλή η πληροφορία σε συγκεκριμένο topic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 3/5/2021 στις 5:31 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Κοίτα αν στην τελική προσφορά της VW έχει ανεκτή διαφορά με το Polo, θα προτιμήσω αυτό και ας ειναι ακριβότερο. Απλά ρωτάω μηπως κανένας έχει πάρει τιμή πρόσφατα (ή εστω εντός του 21)

Πήρα προσφορά πρόσφατα για T-Cross, αλλά με ενδιέφερε η style (κυριώς για τα LED), μου έβγαλε μια ενδεικτική προσφορά στα 22.300 αν του πρόσθετα αισθητήρες παρκινκ μπρος-πίσω. Μου φάνηκαν πολλά, και ειδικά όταν είδα ότι στο MY21 μοντέλο (με τα 110 αντί για 115 άλογα δηλαδή) έχουν κόψει και τα blind spot /cross traffic alert, που για μένα του έδιναν έξτρα πόντους. Σε ετοιμοπαράδοτα όμως θα μπορέσεις να βρεις καλύτερη τιμή, οπότε ρίξε μια ματιά.

https://mycarnow.kosmocar.gr/vw/selectvehicle/?mc=C113KX

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, harryTG είπε

Καλημέρα και από μένα,

Είμαι και εγώ στην αναζήτηση νέου αυτοκινήτου. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχα καταλήξει στο Honda Civic 1.5. Όμως διαβάζοντας όλα αυτά για τις DI engines και για το oil dilution που παρουσίασαν συγκεκριμένα τα civic απογοητεύτηκα λίγο. Έχει κάποιος άποψη επί του θέματος;  Ή είναι κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου civic; Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο άλλο μοντέλο που να μην έχει DI engine;

Ζητώ συγνώμη αν έχει ξανά αναφερθεί το συγκεκριμένο θέμα αλλά είναι πολλή η πληροφορία σε συγκεκριμένο topic.

Το DI είναι το direct injection; Το άμεσου ψεκασμού που λέμε; Εκτός αν κάνω κάτι λάθος δεν νομίζω να βγαίνει κάτι άλλο πλέον, τουλάχιστον για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τι ακριβώς έχεις διαβάσει;

Το oil dilution που βλέπεις για το Civic υπάρχει σε περιοχές με αρκετό κρύο και συμβαίνει όταν κάνεις μικρές αποστάσεις (τύπου 5 - 10 λεπτά).

Υπάρχουν κάποια άτομα που έχουν πάρει το Civic αλλά δεν θυμάμαι αν κάποιος από αυτούς έχει το 1.5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οδήγησα το T-Cross, που μου άρεσε πολύ στο δρόμο και σε θέμα άνεσης και σε θέμα απόκρισης κινητήρα και το Fiesta 125ps. Παρότι το Fiesta (που η Ford το δίνει σχεδόν άτοκα), έχει ωραία μηχανή και τραβάει απο πιο χαμηλά απο το VW, ο Ecoboost έχει πολύ τραχύ ήχο ειδικά σε κίνηση πόλης και πλέον διατίθεται μόνο σε ST-Line με 17άρες ζάντες και σπορ ανάρτηση που νιώθεις κάθε μια λακούβα της Αθήνας στη μέση σου. Επίσης ο μαύρος ουρανός είναι όμορφος όταν το βλέπεις στην έκθεση, στην πραγματικότητα όμως το κάνει αρκετά κλειστοφοβικό.

Αρνητική εκπληξη ήταν η Karenta που στις χρηματοδοτήσεις βάζει ο,τι της καπνίσει και βγάζει τρελά ποσά...

3 ώρες πριν, tzampatzis είπε

Πήρα προσφορά πρόσφατα για T-Cross, αλλά με ενδιέφερε η style (κυριώς για τα LED), μου έβγαλε μια ενδεικτική προσφορά στα 22.300 αν του πρόσθετα αισθητήρες παρκινκ μπρος-πίσω. Μου φάνηκαν πολλά, και ειδικά όταν είδα ότι στο MY21 μοντέλο (με τα 110 αντί για 115 άλογα δηλαδή) έχουν κόψει και τα blind spot /cross traffic alert, που για μένα του έδιναν έξτρα πόντους. Σε ετοιμοπαράδοτα όμως θα μπορέσεις να βρεις καλύτερη τιμή, οπότε ρίξε μια ματιά.

https://mycarnow.kosmocar.gr/vw/selectvehicle/?mc=C113KX

 

Το Life χωρίς έξτρα εξοπλισμό το έχω βρει 18,500 τελική τιμή στο βασικό γκρι (με κάμερα, χωρίς αισθητήρες). Ακόμα δεν έχω αποφασίσει όμως.

Στις 3/5/2021 στις 6:00 ΜΜ, tsofras είπε

Για το polo δεν ξέρω αν μπορείς να περιμένεις μήπως κάτσει καμία προσφορά αφού έρχεται το νέο μοντέλο

Ενδεχομένως να κάνω κι αυτό. Τώρα το Polo το εχω βρει 17,300 με τον εξοπλισμό που θέλω. Πιστεύω πως μέσα στο καλοκαίρι (που τότε ιδανικά θέλω να το παραλάβω) ίσως βρω κανα χιλιάρικο ακόμα κάτω γιατί σε 1 μήνα σταματάει το εργοστάσιο να παίρνει παραγγελίες...

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/5/2021 στις 3:18 ΜΜ, ProponitisTouKanape είπε

Λοιπόν μπήκα και εγώ στο τρυπάκι του καινούριου. Το μπάτζετ είναι πολύ αυστηρά 18,500 που περίπου τα 10,000 θα είναι δάνειο. Ιδανικά παραγγελία τώρα, παραλαβή Ιούλιο.

Ως outsiders που δεν προκρίνονται ιδιαίτερα είναι το Fiesta 1.0/125 στα €17,500 και το Kamiq 1.0/110 στα €18,600. Υπερβολικά outsider (επιπέδου Ελλάδας το 2004) το Ibiza 1.0/110.

Μια ακόμα πρόταση είναι το 500x στην έκδοση Connect, που τρέχει τώρα προσφορά και έχει πολύ καλό εξοπλισμό για τα λεφτά του, όταν βρω χρόνο θα ήθελα να το τσεκάρω.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Apo-18-500-eyrw-to-Fiat-500X-Connect_215844.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Μια ακόμα πρόταση είναι το 500x στην έκδοση Connect, που τρέχει τώρα προσφορά και έχει πολύ καλό εξοπλισμό για τα λεφτά του, όταν βρω χρόνο θα ήθελα να το τσεκάρω.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Apo-18-500-eyrw-to-Fiat-500X-Connect_215844.asp

Δε μου αρέσει, ούτε καν ως σουλούπι, και τα Reviews το θάβουν.

Σήμερα μάλλον θα πάω να δω το Kamiq και ίσως αν προλάβω το Τογιότα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως σαν γενικό σχόλιο να ξαναπώ ότι είναι κακή εποχή για αγορά αυτοκινήτου, στο 99% οι τιμές είναι στο θεό... (το καμικ πχ παραμένει 1600€ πάνω σε σχέση με το Δεκέμβριο). Εάν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη θα περίμενα!

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πάντως σαν γενικό σχόλιο να ξαναπώ ότι είναι κακή εποχή για αγορά αυτοκινήτου, στο 99% οι τιμές είναι στο θεό... (το καμικ πχ παραμένει 1600€ πάνω σε σχέση με το Δεκέμβριο). Εάν δεν υπάρχει άμεση ανάγκη θα περίμενα!

Εγώ πάντως δεν βλέπω να σταματάει η ανηφόρα... :(

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, gxyp είπε

Εγώ πάντως δεν βλέπω να σταματάει η ανηφόρα... :(

 

Ναι δεν ξέρω που θα σταματήσει... πέρσι Μάιο Ιούνιο έπαιξαν καλές εκπτώσεις αλλά η αγορά ήταν στα τάρταρα, φέτος ανεβαίνει ασταμάτητα η ζήτηση... (σε μεγάλο βαθμό από νοικιαρικα εν όψει της σεζόν)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Grim Ripper είπε

Το DI είναι το direct injection; Το άμεσου ψεκασμού που λέμε; Εκτός αν κάνω κάτι λάθος δεν νομίζω να βγαίνει κάτι άλλο πλέον, τουλάχιστον για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τι ακριβώς έχεις διαβάσει;

Το oil dilution που βλέπεις για το Civic υπάρχει σε περιοχές με αρκετό κρύο και συμβαίνει όταν κάνεις μικρές αποστάσεις (τύπου 5 - 10 λεπτά).

Υπάρχουν κάποια άτομα που έχουν πάρει το Civic αλλά δεν θυμάμαι αν κάποιος από αυτούς έχει το 1.5.

Σωστά είναι οι άμεσου ψεκασμού (Υπάρχουν και πολλαπλού ψεκασμού ακόμα).

Γενικότερα έχω διαβάσει κυρίως από άτομα στο εξωτερικό και από πιο θερμά κλίματα όπως είναι Ισπανία-Ιταλία και από Αμερική Τέξας για παράδειγμα ότι έχουν αντιμετωπίσει το oil dilution. 

Σε διάφορα ξένα forums υπάρχουν τέτοια περιστατικά και από άτομα που λένε ότι κάνουν 30-50 χιλιόμετρα τη μέρα. Κυριώς όμως αναφέρονται στο profacelift μοντέλο. Η Honda υποστηρίζει ότι έλυσε το πρόβλημα με κάποιο Software Update αλλά πολλοί συνεχίζουν να διαμαρτύρονται.

Για αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποιος από Ελλάδα που να έχει πάρει το 1,5 ή και το 1.0 και να έχει παρατηρήσει αύξηση στη στάθμη το λαδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, harryTG είπε

Σωστά είναι οι άμεσου ψεκασμού (Υπάρχουν και πολλαπλού ψεκασμού ακόμα).

Γενικότερα έχω διαβάσει κυρίως από άτομα στο εξωτερικό και από πιο θερμά κλίματα όπως είναι Ισπανία-Ιταλία και από Αμερική Τέξας για παράδειγμα ότι έχουν αντιμετωπίσει το oil dilution. 

Σε διάφορα ξένα forums υπάρχουν τέτοια περιστατικά και από άτομα που λένε ότι κάνουν 30-50 χιλιόμετρα τη μέρα. Κυριώς όμως αναφέρονται στο profacelift μοντέλο. Η Honda υποστηρίζει ότι έλυσε το πρόβλημα με κάποιο Software Update αλλά πολλοί συνεχίζουν να διαμαρτύρονται.

Για αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποιος από Ελλάδα που να έχει πάρει το 1,5 ή και το 1.0 και να έχει παρατηρήσει αύξηση στη στάθμη το λαδιού.

Ξεκινάς από εδώ (από το τέλος βέβαια) και πας μία μία τις σελίδες, είναι 1-2 παιδιά που έχουν πάρει το hatchback αλλά δεν ξέρω αν έχουν μπει στο club. Έχουν βάλει φωτογραφίες.

Υπήρχε και μια προσφορά με το sedan 1.5 αλλά δεν ξέρω αν το τσίμπισε κανείς εκείνη την περίοδο.

Αλλιώς ρωτάς είτε σε forum συγκεκριμένα για civic είτε στο reddit.

 

Επεξ/σία από Grim Ripper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Grim Ripper είπε

Ξεκινάς από εδώ (από το τέλος βέβαια) και πας μία μία τις σελίδες, είναι 1-2 παιδιά που έχουν πάρει το hatchback αλλά δεν ξέρω αν έχουν μπει στο club.

Υπήρχε και μια προσφορά με το sedan 1.5 αλλά δεν ξέρω αν το τσίμπισε κανείς εκείνη την περίοδο.

Αλλιώς ρωτάς είτε σε forum συγκεκριμένα για civic είτε στο reddit.

 

Που να τα διαβάσει όλα αυτά :D

@sargus αν θυμάμαι καλά έχει το Civic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Που να τα διαβάσει όλα αυτά :D

@sargus αν θυμάμαι καλά έχει το Civic

του έστειλα πρόσκληση αν μπεί θα σου πεί harry

1 λεπτό πριν, Grim Ripper είπε

Εγώ για να βρει τις φωτογραφίες το έστειλα. 😛

Ο Sargus το έχει καιρό και άλλος ένας συμφορουμίτης πήρε πρόσφατα ένα μπλέ αλλά δεν θυμάμαι χρήστη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

του έστειλα πρόσκληση αν μπεί θα σου πεί harry

Ο Sargus το έχει καιρό και άλλος ένας συμφορουμίτης πήρε πρόσφατα ένα μπλέ αλλά δεν θυμάμαι χρήστη

Μ'αρέσει που κάνεις quote τον εαυτό σου. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...