Προς το περιεχόμενο

Alan Wake 2 [PC]☕


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δεν σημαίνει ότι δεν είναι τέλειο, είναι και μετριότητα. Παίζω Sniper Elite 5 τελευταία, δεν είναι Witcher 3, αλλα μια χαρά fun περνάω. Τέτοια games παρα πολλά.

Είναι και λίγο personal αυτό, αλλά δε νομίζω ότι σε γενικές γραμμές είναι πάρα πολλά τα κοινώς αποδεκτά fun games.

Εδώ συνήθως γκρινιάζουμε για πολύμηνη (πολλές φορές και πάνω από έτος) ξηρασία στο gaming, αν είχαμε δεκάδες τίτλους να ευχαριστηθούμε δε θα γκρινιάζαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 650
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 hours ago, phanispal said:

Εδώ συνήθως γκρινιάζουμε για πολύμηνη (πολλές φορές και πάνω από έτος) ξηρασία στο gaming, αν είχαμε δεκάδες τίτλους να ευχαριστηθούμε δε θα γκρινιάζαμε.

Πάντα μου έκαναν εντύπωση όσοι γκρινιάζουν ότι δεν έχουν τι να παίξουν. 

Ειδικά αν κάποιος δεν βρίσκει για μήνες πιθανώς δεν φταίνε τα παιχνίδια που βγαίνουν. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, phanispal είπε

Είναι και λίγο personal αυτό, αλλά δε νομίζω ότι σε γενικές γραμμές είναι πάρα πολλά τα κοινώς αποδεκτά fun games.

Εδώ συνήθως γκρινιάζουμε για πολύμηνη (πολλές φορές και πάνω από έτος) ξηρασία στο gaming, αν είχαμε δεκάδες τίτλους να ευχαριστηθούμε δε θα γκρινιάζαμε.

Προσωπικά δεν είχα ποτε θέμα και νομίζω το πρόβλημα το έχουν περισσότερο άτομα που δεν μπορούν να replay games. Ίσος για αυτό κάποιοι μπορούν και έχουν τόσο μεγάλο backlog. Για παράδειγμα έχω παίξει το Witcher τέσσερις φορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται καλά games υπάρχουν πάρα πολλά, ειδικά αν μετρήσεις indie κλπ. Απλά για αρκετούς πολλά από τα backlog και classics έχουν παλιώσει τόσο πολύ που μάλλον θα μείνουν στο backlog xD.

Εγώ ας πούμε δεν έχω παίξει το πρώτο Alan Wake καλή ώρα, ενώ το έχω και μάλιστα τερμάτισα το quantum break πρόσφατα και θα πιάσω και το control.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κυρίως θέμα χρόνου είναι. Εγώ μέσα στην καραντίνα είχα πολύ μικρό backlog, τα καθάριζα όλα μπαμ μπαμ. Αλλά μετά έχει μαζευτεί πράμα. Ειδικά αν πιάσεις ένα μεγάλο game, μετά πάνε πίσω όλα. Εμένα π.χ. μου έφαγε πολύ χρόνο το RDR2. Ειδικά τώρα που είναι και καλοκαίρι είμαι λιγότερες ώρες στο σπίτι. Πάντως games υπάρχουν άπειρα να παίξεις.

Επεξ/σία από just_a_dude
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, just_a_dude είπε

Κυρίως θέμα χρόνου είναι. Εγώ μέσα στην καραντίνα είχα πολύ μικρό backlog, τα καθάριζα όλα μπαμ μπαμ. Αλλά μετά έχει μαζευτεί πράμα. Ειδικά αν πιάσεις ένα μεγάλο game, μετά πάνε πίσω όλα. Εμένα π.χ. μου έφαγε πολύ χρόνο το RDR2. Ειδικά τώρα που είναι και καλοκαίρι είμαι λιγότερες ώρες στο σπίτι. Πάντως games υπάρχουν άπειρα να παίξεις.

Εγω θελω 5 ζωες για να παιξω αυτα που εχω τωρα στο backlog. Και συνεχως αγοραζω και αλλα. Οποτε ναι παιχνιδια υπαρχουν παρα πολλα και αξιολογα αλλα χρονος δεν υπαρχει. Πιανεις το RDR 2 περνας 3-4 μηνες 220 ωρες και γενικα τα τεραστια open world τρωνε παρα πολυ χρονο. Χαλαλι βεβαια για το RDR 2 εδω μας εφαγε 170 το Odyssey και 110 το breakpoint που ειναι πολυ κατωτερα. Αγοραζονται παιχνιδια day one μονο αν τρεχουν εξαιρετικα καλα και θα παιχτουν αμεσα. Αλλιως ειναι τελειως τσαμπα λεφτα με το τεραστιο backlog που εχουμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

RDR2 ίσως το μοναδικό παράδειγμα που ξεχώρισε. Έδειξε το δρόμο πώς πρέπει να υλοποιούνται open-world παιχνίδια, απέναντι σε μια απέραντη πεδιάδα από λοιπά ανιαρά, μονότονα, επαναλαμβανόμενα του είδους. 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα όντως έδειξε τον δρόμο σε open world interactivity και ecosystems.

Δλδ προτιμάς το κλασικό press space to loot everything, χωρίς καν animations, οι πόρτες να ανοίγουν χωρίς να τις ακουμπάει ο χαρακτήρας και fast paced movements χωρίς βαρύτητα λες και είναι παιχνίδι του 2010?

Ίσα ίσα θα έλεγα ότι πολλά από τα mechanics του οι devs τα έκαναν και λίγο περιττά (όπως ολόκληρο το crafting/cooking/hunting/resting κομμάτι) για να επιταχύνουν το gameplay. Παίζει να μην χρειάστηκε να βάλω τον Arthur να κοιμηθεί σε όλο το playthrough.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, τα θέλω αυτά που λες αλλά όχι σε νωχελικό-mode..''Μέχρι να σηκώσω το ένα να βρωμάει το άλλο''..Προφανώς έγινε επίτηδες γιατί τα FPS στις κονσόλες ήταν sub-30 με εξαίρεση το One X.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει να ξερουμε τι θελουμε. Ρεαλισμο η να γινονται ολα γρηγορα για να μην τρωμε χρονο σε loot κτλ αλληλεπιδρασεις. Το RDR 2 εδειξε το δρομο και ηταν απολυτα ρεαλιστικο δεν εγινε ουτε επιτηδες ουτε τιποτα. Ηταν 100% σωστος ο τροπος που φτιαχτηκε και ας ενοχλησε καποιους που ηθελαν ενα πιο γρηγορο gameplay. Υπαρχουν απειρα open world για πιο γρηγορη και ψευτικη αλληλεπιδραση του χαρακτηρα με το περιβαλλον. Ευτυχως που το RDR 2 δεν ειναι ενα απο αυτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι δεν είναι ρεαλιστικός ο τρόπος που λουτάρεις μέσα σε ένα σπίτι που ανοίγει τα ντουλάπια λες και ξύπνησε τώρα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς, είναι τα ζώα μου αργά λίγο. Όταν μπαίνεις σε σπίτι να κλέψεις κάνεις γρήγορα υποτίθεται. Ειδικά στις ΗΠΑ εκείνη την περίοδο που ξέρεις όχι έχουν όπλα και οι γάτες ξέρω 'γω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...